Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140129/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140129/32276-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Miasta Bielska-Białej z realizacją programu profilaktycznego</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 32276 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4995600, faks 033 4995652.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.bielsko.biala.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Miasta Bielska-Białej z realizacją programu profilaktycznego.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kolonii letnich dla 72 dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat z terenu Miasta Bielska-Białej, w okresie lipiec - sierpień 2014r., w miejscowości nadmorskiej, w dwóch 14-dniowych turnusach. Przedmiot zamówienia obejmuje: Miejsce pobytu, obiekt: miejscowość nadmorska, teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu i musi być ogrodzony, zakwaterowanie dzieci w budynkach murowanych, z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka, wc, ciepła woda bez ograniczeń), pokoje 4-8 osobowe ze standardowym wyposażeniem (łóżko, stolik, krzesło, szafka nocna), ośrodek musi dysponować: terenem sportowo-rekreacyjnym, świetlicą, salą do prowadzenia zajęć terapeutycznych, drobnym sprzętem sportowym i musi zapewnić nieodpłatny dostęp do w/w obiektów i sprzętu, czas trwania turnusu: 14 dni (13 noclegów), liczba uczestników kolonii: uczestnikami kolonii będą dzieci i młodzież w wieku 7 - 16 lat, ogółem 72 dzieci, zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii, a lista uczestników kolonii przekazana będzie wykonawcy na 14 dni przed planowanym turnusem, wymogi dotyczące żywienia: 5 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), zapewnienie suchego prowiantu oraz napojów w czasie podróży powrotnej, dzieci muszą mieć stały dostęp do napojów - wykonawca przez całą dobę udostępni w stołówce lub w innym miejscu zimne napoje, kompot, bądź herbatę, transport: wykonawca zapewni transport z Bielska-Białej do miejsca wypoczynku oraz z powrotem, przewóz dzieci odbędzie się autokarem, który musi być: sprawny, klimatyzowany, wyposażony w dostateczną ilość miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, wyposażony w toaletę, przed wyjazdem dzieci na kolonię wykonawca przedstawi zamawiającemu dokument potwierdzający przeprowadzenie kontroli pojazdu przez Policję, ubezpieczenie: wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie obowiązuje od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców, wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia OC, opieka - na turnusie wykonawca zapewnia: całodobową opiekę wykwalifikowanej kadry, osobę/osoby realizujące program terapeutyczny, bezpłatną opiekę medyczną lekarsko-pielęgniarską tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, opiekę ratownika nad dziećmi i młodzieżą korzystającą z kąpieli na strzeżonych kąpieliskach lub basenie, pozostałe wymagania: wykonawca zapewni program atrakcji, ze szczególnym uwzględnieniem programów profilaktycznych, wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji zajęć terapeutycznych w ciągu 14 dni od zakończenia kolonii..</p> <p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.24.30.00-5.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.08.2014.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu wypoczynku dla minimum 40 dzieci. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których wyżej mowa są: poświadczenie, oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.poz.231), w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej, Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 226, poz. 1817).</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> </ul> <p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony niniejszej umowy nie miały wpływu, w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć - działania siły wyższej. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.bielsko.biala.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. K. Miarki 11 43-300 Bielsko-Biała III piętro pokój nr 307.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2014 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. K. Miarki 11 43-300 Bielsko-Biała III piętro pokój nr 307.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>