Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/24029-N-2014.html |
<p class="kh_header"><b>Ruciane-Nida: Dostawa zrębek drzewnych i drewna opałowego na potrzeby Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem- Nidzie</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 24029 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej , ul. Polna 2A, 12-220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4231128.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsl.org.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: placówka oświatowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa zrębek drzewnych i drewna opałowego na potrzeby Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem- Nidzie.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa : -zrębek drzewnych spełniających wymagania normy PN-91/D-95018 w szacunkowej ilości około 576 mp oraz -drewna opałowego średniowymiarowego w szacunkowej ilości 72 mp. Wymagane parametry jakościowe zrębek: -zrębka drzewna wyprodukowana za pomocą rębaka bębnowego, z drewna niepełnowartościowego iglastego, -wartość opałowa minimalna- 9 GJ/ t, -wilgotność- do 22 %, -frakcja w przedziale 3x 3 x 3 cm do 8 x 3 x 2 cm, nie dopuszcza się frakcji ponadwymiarowych. Dostarczane zrębki drzewne muszą posiadać atest, certyfikat lub świadectwo jakości, który Wykonawca dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego. Zrębka nie może być: zbutwiała ani zgnita, zanieczyszczona śniegiem, lodem, ziemią, piaskiem, liśćmi, trocinami, igliwiem, nie może zawierać żadnych innych dodatków, które mogłyby uszkodzić kocioł lub inne urządzenia. Dopuszczalna zawartość kory- max. 5% dostarczanej partii zrębek. Dostawa zrębek drzewnych będzie realizowana w ośmiu partiach, każda po 72 mp, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia telefonicznego zamówienia. Miejsce dostaw: 1)kotłownia przy ul. Polnej 2 w Rucianem- Nidzie. Dostawa zrębek może odbywać się wyłącznie samochodami samowyładowczymi. Wymagane parametry jakościowe drewna opałowego: -drewno opałowe średniowymiarowe pozyskane z twardych drzew liściastych w kl. S4, -postać szczapy o wilgotności 18- 25 %,, -wymiary: maksymalna długość 50- 60 cm, maksymalna średnica- 10- 15 cm. Dostawa drewna opałowego będzie realizowana w dwóch partiach, każda po 36 mp, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia telefonicznego zamówienia. Miejsce dostaw: 1)kotłownia przy ul. Polnej 2 w Rucianem- Nidzie..</p> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.41.91.00-1, 03.41.30.00-8.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1)ofertę przetargową [na Załącznikach Nr 1 i Nr 2 do niniejszej SIWZ], 2)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument (np. odpowiednie pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3)w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 4)zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia [Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ]. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza korzystać przy wykonywaniu niniejszego zamówienia z zasobów innego podmiotu, nie załącza go do oferty.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.pisz.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół i Placówek w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1, pok. nr 31.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>